سیستم Help Desk آبانگان برپایه ITIL V.3، در بستر Microsoft SharePoint و با بهینه ­کاوی از سیستم­ های برتر جهانی طراحی گردیده و کلیه ملاحظات لازم در اخذ ISO/IEC2000 در این سیستم در نظر گرفته شده است.

قیمت: ثبت نشده است.
نحوه خرید: خرید حضوری
راه های مشاهده: نمایش حضـوری / نمایش آنلاین

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
توسعه ارتباطات رایانه ای آبانگان
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۸۳
سایر محصولات
سیستم نرم افزاری سفارشات و تدارکات خارجی آبانگان / راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان آبانگان / سیستم مدیریت دانش آبانگان

راه های ارتباطی با توسعه ارتباطات رایانه ای آبانگان

تلفن
۰۲۱۸۸۰۵۵۷۹۴
فکس
ایمیل
n.narmi@abaneganco.com
آدرس
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز شمالی، کوچه زاینده رود، پلاک 12

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز تحت وب
دسته بندی
IT، رایانه، شبکه و مخابرات / مدیریت خدمات فناوری اطلاعات
مناسب برای کسب و کارهای
نامشخـص

توضیحات

سیستم پشتیبانی فناوری اطلاعات یک سیستم حرفه ای جامع و متمرکز جهت رفع اشکال یا راهنمایی کاربران به صورت اینترنتی می باشد. در این سیستم کاربر سؤال یا مشکل خود را در قالب یک Ticket مطرح نموده و منتظر پاسخ می ماند، این سؤال به بخش مربوطه ارسال شده و پس از بررسی توسط کارشناس آن بخش، به کاربر پاسخ داده می شود. کاربر می تواند از طریق ایمیل، پیامک یا طرق دیگر از پاسخگویی کارشناسان به Ticket مربوطه با خبر گردد.
این سیستم علاوه بر بالا بردن زمان پاسخگویی و کارآیی رفع اشکال، باعث کاهش تلفن ها و ایمیل های متفرقه نیز می گردد. همچنین در خیلی موارد ایمیل ها به دلیل مشکلات سرور یا کوتاهی پشتیبانان به فراموشی سپرده می شود اما این سیستم به دلیل استفاده از بانک اطلاعاتی و سیستم های هشداردهنده بسیار کارا بوده و عملاً مرکز فعالی را جهت بهره وری بهتر و پشتیبانی مناسب تر فراهم می نماید.
برخی از قابلیت های عمومی این سیستم عبارتند از :
- درخواست پشتیبانی توسط کاربران
- ارسال درخواست به بخش مربوطه در پنل مدیریت
- نمایش درخواست ها به تفکیک
- پاسخ درخواست ها توسط کارشناسان
- تأیید پاسخ ها توسط مدیر Help Desk
- قابلیت قفل کردن پست ها
- قابلیت افزودن، ویرایش و مدیریت شاخه های مختلف
- عدم نیاز به مراجعه حضوری کاربر
- کاهش تماس های تلفنی
- و ...

امکانات

امکانات این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

قابلیت اختصاصی سازی بر اساس نیاز مشتری - بهره گیری از بستر ماکروسافت شیرپوینت -قابلیت ارتباط با سایر نرم افزارهای سازمان الکترونیک (بر بستر شیرپوینت)

بسته و نسخه های نرم افزار

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

ویژگی های فنی

پلتفرم توسعه
.Net Framework
پایگاه داده
SqlServer
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
-
قفل و امنیت
قفل نرم افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
از راه دور / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
-

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه
نامشخص
نحوه آموزش
Help / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه
نامشخص
نحوه پشتیبانی
تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت / 24 ساعته

مشتریان

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

گواهی ها و افتخارات

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

1 سال و 2 ماه پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

نرم افزار مدیریت خدمات فناوری اطلاعات دانا

تولید توسط داناپرداز

مشخصات کلی:

نرم افزار دانـا یک راهکار جامع و فراگیر برای مدیریت و اتوماسیون فرآیندها و امور جاری واحد فناوری اطلاعات در سازمان ها می باشد. این سیستم مبتنی بر استاندارد ITIL بوده و امکانات مورد نیاز مدیران و کارشناسان IT را جهت ارتقاء کیفیت خدمات و افزایش چشم گیر بهره وری فراهم می سازد.

چرا نرم افزار مدیریت خدمات فناوری اطلاعات دانا از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

مبتنی بر ITIL- مدیریت دارائی Asset Managment-یکپارچه با نرم افزار مانیتورینگ بینا

قیمت: شروع از ۴۷,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار Helpdesk اروند مبتنی بر ITIL

تولید توسط مهندسی آرماندار

مشخصات کلی:

نرم افزار Helpdesk اروند راه حلی مطمئن و آسان جهت مدیریت خدمات در واحدهای فناوری اطلاعات ارائه می دهد

چرا نرم افزار Helpdesk اروند مبتنی بر ITIL از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

رعایت الزامات ITIL و استفاده از تکنولوژیهای روز توسعه نرم افزار

قیمت: شروع از ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

مدیریت درخواست گاما

تولید توسط دومان سامانه

مشخصات کلی:

نرم افزار gamma help desk نرم افزار جامع کاملا تحت وب برای مدیریت درخواست، خدمات و تجهیزات واحدهای it سازمانها و شرکتها مبتنی بر ITIL می باشد.

چرا مدیریت درخواست گاما از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

مدیریت قرارداد-دانشنامه-مدیریت هزینه خدمات- مدیریت تجهیزات- service desk- help desk

قیمت: شروع از ۴۹,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (توسعه ارتباطات رایانه ای آبانگان) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »