سیستم پشتیبان فناوری اطلاعات آبانگان

سیستم پشتیبان فناوری اطلاعات آبانگان

Abanegan Help Desk System

سیستم Help Desk آبانگان برپایه ITIL V.3، در بستر Microsoft SharePoint و با بهینه ­کاوی از سیستم­ های برتر جهانی طراحی گردیده و کلیه ملاحظات لازم در اخذ ISO/IEC2000 در این سیستم در نظر گرفته شده است.

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز تحت وب
دسته بندی
IT، رایانه، شبکه و مخابرات / مدیریت خدمات فناوری اطلاعات
مناسب برای کسب و کارهای
نامشخـص

بروزرسانی اطلاعات

11 ماه پیش

توضیحات

سیستم پشتیبانی فناوری اطلاعات یک سیستم حرفه ای جامع و متمرکز جهت رفع اشکال یا راهنمایی کاربران به صورت اینترنتی می باشد. در این سیستم کاربر سؤال یا مشکل خود را در قالب یک Ticket مطرح نموده و منتظر پاسخ می ماند، این سؤال به بخش مربوطه ارسال شده و پس از بررسی توسط کارشناس آن بخش، به کاربر پاسخ داده می شود. کاربر می تواند از طریق ایمیل، پیامک یا طرق دیگر از پاسخگویی کارشناسان به Ticket مربوطه با خبر گردد.
این سیستم علاوه بر بالا بردن زمان پاسخگویی و کارآیی رفع اشکال، باعث کاهش تلفن ها و ایمیل های متفرقه نیز می گردد. همچنین در خیلی موارد ایمیل ها به دلیل مشکلات سرور یا کوتاهی پشتیبانان به فراموشی سپرده می شود اما این سیستم به دلیل استفاده از بانک اطلاعاتی و سیستم های هشداردهنده بسیار کارا بوده و عملاً مرکز فعالی را جهت بهره وری بهتر و پشتیبانی مناسب تر فراهم می نماید.
برخی از قابلیت های عمومی این سیستم عبارتند از :
- درخواست پشتیبانی توسط کاربران
- ارسال درخواست به بخش مربوطه در پنل مدیریت
- نمایش درخواست ها به تفکیک
- پاسخ درخواست ها توسط کارشناسان
- تأیید پاسخ ها توسط مدیر Help Desk
- قابلیت قفل کردن پست ها
- قابلیت افزودن، ویرایش و مدیریت شاخه های مختلف
- عدم نیاز به مراجعه حضوری کاربر
- کاهش تماس های تلفنی
- و ...

امکانات

امکانات این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

قابلیت اختصاصی سازی بر اساس نیاز مشتری - بهره گیری از بستر ماکروسافت شیرپوینت -قابلیت ارتباط با سایر نرم افزارهای سازمان الکترونیک (بر بستر شیرپوینت)

بسته و نسخه های نرم افزار

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

ویژگی های فنی

پلتفرم توسعه

.Net Framework

پایگاه داده

SqlServer

امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
قفل و امنیت
قفل نرم افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
از راه دور / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز

گواهی و تاییدها

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان

آموزش رایگان اولیه

نامشخص
نحوه آموزش
Help / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان

پشتیبانی رایگان اولیه

نامشخص
نحوه پشتیبانی
تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت / 24 ساعته

قیمت و شرایط فروش

نحوه خرید
خرید حضوری
اطلاعات بیشتر
نسخه آزمایشی (Demo) / کاتالوگ / نمایش حضـوری / نمایش آنلاین
قیمت
شروع از 0 ريال

تصاویر و فیلم

تصاویر این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (توسعه ارتباطات رایانه ای آبانگان) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »