این نرم‌افزار امکان درج شکایات واحدها، مدیریت‌ها، کارکنان و مشتریان را به صورت آنلاین فراهم می‌آورد. همچنین با امکان ورود نتیجه بررسی و تجزیه و تحلیل شکایات در این سامانه، می توان صحت و سقم شکایت و نتیجه نهایی آن را رهگیری نمود. امکان ارائه گزارشات مدیریتی و آماری از تعداد شکایات در حوزه های مختلف و تعداد پاسخ داده شده و ... از دیگر امکانات این نرم‌افزار می‌باشد.

قیمت: ثبت نشده است.
نحوه خرید: خرید حضوری
راه های مشاهده: نمایش حضـوری

سامانه رسیدگی به شکایات و گزارش تخلفات
دمو
این نرم افزار دارای دمو نمی باشد.

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
بهین گستر گیتی
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۸۴
سایر محصولات
نرم افزار ارزیابی عملکرد کارکنان / نرم افزار ارزیابی عملکرد استراتژیک BSC-Master / نرم افزار سنجش کارایی، اثربخشی و بهره وری

راه های ارتباطی با بهین گستر گیتی

تلفن
۸۸۳۲۹۷۸۱
فکس
۸۸۳۲۹۷۸۲
ایمیل
khalili26@yahoo.com
آدرس
تهران، خ ایرانشهر شمالی، کوچه نوشهر، پ 35، واحد 301

مشخصات

پلتفرم اجرا
دسته بندی
امور اداری / نرم افزار های نظام پیشنهادات و انتقادات سازمانی
مناسب برای کسب و کارهای
نامشخـص

توضیحات

ارباب رجوع، مشتریان حتی پرسنل سازمان می توانند شکایت و یا گزارش تخلف خود از هر یک از واحدهای سازمان را در سامانه ثبت و کد رهگیری دریافت کنند. مدیر اصلی سیستم امکان رویت گزارشهای تخلف که از کل شرکت واصل می شود را دارد . شکایات هم مستقیما در کارتابل مدیران واحدهای مربوطه قرار می گیرند. مدیران پس از بررسی شکایت واصله می توانند آنرا را به علل نقض مستندات یا نامربوط بودن رد کنند یا برای بررسی بیشتر به کاربران زیر دست خود ارجاع دهند . کاربران سطح پایین تر نیز باید ، پاسخ بررسی خود را در سیستم ثبت نمایند . در انتها نیز کاربر نهایی می تواند با پیگری از سیستم ، از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شود
قابلیتهای اصلی سیستم رسیدگی به شکایات و گزارش تخلفات
• امکان دریافت شكايات واحد ها ، مديريت ها و كاركنان و مشتریان به صورت آنلاین
• امکان ورود نتیجه بررسی و تجزيه و تحليل شكايات ازجهت صحت و سقم و پيگيري تا اخذ نتيجه نهايي
• پاسخگويي به ارباب رجوع در پیگیری های بعدی ارباب رجوع به صورت آنلاین
• ارایه گزارشات مدیریتی در سطح کل شرکت ، واحد های سازمانی و نوع داده ذخیره شده
• گزارشگیری آماری از تعداد شکایات به تفکیک واحدها، فعالیتها و موضوعهای سازمانی
• ارائه نمودارها و داشبوردهای مدیریتی در خصوص تعداد شکایات واصله، پاسخ داده شده، رد شده و درصد شکایات از واحدهای مختلف و ...

امکانات

امکانات این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

این نرم افزار تحت وب بوده و دارای اتوماسیون گردش کار می باشد و به طور کامل فرایند رسیدگی به شکایات را در سازمانهای دولتی و خصوصی مکانیزه می کند.

بسته و نسخه های نرم افزار

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

ویژگی های فنی

پلتفرم توسعه
نامشخص
پایگاه داده
ندارد
امکان اجرای تحت شبکه
ندارد
نرم افزارهای مورد نیاز
قفل و امنیت
ندارد
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
نامشخـص
سخت افزارهای مورد نیاز

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه:
نامشخص
نحوه آموزش:
نامشخـص
پشتیبانی رایگان اولیه:
نامشخص
نحوه پشتیبانی:
نامشخـص

مشتریان

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

گواهی ها و افتخارات

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

1 سال و 6 ماه پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (بهین گستر گیتی) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »