نرم افزار حسابداری پارمیس استار، نسل جدید نرم افزارهای مالی پارمیس با رویکرد ERP می باشد که با استفاده از جدیدترین امکانات و تکنولوژی های نرم افزاری، گستره بیشتری از امکانات و ویژگی ها را در اختیار شرکت ها، سازمان ها، کارخانجات بازرگانی، خدماتی، تولیدی و موسسات بزرگ قرار می دهد. با استفاده از امکانات پیشرفته نرم افزار یکپارچه پارمیس استار از جمله ساختار منسجم نرم افزاری، کاربری آسان به همراه زیرسیستم های حسابداری مالی، خزانه (بانک و چک)، انبار، بازرگانی (خرید و فروش)، تولید، حقوق و دستمزد، تسهیلات، پخش مویرگی، فروشگاه اینترنتی و ... می توانید عملیاتی از قبیل ثبت کالا و محصولات، انبارگردانی، ثبت و تسویه وام ها، امکان ایجاد اشخاص و پرسنل و گزارشگیری های حقوق و دستمزد، عملیات مربوط به بانک و چک و حساب های بانکی، عملیات مرتبط با بازرگانی، مدیریت فروشگاه اینترنتی و ... را از طریق نرم افزار انجام دهید.

قیمت: شروع از ۷۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
نحوه خرید: خرید حضوری
راه های مشاهده: نمایش حضـوری

تاکنون دیدگاهی برای این نرم افزار ثبت نشده است
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(0 از ۵)
نرم افزار یکپارچه ERP  پارمیس استار
کاتالوگ
برای دریافت کاتالوگ اینجا را کلیک کنید

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
فناوری اطلاعات پارمیس
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۸۳
سایر محصولات
اپلیکیشن حسابداری شخصی پارمیس همراه (رایگان) / نرم افزار حسابداری رایگان برگ سبز پارمیس / نرم افزار حسابداری پارمیس پلاس

راه های ارتباطی با فناوری اطلاعات پارمیس

تلفن
۰۲۱۸۷۷۵۹۰۰۰
فکس
۰۲۱۸۷۷۵۹۵۰۰
ایمیل
it@parmisit.com
آدرس
تهران - خ سهروردی شمالی - خ شهید برادران کاووسی فر - پلاک 1 - طبقه 3

توضیحات

فناوری اطلاعات پارمیس با شعار "از خانه ای کوچک تا کارخانه ای بزرگ با نرم افزار های مالی پارمیس" نرم افزار یکپارچه مالی و حسابداری پارمیس استار را با هدف ساده سازی پیچیدگی های حسابداری و ارائه امکاناتی گسترده و حرفه ای به جامعه عرضه نموده است.
نرم افزار یکپارچه پارمیس استار شامل زیر سیستم های مختلفی از جمله حسابداری، خزانه، حقوق و دستمزد، تولید و بهای تمام شده، بازرگانی، پخش مویرگی، انبار، تسهیلات، فروشگاه اینترنتی، CRM ، اطلاع رسانی، پارمیس اسمارت، کارت اعتباری و ... می باشد که مدیریت حسابرسی و حسابداری در سازمانهای بزرگ را با سیستمی یکپارچه امکانپذیر می کند.

برخی ویژگی های کلی :

* کاربری آسان و گرافیکی
* دسترسی سریع به بخش های مختلف نرم افزار
* امکان تعریف کاربران و در نظر گرفتن سطوح دسترسی برای هریک از آنها
* امکان تهیه پشتیبان از داده های مشتریان و قابلیت بازگردانی داده ها
* امکانات اختصاصی زیر سیستم ها و قابلیت انجام عملیات مختلف در هریک از زیر سیستم های نرم افزار حسابداری پارمیس استار
* امکان تعریف گروه های اصلی و فرعی کالا
* مدیریت فروشگاه اینترنتی
* بانک اطلاعاتی Microsoft SQL 2016
* قابل نصب در تمام نسخه های ویندوز Microsoft Windows Compatibale
* ارائه به صورت شبکه و تک کاربره Cyber Account Single & Multi User
* دارای قفل سخت افزاری Hardware Security Lock
* استقرار و راه اندازی رایگان
* آموزش رایگان به هر تعداد کاربر هنگام استقرار نرم افزار
* پشتیبانی حضوری، تلفنی و اینترنتی

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز
دسته بندی
امور اداری / نرم افزار های برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP)
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

امکانات

امکانات این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

یکپارچگی نرم افزار --- وجود زیر سیستم های متعدد --- کاربری ساده --- استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها

بسته و نسخه های نرم افزار

نرم افزار حسابداری پارمیس استار

نرم افزار حسابداری اصلی ترین رکن سیستم نرم افزاری هر شرکت یا کسب و کاری است و متناسب بودن با نیازهای سازمان، امکان اجرای مدلهای مختلف مالی با استفاده از آن و سهولت کاربری آن، مرکز توجه مدیران است. نرم افزار حسابداری پارمیس استار به شکلی طراحی شده که می تواند با مدلهای مختلف حسابداری اعم از موسسات تجاری، خدماتی، پیمانکاری، تولیدی و دولتی تطبیق یابد و کسب و کارها با اندازه های مختلف اجرا شود. کلیه زیر سیستمهای مرتبط نظیر خزانه داری،بازرگانی، انبار ، اموال و دارایی ثابت و ... نتیجه عملیات اختصاصی خود را در قالب سند مالی به نرم افزار حسابداری ارسال می نمایند و این به مفهوم گزارشهای حسابداری و مالی معتبر در هر لحظه جهت تصمیم گیری بهتر مدیران خواهد بود.

ستاره ها :

* تعریف سرفصل ها در یک سطح گروه، یک سطح کل، بی نهایت معین، بی نهایت تفصیلی و بی نهایت تفصیلی شناور
* امکان معرفی و نگهداری اسناد و حساب های چند شرکت مختلف با تعداد نامحدود به صورت مجزا روی یک سیستم
* امکان تعریف شعب و تجمیع اطلاعات مالی آنها
* امکان مرور حسابها از سطح کل تا سند حسابداری و امکان نمایش نمودار مربوط به مانده هر حساب
* امکان تجمیع، مرتب سازی و کپی اسناد و امکان جستجوی اسناد با استفاده از حداقل اطلاعات
* درختواره گردش حسابها بر اساس کلیه سطوح حسابداری
* امکان اختصاص ۳ شماره و یک شماره عطف به هر سند

جزییات بیشتر :

http://parmisit.com/products/parmis-star-erp-solution/finance

نرم افزار بازرگانی پارمیس استار

سیستم بازرگانی، مهمترین زیر سیستم در میان سیستم های لازم برای اداره اکثر قریب به اتفاق کسب و کارهاست. چه بسا بسیاری از کاربران فقط داده های خود را در فرم های مربوط به بازرگانی وارد می کنند و از همینجا نیز گزارشات مورد نیاز خود را دریافت می کنند و با هیچ سیستم دیگری سر و کار ندارند. (گرچه در باطن سیستم حسابداری در همه این عملیات ها درگیر است.) این سیستم محل وارد کردن اطلاعات مربوط به کالاهای خریداری شده و فروش رفته است. مدیران بازرگانی و فروش در هرشرکت و موسسه ای به کنترل موجودی محصول، تحویل به موقع محصول به مشتری، کنترل مانده حساب مشتریان، و کنترل اعتبار مشتریان و انواع مولفه های دیگر مربوط به فروش نظارت دارند و این سیستم ابزار مناسب جهت این نظارت را در اختیار ایشان می گذارد.

ستاره ها :

* امکان تعریف لیست های قیمت بصورت ثابت و محاسباتی براساس قیمت تمام شده، آخرین قیمت سیستم، آخرین قیمت به مشتری
* امکان تعریف مراکز فروش بصورت درختی
* امکان تعریف مسیرها بصورت ساختاردرختی با کد مسیر مشخص
* امکان افزایش یا کاهش قیمت ها بصورت مبلغی و درصدی
* امکان تعیین تخفیفات و اشانتیون به طرف حسابهای خاص یا به گروه خاصی از اشخاص
* امکان تعیین بازه تاریخی مشخص برای اعمال تخفیف جشنواره فروش
* امکان مشخص کردن ارزی بودن فاکتور و تعیین نوع ارز
* امکان تسویه فاکتور و ارتباط با سیستم خزانه (دریافت و پرداخت)
* امکان فیلترینگ پیشرفته فاکتورها با مشخصه های تاریخی، مبلغی، نام بازاریاب، نام خریدار، مسیر و....
* گزارشات فصلی خرید و فروش
* گزارش جمع گردش بازاریابان، مشتریان، کالاها و ...

جزییات بیشتر :

http://parmisit.com/products/parmis-star-erp-solution/sale-purchasing

نرم افزار انبار پارمیس استار

انبارداری یکی از ارکان اداره صحیح و دقیق یک کسب و کار است و در این میان تفاوتی نمی کند که این کسب و کار یک مغازه کوچک باشد یا یک کارخانه بزرگ، برای هر کدام از آنها انبارداری ویژگی ها و اهمیت خاص خود را دارد. انبار پارمیس استار با سیستم حسابداری، بازرگانی و تولید پارمیس استار در ارتباط مستقیم است و همین طور می تواند انبار ریالی و تعدادی جداگانه ای را در اختیار کاربر بگذارد.

ستاره ها :

* امكان صدور همزمان اسناد مالي جهت عمليات انبار
* امکان ثبت سریال و کد رهگیری جهت کلیه تراکنشهای انبار
* امکان تعریف سطوح کدینگ انبار (امکان کد گذاری گروه های انبارها)
* تعریف مشخصه های کالا بصورت نامحدود
* امکان صدور سند اصلاحی بازسازی کاردکس کلیه کالاها در بازه تاریخ مشخص
* امکان کنترل کلیه تراکنشهای انبار با ثبتهای مالی مرتبط و گزارش مغایرت به تفکیک انبار
* امکان تعریف گروه های اصلی کالا بصورت ساختار درختی با کد مشخص
* امکان تعریف گروه های فرعی کالا (دسته بندی) بطور نامحدود
* تولید اتوماتیک کد کالا از روی کد مشخصه های انتخاب شده برای کالا
* تولید اتوماتیک عنوان ثابت کالا از روی مشخصه های کالا با توجه به انتخاب کاربر
* امکان تعیین کالاهای جایگزین کالا

جزییات بیشتر :

http://parmisit.com/products/parmis-star-erp-solution/inventory

نرم افزار خزانه پارمیس استار

ثبت وارزیابی گردش وجوه نقد و گزارش موجودي نقدي حال و آينده سازمان برای همه سازمان ها از یک کسب و کار خانگی گرفته تا تولید کننده ای جهانی حائز اهمیت است. نرم افزار خزانه داری(دریافت و پرداخت) پارمیس استار وضعيت وجوه نقد و انواع اسناد دريافتني و پرداختني را کنترل کرده و فرآیند دريافت و پرداخت را به طور کامل مکانيزه مينمايد به گونه ای که مطلقا جهت ثبت عملیات خزانه داری نیاز به صدور سند مالی دستی نیست و کلیه اسناد مالی مرتبط با عملیات خزانه داری به طور خودکار ایجاد خواهند شد.

ستاره ها :

* قابلیت تعریف صندوق ها، بانکها، شعب، حسابهای بانکی، تنخواه گردان و انواع تنخواه به صورت ارزی و ریالی
* قابلیت دریافت و پرداخت وجوه نقد، حواله، چک، کارت به کارت، حواله، کارتخوان، سفته، اوراق بهادار یا دیگر اشیاء قیمتی
* امکان اتصال نرم افزار به PC POS بانک پاسارگاد
* قابلیت تعیین ساختار چک و چاپ آن
* نمایش اقلام باز(اسناد دریافتنی در جریان وصول، وصول نشده) برگشتی ها، واگذارشده ها و نقد شده ها
* ارتباط با نرم افزار حسابداری پارمیس استار و خرید و فروش و صدور خودکار اسناد حسابداری

جزییات بیشتر :

http://parmisit.com/products/parmis-star-erp-solution/treusury

نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس استار

سیستم پرسنلی و حقوق و دستمزد یکی از مهمترین عوامل مدیریت منابع انسانی است. بکارگیری صحیح این سیستم تاثیر مثبتی در جذب نیرو رضایت کارکنان و همچنین ایجاد عوامل انگیزشی در پرسنل را بهمراه خواهد داشت. سیستم حقوق و دستمزد وظیفه پرداخت و هزینه یابی واحد های داخلی، تولیدی و پشتیبانی که از اصلی ترین عوامل هزینه های هر سازمان و .مجموعه و همچنین یکی از عوامل بهاء تمام شده که بخش محاسبه دستمزد کارکنان می باشد را به عهده دارد

ستاره ها :

* معرفی کارفرما به صورت نامحدود
* امکان تعریف چارت سازمانی و محل خدمت
* معرفی آیتم های حقوقی به تعداد نامحدود و همچنین قابلیت استفاده به صورت نامحدود از آیتم های حقوقی در استخدام های مختلف بدون نیاز به تعریف مجدد
* معرفی آیتم های کارکردی به تعداد نامحدود و همچنین قابلیت استفاده از آیتم های کارکردی به صورت نامحدود در استخدام های مختلف بدون نیاز به تعریف مجدد
* معرفی انواع ماموریت به صورت نامحدود ( ساعتی ، روزانه و ...)
* معرفی انواع مرخصی به صورت نامحدود ( ساعتی ، روزانه و ...)
* معرفی آیتم های پرسنلی به صورت نامحدود
* آیتم های پرسنلی قابلیت دریافت متن ، تاریخ ، شرط ، مقدار ، مبلغ و ... نیز دارند همچنین در ذیل نمونه ای از آیتم های پرسنلی تعریف شده اند :
- تعداد فرزندان
- سایز پیراهن
- تاریخ استخدام
- اضافه کار ثابت
- شماره حساب بانکی
- شماره کارت

جزییات بیشتر :

http://parmisit.com/products/parmis-star-erp-solution/payroll

نرم افزار تسهیلات پارمیس استار

اعطای تسهیلات به هرکدام از کارکنان و بخش های یک سازمان، کارخانه، بانک، شرکت، فروشگاه، تولیدی و هر اداره ای، جزء یکی از روال های ماهانه آن مرکز می باشد و برای مدیریت تسهیلات و وام ها و همچنین قابلیت تعریف و مدیریت اقساط این تسهیلات، نیاز به سیستم و نرم افزار حسابداری یکپارچه و دقیقی می باشد که علاوه بر ایجاد امکان مدیریت این موارد، بتواند ارتباط یکپارچه ای با سایر بخش های نرم افزار حسابداری آن مرکز داشته باشد. نرم افزار حسابداری پارمیس استار، با قرار دادن زیر سیستم تسهیلات در این نسخه از نرم افزار حسابداری خود، قابلیت ها و امکانات پیشرفته ای را در اختیار کاربران قرار می دهد.

برخی امکانات :

* امکان معرفی انواع وام به صورت نامحدود.
* امکان معرفی الگوی حساب به تفکیک هر وام.
* امکان تعیین حداقل و حداکثر سود به تفکیک هر وام.
* امکان تعیین نحوه محاسبه سود به تفکیک هر وام.
* امکان تعیین تسهیم اقساط در اقساط اولیه ، اقساط آخر، مساوی، وزن دار و پلکانی، به تفکیک هر وام.
* امکان تعیین دیرکرد برای هر قسط وام هنگام تسویه وام به تفکیک هر وام.
* امکان تعیین محاسبه سود به صورت ریاضی و استاندارد بانکی به تفکیک هر وام.
* امکان تعیین حداقل و حداکثر ماه تنفس به تفکیک هر وام.

جزییات بیشتر :

http://parmisit.com/products/parmis-star-erp-solution/loan-commitment

اپلیکیشن پارمیس اِسمارت

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و سادگی استفاده از گوشی‌های هوشمند و همچنین استقبال و تمایل کاربران از اجرای نرم‌افزار‌ها در گوشی‌های موبایل و تبلت خود، حسابداری پارمیس‌استار زیر‌سیستم پارمیس اسمارت را در دو نسخه مجزا به صورت نسخه‌کاربران و نسخه‌مدیران تولید کرده است که از جمله قابلیت‌های پارمیس اسمارت می‌توان به ثبت تراکنش‌های مالی، گزارش‌گیری، و همچنین کنترل‌کردن حساب اشخاص به صورت آفلاین و آنلاین از طریق گوشی‎های موبایل و تبلت اشاره کرد.

برخی امکانات :

* معرفی اشخاص بطور مثال معرفی مشتریان، تامین‌کنندگان و غیره
* معرفی کالاها و خدمات، معرفی انبار، معرفی صندوق‌ها، معرفی حساب‌ها
* معرفی گروه‌های حساب
* معرفی حساب‌های کل
* معرفی حساب‌های معین
* معرفی لیست قیمت‌های مختلف
* معرفی گروه اصلی و فرعی برای مشتریان
* معرفی گروه‌های اصلی و فرعی برای تامین‌کنندگان
* معرفی بازاریاب
* معرفی مشخصه‌های کالا به صورت نامحدود
* امکان معرفی الگو برای نام کالاها
* امکان ثبت عکس برای کالاها
* معرفی حساب‌های بانکی
*صدور سند
* ثبت فاکتورهای خرید و فروش
* ثبت فیش‌های دریافت و پرداخت
* امکان تایید اسناد از طریق تبلت
* امکان اتصال پارمیس اِسمارت به نرم‌افزار یکپارچه پارمیس اِستار
* امکان مدیریت حسابداری یک واحد تجاری به صورت مستقل روی تبلت

جزییات بیشتر :

http://parmisit.com/products/parmis-star-erp-solution/parmis-smart

نرم افزار تولید و بهای تمام شده پارمیس استار

یکی از مشکلات اصلی شرکت های تولیدی قیمت تمام شده محصولات تولیدی و همچنین گزارش از مواد اولیه در جریان ساخت تولید به تفکیک ایستگاه های کاری و همچنین مدیریت فرآیند تولید می باشد. با استفاده از زیر سیستم تولید نرم افزار حسابداری پارمیس استار می توانید تمامی این موارد را به راحتی کنترل کنید. همچنین شما با کمک زیر سیستم تولید نرم افزار حسابداری پارمیس استار می توانید قبل از اینکه فرآیند تولید یک محصول را شروع کنید، با توجه به فرمول ساخت هایی که برای هر محصول معرفی کردید، قیمت تمام شده محصول را مشاهده کنید و در صورتیکه صرفه اقتصادی داشت فرآیند تولید را آغاز کنید. همچنین شما می توانید تولیدات خود را براساس سفارشات گرفته شده انجام دهید.

برخی امکانات :

* تعریف نوع فرمول ها (ساخت، مونتاژ و ... ) به صورت نامحدود.
* تعریف سطوح گروهبندی فرمول های ساخت به صورت نامحدود.
* امکان تعریف n تا فرمول ساخت برای هر کالا.
* امکان محاسبه بهای تمام شده تولید با توجه به فرمول ساخت قبل از انجام فرآیند تولید.
* برنامه ریزی تولید.
* تعریف ایستگاه های کاری به صورت نامحدود.
* امکان تعریف ایستگاه های پیمانکاری به صورت نامحدود.
* امکان مشخص کردن مواد اولیه، ضایعات، کالای معیوب، پسماند و ... در فرمول ساخت.
* امکان مشخص کردن هزینه های مستقیم و سربار در فرآیند تولید.

جزییات بیشتر :

http://parmisit.com/products/parmis-star-erp-solution/manufacturing

نرم افزار فروشگاه اینترنتی پارمیس استار

فروشگاه اینترنتی و فروش اینترنتی محصولات، امروزه دارای جایگاه بسیار مهمی شده است؛ با گسترش و توسعه فضای وب و ارتقا فرهنگ استفاده و خرید از طریق اینترنت، همچنین با توجه به مدل های موفق فروشگاه اینترنتی در سراسر دنیا مانند سایت آمازون، راه اندازی فروشگاه اینترنتی می تواند نتایج بسیار مثبت و شگفت انگیزی را در رونق کسب و کار شما داشته باشد.

یکی از معضلات و مشکلات سازمانهای فعلی که دارای فروشگاه اینترنتی هستند، عدم یکپارچگی فروشگاه اینترنتی با نرم افزار های داخلی سازمان است. پارمیس با توجه به معضلات ذکر شده، سامانه فروشگاه اینترنتی خود را بعنوان یکی از زیر سیستمهای نرم افزار حسابداری یکپارچه پارمیس استار خود عرضه می نماید که ارتباط مستقیمی با زیر سیستم های دیگر نظیر حسابداری، انبار، بازرگانی و ... خواهد داشت. بدیهی است در این حالت هر گونه ثبت اطلاعات اضافی از بین رفته و یکپارچگی کاملی در اطلاعات کل سازمان بوجود خواهد آمد.

ستاره ها :

* در دسترس بودن ۲۴ ساعته
* امکان جستجو های پیشرفته
* راحتی در خرید
* امکان ارائه پیشنهاد های شگفت انگیز
* کاهش هزینه های اضافی
* کمک به محیط زیست
* کاهش زمان فرآیندهای سازمان
* ارتباط با سیستم های مرکزی سازمان، موسسه یا شرکت
* سادگی در طراحی صفحات اصلی و داخلی و در عین حال داشتن ظاهر کاربر پسند

جزییات بیشتر :

http://parmisit.com/products/parmis-star-erp-solution/ecommerce

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM پارمیس استار

CRM یا همان مدیریت ارتباط با مشتریان مخفف عبارت Customer Relationships Management می باشد که یک استراتژی تجاری طراحی شده برای کاستن هزینه ها و افزایش منافع یک سازمان در راستای استحکام وفاداری به مشتریان می باشد. CRM به عنوان یکی از ابزارهای قدرتمند که از تکنولوژی بهره میگیرد، به جمع آوری اطلاعات مشتریان، افزایش سرعت عمل پرسنل در پاسخگویی به مشتریان، که در نهایت به جلب رضایت آنها منجر می شود و همچنین افزایش میزان فروش کمک خواهد کرد.

به صورت کلی وظیفه CRM این است که مشتریان را در یک سیستم یکپارچه بازاریابی، فروش و پشتیبانی در هر نقطه ای که قرار دارند پوشش دهد و در سریعتر رسیدن به هدف نهایی، سازمان را یاری کند. به عبارت دیگر می توان گفت CRM مفهومی است که در آن سه عامل(مشتری، فرآیندها، تکنولوژی یا فناوری) به موازات هم و همه در جهت رسیدن به هدفی واحد، که بهینه سازی ارتباط مشتریان با یک سازمان یا واحد تولیدی می باشد در حرکت هستند.

ستاره ها :

* ارتباط با نرم افزار مالی
* ارتباط با خدمات پس از فروش
* ثبت پیش فاکتور
* ارتباط با Voip
* نمایش سوابق مشتری
* تحت وب بودن
* داشبورد مدیریتی
* سادگی در ثبت فعالیت

جزییات بیشتر :

http://parmisit.com/products/parmis-star-erp-solution/crm

پلتفرم توسعه
C/C++/Visual C
پایگاه داده
SqlServer
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
SQL Server 2008 R2 / .net 4.6
قفل و امنیت
قفل سخت افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
از راه دور / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
-

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه: آموزش مجزا برای هر کدام از زیر سیستم ها
نحوه آموزش: حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه: 1 سال
نحوه پشتیبانی: تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت

مشتریان

رضایتنامه مشتریان:

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

2 ماه پیش

آخرین اخبار

رونمایی از اپلیکیشن جدید پارمیس با رویکرد ERP در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ تهران 25 لغایت 28 آذر 95 محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران سالن 41، غرفه 801 با ما همراه باشید... goo.gl/YeJ4hl

23 آذر 1395

تخفیف استثنایی خرید نرم افزار حسابداری به مناسبت تولد 15 سالگی پارمیس 10 الی 15 آبان ماه 95 تلفن: 02187758 جزییات تخفیف https://goo.gl/MkyKGz

10 آبان 1395

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

اتوماسیون مالی و اداری و صنعتی سایان

تولید توسط شرکت نرم افزاری سایان پرداز

معرفی نرم افزار:

مجموعه نرم افزارهای اتوماسیون منابع سازمان شامل نرم افزار حسابداری، نرم افزار خزانه داری، نرم افزار خرید و فروش، نرم افزار انبارداری، نرم افزار تولید، نرم افزار حقوق و دستمزد،...

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای کاتالوگ
اتوماسیون مالی و اداری و صنعتی سایان
کاتالوگ
دارد
اتوماسیون مالی و اداری و صنعتی سایان
دمو
نامشخص
اتوماسیون مالی و اداری و صنعتی سایان
پشتیبانی رایگان
نامشخص
اتوماسیون مالی و اداری و صنعتی سایان
آموزش رایگان
نامشخص
چرا اتوماسیون مالی و اداری و صنعتی سایان از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

متاسفانه توضیحاتی برای این بخش ثبت نشده است!

قیمت: ۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

سیستم یکپارچه مدیریت کسب و کار نیکراد

تولید توسط فناوری نیکراد (سهامی خاص)

معرفی نرم افزار:

سیستم جامع اتوماسیون مالی (حسابداری) ، اداری ، تجاری ، صنعتی و الگوی نوین ERP و CRM کاملا یکپارچه با تکنولوژی تحت وب Web based طبق استانداردهای بین المللی در سطح جهانی

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای دمو دارای کاتالوگ
سیستم یکپارچه مدیریت کسب و کار نیکراد
کاتالوگ
دارد
سیستم یکپارچه مدیریت کسب و کار نیکراد
دمو
دارد
سیستم یکپارچه مدیریت کسب و کار نیکراد
پشتیبانی رایگان
نامشخص
سیستم یکپارچه مدیریت کسب و کار نیکراد
آموزش رایگان
نامشخص
چرا سیستم یکپارچه مدیریت کسب و کار نیکراد از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

تحت وب واقعی ، CRM و ERP کاملا یکپارچه ، ساده ، کارآمد ، مدرن ، رابط کاربری زیبا ، مقرون به صرفه ، ساخت یافته ، جامع ، تکنولوژی Java EE ، مجهز به فروشگاه اینترنتی و درگاه پشت...

قیمت: شروع از ۸,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

سیستم یکپارچه مالی اداری سگال

تولید توسط سگال پرداز سینا (سهامی خاص)

معرفی نرم افزار:

سیستم یکپارچه مالی اداری سگال: ۱- اتوماسیون سگال ، ۲- گردش کار سگال ، ۳- آرشیو سگال ، ۴- فرم­ساز سگال ، ۵- ارتباطات سگال ، ۶- انبار سگال ، ۷- بازرگانی سگال ، ۸- دریافت و پر...

پشتیبانی رایگان اولیه 4 ساعت
آموزش رایگان اولیه ۵ ساعت حضوری و چهار ماه تلفنی و از راه دور
دارای کاتالوگ
سیستم یکپارچه مالی اداری سگال
کاتالوگ
دارد
سیستم یکپارچه مالی اداری سگال
دمو
نامشخص
سیستم یکپارچه مالی اداری سگال
پشتیبانی رایگان
4 ساعت
سیستم یکپارچه مالی اداری سگال
آموزش رایگان
5 ساعت حضوری و چهار ماه تلفنی و از راه دور
چرا سیستم یکپارچه مالی اداری سگال از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

فکس الکترونیک , کارتابل الکترونیک , مدیریت زمان گرافیکی , فرمساز , گزارش ساز , پیام کوتاه , آرشیو فایل ,گردش کار , داشبورد الکترونیک , چند شرکتی , منشی تلفنی , پیام صوتی , پیا...

قیمت: شروع از ۴,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نقد و بررسی

هیچ دیدگاهی تاکنون برای این نرم افزار ثبت نشده است.

اولین نفر باشید!
ثبت دیدگاه

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (فناوری اطلاعات پارمیس) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »