آرمینا فود ـ نرم افزار رستوران و کافی شاپ

آرمینا فود ـ نرم افزار رستوران و کافی شاپ

ArminaFood Restaurant System

این نرم افزار دارای 13 سال سابقه در کل کشور و چند کشور خارجی بوده و حاصل 19 سال تجربه شرکت برنامه نویسی و شبکه آرمینا می‌باشد که جهت مدیریت رستوران و کافی‌شاپ و کلیه مراکز عرضه غذا می‌باشد. پشتیبانی بسیار قدرتمند، انبارداری و کنترل موجودی، قابلیت کار با مانیتور لمسی، سیستم ترغیب خرید مشتری، سیستم پیامک، پشتیبانی از سرویس Caller Id ، مدیریت پیک ها، موتور گزارش ساز برای ساخت گزارش های دلخواه، سرعت بالا ، مدیریت فروش پیشرفته و مدیریت امور مالی و حسابداری و چند زبانه بودن از قابلیت های عمده این نرم افزار هستند.

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز
دسته بندی
رستوران، فست فود و اغذیه فروشی / نرم افزار رستوران و فست فود
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

بروزرسانی اطلاعات

5 روز پیش

توضیحات

1 - پشتیبانی نرم افزار بسیار قدرتمند می باشد و این مورد بسیار مهمی است.
2 - بسیار راحت جهت استفاده حتی برای کسانیکه با کامپیوتر آشنایی چندانی ندارند.
3 - سیستم انبار و کنترل موجودی، فرمول تولید غذا با استفاده از مواد اولیه
4 - قابلیت کار با با مانیتور لمسی (تاچ اسکرین) و دارای امکانات خاص برای این کار
5 - پشتیبانی از CallerId کالر آی دی از 1 تا 8 خط تلفن و بیشتر در صورت افزودن دستگاه
6 - امکان کنترل و مدیریت پیک ها
7 - امکان طراحی گزارشات پویا توسط طراح گزارش قدرتمند و جدید نرم افزار به وسیله خود کاربر
8 - کار با این نرم افزار بسیار راحت و سریع انجام می‌شود طوری که باید به فکر چاپگر پر سرعت باشید !
9 - امکان چاپ هر تعداد فاکتور دلخواه به صورت همزمان برای مشتری و آشپزخانه و چاپ با چندین چاپگر مختلف و نیز چاپگرهای شبکه با تنظیم جداگانه اندازه کاغذ و سایر خصوصیات هر چاپگر، امکان چاپ تمام انگلیسی فیش
10 - امکان چاپ با چاپگرهای حرارتی، جوهرافشان و ... مخصوص فیش و امکان چاپ با سایر چاپگرهای معمولی دیگر
11 - امکان تعریف جداگانه هزینه پیک برای هر مشتری یا هزینه ثابت برای تمام مشتریان
12 - امکان فروش به مشتریان عمومی بدون نیاز به تعریف مشخصات مشتری در برنامه
13 - امکان فروش به مشتریان مخصوص با تعریف مشخصات و کد مشتری در برنامه
14 - صفحه فروش قدرتمند و سریع مخصوص رستوران و کافی شاپ با امکانات فراوان و قابلیت شخصی سازی
15 - امکان صدور برای سرو غذا در داخل رستوران یا بیرون و یا جهت حمل با پیک
16 - حسابداری شامل خرید و فروش و فاکتورهای مربوط به آن
17 - دریافت و پرداخت چک و کنترل حسابهای بانکی
18 - ثبت هزینه های مختلف از جمله آب، برق و …
19 - ثبت درآمدهای نامشهود مانند فروش ضایعات و …
20 - هشدار اتوماتیک برای سر رسید چک
21 - جستجوی آسان، قدرتمند و بسیار پیشرفته بر اساس تمام موارد در هر قسمت از برنامه
22 - گزارشات متنوع از جمله؛
* گزارش موجودی کالا
* گزارش کارکرد مشتریان و میزان خرید آنها به ترتیب اولویت
* گزارش و آمار فروش غذاهای مختلف جهت سنجش میزان استقبال مشتریان از غذاها
* گزارش کارکرد یک شخص خاص
* گزارش ریز خرید مشتری
* گزارش ریز خرید به تفکیک فاکتور
* گزارش کالاهای خریداری شده توسط اشخاص
* گزارش عملکرد پیک ها
* گزارش فاکتورهای خرید
* گزارش فاکتورهای فروش
* گزارش سر رسید چک ها
* گزارش حساب عملکرد سود و زیان
* گزارش سود جداگانه فروش هر کالا
* گزارش قیمت تمام شده خرید کالاها
* گزارش حسابهای بانکی
* گزارش تولد مشتریان
* چاپ بارکد کالاها
* چاپ 15 مدل منوی غذای تصویری و متنی
     * و بسیاری گزارشات دیگر که قابل ساخت توسط خود شما نیز می باشند


23 - کلیه گزارشات برنامه در محدوده ساعت و تاریخی که به دلخواه شما می باشد انجام می گیرد
24 - امکان نمایش گزارشات قبل از چاپ با قابلیت جستجو و فیلتر
25 - امکان چاپ منوی غذا در چند اندازه مختلف
26 - پشتیبان گیر اتوماتیک اطلاعات و پشتیبان گیری توسط کاربر
27 - امکانات سفارشی از جمله طراحی فاکتور مخصوص، درج آرم و نام شرکت در صفحه برنامه و ... نیز بنا به درخواست مشتری قابل افزودن است.

امکان ایجاد فرمول تولید غذا موجود است که با استفاده از این امکان مفید می‌توانید فرمول ساخت غذاها را با استفاده مواد اولیه موجود در انبار به نرم افزار معرفی نمایید و در اینصورت هنگام فروش غذاهای ساخته شده، نرم افزار به صورت اتوماتیک با توجه به میزان مواد اولیه مصرفی، موجودی انبار را اصلاح خواهد نمود،

مثال :

نام غذا : چلوکباب
مواد تشکیل دهنده :
برنج : 150 گرم
گوشت : 50گرم
پیاز : نصف یک عدد
گوجه : 2 عدد

نام غذا : چلو مرغ
مواد تشکیل دهنده :
برنج : 150 گرم،
مرغ : یک چهارم مرغ
پیاز : نصف یک عدد
گوجه : 2 عدد


همچنین فرمول تولید می‌تواند برای شما مشخص نماید با توجه به میزان موجودی مواد اولیه چه مقدار چلوکباب و چلو مرغ می‌توانید سفارش بگیرید و این کار را با در نظر گرفتن این موضوع محاسبه می کند که اگر مثلا موجودی برنج به خاطر فروش چلوکباب کم شود، پس موجودی چلو مرغ هم باید کم شود زیرا برنج که ماده مصرفی هر دو بوده کم شده است.



در درجه اول سرعت کار که بسیار مورد نیاز در کافی شاپ ها و رستوران ها می باشد در نظر گرفته شده، بطور مثال چنانچه شخصی به صورت رهگذری وارد کافی شاپ شود و یک همبرگر سفارش دهد، کل عملیات مربوط به انتخاب غذا و صدور و چاپ فاکتور مشتری و آشپزخانه تنها با 2 کلیک ماوس قابل انجام است.



مسئله مهم دیگر راحتی کار با برنامه می باشد، زیرا افرادی که در کافی شاپ بعنوان صندوقدار و ... کار می کنند ممکن است آشنایی چندانی با کامپیوتر نداشته باشند، ضمن راحتی استفاده از برنامه باعث سرعت کارکرد بیشتر افراد آشنا به کامپیوتر نیز می شود.


در این نرم افزار استفاده از قسمت های مختلف برنامه به نحوی است که دسترسی بسیار راحت انجام می شود و شما مجبور نیستید جهت بدست آوردن اطلاعاتی خاص و یا انجام کارهای مختلف وارد منوهای مختلف برنامه شوید و به گزینه مورد نظر برسید، مثلا برای جستجوی موردی خاص وارد قسمت جستجو و برای مرتب سازی وارد قسمت مرتب سازی شوید، بلکه اکثر این کارها در یک صفحه و به راحتی امکان پذیر می باشد


جامع بودن برنامه و رفع نیازهای موجود نیز از جمله خصوصیات نرم افزار می باشد، شما می توانید در برنامه جهت چاپ فیش از چاپگرهای 8 سانتی متری و 6 سانتی‌متری مخصوص فیش استفاده نمایید و یا در صورت تمایل از هر چاپگر استاندارد دیگر، همچنین با فشردن دکمه چاپ، قابلیت چاپ هر تعداد فیش و فاکتور مشتری و آشپزخانه، با هر تعداد چاپگر دلخواه روی چاپگر کامپیوتر جاری یا چاپگر شبکه را داراست.

ضمنا برای هر چاپگر می‌توان اندازه کاغذ و حاشیه بندی جداگانه تعریف نمود و نیز نوع چاپ سیاه و سفید و رنگی برای هر چاپگر جداگانه قابل تنظیم است.


قسمت کاربران نیز یکی از بخشهای مهم هر نرم افزار است، در این برنامه امکان تعریف کاربران مختلف با کنترل دقیق و اجازه دسترسی به هر قسمت گنجانده شده است، مدیر سیستم می تواند تعیین کند که هر کاربر یا اپراتور به کدام قسمتها دسترسی داشته و امکان مشاهده، حذف و اضافه و چاپ اطلاعات را در هر قسمت به تفکیک داشته باشد یا خیر، ضمنا می توان تعیین کرد که برای ورود به هر قسمت کلمه عبور را مجددا از کاربر بگیرد، مزیت این کار این است که اگر کاربر بنا به دلیلی از سیستم دور شود، شخص دیگری نتواند وارد قسمتهای برنامه شده و تغییراتی ایجاد نماید
همچنین مدیر سیستم می تواند برای کاربران، تاریخ و ساعت مجاز کار را تعریف نماید تا در غیر از ساعات تعیین شده امکان دسترسی به برنامه وجود نداشته باشد


به روز آوری نرم افزار از سایت شرکت نیز یکی دیگر از مزایای برنامه می باشد، شما می توانید نسخه های جدید نرم افزار را به راحتی از طریق سایت به روز آوری نمایید و یا در صورت تمایل نسخه جدید را از طریق پست دریافت کنید، گفتنی است اکثر نسخه های جدید به صورت رایگان در اختیار مشتریان محترم قرار می گیرد و در موارد خاص نیز با صرف هزینه ای اندک می توانید نسخه های جدید را دریافت نمایید

از آنجا که همیشه این مشتریان هستند که باید نظر نهایی را در مورد نرم افزار بدهند و برنامه مطابق با خواسته ها و سلیقه آنها باشد، امکانی فراهم شده است تا کاربر بتواند با هزینه ای اندک نرم افزار خود را سفارشی و منحصر به فرد نماید که از آن جمله می توان به مواردی شامل گزینه های زیر اشاره کرد :

1 - طراحی فاکتور اختصاصی و منحصر به فرد برای رستوران و کافی شاپ

2 - درج آرم و نام به صورت گرافیکی در صفحه اول برنامه

3 - سایر امکانات درخواستی نیز با توافق قابل افزودن می باشد


معمولا در کافی شاپ ها غذا به سه صورت سرو می گردد، اول جهت استفاده در داخل رستوران، دوم اینکه مشتری بخواهد غذا را با خود ببرد و سوم هم اینکه بخواهید غذا را با پیک برای مشتری بفرستید که در برنامه امکانات لازم جهت فروش به هر سه روش گذاشته شده و حتی هزینه پیک نیز می تواند با توجه به نقاط مختلف شهر متغیر باشد.

شما می توانید غذاهای مورد نیاز خود را در برنامه وارد نمایید و از طریق قسمت فروش آنها را به فروش برسانید، ضمن اینکه لیست تعدادی از غذاهای معمول نیز در برنامه از قبل وارد شده است که می توان آنها را اضافه و کم کرد.

برنامه همچنین می تواند لیست مشتریان مخصوص شما را در خود نگه دارد تا برای مواردی مثل فروش با پیک نیازی به تایپ مجدد آدرس مشتری نباشد.

همچنین برنامه دارای گزارشات جالبی می باشد که می تواند به مدیریت کافی شاپ در اداره بهتر کمک نماید که از جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود؛

1 – برنامه می تواند برای شما تعیین نماید که از بین غذاهای شما کدام مورد بیشترین سفارش را داشته است، با این گزارش شما می توانید میزان علاقمندی مشتریان به غذاهای خود را بدست آورده و ببینید که کدام یک از غذاها بیشتر مورد پسند مشتریان می باشد.


2 ـ برنامه می تواند به شما بگوید که کدام یک از مشتریانتان بیشترین خرید را داشته و می تواند آنها را بر اساس میزان خرید مرتب نماید تا شما بفهمید از بین مشتریان خود کدام یک از آنها فعال تر هستند تا بتوانید سرویس دهی خود را به مشتریان مخصوص پربارتر نمایید.


همانطور که آگاه هستید تبلیغ زبانی بهترین نوع تبلیغ بخصوص جهت رستوران ها و کافی شاپ ها می‌باشد، یعنی اینکه افراد و مشتریان شما، کافی شاپ یا رستوران شما را به دیگری معرفی نمایند، در اینصورت احتمال مراجعه به کافی شاپ شما بسیار زیاد خواهد بود، چون شما خود مستقیما تبلیغ کار خود را نکرده اید بلکه افراد دیگری از شما تعریف نموده اند.


شما برای انجام این کار می توانید سرویسهای ویژه ای به مشتریان خود ارائه نمایید، حتما می‌دانید که مشتریان شما از اینکه به آنها توجه داشته باشید بسیار خوشحال خواهند شد، مثلا فرض کنید یک مشتری جهت سفارش غذا با شما تماس بگیرد و شما قبل از وی از او بپرسید "باز هم همان هات داگ مخصوص با نوشابه مشکی را می خواهید ؟" به نظر شما شخص مورد نظر در آن لحظه چه احساسی خواهد داشت ؟


مطمئنا از اینکه شما تا این حد به وی توجه دارید احساس خوشحالی خواهد کرد و خود را جزء مشتریان مخصوص شما تصور خواهد نمود و همین باعث می شود تا دیگر سراغ کسی غیر از شما نرود، ضمن اینکه در بین دوستان و آشنایان خود، با رضایت کامل شما را به عنوان رستوران و کافی شاپ خوب با سرویس دهی عالی معرفی خواهد کرد.


ضمنا اگر هر از گاهی بخواهید برای جلب توجه مشتری ها قرعه کشی هایی انجام دهید، دانستن موارد بالا کمک زیادی به انتخاب شما خواهد کرد.


مورد دیگری که لحاظ شده این است که سعی شده محدودیت ها برداشته شود، در بسیاری از نرم‌افزار‌ها مرتب سازی یا جستجو و گزارشات بر اساس موارد محدودی در نظر گرفته شده است، مثلا جستجو فقط بر اساس کد یا نام مشتری، اما در این برنامه مرتب‌سازی و جستجو بر اساس هر مورد دلخواه شما از جمله کد، نام، تلفن، آدرس و ... انجام خواهد گرفت.


در مورد گزارشات نیز، گزارش ها بر اساس هر تاریخ یا محدوده تاریخی دلخواه صورت می پذیرد، مثلا گزارش روزانه، ماهانه، سالانه، دیروز، هفته جاری، هفته گذشته و هر محدوده دیگری که شما بخواهید،‌خود گزارشات نیز شامل مواردی همچون گزارش موجودی کالا، هشدار سر رسید چکها یک روز قبل از موعد مقرر، گزارش سود و زیان، حسابهای بانکی و درآمد روزانه و ماهانه و سایر گزارشات دیگر می باشد.


امنیت اطلاعات نیز بحثی بسیار مهم است، در اکثر نرم افزارها قسمتی تحت عنوان پشتیبان اطلاعات وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آن از اطلاعات برنامه خود یک نسخه کپی بگیرید و برای روز مبادا نگه دارید، اما اگر در اثر سهل انگاری کاربر، نسخه پشتیبان گرفته نشود و یا دیسکت پشتیبان اطلاعات شما خراب شود و خلاصه اطلاعات شما به هر دلیلی از بین برود چه ؟

این نرم افزار برای این مشکل هم راهی دارد و آن تهیه نسخه پشتیبان اتوماتیک توسط خود نرم افزار است، بدین صورت که هنگام ورود به برنامه و خروج از آن و هنگام انجام کارهای مهم که با اطلاعات سر و کار دارند (مانند حذف اطلاعات)، ابتدا به صورت اتوماتیک از اطلاعات برنامه کپی تهیه می نماید.
کپی های تهیه شده توسط برنامه به صورت فشرده بوده و حجم کمی را اشغال می کنند و به همین دلیل فضای کامپیوتر شما را نیز هدر نمی دهند.

نکته دیگری که در نظر گرفته شده، طراحی زیبای ظاهری نرم افزار و فیش های چاپی و گزارشات آن می باشد که در این کار از گرافیستهای حرفه ای کمک گرفته شده است، به طور یقین شما که برای رستوران یا کافی شاپ خود هزینه زیادی را متقبل شده اید، دوست دارید نرم افزار مورد استفاده نیز متناسب با شأن رستوران شما باشد و فاکتورهایی که برای مشتریان صادر می شود و از رستوران خارج می شود به نوعی معرف شخصیت رستوران یا کافی شاپ شما باشد.

امکانات

مدیریت پیک

مدیریت انبار

مدیریت اموال و دارایی ها

حقوق و دستمزد

پشتیبانی از CallerId

گزارش ساز

مدیریت مشتریان خاص

مدیریت حساب های بانکی

مدیریت و امور چک

زیرسیستم رزرو

پیامک

فرمول تولید

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

پشتیبانی قدرتمند - دارای طرح های متنوع جهت ترغیب مشتری به خرید بیشتر به همراه پیامک به مشتری - استفاده خیلی راحت و لذت بخش (انتخاب غذا + چاپ + فاکتور جدید فقط با یک کلید) - محیط بسیار زیبا - سیستم پیامک - طراحی مخصوص جهت کار با سیستمهای لمسی ـ امکان ایجاد فرمول تولید غذا - گزارشات پیشرفته و موتور گزارش ساز - تنظیمات پیشرفته - چند زبانه بودن نرم افزار و فیش های چاپی - پشتیبانی از هر تعداد دستگاه کالر آیدی حتی با مدلهای متفاوت ـ پشتیبانی از بارکدخوان ـ نرم افزار تبلت بسیار پیشرفته ـ قابلیت استفاده در ویندوز xp, vista, Seven, 8, 8.1, 10 هر دو ویرایش 32 و 64 بیتی

بسته و نسخه های نرم افزار

توسط این بسته می‌توانید امکان محاسبه موجودی مواد خام که غذاها از آنها ساخته می‌شود را به برنامه اضافه نمایید

مثلا با این بسته می‌توانید هنگام فروش یک پرس چلوکباب، موجودی و میزان مصرف برنج، گوشت، پیاز، گوجه و ... را نیز مدیریت نمایید.

همچنین با توجه به میزان موجودی مواد اولیه خام، برنامه می‌تواند برای شما تعیین نماید که با این میزان مواد چه تعداد غذا می‌توانید تولید نمایید.

این بسته جهت مدیریت تماسهای رستوران یا کافی شاپ و مدیریت مشترکین تلفنی کاربرد دارد

با تماس مشتری، شماره و مشخصات وی نمایش داده شده و بدون نیاز به پرسیدن آدرس و کد اشتراک و ... می‌توانید سریعا برای وی سفارش ثبت نمایید

همچنین کلیه تماسهای افراد با رستوران شما به تفکیک تاریخ، ساعت، نام تماس گیرنده و حتی تعداد زنگ خورده شده جهت ملاحظات بعدی، ثبت خواهد شد

این کیت شامل دو بخش نرم افزار و دستگاه کالر آیدی است که دستگاه کالر آیدی در مدلهای 2 و 4 و 8 خط موجود است، اما شما به هر تعداد خط تلفن که داشته باشید می‌توانید متناسب با آن یک یا چند دستگاه کالر آیدی تهیه نمایید، همچنین می‌توانید مدلهای مختلف دستگاههای کالر آیدی را نیز به صورت همزمان استفاده نمایید.

توسط این بسته می‌توانید در شرایط مختلف که قابل تعریف است به مشتری یا مالک رستوران و کافی شاپ یا ... پیامک های دلخواه بفرستید، مثلا :

ارسال پیامک هنگام خرید مشتری
ارسال پیامک هنگام حذف، ویرایش و ... یک فاکتور برای مالک رستوران
ارسال پیامک هنگام ارسال غذا برای مشتری توسط پیک یا آژانس
پیامک های مناسبتی و تبریک تولد و ...
پیامک های تبلیغاتی رستوران، ارسال به شهرها و مناطق خاص، اصناف مختلف، کد پستی و ...
...

با خرید این بسته شما کاملترین پنل پیامک تحت وب موجود در ایران را نیز دریافت خواهید کرد و از امکانات بسیار فراوان و بی نظیر آن مانند پیامک های تبلیغاتی، دفترچه تلفن، گنجینه پیامک، نظرسنجی، امتیازدهی، مسابقه، کد دهی، کدخوان، دیکشنری، آب و هوا، قیمت خودرو، اطلاعات پرواز، قیمت ارز و سکه، نتایج فوتبال، ختم قرآن، بین المللی، نوبت دهی، منشی هوشمند، پیامک مناسبت، منشی، انتقال پیامک، تحلیلگر، ایمیل پیامک، ارسال از موبایل، پیامک فکس، کارت ویزیت نیز بهره مند خواهید شد.

از آنجا که تیم برنامه نویسی آرمینا تولید کننده اصلی نرم افزار آرمینافود می‌باشد می‌توانید امکانات مورد نظر خود را سفارش دهید تا برای شما در نرم افزار تعبیه شود

امکان افزودن طرح های مختلف فروش، قرعه کشی های خاص و ... با توجه به شرایط شما
امکان طراحی فاکتور مخصوص رستوران و کافی شاپ شما با طرح دلخواه و چاپ رنگی به صورت افست و تنظیم نرم افزار برای پر کردن جاهای خالی روی فاکتور چاپ شده از قبل
امکان افزودن گزارشات خاص مورد نظر شما
هر امکان دیگری که هم اکنون در نرم افزار وجود ندارد
...

به دلیل کیفیت بالای نرم افزار آرمینافود و راحتی کارکرد، این نرم افزار جهت استفاده در کشورهای دیگر به زبانهای انگلیسی و عربی نیز ترجمه شده است، گفتنی است نرم افزار قابلیت کارکرد با تاریخ های شمسی، میلادی، قمری و واحد پولهای مختلف با توجه به کشور مقصد را داراست.

همچنین برای افراد ایرانی که در خارج از کشور فعالیت می‌نمایند، می‌توانید نرم افزار را طوری تنظیم نمایید که خود نرم افزار به زبان فارسی بوده ولی گزارش ها و فیش های چاپ شده به زبانی دیگر باشد، البته این مورد برای زبانهای دیگر غیر فارسی هم صادق است مثلا در بعضی کشورهای عربی، حسابداران و صندوقداران فقط با زبان انگلیسی آشنا هستند ولی گزارشات و فاکتورها و فیش ها برای مردم آن کشورها باید به صورت عربی چاپ شود.

در صورت نیاز می‌توانید زبانهای دلخواه خود را نیز سفارش دهید تا برای شما انجام شود.

توسط هر تعداد تبلت دلخواه می‌توانید از سر میز سفارشگیری نموده و فیش های مربوطه را برای مشتری و آشپزخانه چاپ کنید، همچنین می‌توانید از پرینترهای قابل حمل کمری استفاده کنید تا فیش مشتری را همان سر میز به او تحویل دهید، نرم افزار نسخه تبلت آرمینا کاملترین نرم افزار در بین سایر نرم افزارهای مشابه است و امکانات و راحتی بسیار بیشتری نسبت به سایر نرم افزارها داراست.

ویژگی های فنی

پلتفرم توسعه

نامشخص

پایگاه داده

ندارد

امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
ویندوز
قفل و امنیت
قفل نرم افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
Setup / از راه دور / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
سیستمی معمولی

گواهی و تاییدها

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان

آموزش رایگان اولیه

15 دقیقه چون خیلی ساده است ولی هر مقدار آموزش خواستید انجام میشه.
نحوه آموزش
اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان

پشتیبانی رایگان اولیه

400 روز
نحوه پشتیبانی
تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت / 24 ساعته

قیمت و شرایط فروش

نحوه خرید
خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین) / خرید از فروشگاه های سطح کشور / خرید از نمایندگی
اطلاعات بیشتر
نسخه آزمایشی (Demo) / کاتالوگ / نمایش حضـوری / نمایش آنلاین
قیمت
شروع از 6,300,000 ريال

تصاویر و فیلم

آخرین اخبار

جدیدترین نسخه شبکه و تبلت نرم افزار آماده شد.

22 فروردین 1395

زبان انگلیسی و عربی نرم افزار آرمینافود به آخرین ورژن ارتقاء پیدا کرد. در این ورژن شما می‌توانید ظاهر نرم افزار را به یک زبان و فیش های چاپی و گزارشات را به زبان دلخواه دیگر ببینید، همچنین امکان کار با تاریخ های شمسی، قمری و میلادی و واحد پول های مختلف با توجه به کشور مقصد وجود دارد.

05 فروردین 1395

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (تیم برنامه نویسی آرمینا) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »