نرم افزار مدیریت کارها(پیگیری امور)

نرم افزار مدیریت کارها(پیگیری امور)

http://www.1001soft.ir/

اگر وقت کم و کار زیاد دارید و از سیستم های متعارف اتوماسیون که همه افراد را ترغیب به دست به دست نمودن سریع نامه ها می کنند، نا امید شده اید، «نرم افزار مدیریت کارهای هزارویک» گزینه مناسبی برای پاسخ به نیازهای شما می باشد. در واقع این نرم افزار ابزاری می باشد جهت مدیریت و جهت دهی به فعالیت ها با تاکید بر عامل پیگیری مداوم. ویدئو نرم افزار : http://www.aparat.com/v/p4hKF

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز تحت وب
دسته بندی
امور اداری / سازمان دهنده امور و تقویم
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

بروزرسانی اطلاعات

3 ماه پیش

توضیحات

اگر :
- وقت کم و کار زیاد دارید.
- در اتاق محل کارتان با بقیه همکاران می خواهید کارهایتان را مشترکا به انجام رسانید.
- مدیر یا پرسنل مجموعه شما در طبقه دیگری از ساختمان محل کارتان واقع می باشند و دسترسی به آن ها برای شما سخت است.
- از سیستم های متعارف اتوماسیون که همه افراد را ترغیب به دست به دست نمودن سریع نامه ها می کنند، نا امید شده اید.
«نرم افزار مدیریت کارهای هزارویک» گزینه مناسبی برای پاسخ به نیازهای شما می باشد. در واقع این نرم افزار ابزاری می باشد جهت مدیریت و جهت دهی به فعالیت ها با تاکید بر عامل پیگیری مداوم.
در ذیل فرم های مختلف این نرم افزار شرح گردیده است :
1. نوار ابزار اصلی :
معمولا در نرم افزار ها دیده می شود که در آن ها از فرم هایی Full Screen که کل Descktop شما را فرا می گیرند استفاده شده است. این موضوع باعث مشکل در دسترسی به بقیه آیکن ها و برنامه های روی Desktop می گیرد لذا در نرم افزار هزارویک از نوار ابزار(Tool Bar) جهت دسترسی به امکانات مختلف استفاده شده است.
همچنین در زیر نوار ابزار اصلی نرم افزار یک پنجره تعبیه شده است که آخرین وضعیت کارها را نمایش می دهد. این پنجره در یک نما نشان می دهد که چه تعداد از کارها به سرانجام رسیده است و بقیه در چه وضعیتی به سر می برد.

2. فرم ثبت کار :
این فرم، فرم اصلی نرم افزار می باشد و در آن امکان ثبت، ویرایش و جستجو کارهای ثبت شده فراهم می باشد. این فرم از دو بخش تشکیل شده است :
2.1. بخش ثبت (F2) :
در این بخش می توانید کارهای جدید را ثبت نماید. فیلدهای مختلف این فرم بدین شرح می باشند :
 شناسه کار : این فیلد یک شناسه خودکار و منحصر به فرد به کار اختصاص می دهد. از این فیلد برای یافتن کارهای ثبت شده می توانید استفاده نمایید.
 گروه کار : هر گروه کار مرتبط با محصول یا خدمت خاصی یا مربوط به بخش خاصی از سازمان می تواند می باشد. این گروه ها در قسمت جداول پایه قابل تعریف می باشند. به عنوان مثال می توانید گروه هایی به این نام ها داشته باشید : کارهای بخش فنی – کارهای بخش اداری – پاسحگویی مستقیم به ارباب رجوع – کارهای مربوط به مدیریت - .....
 نوع کار : این بخش مربوط به گروه بندی کلان و یا نحوه اجرای کار می گردد. انواع کارها نیز در بخش جداول پایه قابل تعریف می باشند. به عنوان مثال می توانید انواع کاری به این شکل داشته باشید : تحقیقات – کارهای روزمره – کارهای یدی – جلسات - ...
 عنوان : عنوان و توضیحات اصلی کار را در این بخش ثبت می نمایید.
 صاحب کار : در این بخش از لیست پرسنل ثبت شده مشخص می گردد که متولی اجرای این کار چه کسی می باشد. پس از ثبت، تنها صاحب کار امکان ویرایش عنوان را در اختیار خواهد داشت.
 درخواست دهنده : از لیست پرسنل مشخص می گردد که این کار به درخواست چه کسی در چرخه اجرا قرار گرفته است.
 ثبت کننده : به طور خودکار کاربر جاری را به عنوان فرد ثبت کننده کار ذخیره می نماید.
 تاریخ ثبت : به طور خودکار تاریخ روز جاری به عنوان تاریخ ثبت قرار می گیرد. البته این فیلد قابل ویرایش می باشد.
 مهلت اجرا : اگر لازم است این کار تا زمان خاصی به سرانجام برسد، تاریخ مدنظر را در این بخش وارد نمایید. سیستم به طور خودکار 2 هفته مانده به پایان مدت مقرر، کار مربوطه را در صدر لیست شما قرار می دهد.
 تاریخ یادآوری : سیستم به طور خودکار در تاریخ ثبت شده در این بخش به شما هشدار می دهد که لازم است کار را پیگیری نمایید.
 وضعیت کار : در این بخش مشخص می نمایید که کار به سرانجام رسیده است یا هنوز در حال اجرا می باشد. وضعیت های مختلف در بخش جداول پایه قابل تعریف می باشد : در حال اجرا – انجام شد – منتفی شد - ....
 نامه ابلاغیه : در این بخش با فشردن کلید Ctrl+Enter فایل نامه ابلاغیه را انتخاب می نمایید.
 شماره نامه ابلاغیه
 کار سرگروه : در این نرم افزار می توانید کارها را در قالب کارهای کوچکتر تقسیم نمایید و کار اصلی از طریق فیلد «کار سرگروه» به زیر مجموعه هایش معرفی نمایید. توضیحات بیشتر در این زمینه در بخش «زیرکارها» ارائه شده است.
 زیرکارها : همانطوری که عرض گردید در این نرم افزار می توانید کارها را در قالب کارهای کوچکتر تقسیم نمایید به عنوان مثال اگر در حال ثبت کاری با عنوان «ثبت نامه های اداری» می باشید، می توانید آن را به کارهای زیر تقسیم نمایید : ثبت نامه های رسیده از استانداری – ثبت نامه های رسیده از فرمانداری – ثبت نامه های رسیده به شهرداری – ثبت نامه های دفتر مدیرعامل - ....
البته لازم به ذکر می باشد هر کدام از این کارها باید ابتدا ثبت گردند و سپس در هنگام ثبت کار اصلی در بخش «زیرکارها» قرار گیرند.
 کارهای مرتبط : عملکرد این قسمت مشابه بخش زیرکارها می باشد. البته در این بخش کارهایی قرار می گیرند که در ارتباط با کار اصلی می باشند. به عنوان مثال اگر در حال ثبت کاری با عنوان «ثبت نامه های اداری» می باشید، می توانید کارهای زیر را در ارتباط با آن قرار دهید : تعویض کاتریج پرینتر – جلسه با مامور نامه بر جهت بررسی علل تاخیر دریافت و ارسال نامه ها - ...
 بقیه دست اندرکاران : در این بخش پرسنل دیگری که باید در این کار مشارکت داشته باشند معرفی می گردند.
در این مرحله می توانید با کلید F4 اطلاعات را ذخیره نمایید.
پس از ذخیره اطلاعات، از طریق دکمه «آغاز/اتمام اجرا F9» می توانید در هر مرحله از اجرا، شرح فعالیت های انجام شده را ثبت نمایید.

2.2. بخش نمایش (F3) :
در این بخش امکان مشاهده و جستجو در کارهای ثبت شده به تفکیک فیلدهای مختلف فراهم می باشد :

3. نمودار مقایسه ای نوع کار :
همانطور که گفته شد در بخش جداول پایه امکان ثبت انواع کار فراهم می باشد. از این امکان می توان در جهت تقسیم زمان کاری استفاده نمود. به عنوان مثال در شکل زیر، زمان به نسبت های زیر تقسیم گردیده است :
اداری = 60 % - عملیاتی = 20 % - عمومی = 20 %
نمودار سمت چپ نشان نسبت های تعیین شده و نمودار سمت راست نشان دهنده نسبت های واقعی می باشد. همانطوری که می بینید در عمل تا حدی به خلاف آنچه تعیین شده است رفتار گردیده است و به کارهای عمیاتی اصلا پرداخته نشده است. به این ترتیب می توان به انحراف عملکردها از استانداردها پی برد و سریعا در جهت اصلاح برآمد.

4. جداول پایه :
در این بخش امکان تغییر اطلاعات مختلف فراهم می باشد.

5. گزارشات :
امکان ساخت انواع گزارش در این بخش وجود دارد و متشکل از قسمت زیر می باشد :
5.1. عنوان : عنوان گزارش در این بخش وارد می گردد.
5.2. فیلدهای اصلی : اطلاعاتی که در گزارش ظاهر می گردند در این قسمت انتخاب می گردند.
5.3. فیلدهای محاسباتی : در صورتی که می خواهید از اطلاعات ثبت شده آمار بگیرید، آن ها را در این بخش انتخاب نمایید.
5.4. شرط ها : اگر می خواهید اطلاعات گزارش را محدود نمایید از این بخش استفاده نمایید.

امکانات

زمان بندی

هشدار

مخفی ساز اطلاعات

سخن روز

نمایش اوقات شرعی

پخش اذان

مدیریت امور روزانه

ثبت یادداشت

جستجوگر

پرینت اطلاعات

گزارش ساز

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

ظاهر متفاوت - تاکید بر عامل پیگیری مداوم - چابکی نرم افزار

بسته و نسخه های نرم افزار

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

ویژگی های فنی

پلتفرم توسعه

.Net Framework

پایگاه داده

SqlServer

امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
.net framework - ms sql server
قفل و امنیت
قفل نرم افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
Setup / از راه دور / کپی فایل / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز

گواهی و تاییدها

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان

آموزش رایگان اولیه

4 ساعت
نحوه آموزش
Help / ویدئو آموزش / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان

پشتیبانی رایگان اولیه

6 ماه
نحوه پشتیبانی
تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت

قیمت و شرایط فروش

نحوه خرید
خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین)
اطلاعات بیشتر
نسخه آزمایشی (Demo) / کاتالوگ / نمایش حضـوری / نمایش آنلاین
قیمت
شروع از 500,000 ريال

تصاویر و فیلم

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (شرکت نرم افزاری هزارویک) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »