سیستم مدیریت مستندات سامیکس

سیستم مدیریت مستندات سامیکس

General Document Management System(GDMS)

مدیریت اسناد چرخه حیات اسناد را در سازمانتان مدیریت می کند اینکه چطور ایجاد می شوند، بازبینی شده و منتشر می شوند و اینکه چطور نهایتا مرتب شده و نگهداری می شوند. ابزاری که برای مدیریت اسناد استفاده می کنید باید به قدری انعطاف پذیر باشد که بتواند چرخه عمر یک سند را از نزدیک و به دقت کنترل نماید و چنانچه با اهداف و فرهنگ سازمانی شما یکی شود و به شما این امکان را بدهد که سیستم ساختاریافته راحتی را پیاده نمایید، سیستم مناسبی برای شما خواهد بود.

قیمت: ثبت نشده است.
نحوه خرید: نامشخـص
راه های مشاهده: نامشخـص

سیستم مدیریت مستندات سامیکس
کاتالوگ
این نرم افزار دارای کاتالوگ نمی باشد.

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
سامیکس
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۸۵
سایر محصولات
پورتال سامیکس / سیستم مدیریت پروژه سازمانی سامیکس / سیستم مدیریت فرآیندهای کسب و کار سامیکس

راه های ارتباطی با سامیکس

تلفن
۰۲۱۸۸۴۴۶۳۷۴
فکس
ایمیل
bdm@samix.ir
آدرس
تهران- سهروردی جنوبی- کوچه لشگری- پلاک 9- واحد 1

مشخصات

پلتفرم اجرا
دسته بندی
امور اداری / نرم افزار های مدیریت، بایگانی و آرشیو فرم ها و اسناد
مناسب برای کسب و کارهای
نامشخـص

توضیحات

از قابلیت های این سیستم به موارد زیر میتوان اشاره کرد : ساماندهی الکترونیک کلیه اسناد فنی سازمانی ، امکان نگهداری و ایندکسیگ کلیه اسناد متنی بصورت اتوماتیک جهت استفاده در جستجوها ، امکان جستجو درون فایل های Word،Excel،PowerPoint،PDF ، امکان تقسیم بندی اسناد از عادی تا سری ، امکان تخصیص هوشمند اسناد به فولدر ها ، امکان تعریف سازمان تعریف کد بصورت درختی ، امکان تهیه نسخه پشتیبان ، نمایش ویژوال تاریخچه مستندات ، نمایش عکس بند انگشتی مستندات ، نمایش عکس بند انگشتی مستندات در نتیجه جستجو ، دشبورد امنیتی ماتریسی ، Office Web App ، نسخه گذاری ، اضافه نمودن اسناد ضمیمه به سند اصلی و .....

امکانات

امکانات این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

ساماندهی فیزیکی کلیه اسناد فنی سازمانی (ثبت و بروز زسانی موقعیت فیزیکی سند)-امکان پشتیبانی از فرایند تائید سند بین کارشناسان و مدیر سیستم آرشیوینگ-امکان محافظت از اسناد و اعمال محدودیت ها در سطح کاربرها و گروه کاربرها- امکان معرفی ردیف فولدر، فولدر، اتاق، طبقه یا ساختمان جدید و ویرایش آنها- امکان تخصیص هوشمند اسناد به فولدر ها امکان گروه بندی و کلاسه بندی اسناد امکان یادداشت گذاری بر روی سند امکان ثبت سوابق مشاهده کنندگان سند امکان دریافت نظرات کارشناسان پیرامون سند امکان حذف سند (انتقال به قسمت اسناد حذف شده) امکان بازگشت سند حذف شده امکان تعریف مفهومی انواع اسناد (ثبت مشخصات کامل اسناد) امکان دسترسی به اطلاعات در کمترین لحظه (رعایت استانداردهای طراحی بانک اطلاعاتی و ایندکسینگ) تعریف مدیریتی دسترسی کارشناسان به پروژه های مختلف طبق سیستم هماهنگ کننده کدگذاری پیشرفته: امکان ایجاد کدهای معنادار (الگوهای شماره گذاری بصورت دستی یا اتوماتیک) در سیستم

بسته و نسخه های نرم افزار

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

ویژگی های فنی

پلتفرم توسعه
نامشخص
پایگاه داده
ندارد
امکان اجرای تحت شبکه
ندارد
نرم افزارهای مورد نیاز
قفل و امنیت
ندارد
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
نامشخـص
سخت افزارهای مورد نیاز

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه:
نامشخص
نحوه آموزش:
نامشخـص
پشتیبانی رایگان اولیه:
نامشخص
نحوه پشتیبانی:
نامشخـص

مشتریان

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

گواهی ها و افتخارات

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

1 سال و 8 ماه پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (سامیکس) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »