شبکه اجتماعی سازمانی ماهان

شبکه اجتماعی سازمانی ماهان

Enterprise Social Networking

شبکه اجتماعی سازمانی یک شبکه هم افزایی کارکنان است که به افراد سازمان اجازه می دهد با یکدیگر بهتر تعامل داشته باشند. ارتباط بین افراد را از حالت یک طرفه به حالت تعاملی تبدیل می کند و بهره وری را به شکل قابل توجهی افزایش می دهد. در شبکه اجتماعی سازمانی همکاری همزمان () به شکل روشنی بهبود می یابد. همکاری همزمان باعث می شود مشارکت، خلاقیت، بهره وری و اشتراک دانش بهتر انجام شود. همینطور جلوگیری از خطا های اولیه و خطاهای تکراری، و خطاهای ناشی از کمبود دانش و تجربه به شدت کاهش می یابد.

مشخصات

پلتفرم اجرا
دسته بندی
امور اداری / نشر الکترونیک
مناسب برای کسب و کارهای
نامشخـص

بروزرسانی اطلاعات

11 ماه پیش

توضیحات

شبکه اجتماعی سازمانی قبل از شبکه های اجتماعی عمومی مانند اورکات، یاهو 360، مای اسپیس، فیسبوک، گوگل پلاس و سایر شبکه های اجتماعی دیگر به وجود آمد. شبکه اجتماعی سازمانی بستری در سازمان فراهم می آورد تا روابط افراد بهبود یابد. سرعت انتقال اطلاعات و دانش افزایش یابد. تجربیات کارکنان به رشته تحریر در می آید و یادگیری سازمانی به دست می آید.
شبکه اجتماعی سازمانی در ایران می تواند به عنوان رویکرد جدیدی به عنوان منشا تحول سازمان ها باشد.
با این توضیحات امکانات شبکه اجتماعی سازمانی ماهان سوشیال به شرح زیر است:
1- تقویم شمسی و انتخاب تاریخ (Date Picker) کاملا شمسی
2- امکان آپلود تصویر، فایل صوتی و انواع فایل‌های مورد استفاده مانند فایل‌های آفیس و ..
3- امکان آپلود ویدیو و پخش آنلاین ویدیو (نیاز به منابع سخت افزار بیشتر) یا ثبت ویدیو با استفاده از لینک وب سایت‌های معتبر اشتراک ویدیو مانند آپارات
4- امکان ثبت سریع تجربیات کوچک
5- امکان ثبت گزارش مانند مقاله، درس آموخته شده، صورت جلسه و...
6- امکان طبقه بندی از پیش تعریف شده و طبقه بندی تعریف شده توسط کاربر و استفاده همزمان هر دو هنگام ثبت گزارشات
7- امکان استفاده از هشتگ برای خوانایی بیشتر و جستجوی بهتر
8- امکان استفاده از اشاره () برای مخاطب قراردادن یک یا چند نفر برای مشارکت بهتر
9- امکان ثبت رویداد با تاریخ شمسی، ساعت، طبقه بندی از پیش تعریف شده، شرح و ارسال دعوتنامه برای دیگران
10- امکان تشکیل کامیونیتی برای اجتماع افراد خاص و اشتراک مطالب در حوزه افراد عضو شده
11- امکان تعریف پروژه و عضویت افراد مرتبط برای ثبت رویدادها و تجربیات
12- امکان تعریف فرد یا افرادی به عنوان ناظر محتوا برای بررسی مطالب ثبت شده
13- امکان چت آنلاین بین کاربران
14- سیستم پیام رسان دو نفره یا گروهی
15- امکان تعریف لیست کاربران به صورت اختصاصی توسط هر کاربر برای تسریع در ارسال پیام و اشتراک محتوا
16- ماژول فروم (تالار گفتگو) برای مشارکت بیشتر افراد خارج از سازمان (در صورت نیاز)
17- قابلیت توسعه مستقل و استفاده از API
18- سیستم Notification سراسری
19- سیستم امتیاز دهی به کاربران بر اساس فعالیت
20- امکان تعریف مدال یا گروه‌های کاربری ویژه برای تشویق و پاداش
21- امکان استفاده از نظر سنجی (یک سوال و چند جواب)
22- امکان ثبت رای مثبت و منفی توسط کاربران به مستندات دیگران
23- امکان تغییر سراسری طراحی (خدمات جداگانه) و رنگ‌بندی بر اساس نظر کارفرما
24- قابلیت افزودن ماژول‌های تایم شیت، سلف سرویس کارکنان (مرخصی، ماموریت، درخواست خودرو و...)، مدیریت پروژه و CRM (خدمات جداگانه)
و ده ها قابلیت دیگر

امکانات

امکانات این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

تحت وب-نسخه اندروید-کاملا مدرن و روزآمد-همگام با تکنولوژی جهان-مطابق استانداردهای جهانی-همرده بهترین سیستمهای خارجی

بسته و نسخه های نرم افزار

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

ویژگی های فنی

پلتفرم توسعه

نامشخص

پایگاه داده

ندارد

امکان اجرای تحت شبکه
ندارد
نرم افزارهای مورد نیاز
قفل و امنیت
ندارد
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
نامشخـص
سخت افزارهای مورد نیاز

گواهی و تاییدها

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان

آموزش رایگان اولیه

نامشخص
نحوه آموزش
نامشخـص
پشتیبانی رایگان

پشتیبانی رایگان اولیه

نامشخص
نحوه پشتیبانی
نامشخـص

قیمت و شرایط فروش

نحوه خرید
خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین)
اطلاعات بیشتر
کاتالوگ / نمایش حضـوری
قیمت
شروع از 8,000,000 ريال

تصاویر و فیلم

تصاویر این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (فناوران سپهر ماهان) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »