امروزه مديريت صحيح انبارها يکي از مهمترين مسائل مديريت صحيح هر مجموعه اقتصادي بوده و عدم داشتن اطلاعات دقيق و صحيح از وضعيت موجودي انبارها، علاوه بر هدر رفت منابع مالي و افزايش بهاي تمام شده کالا و خدمات، امکان برنامهريزي صحيح جهت ساير بخشها از جمله تدارکات، فروش و توليد را نيز غيرممکن مي سازد. نرمافزار مديريت انبارهاي آرمان ضمن فراهم نمودن بستر مناسب جهت ثبت اطلاعات انبارها، با امکاناتي از قبيل يکپارچه سازي کدينگ کالا در همه انبارها، مديريت نقاط حداقل و سفارش کالا و صدور برگههاي خودکار درخواست خريد، استخراج گزارشات لحظهاي موجودي مقداري و ريالي انبارها با هر روش قيمتگذاري و گزارشات مديريتي از قبيل اقلام کم گردش يا فاقد گردش، آمارهاي مصرف يا خريد به صورت دورهاي و ... امکان مديريت صحيح انبارها را با کمترين هزينه فراهم مي نمايد.

قیمت: ثبت نشده است.
نحوه خرید: خرید حضوری
راه های مشاهده: نمایش حضـوری / نمایش آنلاین

حسابداری انبار آرمان سیستم
دمو
این نرم افزار دارای دمو نمی باشد.

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« در انتظار تایید »
تولید کننده
آرمان سیستم پارس
دفتر مرکزی
خراسان رضوی - مشهد
از سال
۱۳۸۴
سایر محصولات
داراییهای ثابت آرمان سیستم / حسابداري مالي آرمان سیستم / باسکول آرمان سیستم

راه های ارتباطی با آرمان سیستم پارس

تلفن
۰۵۱۳۸۹۳۰۰۰۰
فکس
۰۵۱۳۸۹۳۰۰۰۰
ایمیل
sales@armansystempars.ir
آدرس
مشهد- بلوار وکیل آباد-بلوار صیاد شیرازی-نبش صیاد شیرازی 2-مجتمع تجاری اداری زمرد-طبقه دوم-واحد 209

مشخصات

پلتفرم اجرا
دسته بندی
تولید و انبارداری / نرم افزار انبارداری
مناسب برای کسب و کارهای
نامشخـص

توضیحات

امکانات


• تعريف انبار و زيرانبار به تعداد نامحدودو انتخاب روش انبارداري FIFO يا ميانگين براي هر انبار.
• ثبت حداقل و حداکثر موجودي ، نقطه سفارش و تعيين حد سفارش براي هر کالا در هر انبار.
• گروه‌بندي کالاها، مراکز تهيه و هزينه تا 21 رقم، به تعداد سطح دلخواه.
• ثبت عمليات تعدادي و ريالي هر انبار به صورت جداگانه يا همزمان.
• ثبت نقل و انتقالات بين انبارها.
• امکان تعديل قيمت برگه‌ها.
• ثبت موقت و دايم برگه‌هاي انبار.
• امکان صدور حواله مستقيم، كپي رسيد و حواله.
• امکان استفاده از بارکدخوان.
• امکان استفاده از دستگاه PDA جهت ثبت اطلاعات و انتقال به سيستم انبار.
رسید انبار ایجاد سند حسابداری هرم دفاتر چارت میله ایی

• ثبت برگه‌هاي درخواست خريد و درخواست کالا و امکان صدور رسيد و حواله بر اساس برگه درخواست.
• امکان دريافت اطلاعات رسيد و حواله از فايل Text يا Excel
• امکان انتخاب برگه‌هاي انبار به صورت دلخواه و صدور سند حسابداري و ثبت خودکار شماره سند حسابداري در برگه انبار.
• امکان مغايرت گيري بين انبار و حسابداري
• امکان مشاهده برگه‌هاي صادره بر اساس يک رديف از رسيد در مورد انبارهاي با روش Fifo.
• جستجو بر اساس اقلام مختلف برگه‌ها از جمله نوع برگه، شماره و تاريخ، مرکز تهيه يا هزينه، مقدار، قيمت واحد يا قيمت کل، شماره سند حسابداري و...
• جستجو بر اساس بخشي از نام کالا در کليه قسمت‌هاي سيستم.
• امکان تعيين مجوز دسترسي هر کاربر به هر يک از انبارها.
• امکان تعيين سقف تعداد روز مجاز جهت ثبت دائم برگه ها
• امکان تعيين امضاءکنندگان برگه‌هاي انبار براساس نوع هر برگه.
• تفکيک کاربران سيستم به پنج گروه مدير، ارشد، حسابدار، ارشد انبار و انباردار با اعمال حدود اختيارات هرگروه براي هر كاربر.

امکانات

امکانات این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

امکانات مناسب- قیمت مناسب- قابلیت چند کاربره بودن- تحت وب

بسته و نسخه های نرم افزار

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

ویژگی های فنی

پلتفرم توسعه
نامشخص
پایگاه داده
ندارد
امکان اجرای تحت شبکه
ندارد
نرم افزارهای مورد نیاز
قفل و امنیت
ندارد
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
نامشخـص
سخت افزارهای مورد نیاز

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه
نامشخص
نحوه آموزش
نامشخـص
پشتیبانی رایگان اولیه
نامشخص
نحوه پشتیبانی
نامشخـص

مشتریان

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

گواهی ها و افتخارات

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

1 سال و 6 ماه پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (آرمان سیستم پارس) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »