پیش‌بینی و کسب آگاهی از نیازهای مشتریان و تلاش برای مرتفع نمودن آن‌ها و همچنین بالا بردن کیفیت خدمات و محصولات ارائه شده از مهمترین وظایف مدیران هر شرکت می‌باشد. گروه راهکارهای سازمان الکترونیک آبانگان در راستای تحقق بخشیدن به این مهم و اقدام به طراحی و پیاده ­سازی راهکارهای نرم­ افزاری مدیریت ارتباط با مشتریان در بستر نرم افزار Microsoft Dynamic CRM 2013 نموده است.

قیمت: ثبت نشده است.
نحوه خرید: خرید حضوری
راه های مشاهده: نمایش حضـوری / نمایش آنلاین

راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان آبانگان
دمو
این نرم افزار دارای دمو نمی باشد.

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
توسعه ارتباطات رایانه ای آبانگان
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۸۳
سایر محصولات
سیستم مدیریت تقویم و جلسات آبانگان / سیستم نظام پیشنهادات سازمانی آبانگان / سیستم مديريت فرآيندهای كسب و كار آبانگان

راه های ارتباطی با توسعه ارتباطات رایانه ای آبانگان

تلفن
۰۲۱۸۸۰۵۵۷۹۴
فکس
ایمیل
n.narmi@abaneganco.com
آدرس
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز شمالی، کوچه زاینده رود، پلاک 12

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز تحت وب
دسته بندی
امور اداری / مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
مناسب برای کسب و کارهای
نامشخـص

توضیحات

در دنیای کسب و کار کنونی مفهوم ارتباط با مشتری و مشتری مداری در مرکز توجه همگان قرار گرفته است چرا که مشتری مهمترین عامل رکود یا شکوفایی وضعیت اقتصادی هر واحد تجاری و کاری به شمار می آید. امروزه سازمان ها و شرکت های بزرگ، مشتریان خود را در قلب تمام فعالیت ها قرار داده و برنامه ها و استراتژی های بازاریابی و فروش خود را بر این اساس تعریف و تعیین می نمایند. آنچه امروزه در حال تغییر و دگرگونی است وسعت دادن اختیار به مشتری است. مدیریت ارتباط با مشتری در عصر حاضر به دانشی تخصصی در زمینه تجارت تبدیل شده است. این روش علاوه بر کاهش هزینه برقراری ارتباط با مشتریان، به برقراری، تحکیم و تثبیت رابطه‌ای سودمند با مشتریان و مخاطبان کمک به سزایی می نماید.
پیش‌بینی و کسب آگاهی از نیازهای مشتریان و تلاش برای مرتفع نمودن آن‌ها و همچنین بالا بردن کیفیت خدمات و محصولات ارائه شده از مهمترین وظایف مدیران هر شرکت می‌باشد. گروه راهکارهای سازمان الکترونیک آبانگان در راستای تحقق بخشیدن به این مهم و اقدام به طراحی و پیاده سازی راهکارهای نرم افزاری مدیریت ارتباط با مشتریان در بستر نرم افزار Microsoft Dynamic CRM 2013 نموده است.
مزایای بهره گیری از سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان آبانگان
سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان آبانگان (Abanegan CRM Solution) در صورت استقرار و بهره برداری مزایای زیر را به همراه خواهد داشت:
• ساده‌سازی فرآيندهای بازاريابی و فروش
• تقسيم بندی مناسب بازار، قيمت واگذاری و جايگاه يابي مناسب محصول
• افزایش سرعت و دقت در ثبت و تنظیم مراحل فروش و بازاریابی
• افزایش فروش، درآمد و سود شرکت به صورت بلند مدت
• افزایش کارآیی در داخل سازمان
• بالا بردن بازدهی با استفاده از ارتباطات قوی در سطح سازمانی
• سهولت و سرعت در ورود و نگهداری اطلاعات مشتریان
• امکان بهره گیری از به روز ترین بانک اطلاعات مشتریان و مشاغل موجود
• كشف مشتريان جديد و تسريع معاملات برای پرسنل فروش
• مدیریت مؤثر بازاریابی و فروش و خودکارسازی فرآیندها
• بهبود فرآیند پشتیبانی و خدمت رسانی به مشتریان
• افزايش رضايت مشتريان و بالا بردن ميزان وفاداري آن‌ها به شركت و محصولات مربوطه
• و ...

امکانات

دفترچه تلفن

دفترچه ایمیل

تاریخچه تماس ها

ارسال پیامک

ارسال فکس

شناسه ی CALLER ID

مدیریت بازار یابی

زمان سنج

مدیریت برخورد بامشتری

سیستم نظر سنجی

چاپ فاکتور

سطوح دسترسی کاربران

مدیریت تامین کنندگان

انبار داری

مدیریت مشتریان حقیقی و حقوقی

اعتبار سنجی مشتریان

گزارشات روزانه

آرشیو کلیه ارتباطات

کارتابل کاربران

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

قابلیت اختصاصی سازی بر اساس نیاز مشتری - بهره گیری از بستر ماکروسافت شیرپوینت -قابلیت ارتباط با سایر نرم افزارهای سازمان الکترونیک (بر بستر شیرپوینت)

بسته و نسخه های نرم افزار

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

ویژگی های فنی

پلتفرم توسعه
.Net Framework
پایگاه داده
SqlServer
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
-
قفل و امنیت
قفل نرم افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
از راه دور / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
-

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه
نامشخص
نحوه آموزش
Help / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه
نامشخص
نحوه پشتیبانی
تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت / 24 ساعته

مشتریان

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

گواهی ها و افتخارات

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

1 سال و 1 ماه پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

اسپا

تولید توسط شرکت جهانمیر

مشخصات کلی:

نرم افزار جامع مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM) شرکت های اینترنتی

چرا اسپا از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

متاسفانه توضیحاتی برای این بخش ثبت نشده است!

قیمت: ثبت نشده است.
مشاهده جزئیات

CRM شرکتهای وابسته به نفت (پتروشیمی، پالایشگاه،...)

تولید توسط فناوران ارتباطات مبین رسا

مشخصات کلی:

امروزه وظیفه اصلی فناوری اطلاعات بالا بردن سرعت، دقت و سهولت در اجرای روالهای کاری می باشد. در این راستا این شرکت اقدام به طراحی نرم افزار مدیریت مشتری و فروش محصولات پتروشیمی نموده است . (CRM) در این سیستم کلیه عملیات ثبت سفارش مشتری، مباحث مالی مرتبط، اطلاع رسانی به مشتری، ارتباط با انبار، حراست و تحویل کالا توسط روالهای کارتابلی داخل سیستم انجام می پذیرد. در نهایت امکان گزارش گیری از سرعت عملیات واحدهای مختلف، میزان فروش، گزارشات مالی و غیره در سیستم مکانیزه فراهم می شود. سیستم مدیریت ارت...

چرا CRM شرکتهای وابسته به نفت (پتروشیمی، پالایشگاه،...) از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

این سیستم مختص شرکتهای بزرگ می باشد

قیمت: ثبت نشده است.
مشاهده جزئیات

نرم افزار مدیریت مشتری CRM طلا

تولید توسط طرح اندیشان تولید « گروه طلای نرم »

مشخصات کلی:

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) با امکان ایجاد فرصت های فروش و بازارهای هدف، مشتریان بالقوه ی شما را طبقه بندی نموده و با نگهداری سوابق مذاکرات، مکالمات، مکاتبات ، مستندات و در مجموعه کلیه ی ارتباطات صورت گرفته با دسترسی سریع به آنها ، یک سازمان فروش منسجم بدون مرز برای شما ایجاد می نماید.

چرا نرم افزار مدیریت مشتری CRM طلا از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

اپلیکیشن و تحت وب

قیمت: شروع از ۶,۵۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

تولید توسط شرکت نرم افزاری منظومه

مشخصات کلی:

بخش های اصلی نرم افزار جامع CRM اطلاعات مشتری - اطلاعات محصول و خدمات - ارتباطات و اطلاع رسانی - خدمات فروش - خدمات پس از فروش - کارتابل پرسنل شرکت و اتوماسیون داخلی - ارتباط با قسمت مالی

چرا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

متاسفانه توضیحاتی برای این بخش ثبت نشده است!

قیمت: ۵,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (توسعه ارتباطات رایانه ای آبانگان) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »