شرکت نرم افزاری یگانه، پس از تولید نرم افزارهای نرم افزار های دبیرخانه و اتوماسیون اداری، بایگانی اسناد و مدارک و ... ، با نیاز سنجی صحیح مشتریان ، اقدام به تولید نرم افزار سیستم مدیریت تجهیزات رایانه ای نموده است . این نرم افزار، جهت هم گامی و هماهنگی با نیاز های روز سازمان ها و شرکت ها ، تحلیل ، طراحی و پیاده سازی شده است

قیمت: رایگان
نحوه خرید: خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین) / خرید از فروشگاه های سطح کشور
راه های مشاهده: نمایش حضـوری / نمایش آنلاین

نرم افزار سیستم مدیریت تجهیزات رایانه ای سمر یگانه
دمو
این نرم افزار دارای دمو نمی باشد.

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
شرکت نرم افزاری یگانه
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۸۳
سایر محصولات
نرم افزار تحلیل و آنالیز آزمون یگانه / نرم افزار صندوق قرض الحسنه یگانه / نرم افزار آرشیو اسناد و بایگانی مدارک یگانه

راه های ارتباطی با شرکت نرم افزاری یگانه

تلفن
۲۲۴۶۹۴۹۰-۲۲۴۶۶۷۴۸
فکس
ایمیل
info@yeganehsoft.ir
آدرس
خیابان شریعتی – حد فاصل خیابان سمیه و سه راه طالقانی – کوچه مشایخی – پلاک 2 – واحد 25

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز تحت وب
دسته بندی
تعمیر، پشتیبانی و نگهداری / مدیریت تعمیر، تعمیرگاه و نگهداری
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

توضیحات

نرم افزار سمر یگانه
شرکت نرم افزاری یگانه، پس از تولید نرم افزارهای نرم افزار های دبیرخانه و اتوماسیون اداری، بایگانی اسناد و مدارک و ... ، با نیاز سنجی صحیح مشتریان ، اقدام به تولید نرم افزار سیستم مدیریت تجهیزات رایانه ای نموده است . این نرم افزار، جهت هم گامی و هماهنگی با نیاز های روز سازمان ها و شرکت ها ، تحلیل ، طراحی و پیاده سازی شده است.
نرم افزار سمر در یک نگاه
مدیریت درخواست ها (help desk)
زیرسیستم مدیریت در خواست ها با بکارگیری بهترین روش ها، شما را در پیاده سازی فرآیند های صحیح در جهت رسیدگی به موقع و با کیفیت به درخواست ها و رویداد ها یاری می رساند و مدیران واحد فناوری اطلاعات در سازمانها به آسانی و در هر لحظه می توانند وضعیت و کیفیت رسیدگی به درخواست ها و رویداد ها را مشاهده کرده و از ارائه خدمات سطح بالا به کاربران و مشتریان اطمینان حاصل کنند
یکپارچه سازی کانال های دریافت درخواست
سمر کانال های ارتباطی شما با کاربران و یا مشتریان را یکپارچه می سازد، و در نتیجه کاربران می توانند به آسانی از طریق پورتال، درخواست های خود را به واحد فناوری اطلاعات اعلام کنند. یکپارچه سازی کانال های دریافت درخواست موجب نظم بخشی به فرایند مدیریت خدمات و همچنین تسهیل دسترسی کاربران و مشتریان به واحد فناوری اطلاعات یا واحد پشتیبانی می گردد
مدیریت دارائی ها (Asset Management)
زیر سیستم مدیریت دارایی ها (IT Asset Management System) یک راهکار پیشرفته برای مدیریت اجزاء سخت افزاری واحد فناوری اطلاعات است. این زیر سیستم فهرستی کامل از همه تجهیزات سخت افزاری، کامپیوترها و سرورهای شبکه را در اختیار شما قرار خواهد داد
داشبورد مدیریتی
داشبورد مدیریتی وضعیت عملکرد کارشناسان و اطلاعات مربوط به درخواست ها را به صورت زنده نمایش داده و شما می توانید به آسانی از آخرین وضعیت خدمات فناوری اطلاعات آگاهی داشته باشید. کاربران و کارشناسان می توانند داشبورد مورد نظر خود را به شکل دلخواه طراحی کرده و اطلاعات و آمار مورد نیاز را در قالب نمودار های متنوع مشاهده کنند
نظر سنجی خودکار از کاربران
میزان رضایت کاربران و مشتریان از خدمات شما چه میزان است ؟ بدیهی است اصلی ترین روش اندازه گیری رضایت کاربران و ارزیابی کیفیت خدمات ، انجام نظر سنجی های منظم است. در نظر سنجی خودکار هر کاربر می تواند به آسانی به هر یک از درخواست های انجام شده امتیاز داده و نظر خود را ثبت کند
سیستم مدیریت انبار
سیستم مدیریت انبار ، منطبق با نیاز واحد فناوری اطلاعات سازمان ها طراحی شده است. این زیر سیستم امکان مدیریت و مصرف کالا و قطعات را بر روی درخواست های ثبت شده فراهم می سازد
گزارش ها
نرم افزار سمر دارای گزارش های متنوعی در قالب گراف ، اکسل و ... می باشد. این گزارش ها به مدیران فناوری اطلاعات کمک می کند تا در خصوص ارتقاء سطح خدمات تصمیمات درستی اتخاذ کنند و بتوانند در هر لحظه، عملکرد کارشناسان، وضعیت دارایی های سازمان و وضعیت درخواست ها و رویداد ها را ارزیابی کنند

برخي از قابليت هاي نرم افزار سامانه مدیریت تجهیزات رایانه ای

1- ثبت اطلاعات پایه جهت استفاده از نرم افزار

• سازمان
• تجهیزات
• میز امداد
• سرویس دوره ای

2- معرفی تجهیزات رایانه ای و مدیریت انبار
• ثبت شناسنامه انواع تجهیزات رایانه ای(کامپیوتر، لپ تاپ، سرور، ماشین های اداری و ...) به همراه تمامی قطعات سخت افزاری و نرم افزار های زیر مجموعه هر یک و تعیین نام، کاربر تحویل گیرنده، محل استقرار، IP، MAC و ...
• ثبت تمامی مشخصات asset های سخت افزاری (نوع، نام، برند، مدل، شماره سریال، شماره اموال، قیمت، تاریخ خرید، گارانتی کننده و ...) و نرم افزاری (تولیدکننده، ورژن و ...) هنگام ثبت شناسنامه تجهیزات
• ثبت خودکار برند و مدل جدید در اطلاعات پایه نرم افزار (در صورتی که کاربر سطح دسترسی لازم را داشته باشد)
• یکپارچگی شناسنامه تجهیزات با قسمت انبار: مثلاً صدور خودکار رسید ورود به انبار و حواله خروج از انبار با ثبت یک شناسنامه جدید، یا صدور خودکار رسید بازگشت به انبار با حذف یک قطعه از یک تجهیز
• امکان ثبت دستی انواع رسید و حواله انبار (ورود به انبار، خروج از انبار (تحویل به پرسنل)، خروج از انبار (ارسال برای تعمیر)، بازگشت به انبار، بین انبار و ...)
• پیگیری تمامی رویدادهای یک قطعه از لحظه ورود تا اسقاط (شناسنامه و تاریخچه قطعه)
• امکان ثبت کالاهای اموالی (با مشخصات کامل) و کالاهای مصرفی (فقط با تعداد)

3- زیر سیستم پاسخگویی به مشکلات کاربران (Help Desk)
• ثبت مشکلات توسط تمامی پرسنل سازمان
• انتخاب گروه و نوع رخداد (Incident) توسط کاربر
• مشاهده رخدادهای جدید توسط کارشناسان توزیع کننده (بر اساس گروه رخداد انتخاب شده) و ارجاع به یک یا چند کارشناس پاسخگو
• مشاهده لیست رخدادهای ثبت شده بر اساس نوع کاربر و سطح دسترسی بصورت خودکار
• ثبت کامنت به صورت نامحدود توسط کارشناس پاسخگو، کاربر ثبت کننده و مدیر سیستم
• تعیین وضعیت کنونی هر رخداد (جدید، اختصاص یافته، در حال بررسی، حل شده و ...) توسط کارشناس
• ثبت گزارش نحوه رفع عیب توسط کارشناس پاسخگو هنگام تغییر وضعیت رخداد به «حل شده»، شامل:
• اقدامات انجام شده: انتخاب اقدامات انجام شده توسط کارشناس برای رفع مشکل و تعیین مدت زمان صرف شده برای انجام این اقدامات
• قطعات معیوب: انتخاب قطعات دارای خرابی از لیست قطعات در اختیار کاربر ثبت کننده رخداد
• علل خرابی: انتخاب علل بوجود آمدن مشکل
• نیازهای آموزشی: تعیین اینکه کاربر ثبت کننده رخداد به چه آموزشهایی نیاز دارد
• فایل های ضمیمه: مانند صورتجلسه رفع خرابی و ...
• توضیحات تکمیلی
• گزارشات جامع و متنوع از میز امداد و رخدادها:
• آمار رخدادهای ثبت شده در واحدهای سازمانی مختلف
• آمار رخدادهای ارجاع داده شده به هر یک از گروه ها و زیرگروه های پاسخگو
• عملکرد هر یک گروه ها و زیرگروه های پاسخگو: میانگین تعداد ساعات جهت ارجاع، پاسخگویی، رفع، و تایید مشکل در هر گروه و زیر گروه، با در نظر گرفتن ساعات کاری سازمان
• عملکرد کارشناس: تعداد رخداد حل شده، بسته شده، مدت زمان صرف شده و هزینه کارشناس
4- سرویس دوره ای (PM)
• ثبت PM انجام شده روی انواع تجهیزات
• محاسبه تاریخ PM دوره بعد
• مشاهده، جستجو و چاپ لیست PM های انجام شده
• گزارش PM های انجام شده بر اساس نوع تجهیز، انبار و کارشناس

امکانات

اختصاص شناسنامه به تجهیزات

مدیریت تامین کنندگان / تولید کنندگان

حسابداری

مدیریت گارانتی

مدیریت هزینه ها

انبار گردانی

برنامه ریزی منابع انسانی

تعریف پیمانکار یا سازمان

مدیریت شیفت های کاری

سیاست های استانداردسازی

سیاست کدینگ تجهیزات

تعریف و مدیریت کارگاه های مختلف

تهیه گزارش مالی و محاسبه در آمد خالص

محاسبه سود وزیان

ثبت چک های دریافتی یا پرداختی

دفتر تلفن

سامانه ی پیامکی

گزارشگیری از تعمیرات و عملکرد تعمیرکاران

گزارش ساز

بسته و نسخه های نرم افزار

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

ویژگی های فنی

پلتفرم توسعه
.Net Framework
پایگاه داده
SqlServer
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
-
قفل و امنیت
قفل سخت افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
Setup / از راه دور
سخت افزارهای مورد نیاز
-

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه:
نامحدود
نحوه آموزش:
Help / ویدئو آموزش / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه:
12 ماه
نحوه پشتیبانی:
تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت

مشتریان

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

گواهی ها و افتخارات

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

1 سال پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

نرم افزار حسابداری معین ویژه مدیریت تعمیرگاه و خدمات پس از فروش

تولید توسط نرم افزار حسابداری معین

معرفی نرم افزار:

امکانات ویژه نرم افزار حسابداری مدیریت تعمیرگاه و خدمات پس از فروش 1. امکان معرفی نوع دستگاه از جمله (لباسشویی، جاروبرقی، یخچال، تلویزیون، موبایل و غیره ...) 2. امکان مع...

پشتیبانی رایگان اولیه مادام العمر
آموزش رایگان اولیه نامحدود
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار حسابداری معین ویژه مدیریت تعمیرگاه و خدمات پس از فروش
کاتالوگ
دارد
نرم افزار حسابداری معین ویژه مدیریت تعمیرگاه و خدمات پس از فروش
دمو
دارد
نرم افزار حسابداری معین ویژه مدیریت تعمیرگاه و خدمات پس از فروش
پشتیبانی رایگان
مادام العمر
نرم افزار حسابداری معین ویژه مدیریت تعمیرگاه و خدمات پس از فروش
آموزش رایگان
نامحدود
چرا نرم افزار حسابداری معین ویژه مدیریت تعمیرگاه و خدمات پس از فروش از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

1. معرفی شرکت های متعدد (چند شرکته) 2. معرفی انبار های متعدد (چند انباره) 3. معرفی صندوق های متعدد (چند صندوقه) 4. معرفی کاربران متعدد (چند کاربره) - 5. پشتیبانی مادام العمر

قیمت: شروع از ۶,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار مدیریت تعمیرگاه سامان سیستم

تولید توسط سامان سیستم

معرفی نرم افزار:

مناسب جهت کلیه مشاغل تعمیراتی وخدمات پس از فروش کشور اجرای برنامه در محیط ویندوز XP-7

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار مدیریت تعمیرگاه سامان سیستم
کاتالوگ
دارد
نرم افزار مدیریت تعمیرگاه سامان سیستم
دمو
دارد
نرم افزار مدیریت تعمیرگاه سامان سیستم
پشتیبانی رایگان
نامشخص
نرم افزار مدیریت تعمیرگاه سامان سیستم
آموزش رایگان
نامشخص
چرا نرم افزار مدیریت تعمیرگاه سامان سیستم از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

نرم افزارمدیریت تعمیرگاه سامان سیستم -نرم افزارحسابداری تعمیرگاه -ها -نرم افزاراتوماسیون تعمیرگاه -نرم افزارخدمات پس از فروش-

50%

تخفیف

قیمت: شروع از ۳۵۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار نگهداری و تعمیرات بازرس

تولید توسط همیار صنعت مهرگان

معرفی نرم افزار:

سیستم نرم افزاری نگهداری و تعمیرات

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای دمو
نرم افزار نگهداری و تعمیرات بازرس
کاتالوگ
نامشخص
نرم افزار نگهداری و تعمیرات بازرس
دمو
دارد
نرم افزار نگهداری و تعمیرات بازرس
پشتیبانی رایگان
نامشخص
نرم افزار نگهداری و تعمیرات بازرس
آموزش رایگان
نامشخص
چرا نرم افزار نگهداری و تعمیرات بازرس از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

متاسفانه توضیحاتی برای این بخش ثبت نشده است!

قیمت: شروع از ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

مدیریت تعمیرگاه و خدمات پس از فروش سپهر

تولید توسط شرکت ایده پردازان رایان سپهر

معرفی نرم افزار:

مختص مشاغل خدمات فنی و تعمیرات (تعمیرات الکترونیک ، رایانه ، موبایل و لوازم خانگی و برقی) به همراه : قفل سخت افزاری + کارت پشتیبانی یکساله + آموزش رایگان

پشتیبانی رایگان اولیه 12 ماه
آموزش رایگان اولیه ۳ ساعت
دارای دمو دارای کاتالوگ
مدیریت تعمیرگاه و خدمات پس از فروش سپهر
کاتالوگ
دارد
مدیریت تعمیرگاه و خدمات پس از فروش سپهر
دمو
دارد
مدیریت تعمیرگاه و خدمات پس از فروش سپهر
پشتیبانی رایگان
12 ماه
مدیریت تعمیرگاه و خدمات پس از فروش سپهر
آموزش رایگان
3 ساعت
چرا مدیریت تعمیرگاه و خدمات پس از فروش سپهر از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

امکانات کامل-پشتیبانی قوی-سیستم انبارداری قطعات-سامانه ارتباط با مشتری-محیطی ساده و کاربر پسند-تغییرات در محیط نرم افزار به خواسته مشتری

قیمت: ۱,۱۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (شرکت نرم افزاری یگانه) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »