راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان آبانگان

راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان آبانگان

Abanegan CRM Solution

پیش‌بینی و کسب آگاهی از نیازهای مشتریان و تلاش برای مرتفع نمودن آن‌ها و همچنین بالا بردن کیفیت خدمات و محصولات ارائه شده از مهمترین وظایف مدیران هر شرکت می‌باشد. گروه راهکارهای سازمان الکترونیک آبانگان در راستای تحقق بخشیدن به این مهم و اقدام به طراحی و پیاده ­سازی راهکارهای نرم­ افزاری مدیریت ارتباط با مشتریان در بستر نرم افزار Microsoft Dynamic CRM 2013 نموده است.

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز تحت وب
دسته بندی
امور اداری / مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
مناسب برای کسب و کارهای
نامشخـص

بروزرسانی اطلاعات

11 ماه پیش

توضیحات

در دنیای کسب و کار کنونی مفهوم ارتباط با مشتری و مشتری مداری در مرکز توجه همگان قرار گرفته است چرا که مشتری مهمترین عامل رکود یا شکوفایی وضعیت اقتصادی هر واحد تجاری و کاری به شمار می آید. امروزه سازمان ها و شرکت های بزرگ، مشتریان خود را در قلب تمام فعالیت ها قرار داده و برنامه ها و استراتژی های بازاریابی و فروش خود را بر این اساس تعریف و تعیین می نمایند. آنچه امروزه در حال تغییر و دگرگونی است وسعت دادن اختیار به مشتری است. مدیریت ارتباط با مشتری در عصر حاضر به دانشی تخصصی در زمینه تجارت تبدیل شده است. این روش علاوه بر کاهش هزینه برقراری ارتباط با مشتریان، به برقراری، تحکیم و تثبیت رابطه‌ای سودمند با مشتریان و مخاطبان کمک به سزایی می نماید.
پیش‌بینی و کسب آگاهی از نیازهای مشتریان و تلاش برای مرتفع نمودن آن‌ها و همچنین بالا بردن کیفیت خدمات و محصولات ارائه شده از مهمترین وظایف مدیران هر شرکت می‌باشد. گروه راهکارهای سازمان الکترونیک آبانگان در راستای تحقق بخشیدن به این مهم و اقدام به طراحی و پیاده سازی راهکارهای نرم افزاری مدیریت ارتباط با مشتریان در بستر نرم افزار Microsoft Dynamic CRM 2013 نموده است.
مزایای بهره گیری از سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان آبانگان
سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان آبانگان (Abanegan CRM Solution) در صورت استقرار و بهره برداری مزایای زیر را به همراه خواهد داشت:
• ساده‌سازی فرآيندهای بازاريابی و فروش
• تقسيم بندی مناسب بازار، قيمت واگذاری و جايگاه يابي مناسب محصول
• افزایش سرعت و دقت در ثبت و تنظیم مراحل فروش و بازاریابی
• افزایش فروش، درآمد و سود شرکت به صورت بلند مدت
• افزایش کارآیی در داخل سازمان
• بالا بردن بازدهی با استفاده از ارتباطات قوی در سطح سازمانی
• سهولت و سرعت در ورود و نگهداری اطلاعات مشتریان
• امکان بهره گیری از به روز ترین بانک اطلاعات مشتریان و مشاغل موجود
• كشف مشتريان جديد و تسريع معاملات برای پرسنل فروش
• مدیریت مؤثر بازاریابی و فروش و خودکارسازی فرآیندها
• بهبود فرآیند پشتیبانی و خدمت رسانی به مشتریان
• افزايش رضايت مشتريان و بالا بردن ميزان وفاداري آن‌ها به شركت و محصولات مربوطه
• و ...

امکانات

دفترچه تلفن

دفترچه ایمیل

تاریخچه تماس ها

ارسال پیامک

ارسال فکس

شناسه ی CALLER ID

مدیریت بازار یابی

زمان سنج

مدیریت برخورد بامشتری

سیستم نظر سنجی

چاپ فاکتور

سطوح دسترسی کاربران

مدیریت تامین کنندگان

انبار داری

مدیریت مشتریان حقیقی و حقوقی

اعتبار سنجی مشتریان

گزارشات روزانه

آرشیو کلیه ارتباطات

کارتابل کاربران

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

قابلیت اختصاصی سازی بر اساس نیاز مشتری - بهره گیری از بستر ماکروسافت شیرپوینت -قابلیت ارتباط با سایر نرم افزارهای سازمان الکترونیک (بر بستر شیرپوینت)

بسته و نسخه های نرم افزار

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

ویژگی های فنی

پلتفرم توسعه

.Net Framework

پایگاه داده

SqlServer

امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
قفل و امنیت
قفل نرم افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
از راه دور / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز

گواهی و تاییدها

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان

آموزش رایگان اولیه

نامشخص
نحوه آموزش
Help / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان

پشتیبانی رایگان اولیه

نامشخص
نحوه پشتیبانی
تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت / 24 ساعته

قیمت و شرایط فروش

نحوه خرید
خرید حضوری
اطلاعات بیشتر
کاتالوگ / نمایش حضـوری / نمایش آنلاین
قیمت
شروع از 0 ريال

تصاویر و فیلم

تصاویر این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (توسعه ارتباطات رایانه ای آبانگان) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »