مديريت دارايي هاي ثابت هر سازمان و نظارت بر حفظ و نگهداري دارايي ها، نقش موثري در کاهش هزينه هاي سازمان داشته و از هدر رفت منابع جلوگيري مي نمايد. سيستم دارايي ثابت آرمان ضمن نگهداري اطلاعات دقيق مربوط به هر دارايي از قبيل مشخصات دارايي، سوابق تعميرات و جابجايي ها، امکان استخراج گزارشات مالي از قبيل استهلاک واقعي و ارزيابي به صورت ماهيانه و ساليانه را فراهم آورده و سهم بسزايي در مديريت صحيح دارايي ها ايفا می نمايد.

قیمت: ثبت نشده است.
نحوه خرید: خرید حضوری
راه های مشاهده: نمایش حضـوری / نمایش آنلاین

تاکنون دیدگاهی برای این نرم افزار ثبت نشده است
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(0 از ۵)
داراییهای ثابت آرمان سیستم
دمو
این نرم افزار دارای دمو نمی باشد.

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
آرمان سیستم پارس
دفتر مرکزی
خراسان رضوی - مشهد
از سال
۱۳۸۴
سایر محصولات
حسابداری فروش آرمان سیستم / حقوق و دستمزد آرمان سیستم / حسابداری خزانه داری آرمان سیستم

راه های ارتباطی با آرمان سیستم پارس

تلفن
۰۵۱۳۸۹۳۰۰۰۰
فکس
۰۵۱۳۸۹۳۰۰۰۰
ایمیل
info@armansystempars.ir
آدرس
مشهد- بلوار وکیل آباد-بلوار صیاد شیرازی-نبش صیاد شیرازی 2-مجتمع تجاری اداری زمرد-طبقه دوم-واحد 209

توضیحات

امکانات

• ثبت مراكز هزينه، محل‌هاي استقرار و تحويل‌گيرندگان اموال تا 21 رقم، به تعداد سطح دلخواه.
• گروه‌بندي دارايي‌ها تا 21 رقم، به تعداد سطح دلخواه.
• ثبت نقل و انتقالات اموال بين مراکز هزينه و محاسبه استهلاک به تفکيک مرکز هزينه.
• امکان انتخاب تعدادي از دارايي‌ها و انجام عملياتي نظير انتقال بين مراکز هزينه، جابجايي بين محل‌هاي استقرار يا تحويل‌گيرندگان کالا و ثبت سوابق
• ثبت تعميرات اساسي و امکان تغيير نرخ و نوع استهلاک پس از تعمير.
• ثبت هزينه‌هاي نگهداري و تعميرات جزئي بدون تاثير در قيمت و استهلاک.
• ثبت دوره عدم استفاده از دارايي و محاسبه استهلاک انباري.
• امكان سري‌سازي (مناسب براي ثبت مشخصات پلاک‌هاي مشابه).
• جستجوهاي گوناگون در سيستم از جمله جستجو بر اساس بخشي از نام کالا، تاريخ خريد و ...
• امکان ثبت اطلاعات تجديد ارزيابي و محاسبه استهلاک ارزيابي و مقايسه با استهلاک واقعي.
• تفکيک کاربران سيستم به چهار گروه مدير، ارشد، حسابدار و ابوابجمعدار با اعمال حدود اختيارات هرگروه براي هركاربر.
مشخصات دارایی گزارش تفاوت استهلاک

مشخصات

پلتفرم اجرا
دسته بندی
امور اداری / نرم افزار های اموال و دارایی ثابت
مناسب برای کسب و کارهای
نامشخـص

امکانات

امکانات این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

امکانات مناسب- قیمت مناسب- قابلیت چند کاربره بودن- تحت وب- پشتیبانی قوی

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

پلتفرم توسعه
نامشخص
پایگاه داده
ندارد
امکان اجرای تحت شبکه
ندارد
نرم افزارهای مورد نیاز
قفل و امنیت
ندارد
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
نامشخـص
سخت افزارهای مورد نیاز
آموزش رایگان اولیه: نامشخص
نحوه آموزش: نامشخـص
پشتیبانی رایگان اولیه: نامشخص
نحوه پشتیبانی: نامشخـص

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

1 سال و 12 ماه پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

نقد و بررسی

هیچ دیدگاهی تاکنون برای این نرم افزار ثبت نشده است.

اولین نفر باشید!
ثبت دیدگاه

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (آرمان سیستم پارس) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »