پیش‌بینی و کسب آگاهی از نیازهای مشتریان و تلاش برای مرتفع نمودن آن‌ها و همچنین بالا بردن کیفیت خدمات و محصولات ارائه شده از مهمترین وظایف مدیران هر شرکت می‌باشد. گروه راهکارهای سازمان الکترونیک آبانگان در راستای تحقق بخشیدن به این مهم و اقدام به طراحی و پیاده ­سازی راهکارهای نرم­ افزاری مدیریت ارتباط با مشتریان در بستر نرم افزار Microsoft Dynamic CRM 2013 نموده است.

قیمت: ثبت نشده است.
نحوه خرید: خرید حضوری
راه های مشاهده: نمایش حضـوری / نمایش آنلاین

راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان آبانگان
دمو
این نرم افزار دارای دمو نمی باشد.

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
توسعه ارتباطات رایانه ای آبانگان
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۸۳
سایر محصولات
سیستم مدیریت دانش آبانگان / سیستم پشتیبان فناوری اطلاعات آبانگان / سیستم نظام پیشنهادات سازمانی آبانگان

راه های ارتباطی با توسعه ارتباطات رایانه ای آبانگان

تلفن
۰۲۱۸۸۰۵۵۷۹۴
فکس
ایمیل
n.narmi@abaneganco.com
آدرس
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز شمالی، کوچه زاینده رود، پلاک 12

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز تحت وب
دسته بندی
امور اداری / مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
مناسب برای کسب و کارهای
نامشخـص

توضیحات

در دنیای کسب و کار کنونی مفهوم ارتباط با مشتری و مشتری مداری در مرکز توجه همگان قرار گرفته است چرا که مشتری مهمترین عامل رکود یا شکوفایی وضعیت اقتصادی هر واحد تجاری و کاری به شمار می آید. امروزه سازمان ها و شرکت های بزرگ، مشتریان خود را در قلب تمام فعالیت ها قرار داده و برنامه ها و استراتژی های بازاریابی و فروش خود را بر این اساس تعریف و تعیین می نمایند. آنچه امروزه در حال تغییر و دگرگونی است وسعت دادن اختیار به مشتری است. مدیریت ارتباط با مشتری در عصر حاضر به دانشی تخصصی در زمینه تجارت تبدیل شده است. این روش علاوه بر کاهش هزینه برقراری ارتباط با مشتریان، به برقراری، تحکیم و تثبیت رابطه‌ای سودمند با مشتریان و مخاطبان کمک به سزایی می نماید.
پیش‌بینی و کسب آگاهی از نیازهای مشتریان و تلاش برای مرتفع نمودن آن‌ها و همچنین بالا بردن کیفیت خدمات و محصولات ارائه شده از مهمترین وظایف مدیران هر شرکت می‌باشد. گروه راهکارهای سازمان الکترونیک آبانگان در راستای تحقق بخشیدن به این مهم و اقدام به طراحی و پیاده سازی راهکارهای نرم افزاری مدیریت ارتباط با مشتریان در بستر نرم افزار Microsoft Dynamic CRM 2013 نموده است.
مزایای بهره گیری از سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان آبانگان
سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان آبانگان (Abanegan CRM Solution) در صورت استقرار و بهره برداری مزایای زیر را به همراه خواهد داشت:
• ساده‌سازی فرآيندهای بازاريابی و فروش
• تقسيم بندی مناسب بازار، قيمت واگذاری و جايگاه يابي مناسب محصول
• افزایش سرعت و دقت در ثبت و تنظیم مراحل فروش و بازاریابی
• افزایش فروش، درآمد و سود شرکت به صورت بلند مدت
• افزایش کارآیی در داخل سازمان
• بالا بردن بازدهی با استفاده از ارتباطات قوی در سطح سازمانی
• سهولت و سرعت در ورود و نگهداری اطلاعات مشتریان
• امکان بهره گیری از به روز ترین بانک اطلاعات مشتریان و مشاغل موجود
• كشف مشتريان جديد و تسريع معاملات برای پرسنل فروش
• مدیریت مؤثر بازاریابی و فروش و خودکارسازی فرآیندها
• بهبود فرآیند پشتیبانی و خدمت رسانی به مشتریان
• افزايش رضايت مشتريان و بالا بردن ميزان وفاداري آن‌ها به شركت و محصولات مربوطه
• و ...

امکانات

دفترچه تلفن

دفترچه ایمیل

تاریخچه تماس ها

ارسال پیامک

ارسال فکس

شناسه ی CALLER ID

مدیریت بازار یابی

زمان سنج

مدیریت برخورد بامشتری

سیستم نظر سنجی

چاپ فاکتور

سطوح دسترسی کاربران

مدیریت تامین کنندگان

انبار داری

مدیریت مشتریان حقیقی و حقوقی

اعتبار سنجی مشتریان

گزارشات روزانه

آرشیو کلیه ارتباطات

کارتابل کاربران

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

قابلیت اختصاصی سازی بر اساس نیاز مشتری - بهره گیری از بستر ماکروسافت شیرپوینت -قابلیت ارتباط با سایر نرم افزارهای سازمان الکترونیک (بر بستر شیرپوینت)

بسته و نسخه های نرم افزار

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

ویژگی های فنی

پلتفرم توسعه
.Net Framework
پایگاه داده
SqlServer
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
-
قفل و امنیت
قفل نرم افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
از راه دور / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
-

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه:
نامشخص
نحوه آموزش:
Help / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه:
نامشخص
نحوه پشتیبانی:
تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت / 24 ساعته

مشتریان

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

گواهی ها و افتخارات

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

1 سال و 7 ماه پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

نرم افزار CRM پیام گستر

تولید توسط تجارت الکترونیک اول ( CRM پیام گستر )

معرفی نرم افزار:

نرم افزار CRM پیام گستر یک راهکار جامع برای کسب و کارها می باشد تا بتوانند به سادگی و با هوشمندی منحصر به فرد تعامل خود با مشتریان را گسترش دهند. نرم افزار پیام گستر به آسانی ...

پشتیبانی رایگان اولیه 12 ماه
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار CRM پیام گستر
کاتالوگ
دارد
نرم افزار CRM پیام گستر
دمو
دارد
نرم افزار CRM پیام گستر
پشتیبانی رایگان
12 ماه
نرم افزار CRM پیام گستر
آموزش رایگان
نامشخص
چرا نرم افزار CRM پیام گستر از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

متاسفانه توضیحاتی برای این بخش ثبت نشده است!

قیمت: شروع از ۱,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان ایده پردازان طلوع

تولید توسط ایده پرداز طلوع

معرفی نرم افزار:

شرکت نرم افزاری ایده پرداز طلوع با سابقه بیش از یک دهه در تولید و صادرات نرم افزار جهت ساماندهی بخش فروش ، کاهش هزینه ها و افزایش سود خالص سازمانها نرم افزار CRM را طراحی نمو...

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان ایده پردازان طلوع
کاتالوگ
دارد
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان ایده پردازان طلوع
دمو
دارد
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان ایده پردازان طلوع
پشتیبانی رایگان
نامشخص
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان ایده پردازان طلوع
آموزش رایگان
نامشخص
چرا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان ایده پردازان طلوع از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان ابزاری جهت تحقق تفکر مشتری محوری در سازمان شما

قیمت: ثبت نشده است.
مشاهده جزئیات

نرم‌افزار اشتراک مشتریان ایده

تولید توسط ایده‌گستران فرناد

معرفی نرم افزار:

امروزه تمامی شرکت­های بزرگ دنیا نیز دریافته­ اند که بیشتر تمرکز خود را صرف حفظ مشتری­ های قدیمی خود نمایند تا اینکه به فکر جذب مشتری جدید باشند، زیرا که اگر مشتری شما از سرویس...

پشتیبانی رایگان اولیه 12 ماه
آموزش رایگان اولیه یک جلسه
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم‌افزار اشتراک مشتریان ایده
کاتالوگ
دارد
نرم‌افزار اشتراک مشتریان ایده
دمو
دارد
نرم‌افزار اشتراک مشتریان ایده
پشتیبانی رایگان
12 ماه
نرم‌افزار اشتراک مشتریان ایده
آموزش رایگان
یک جلسه
چرا نرم‌افزار اشتراک مشتریان ایده از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

پشتیبانی قدرتمند و پاسخگو-سهولت در استفاده-کاربرد پذیری بسیار بالا-انطباق بسیار مناسب با کسب و کار-قیمت مناسب

قیمت: ثبت نشده است.
مشاهده جزئیات

نرم افزار crm پارس ویتایگر

تولید توسط نرم افزار CRM پارس ویتایگر

معرفی نرم افزار:

vtigercrm یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری متن باز بوده و جزء 10 crm برتر دنیا است و پارس ویتایگر از سال 1391 بصورت تخصصی اقدام به بومی سازی این نرم افزار،متناسب با کسب و ک...

پشتیبانی رایگان اولیه 12 ماه
آموزش رایگان اولیه ۶ ساعت
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار crm پارس ویتایگر
کاتالوگ
دارد
نرم افزار crm پارس ویتایگر
دمو
دارد
نرم افزار crm پارس ویتایگر
پشتیبانی رایگان
12 ماه
نرم افزار crm پارس ویتایگر
آموزش رایگان
6 ساعت
چرا نرم افزار crm پارس ویتایگر از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

بروز رسانی خودکار و رایگان - عدم محدودیت کاربران در نرم افزار - عدم محدودیت زمانی - قابلیت سفارشی سازی و توسعه بالا - عدم وابستگی به شرکت تولید کننده نرم افزار - اتصال و یکپار...

قیمت: شروع از ۹,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (توسعه ارتباطات رایانه ای آبانگان) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »