نرم افزار حسابداری بازرگانی نیکان ویژه شرکت های بازرگانی کوچک

قیمت: شروع از ۴,۹۰۰,۰۰۰ ريال
نحوه خرید: خرید حضوری / خرید از فروشگاه های سطح کشور / خرید از نمایندگی
راه های مشاهده: نمایش حضـوری / نمایش آنلاین

تاکنون دیدگاهی برای این نرم افزار ثبت نشده است
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(0 از ۵)

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
شرکت نرم افزاری نیکان
دفتر مرکزی
فارس - شیراز
از سال
۱۳۷۶
سایر محصولات
نرم افزار حسابداری مویرگی نیکان / نرم افزار حسابداری پیمانکاری / نرم افزار صندوق مکانیزه فروش نیکان

راه های ارتباطی با شرکت نرم افزاری نیکان

تلفن
۰۹۱۷۵۰۰۵۵۳۴-۰۷۱۳۸۳۰۶۶۲۸
فکس
ایمیل
acccenter90@yahoo.com
آدرس
شیراز -بلوارزرهی -حدفاصل چهارراه هوابرد و پارک قوری- سر خیابان شبان طبقه فوقانی داروخانه دکتر دانش

توضیحات

زیر سیستم حسابداری
 طبقه بندي حساب‌ها تا شش سطح : گروه، كل، معين و سه سطح تفصيلی
 تعریف مراکز هزینه تا سه سطح و پروژه
 تراز مراکز هزینه و عملکرد مراکز هزینه و عملکرد پروژه
 قابلیت تعریف کدینگ حساب‌ها (تمامی سطوح ) توسط کاربر و به صورت نامحدود
 تعریف تفصیلی شناور به صورت کد یکتا ( UNIQUE )
 صدور سند تعدیل ماهیت در پایان دوره
 صدور حسابداری تسهیم هزینه‌ها
 هشدار خلاف ماهیت حساب و کنترل ویژگی‌های کد حساب در زمان صدور سند
 امکان دریافت (Import) فایل‌های TXT و Excel در سند حسابداری و معرفی کالا
 امکان ارسال گزارشات و اطلاعات به نرم افزار هایWord وExcel و سایر فرمت های رایج
 امکان معرفی و نگهداری اطلاعات مالی شرکت‏های متعدد به صورت مستقل
 جستجو در اسناد بر اساس کلیه فیلدهای سند حسابداری از قبیل شرح‌سند، مبلغ بدهکار، بستانکار ....
 امکان تجمیع اطلاعات مالی یک یا چندین شرکت و یا شعبه از شرکت اصلی
 امکان تجمیع اسناد بصورت گروهی یا تک به تک و به تفکیک تاریخ بر حسب نیاز شرکت
 سیتم ادغام اسناد
 امکان ثبت سندهای یادداشت / بررسی شده / موقت و قطعی شده
 امکان طراحی شکل چاپ فرم سند
 امکان قفل کردن اسناد
 امکان ثبت شماره پیگیری و تاریخ پیگیری جهت اسناد
 مرور حساب‌ها تا پایین‌ترین سطح بصورت گزارشی و نموداری
 گزارش جامع دفاتر و تراز بصورت تحلیلی و ساده
 گزارش آنالیز حساب‌ها
 گزارشات مقایسه‌ای حساب‌ها بصورت سالانه و ماهانه
 گزارش از دفاتر کل و معین و تفضیلی و دفاتر قانونی (دارایی)
 نمودارهای مقایسه‌ای سالانه و ماهانه
 گزارش از کد حساب‌ها در سطوح مختلف و مرتبط با گروها شناور
 تغییر تنظیمات چاپ گزارشات و اصلاح فرمت گزارشات توسط کاربر
 گزارش تراز آزمايشی دو، چهار، شش يا هشت ستونی در محدوده زمانی دلخواه
 ارائه صورت‏های مالی شامل ترازنامه و سود و زيان با امکان تعريف دلخواه تنظيم گزارش‌ها
 گزارش اسناد و حسابهای بدهکار و ستانکار همراه با فیلترهای متفاوت
 چاپ گروهی اسناد و حسابها همراه با تنظیمات مختلف
 قابلیت دریافت اسناد حسابداری از سایر نرم افزارهای شرکت کیمیا مانند حقوق و دستمزد
 قابلیت ثبت یادداشت برای اسناد و اسکن اسناد و ضمائم هر سند
 صدور‌سند خلاصه و بستن حسابهای موقت و دائمی و صدور سند اختتامیه و افتتاحیه به صورت کاملا اتوماتیک
 جستجوی سریع در مورد هر یک از پارامترهای نرم افزارهای حسابداری مالی
 امکان مخفی کردن یا قفل کردن سرفصل ها
 کپی سند از دوره های مختلف
 گزارشات تحلیلی و انالیزی حسابداری / گزارشات مدیریتی و تورمی
 گزارشاتی مانند : مرور حسابها / نسبتهای مالی / تجمیع روزانه / گزارشات عملکرد ( حسابها / مشتریان / بازاریابها و ... )
 گزارشاتی مانند : سود و زیان مراکز هزینه و پروژه
 امکان گزارشگیری از تمامی اسناد حذف شده توسط کاربران
 امکان غیر فعال کردن و مسدود کردن حسابها و مخفی کردن یک گروه حساب برای یک کاربر خاص
 تعریف اعتبار بدهکاری و بستانکاری با چک و بدون چک جهت مشتریان
 عدم محدودیت در تعداد ارقام یا حروف برای معرفی کدینگ حسابها
 امکان ترکیب اسناد اتوماتیک و دستی
 امکان کپی اسناد یا کپی چند سطر از یک سند و تولید سند جدید
 امکان درج سند بین اسناد،گزارشات کنترلی اسناد
 امکان انتقال اسناداز یک حساب به حساب دیگری، امکان قفل کردن اسناد
 امکان معرفی طرف ثابت هر دریافت و پرداخت جهت صدور سند حسابداری
 امکان تعریف کلید واژه و یا متون کمکی جهت سهولت در تایپ متون و شرح ها
 نرخ ارزی : امکان ثبت ارزهای مختلف در تاریخ های مختلف و نگهداری سوابق تغییر قیمت ارز
 محاسبه و ثبت اتوماتیک سند تسریع ارز روی حسابهای ارزی
 تهیه گزارشات دلخواه به صورت لایه ای در نرم افزار گزارش ساز

زیر سیستم خزانه داری
 تعريف بانک، شعب بانک، حساب‌های بانکی به صورت نامحدود
 معرفی دسته چک و حساب بانکی مرتبط
 معرفي اقلام دريافتني پرداختني مورد نياز سازمان شامل چك، اسناد تضميني، برات، سفته، وجه نقد، چك پول، واريز به بانك
 تعريف حساب‏های مالی لازم جهت صدور خودکار اسناد مالی (اسناد دريافتنی و پرداختنی، در جريان وصول و ساير موارد(
 تعریف انواع تنخواه، صدور صورت خلاصه تنخواه و تهیه نسخه چاپی صورت خلاصه تنخواه / کنترل سقف تنخواه
 انجام كليه عمليات دريافت و پرداخت، واگذاري به بانك،وصول،عودت، تمديد و.... چك و سفته
 ثبت کلیه عملیات مربوط به چک‌ها و سفته‌های دریافتی پرداختي
 طراحی فرم چاپ چک به صورت دلخواه
 انتصاب مبلغ پرداخت چک به چند دریافت کننده
 انتقال وجوه نقد و چک بین صندوق‌ها و بانک‌ها
 اعلام لحظه‌ای موجودی بانک، صندوق و تنخواه
 اعلام لحظه‌ای وضعیت اسناد ( دریافتنی، پرداختنی، واگذارشده، جایگزین، برگشتی و ....)
 امكان راس‌گیری چك‌هاي دريافتي / پرداختي
 امكان اخذ ديسكت بانك جهت تهيه صورت مغايرت بانكي
 گزارش كليه عمليات مربوط به رسيد دريافت و پرداخت در سيستم
 گزارش جامع دریافت و پرداخت چک و سفته
 گزارش سابقه انواع عملیات اسناد دریافتی و پرداختی
 گزارش گردش وجوه نقد / گزارش گردش حساب بانک، صندوق و ......
 گزارش چك‌هاي دريافتي يا پرداختي سر‌رسيد شده و سر‌رسيد نشده
 گزارش تنخواه گردان‌ها و صورت خلاصه‌هاي تنخواه گردان‌ها
 امكان جستجو در گزارشات بر مبناي شماره چك، تاريخ، پرداخت كننده و......
 صدور سند حسابداری به صورت اتوماتیک برای تمامی عملیاتهای خزانه داری
 پیش بینی موجودی حسابهای بانکی
 تشخیص مشتریان بدحساب
 ثبت عملیات دریافت و پرداخت به صورت ترکیبی
 ایجاد فیلترهای متنوع در تمامی گزارشات
 نمودارها و گزارشات آماری
 دفتر چک به همراه امکانات جستجو وفیلتر
زیر سیستم انبار
 معرفي اطلاعات کالا بر مبناي تک سطحي و يا دو سطحي
 قابليت محاسبات تعدادي و ريالي براي مقياسهاي حجم و سطح( دوبعدي و سه بعدي) به تفکيک هر کالا
 تعريف انواع واحدهاي فرعي با مقياسهاي متفاوت به تفکيک هر کالا و استفاده آنها در هنگام صدور رسيد و حواله انبار
 ايجاد و کنترل انبارهاي متعدد براي يک شرکت به صورت نامحدود
 امکان تعريف و استقرار انبارهاي مختلف بصورت غيرمتمرکز و بروزرساني اطلاعات آنها در فواصل زماني دلخواه بصورت اتوماتيک از طريق انتشار اطلاعات
 تفکيک محدوده عمليات انبار بر حسب تعدادي و ريالي و امکان استفاده جداگانه
 تعريف انواع فرم‌هاي رسيد و حواله‌ انبار / امکان صدور حواله تجمیع
 صدور برگ درخواست کالا از انبار و ثبت حواله بر مبناي آن
 قابليت صدور اتوماتيک حواله خروج بر مبناي فاکتور فروش و يا مجوز خروج کالا
 امکان رديابي کالا بر اساس سري ساخت ، بچ، سريال ...
 تعريف سريال ساخت، سريال دستگاه
 حذف ، ويرايش، قطعي سازي و ابطال رسيد و حواله‌هاي انبار با توجه به محدوده دسترسي
 امکان بکارگيري بارکدخوان در ورود و خروج کالا از انبار و نيز عمليات انبارگرداني
 جمع آوري اطلاعات ورود و خروج کالا بوسيله Data Collector و انتقال آنها به سيستم انبار
 قابليت قيمت گذاري صادره ها درسطح موسسه و يا انبار
 قيمت گذاري موجوديها به روش‌هاي ميانگين، FIFO و شناسايي ويژه
 محاسبه عوارض و ماليات بر ارزش افزوده (VAT) به تفکيک کالا
 اعمال تعديلات قيمتي در فواصل زماني دلخواه در دوره مالي و صدور سند حسابداري
 ثبت اطلاعات حمل کالا و قابليت تسهيم آن بصورت اتوماتيک بر طبق مبناهاي مختلف و صدور سند حسابداري
 قابليت مشاهده سابقه قيمت گذاري ( برآوردي ، استاندارد ، واقعي ) در هنگام قيمت گذاري اسناد
 طبقه بندي طرفهاي مقابل اسناد انبار و درج آن در اسناد بصورت اتوماتيک براي صدور سند حسابداري
 انجام عمليات انبارگرداني در فواصل سال و پايان دوره مالي
 صدور سند حسابداري و ثبت به صورت اتوماتيک در سيستم حسابداري مالي
 صدور سند کسر و اضافه انبارگرداني / اعلام موجودي لحظه‌اي کالا در انبار و شرکت
 عمليات پايان سال و انتقال اطلاعات به سال بعد
 تعريف کاربرهاي متعدد با تعيين سطح دسترسي هر کاربر در جزيي‌ترين سطوح برنامه
 ارتباط ON LINE با فروش ،خريد داخلي و خارجي ،خدمات پس از فروش ،بهاي تمام شده و ......
 امکان گزارش گيري تعدادي و ريالي / کاردکس ريالي و تعدادي کالا
 امکان تهيه گزارش به تفکيک واحد اندازه گيري اصلي و فرعي
 امکان گزارش کالا در سطح انبار و يا شرکت
 گزارش کالا به تفکيک شماره سريال، شماره ساخت
 گزارش ريز اسناد انبار به تفکيک طرف مقابل ( مراکز هزينه ، تامين کننده ، مشتري و ... )
 گزارش کالاهاي اماني و امانتي
 گزارش فصلي خريد براي دارائي / گزارش خلاصه گردش انبار / گزارش آناليز گردش انبار
 گزارش برحسب تعداد دفعات گردش و مقدار / مبلغ موجودي
 گزارش مرور کالا / گزارشات انبارگرداني
 امکان جست و جوها و فيلترينگهاي مختلف در تمامي گزارش ها
 گزارش هاي کنترلي بين سيستم ها با انبار

زیر سیستم خرید و فروش

 امکان تعریف کالا به تعداد نا محدود ،تعریف دو واحد و ضریب تبدیل برای هر کالا
 امکان گروه بندی کالا و مشاهده درخت کالا
 امکان ثبت مشخصات ظاهری کالاها و ثبت مشخصات فنی
 درخت کالا و گروه بندی آن
 مشاهده کاردکس تعدادی و ریالی
 صدور پیش فاکتور و امکان تبدیل به فاکتور
 فاکتور خرید / فاکتور فروش
 امکان طراحی فرم چاپ فاکتور
 فاکتور برگشت از خرید و برگشت از فروش
 صدور رسید انبار / صدور حواله انبار
 صدور فاکتور کارمزدی / صدور فاکتور پیوست
 عملیات انتقال بین انبارها
 کالای امانی ( امانت دادن / امانت گرفتن و برگشت امانی )
 لیست قیمت
 امکان ابطال پیش فاکتور به صورت اتوماتیک
 تعریف واسطه‌ها ( بازاریاب ) به همراه گزارشات متنوع
 امکان تبدیل فاکتورها به رسید و حواله
 گزارش از فاکتورهای سررسید شده
 امکان تعریف نرخ پیش فرض جهت مشتریان در فاکتورها
 گزارشات آنالیز خرید و فروش
 امکان ثبت خرید و فروش سریالی
 گزارش سود و زیان بر اساس کالا / گروه کالا / فاکتور و مشتری
 گزارش از فاکتورهای حذف شده
 گزارشات خلاصه فروش و خرید
 گزارشات اماری از حجم خرید و فروش و مقایسه آنها
 گزارش از سفارشات خرید و فروش
 گزارش عملکرد دسته فاکتور خرید / دسته فاکتور فروش
 گزارشات عملکرد شخص با کالا / کالا با شخص / تراز کالا / گردش کالا / گزارش خرید و فروش سریالی
 امکان چاپ بارکد و استفاده از دستگاه بارکدخوان
 و . . .

زیر سیستم بهای تمام شده محصول
 محاسبه بهای تمام شده کالای مصرفی
 محاسبه بهای تمام شده کالای در جریان ساخت
 محاسبه میانگین موزون
 محاسبه بهای تمام شده کالای فروش رفته
 امکان تعریف فرمول تولید
 امکان ثبت تولید کالا
 صدور اتوماتیک فرمهای حواله و رسید انبار
 ثبت فاکتورهای تعدیل کاهشی
 ثبت فاکتورهای تعدیل افزایشی
 گزارشات کالا و تولید
زیر سیستم وام و اقساط
 ثبت انواع وام و نحوه محاسبه وام ها
 امکان ثبت وام پرداختی / وام دریافتی و اقساط آنها
 محاسبه اتوماتیک جریمه تاخیر اقساط پرداختی
 دریافت اتوماتیک اقساط
 دریافت گروهی اقساط
 امکان تعریف شرایط پرداخت وام
 گزارش از وام های پرداختی / دریافتی
 گزارش از اقساط معوقه
 کاردکس وام
 امکان اقساطی کردن فاکتورهای فروش
 ثبت شرایط ضمانت وام ها
 صدور اتوماتیک اسناد مرتبط

زیر سیستم پرسنلی / حقوق و دستمزد
 ثبت پرسنل و اطلاعات شناسنامه ای وسابقه کاری
 ثبت اطلاعات حکم پرسنل
 ثبت کارگاهها و پروژه های مختلف
 تعریف جداول مالیاتی
 امکان طراحی انواع لیست های حقوقی
 امکان طراحی فیش حقوقی
 گزارشات مالیات سالانه
 لیست بیمه و دیسکت بیمه
 لیست بانک و دیسکت بانک برای تمامی بانکها
 چاپ حکم شروع کار و حکم پایان کار
 ثبت فرمول های حقوقی و محل استفاده از آنها
 امکان تعریف آیتم های حقوقی مورد نیاز
 امکان اتصال به نرم افزار حسابداری و صدور سند برای نرم افزار حسابداری

مشخصات

پلتفرم اجرا
دسته بندی
امور مالی و تجاری / نرم افزار های جامع مالی و بازرگانی
مناسب برای کسب و کارهای
نامشخـص

امکانات

امکانات این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

پشتیبانی 24 ساعته - امکانات مازاد -قیمت مقرون به صرفه-سابقه 18 ساله

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

پلتفرم توسعه
نامشخص
پایگاه داده
ندارد
امکان اجرای تحت شبکه
ندارد
نرم افزارهای مورد نیاز
قفل و امنیت
ندارد
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
نامشخـص
سخت افزارهای مورد نیاز
آموزش رایگان اولیه: نامشخص
نحوه آموزش: نامشخـص
پشتیبانی رایگان اولیه: نامشخص
نحوه پشتیبانی: نامشخـص

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

1 سال و 10 ماه پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

نقد و بررسی

هیچ دیدگاهی تاکنون برای این نرم افزار ثبت نشده است.

اولین نفر باشید!
ثبت دیدگاه

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (شرکت نرم افزاری نیکان) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »