نرم افزار حسابداری معین ویژه مدیریت تعمیرگاه و خدمات پس از فروش

نرم افزار حسابداری معین ویژه مدیریت تعمیرگاه و خدمات پس از فروش

Special accounting software and after-sales service management Repair

امکانات ویژه نرم افزار حسابداری مدیریت تعمیرگاه و خدمات پس از فروش 1. امکان معرفی نوع دستگاه از جمله (لباسشویی، جاروبرقی، یخچال، تلویزیون، موبایل و غیره ...) 2. امکان معرفی مارک دستگاه ها مانند (LG , Sony , Samsung...) 3. امکان معرفی مدل دستگاه ها (B2030 ) 4. امکان معرفی رنگ دستگاه ها (مشکی ، سفید ، طلایی ، نقره ایی...) 5. امکان معرفی وسایل همراه از جمله کارتن ، روکش ، و غیره ... 6. امکان ثبت و تعیین گارانتی و وارانتی دستگاه های پذیرش شده 7. امکان ثبت هزینه تقریبی تعمیر دستگاه برای جلوگیری از سوء تفاهم 8. امکان ثبت بیعانه پرداختی مشتری و تعیین دریافت کننده بیعانه مثلا تکنسین 9. امکان ثبت سریال دستگاه با امکان گزارش گیری و مشاهده سابقه دستگاه 10. امکان ثبت عیب دستگاه به همراه توضیحات کامل با قابلیت گزارش گیری 11. امکان چاپ رسید مشتری با جزئیات کامل از جمله عیب دستگاه، تاریخ تحویل، مبلغ بیعانه، تکنسین دستگاه و ..... 12. امکان ثبت اطلاعات تکنیسین ها با امکان گزارش گیری کارکرد تکنسین 13. امکان معرفی وضعیت های متنوع مانند درحال تعمیر، در انتظار قطعه، ارسال شده به نمایندگی،.... و قراردادن دستگاه ها در وضعیت های معرفی شده 14. قابلیت گزارش گیری آخرین وضعیت دستگاه 15. امکان گزارش گیری دستگاه های در حال تعمیر 16. امکان گزارش گیری دستگاه های تعمیر نشده 17. قابلیت گزارش گیری دستگاه های تعمیر شده 18. امکان گزارش گیری دستگاه های تحویل داده شده 19. قابلیت گزارش گیری و چاپ خدمات انجام شده بر روی دستگاه 20. قابلیت ثبت و فروش قطعات تعویض شده دستگاه 21. تبدیل خدمات انجام شده و قطعات مصرفی دستگاه به فاکتور در هنگام تحویل و تسویه دستگاه 22. تعیین درصد ثابت و متغیر برای خدمات انجام شده توسط تکنسین 23. ثبت اتومات مبلغ خدمات در حساب تکنسین 24. ثبت اتومات هزینه سهم تکنسین در هزینه ها 25. محاسبه درصد تکنسین ها از خدمات انجام شده روی هر دستگاه

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز
دسته بندی
تعمیر، پشتیبانی و نگهداری / مدیریت تعمیر، تعمیرگاه و نگهداری
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

بروزرسانی اطلاعات

4 ماه پیش

توضیحات

قابلیت های فنی

1. معرفی شرکت های نامحدود (چند شرکته)

2. معرفی انبار های نامحدود (چند انباره)

3. معرفی صندوق های نامحدود (چند صندوقه)

4. معرفی کاربران نامحدود (چند کاربره)

5. امکان جا به جایی نرم افزار بین کامپیوتر های متعدد

6. امکان استفاده تحت شبکه بدون محدودیت مسافت

7. قابل نصب بر روی تمامی ویندوزها (Win98 - Win xp - Win7 - Win8 - Win9 - Win10)

8. قابل نصب بر روی ویندوزهای 32bit و 64bit

9.امکان نصب بر روی صندوق مکانیزه فروشگاهی

10. دارای قفل سخت افزاری USB با گارانتی مادام العمر

11. امکان دریافت آخرین به روز رسانی نرم افزار تعمیرات و خدمات پس از فروش به صورت رایگان از طریق اینترنت

12.بهره مندی از یکی از قدرتمند ترین بانک های اطلاعاتی دنیا SQL سرور

13. امکان استفاده از نرم افزار بدون نیاز به تحصیلات حسابداری

14. امکان پشتیبانی تلفنی، حضوری و اینترنتی با نرم افزار Team Viewer

15. دارای راهنمای کامل نصب و آموزش نرم افزار حسابداری تعمیرات و خدمات پس از فروش معین

16.نرم افزار حسابداری تعمیرات و خدمات پس از فروش معین دارای راهنمای فارسی برای تمامی بخش های نرم افزار میباشد

17. دارای آموزش تلفنی، حضوری و اینترنتی رایگان

18. دارای پشتیبانی مادام العمر

19. یک سال به روز رسانی رایگان نرم افزار و افزودن امکانات جدید به صورت رایگان

20. امکان دانلود نرم افزار حسابداری رایگان تعمیرات و خدمات پس از فروش معین جهت آشنایی با امکانات نرم افزار

21. دارای قابلیت تعیین چندین قیمت برای هر یک از کالا های موردنظر

22. نرم افزار حسابداری رایگان تعمیرات و خدمات پس از فروش معین به مدت یک ماه قابل استفاده میباشد .

23. اطلاعات ثبت شده در نرم افزار حسابداری رایگان تعمیرات و خدمات پس از فروش معین قابل انتقال به نسخه اصلی میباشد .

24. دارای چاپ چک و چاپ بارکد رایگان

25.دارای محیط کاربری روان و آسان به همراه ظاهر گرافیکی جذاب

26. نمایش آنلاین نرخ ارز و سکه (دلار، یورو، درهم و...) به صورت لحظه ای

27.دارای امکان استفاده همزمان چندین کاربر از نرم افزار بدون محدودیت ( شبکه )

28. ارسال رایگان با پست پیشتاز به سراسر کشور

29. امکان اتصال به لوازم جانبی مانند : انواع ترازو

فاکتورها

1. امکان صدور پیش فاکتور با امکان تبدیل به فاکتور دائمی

2. صدور فاکتور خرید و فروش، برگشت از خرید و برگشت از فروش

3. امکان جستجوی سریع فاکتورها بر اساس پارامترهای متنوع و قابل تنظیم

4. امکان ثبت پیش فاکتور و تبدیل آنها به فاکتور خرید و فروش

5. تسویه فاکتور به صورت نقد، کارتخوان، چک، نسیه و ......

6. امکان درج نام و آرم موسسه و چاپ پیام تبلیغاتی در پایین فاکتورها

7. امکان محاسبه اتومات قیمت فروش بر اساس اولین خرید یا فی میانگین و یا آخرین خرید

8. امکان افزایش قیمت فروش کالاها به صورت درصدی

9. محاسبه مالیات بر ارزش افزوده فاکتورها و گزارش فصلی دارایی

انبار و کالا

1. تعیین درصد تخفیف برای هرکالا به صورت مجزا یا تخفیف کلی برای فاکتورها

2. امکان معرفی انبارهای نامحدود با قابلیت انتقال کالا بین انبارها

3. معرفی انبار، شرکت، سال مالی، صندوق، کاربر و ..... به تعدا نامحدود

4. گزارش کاردکس کالا با جزئیات کامل خرید، فروش، برگشت از خرید و فروش، انتقال بین انبارها و .......

5. معرفی موجودی اولیه کالا در ابتدای دوره و محاسبه موجودی کالا در طی دوره و پایان دوره

6. گزارش و هشدار کسری موجودی کالا و تهیه لیست سفارش خرید به صورت اتومات

7. امکان درج تعداد نامحدود قیمت خرید و فروش برای هر کالا (سطوح قیمتی)

8. امکان انبار گردانی و کنترل دقیق موجودی انبار، کسری انبار، ضایعات انبار، اضافات انبار

بانک ها

1. معرفی و مدیریت حساب های بانکی و دسته چک ها

2. امکان ثبت انتقال وجه به حساب اشخاص، صندوق ها، بانک ها و هزینه ها

3. امکان معرفی کارت خوان برای بانک ها

4. امکان ثبت شماره کارت، شماره حساب، شماره شبا و دیگر مشخصات بانک

5. امکان گزارش گیری گردش بانک بین بازه زمانی و یا مبالغ پرداختی به اشخاص و هزینه ها

6. نمایش موجودی لحظه ای بانک ها

چک های دریافتی

1. امکان ثبت چک های دریافت شده از مشتریان و ثبت بستانکاری مشتری به صورت اتومات

2. امکان ثبت برگشت چک های دربافتی و ثبت اتومات بدهکاری برای مشتری

3. امکان عودت چک های دریافتی و بدهکار شدن مشتری به صورت اتومات

4. امکان وصول چک های دریافتی و واریز اتومات مبلغ چک به صندوق و بانک تعیین شده

5. امکان خواباندن چک های دریافتی به بانک ها

6. امکان خرج چک های دریافتی به اشخاص و هزینه ها و ثبت اتومات سند بدهکاری

7. گزارش سابقه هر چک به صورت مجزا از اولین روز ثبت تا آخرین وضعیت چک

8. امکان جستجو و گزارش گیری دقیق و متنوع چک های دریافتی

9. امکان گزارش و هشدار سررسید چک های دریافتی

چک های پرداختی

1. قابلیت ثبت چک های پرداخت شده به اشخاص

2. قابلیت ثبت برگشت چک های پرداخت شده و ثبت اتومات سند بستانکاری برای شخص

3. قابلیت ثبت پاس شدن چک های پرداختی و کسر مبلغ از بانک به صورت اتومات

4. قابلیت عودت چک های پرداختی و ثبت اتومات بستانکاری برای شخص

5. امکان گزارش و هشدار سررسید چک های پرداختی

6. گزارش سابقه هر چک به صورت مجزا از اولین روز ثبت تا آخرین وضعیت چک

7. قابلیت چاپ متن بر روی چک های پرداختی با پرینترهای لیزری معمولی

8. امکان گزارش و هشدار سررسید چک های پرداختی

خدمات و تکنسین

1. تعیین تکنسین در فاکتورها

2. تعیین درصد ثابت و متغیر برای خدمات انجام شده توسط تکنسین

3. ثبت اتومات مبلغ خدمات در حساب تکنسین

4. ثبت اتومات هزینه سهم تکنسین در هزینه ها

5. گزارش کامل کارکرد تکنسین

چاپ ها

1. تعیین تعداد چاپ برای هر فاکتور

2. اختصاص پرینتر برای هر فاکتور به صورت اختصاصی

3. امکان چاپ رسید انبار و حواله انبار

4. امکان چاپ رسید دریافت و پرداخت

5. امکان چاپ رسید چکهای دریافتی و پرداختی

6. امکان چاپ رسید هزینه ها و درآمدها

7. امکان چاپ فاکتور رسمی مورد تایید اداره دارایی

8. امکان پیش نمایش تمامی فرم های چاپی قبل از چاپ

9. امکان چاپ لیست قیمت و سطوح قیمتی برای مشتریان

10. قابلیت تغییر تمامی فرم های چاپی از جمله فاکتورها، لیست ها و ......

11. چاپ فاکتورها در سایزهای مختلف از جمله A5 - A4 - A3 - حرارتی 8سانتی و....

12. سازگار با تمامی پرینتر های موجود در بازار

سود و زیان

1. محاسبه سود بر اساس فاکتور فروش

2. گزارش سود بر اساس فاکتور خدمات

3. گزارش سود بر اساس شخص و نمایش اشخاص پرسود

4. گزارش سود بر اساس انبار

5. گزارش سود بر اساس کالا و نمایش کالاهای پرسود

6. گزارش سود بین بازه زمانی

7. گزارش سود و زیان بر اساس ویزیتور

8. گزارش سود بر اساس گروه کالا

9. گزارش سود و زیان بر اساس تعدادی از فاکتورها

10. گزارش سود و زیان کلی

کاربران

1. قابلیت معرفی کاربر به تعداد دلخواه بدون محدودیت

2. قابلیت محدود کردن دسترسی کاربران و گذاشتن دسترسی متفاوت برای هر کاربر

3. قابلیت تغییر گروهی دسترسی کاربران

4. ثبت مشخصات کامل کاربران

5. تعیین رمز اختصاصی برای هر یک از کاربران

6. گزارش تمامی عملیات انجام شده توسط کاربران از جمله ثبت، ویرایش، حذف و .....

معرفی شرکت و سال مالی

1. امکان انتقال اطلاعات از سال مالی قبل به سال مالی جدید به صورت اتومات

2. امکان تعیین و انتخاب موارد مورد نظر جهت انتقال از سال قبل به سال جدید

3. امکان ایجاد و بستن سال مالی تنها با زدن یک کلیک

4. طبقه بندی سال های مالی فعال و غیر فعال

5. قرار گیری سال های مالی هر شرکت در زیر گروه همان شرکت

6. امکان معرفی بی نهایت فروشگاه یا شرکت

7. امکان معرفی بی نهایت سال مالی برای هر فروشگاه یا هر شرکت

گزارشات

1. گزارش سود و زیان بر اساس کالا، اشخاص، انبار، ویزیتور، گروه کالا، از فاکتور تا فاکتور، بین بازه زمانی و .....

2. گزارش سود و زیان خالص

3. گزارشات حساب اشخاص از جمله اشخاص بدهکاران، اشخاص بستانکاران، اشخاص بی حساب، ویزیتورها، پرسنل و .....

4. گزارش حساب های بانکی با قابلیت طبقه بندی حساب های پس انداز، جاری، کوتاه مدت و ......

5. امکان تعیین کارتخوان برای هر بانک و اختصاص آن به کاربر و .....

6. گزارشات صندوق ها با امکان معرفی صندوق برای هر کاربر و تعیین سطوح دسترسی جهت عدم نمایش برای دیگر کاربران

7. گزارشات متنوع هزینه های اداری، دیون اسلامی، قبوض پرداختی و .......

8. گزارشات متنوع درآمدها ی متفرقه، سود بانکی، اوراق مشارکت و ......

9. گزارش فروش روزانه، ماهانه، بین بازه زمانی و نمایش قیمت تمام شده و قیمت خرید و سود کالاهای فروخته شده و ........

10. گزارش ساز جهت ایجاد و ویرایش و تغییر فاکتورها و گزارشات چاپی بر اساس نیاز شما

11. خروجی گزارشات به Excel ،Word ،PDF ،XML ،JPG ،BMP ، TIFF

12. گزارش موجودی کالا براساس انبار، بین بازه زمانی و طبقه بندی کالاهای بدون موجودی، دارای موجودی، کالاهای امانی و ....

13. گزارش بدهی، بستانکاری، نقدینگی، اسناد دریافتی و پرداختی، دارایی ثابت، برداشت شرکا، و سرمایه خالص

ویزیتور

1. تعیین درصد ویزیتور براساس جمع فاکتور یا کالاهای فاکتور

2. تعیین درصد متفاوت نسبت به هر کالا

3. قابلیت تغییر درصد ویزیتور در هنگام صدور فاکتور

4. محاسبه اتومات سهم ویزیتور

5. گزارش کالاهای فروخته شده توسط ویزیتور

6. نمایش مشتریان هر ویزیتور

7. نمایش مشتریان بدهکار هر ویزیتور

8. تعیین سقف اعتبار برای ویزیتورها و مشتریان

9. تعیین سقف اعتبار چکی و نسیه برای ویزیتور و مشتریان هر ویزیتور

ارتباط با مشتریان CRM

1. جلوگیری از نارضایتی و از دست رفتن حتی یک مشتری

2. جلوگیری از فراموشی قرارهای کاری

3. امکان ثبت مشتریان بالقوه و ثبت کارهای روزانه، قرارهای کاری، تولدها، سالگردها و ......

4. یادآوری سر رسید کارها در موعد تعیین شده

5. امکان ثبت پیگیری، لغو پیگیری و یا اتمام پیگیری مشتریان بالقوه

6. معرفی مشتریان بالقوه و ثبت شرح درخواست مشتری و گذراندن مراحل پیگیری

7. ارسال پیغام و ارجاء مشتری بین کاربران سیستم تحت شبکه

8. ارجاء مشتریان به بن بست رسیده، به آینده در تاریخی مشخص برای پیگیری مجدد

9. امکان مشاهده مراحل پیگیری مشتری تا مرحله قرارداد

10. مشاهده لیست کارهای شخصی و کارهای عقب افتاده کارمندان

11. با امکان جستجو و گزارش گیری بین بازه زمانی

12. طبقه بندی کارهای درحال انجام ، لغو شده، به اتمام رسیده و یا ارجاء شده

اقساط دریافتی

1. صدور و چاپ دفترچه اقساط دریافتی

2. تعیین فاصله بین اقساط به صورت دلخواه

3. تعیین درصد کارمزد و سود اقساط

4. تعیین جریمه دیرکرد و ثبت جریمه به صورت اتومات درحساب مشتری

5. اعمال جریمه به ازای دیرکرد روزانه، ماهانه و .....

6. ثبت مشخصات ضامن برای دفترچه اقساط مشتری

7. ثبت چک امانی دریافتی جهت ضمانت اقساط

8. ثبت کالای ضمانت در دفترچه اقساط

9. نمایش لیست دفترچه های اقساط

10. نمایش دفترچه های اقساط تسویه شده و تسویه نشده

11. نمایش لیست اقساط دریافت شده و اقساط باقیمانده

12. هشدار سر رسید اقساط مشتریان

13. تسویه اقساط به صورت نقد، کارتخوان، چک و یا کسر از حساب ضامن

اقساط پرداختی

1. معرفی دفترچه های اقساط

2. ثبت درصد کارمزد و سود اقساط

3. اعمال سود اقساط در هزینه ها

4. ثبت اتومات جریمه دیرکرد در هزینه ها

5. اعمال جریمه به ازای دیرکرد روزانه، ماهانه و .....

6. ثبت مشخصات ضامن برای دفترچه اقساط

7. ثبت چک امانی جهت ضمانت اقساط

8. ثبت وثیقه ضمانت در دفترچه اقساط

9. نمایش لیست دفترچه های اقساط

10. نمایش دفترچه های اقساط تسویه شده و تسویه نشده

11. نمایش لیست اقساط پرداخت شده و اقساط باقیمانده

12. هشدار سر رسید اقساط

13. تسویه اقساط به صورت نقد، کارتخوان، چک و یا کسر از حساب ضامن

چاپ چک (چاپ متن روی چک)

1. دارای تمامی چک های بانک های دولتی، خصوصی، موسسات و تعاونی ها

2. سازگار با تمامی پرینترهای لیزری، جوهرافشان و سوزنی و غیره

3. چاپ متن با دقت بالا روی چک با هر نوع فونت دلخواه نستعلیق، یاقوت، زر و…

چاپ بارکد

1. طراحی بارکد تعمیرات با ابعاد دلخواه

2. چاپ بارکد برای کالاها به تعداد دلخواه

3. نمایش و چاپ اطلاعات کالا بر روی بارکد

4. امکان چاپ بارکد پس از ثبت فاکتور خرید به تعداد کالاهای خریداری شده

5. امکان اتصال به پرینترهای لیزری، لیبل پرینت و جوهر افشان و .....

ابزارها

1. گرفتن پشتیبان از اطلاعات به صورت دستی و اتومات

2. بازیابی فایل های پشتیبانی برنامه به سادگی و در هر زمان

3. نمایش نرخ ارز، سکه و طلا به صورت آنلاین و لحظه ای

4. تغییر ظاهر برنامه و آیتم های موجود در آن بر اساس نیاز کاربر

5. تقویم شمسی، ساعت، ماشین حساب و دفترچه تلفن

حقوق و دستمزد

1. معرفی محل های کار پرسنل

2. معرفی پرسنل با مشخصات کامل

3. تعیین نرخ حقوق از جمله اضافه کار، مرخصی، کسری کار، بیمه و غیره

4. ثبت بستانکاری حقوق به صورت اتومات در حساب پرسنل

5. چاپ فیش حقوقی کارمندان

امکانات

اختصاص شناسنامه به تجهیزات

مدیریت تامین کنندگان / تولید کنندگان

حسابداری

مدیریت گارانتی

مدیریت هزینه ها

انبار گردانی

برنامه ریزی منابع انسانی

تعریف پیمانکار یا سازمان

مدیریت شیفت های کاری

سیاست های استانداردسازی

سیاست کدینگ تجهیزات

تعریف و مدیریت کارگاه های مختلف

تهیه گزارش مالی و محاسبه در آمد خالص

محاسبه سود وزیان

ثبت چک های دریافتی یا پرداختی

دفتر تلفن

سامانه ی پیامکی

گزارشگیری از تعمیرات و عملکرد تعمیرکاران

گزارش ساز

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

1. معرفی شرکت های متعدد (چند شرکته) 2. معرفی انبار های متعدد (چند انباره) 3. معرفی صندوق های متعدد (چند صندوقه) 4. معرفی کاربران متعدد (چند کاربره) - 5. پشتیبانی مادام العمر

بسته و نسخه های نرم افزار

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

ویژگی های فنی

پلتفرم توسعه

Delphi

پایگاه داده

SqlServer

امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
قفل و امنیت
قفل سخت افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
Setup / از راه دور / کپی فایل / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
قابل نصب بر روی تمامی سخت افزارهای موجود در بازار

گواهی و تاییدها

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان

آموزش رایگان اولیه

نامحدود
نحوه آموزش
Help / ویدئو آموزش / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان

پشتیبانی رایگان اولیه

مادام العمر
نحوه پشتیبانی
تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت / 24 ساعته

قیمت و شرایط فروش

نحوه خرید
خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین) / خرید از فروشگاه های سطح کشور / خرید از نمایندگی
اطلاعات بیشتر
نسخه آزمایشی (Demo) / کاتالوگ / نمایش حضـوری / نمایش آنلاین
قیمت
شروع از 6,000,000 ريال

تصاویر و فیلم

تصاویر این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (نرم افزار حسابداری معین) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »