نرم افزار مدیریت باشگاه مشتریان

نرم افزار مدیریت باشگاه مشتریان

Customer club management software

امروزه استفاده از ابزارهای جدید در مدیریت بهتر با مشتریان در دستور کار سازمانهای مشتری مدار قرار گرفته است. باشگاه مشتریان یکی از آن ابزارهایی است که هر سازمان می تواند در بالا بردن میزان شاخص رضایت مشتری از آن سود ببرد. هر سازمان با توجه به استراتژی خود در بخش بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش می تواند از باشگاه مشتریان بهره ببرد. باشگاه مشتریان با رویکرد بازاریابی باشگاه مشتریان با رویکرد فروش باشگاه مشتریان با رویکرد خدمات پس از فروش

مشخصات

پلتفرم اجرا
دسته بندی
امور اداری / مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

بروزرسانی اطلاعات

7 ماه پیش

توضیحات

از مزایای باشگاه مشتریان:

ایجاد ارتباط دوطرفه

ایجاد ارتباط نزدیک تر با مشتریان

ایجاد امکانات بیشتر برای معرفی بهتر سازمان و یا محصولات

ارائه خدمات با سرعت و دقت بیشتر در مدت زمان کمتر

دریافت اطلاعات تکمیلی از مشتریان و علاقه مندی های آنها

ایجاد زیرساخت های لازم برای دریافت شکایات ، پیشنهادات و انتقادات

ایجاد نظرسنجی های دوره ای و هدفمند از مشتریان

دریافت فیدبک یا عکس العمل مشتریان در خصوص خدمات ویا محصولات

اندازه گیری و ارزیابی میزان رضایت مشتریان

دسترسی به شاخص های وفاداری مشتریان و ارزیابی آن

نیل به سمت ایجاد مشتریان هوادار و ارائه سرویس های ویژه به مشتریان هوادار

این سیستم می تواند در انواع سازمانها کاربرد داشته باشد:

باشگاه مشتریان ویژه بانکها و موسسات بانکی

باشگاه مشتریان ویژه شرکتهای تولید کننده مواد غذایی

باشگاه مشتریان ویژه شرکتهای تولید کننده پوشاک

باشگاه مشتریان ویژه فروشگاه های زنجیره ایی

باشگاه مشتریان ویژه شرکت ها و آژانسهای هواپیمایی

باشگاه مشتریان ویژه شرکتهای گردشگری و توریسم

باشگاه مشتریان ویژه شرکت های خودرو ساز

باشگاه مشتریان ویژه مراکز درمانی و بیمارستان ها

باشگاه مشتریان ویژه شرکت های بیمه و کارگزاری های بیمه

این سیستم امکان اتصال به سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان را دارا می باشد و مدیریت اطلاعات در بستر یکپارجه این امکان را برای مدیران سازمان فراهم خواهد کرد تا با عنایت به مجموعه ایی از اطلاعات مشتریان به بهترین تصمیم در بحث ارتباط با مشتریان دست یابیم. شرکت هایی که دارای محصولات با تکرار فروش هستند عملا خود را در معرض خرید های بعدی مشتریان قرار می دهند و سعی می کنند تا مشتری را در انتخاب بعدی به سمت خود هدایت نمایند

دز شرکت هایی که سبد کالا وجود دارد شرکت سعی می کند بعد از خرید یکی ازکالاها توسط مشتری ، کالاهای دیگر موجود در سبد کالا را به مشتری پیشنهاد بدهد . با توجه به اصول بازار یابی فروش مجدد به یک مشتری 8 تا 10 برابر کمتر از فروش به یک مشتری جدید هزینه دارد. در نتیجه باشگاه مشتریان با تقویت این فرایند در شرکت می تواند به کاهش هزینه و بالا بردن شاخص سود کمک نماید

در شرکت هایی که خدمات پس از فروش به مشتریان در دستور مدیران می باشد باشگاه می تواند نقش فوق العاده ایی ایفا نماید دسترسی مشتری به خدمات سریع و دریافت گزارش های مربوط به خود در پانل اختصاصی حس متفاوتی را به مشتری خواهد داد.


"به مشتری خدمت کن".... به همين سادگی

امکانات

امکانات این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

بسته و نسخه های نرم افزار

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

ویژگی های فنی

پلتفرم توسعه

نامشخص

پایگاه داده

ندارد

امکان اجرای تحت شبکه
ندارد
نرم افزارهای مورد نیاز
قفل و امنیت
ندارد
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
نامشخـص
سخت افزارهای مورد نیاز

گواهی و تاییدها

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان

آموزش رایگان اولیه

نامشخص
نحوه آموزش
نامشخـص
پشتیبانی رایگان

پشتیبانی رایگان اولیه

نامشخص
نحوه پشتیبانی
نامشخـص

قیمت و شرایط فروش

نحوه خرید
خرید حضوری / خرید از نمایندگی
اطلاعات بیشتر
نسخه آزمایشی (Demo)
قیمت
شروع از 0 ريال

تصاویر و فیلم

تصاویر این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (ایده پرداز طلوع) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »