نرم افزار درمانگاه یا نرم افزار مدیریت کلینیک بصورتی طراحی شده است که در انواع مراکز درمانی مثل درمانگاه ، کلینیک ، انواع مطب ، چشم پزشکی ، عدم اعتیاد ، پوست و مو ، زیبایی ، ماموگرافی ، ارتوپدی ، توانبخشی ، مشاوره و ... قابل استفاده باشد.نرم افزار مدیریت درمانگاه و کلینیک توسط شرکت مهندسی پارس تیام رایانه جهت مدیریت درمانگاه ها ، کلینیک ها و مطب ها طراحی و تولید نموده است.

قیمت: ثبت نشده است.
نحوه خرید: خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین)
راه های مشاهده: نامشخـص

نرم افزار درمانگاه و کلینیک تیام
کاتالوگ
این نرم افزار دارای کاتالوگ نمی باشد.
نرم افزار درمانگاه و کلینیک تیام
دمو
این نرم افزار دارای دمو نمی باشد.

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« در انتظار تایید »
تولید کننده
پارس تیام رایانه
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۸۴
سایر محصولات
نرم افزار داروخانه تیام

راه های ارتباطی با پارس تیام رایانه

تلفن
۰۲۱۴۴۰۳۲۹۹۴
فکس
۰۲۱۴۴۹۴۰۲۱
ایمیل
info@parstiam.ir
آدرس
تهران-بلوار آیت الله کاشانی-تقاطع ستاری-روبروی شهرداری منطقه5-ساختمان افرا-و403

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز
دسته بندی
سلامت و درمان / نرم افزارهای درمانگاه و کلینیک
مناسب برای کسب و کارهای
نامشخـص

توضیحات

در نرم افزار درمانگاه تیام، هر پزشک یا مدیر می تواند آن دسته از خدمات پزشکی را که در مطب ، کلینیک یا درمانگاه، به بیماران ارائه می نماید را در فهرست خدمات قابل ارائه به مراجعین، تعریف و طبقه بندی نماید و با توجه به آنها عملیات تشکیل پرونده و پذیرش بیماران را به راحتی توسط سیستم نرم افزاری انجام دهد. این سرویس های پزشکی می تواند شامل یک ویزیت ساده یا خدمات تخصصی مانند انواع خدمات سرپایی، خدمات لیزر، مشاوره ، اعمال جراحی و … باشد.
مهم ترین امکانات و قابلیت های نرم افزار پذیرش درمانگاه در زیر آورده شده است:

1.پذیرش بیمار
تشکیل پرونده برای بیماران
ثبت علت مراجعه بیمار
پذیرش بیمار
ثبت بیمه پایه و تکمیلی برای بیمار
جستجوی بیماران با تمامی فیلدهای موجود ( شماره بیمه ، شماره پرونده ، شماره ملی ، شماره موبایل ، نام خانوادگی بیمار و ... )
امکان اتصال با دستگاه بارکدخوان جهت خواندن بارکد دفترچه بیمه ثبت معرف بیمار و ...

2.سیستم صف و نوبت دهی
وقت دهی به بیماران به صورت گرافیکی
سیستم صف و نوبت دهی بی سیم ( قابلیت اتصال به TV )
نوبت دهی تلفی به بیماران

3.گزارش گیری از اطلاعات
نرم افزار مدیریت درمانگاه و کلینیک با دارا بودن بیش از 80گزارش متنوع و کاربردی که به صورت خلاصه در پایین ذکرشده اند و همچنین با قابلیت بسیار قدرتمند گزارش ساز ،این توانایی را به کاربران سیستم می دهد که هر نوع گزارش دلخواه را تولید و به برنامه اضافه نماید.
گزارشات صندوق شامل گزارش ریز دریافتی و برگشتی بیماران ، گزارش دستگاه POS ، گزارش چک های دریافتی ، گزارش از بدهکاران و بستانکاران ، گزارش تخفیفات و....
گزارشات عملکرد پزشک شامل گزارش ریز عملکرد پزشک ،
گزارش عملکرد پزشک به تفکیک خدمت ، گزارش عملکرد پزشک به تفکیک سازمان های بیمه گر و ....
نمودار آمار مراجعین شامل نمودار مراجعین جدید ، نمودار مراجعین وفادار و ...
انواع گزارش از درآمد های سازمان های بیمه گر پایه ، تکمیلی و ده ها گزازش دیگر

4.صندوق
قابلیت اتصال نرم افزار به دستگاه POS جهت تسریع در کار صندوقدار و کاهش ضریب خطای کاربری
بستن صندوق در پایان شیفت کاری و تایید و تحویل آن
قابلیت خواندن قبض توسط بارکدخوان
صدور قبض صندوق با چندین فرمت مختلف

5.بیمه گری
تهیه لیست های سازمان های بیمه گر پایه و تکمیلی
امکان پرفراژ قیمت بر روی نسخ سازمان های بیمه گر
ارسال اینترنتی نسخ به سازمان های بیمه گر
تهیه دیسکت برای تمامی سازمان های بیمه گر (تامین اجتماعی ،خدمات درمانی ، نیروهای مسلح و ...)
ثبت کسورات بیمه ای
ثبت مبالغ دریافتی از سازمان های بیمه گر
قابلیت قفل کردن لیست یک سازمان بیمه گر جهت جلوگیری از اشتباهات کاربری

6.قرارداد پزشکان
ثبت قرارداد پزشکان و پرستاران
محاسبه حق الزحمه پزشکان و پرستاران
صدور فیش حقوقی
امکان محدود کردن خدمات برای یک قرارداد

7.سایر امکانات
محاسبه مبلغ خدمات توسط سیستم
ثبت تشخیص پزشک در پرونده بیمار با استفاده از قلم نوری
قابلیت ارجاع بیمار به سایر بخش های درمانگاه
امکان مشاهده نتایج سایر بخش های پاراکلینیک
تعریف کاربران به صورت نامحدود با سطوح دسترسی متفاوت ثبت ردپا (Log) از تمامی فعالیت هایی که کاربران در نرم افزارانجام می دهند
گرفتن نسخه پشتیبان (Backup) روزانه از اطلاعات به صورت اتوماتیک ارسال و دریافت پیام (Chat) بین کاربران آنلاین سیستم (در سطح شبکه داخلی) و ....

8.نوبت دهی اینترنتی برای بیماران
نرم افزار مدیریت درمانگاه و کلینیک تیام این قابلیت ویژه را دارد که بیماران از طریق اینترنت اقدام به اخذ نوبت نمایند و مبلغ خدمت (ویزیت) را از طریق درگاههای بانکی پرداخت نمایند.

9.قابلیت اتصال به دستگاه کیوسک
جهت صدور قبض مراجعه به پزشک برای بیمارانی که از طریق اینترنت نوبت دریافت کرده اند ، استفاده می شود. نرم افزار درمانگاه تیام قابلیت اتصال به تمامی دستگاه های کیوسک را دارد.

10.داشبور مدیریت
از جمله قابلیت های داشبور مدیریت می توان به موارد زیر اشاره کرد :
نمایش وضعیت کل درمانگاه در یک نگاه
نظارت بر عملکرد درمانگاه بدون دخالت در کار کاربران و حضور فیزیکی در محل درمانگاه
کمک به تصمیم گیری بهتر و سریع تر
قابلیت اندازه گیری کارآمدی و ناکارآمدی سیستم
تحلیل اطلاعات آماری مانند تحلیل تعداد مراجعین و ...

11. امکانات پیشرفته
نرم افزار مدیریت درمانگاه و کلینیک تیام شامل بخش های پیشرفته تر دیگری شامل ثبت هزینه های درمانگاه ، انبارداری ، حسابداری ، سامانه پیام کوتاه ( قابلیت ارسال و دریافت SMS برای بیماران و پزشکان ) ، داشبورد مدیریت و ... و در نهایت ارائه صورت های مالی استاندارد سود و زیان درمانگاه طی یک دوره می باشد که بنا به درخواست ، این ماژول های به نرم افزار اضافه خواهند شد.

12. خدمات پشتیبانی
بروزرسانی اتوماتیک قیمت خدمات توسط شرکت
نصب ، استقرار و آموزش رایگان در محل مشتری
پشتیبانی تمام وقت و بدون تعطیلی
دسترسی به آپدیت نرم افزار و تمام فایل های مورد نیاز از طریق وب سایت شرکت
تهیه و ارائه سخت افزارهای مورد نیاز و پشتیبانی آنها
امکان ایجاد تغییرات اختصاصی بر اساس نیاز مشتری
پشتیبانی نرم افزار از تاریخ خرید به مدت 1 سال می باشد
بابت بروز رسانی نرم افزار هیچ مبلغی دریافت نمی شود

برای مشاهده جزئیات بیشتر می توانید به وبسایت رسمی شرکت پارس تیام رایانه مراجعه کنید.

امکانات

مدیریت نوبت دهی اتوماتیک

تشکیل پرونده

ثبت ورود و خروج خودکار

سیستم پاسخ گوی خودکار

مدیریت پذیرش شیفتی

گروه بندی وتفکیک بیماران

گزارش سوابق پزشکی

مدیریت ارجاع و پزشک خانواده

اتصال به دستگاه pos

ارتباط با بیمه(محاسبه تخفیف ها -بیمه مکمل - طرف های قرارداد)

ارتباط با مراکز درمانی دیگر

ارتباط باداروخانه(برای ارسال مستقیم نسخه پزشک)

انبار داری دارو و اجناس

بارکد خوان

حسابداری پیشرفته

سیستم پیامکی

صندوق انتقادات و پیشنهادات

صندوق داری هوشمند

گزارش ساز

محاسبه سود وزیان

مدیریت امور بانکی

مدیریت بخش های مختلف

مدیریت شیفت های کاری

مدیریت کارکنان) مدیریت حقوق و دستمزد )

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

قابلیت داشبورد مدیریت - محاسبه حق الزحمه پزشکان - بروز رسانی قیمت خدمات - قیمت مناسب

بسته و نسخه های نرم افزار

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

ویژگی های فنی

پلتفرم توسعه
.Net Framework
پایگاه داده
SqlServer
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
sqlserver 2008 r2,.net4.5,report viewer
قفل و امنیت
قفل سخت افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
از راه دور / کپی فایل / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
-

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه
۱۶ساعت
نحوه آموزش
Help / ویدئو آموزش / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه
12ماه
نحوه پشتیبانی
تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت / 24 ساعته

مشتریان

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

گواهی ها و افتخارات

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

5 ماه پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

نرم افزار درمانگاه دادکین

تولید توسط دادکین رایان قرن

مشخصات کلی:

نرم افزار درمانگاه دادکین نرم افزاری با قابلیت های بالا برای مدیریت مراکز درمانی است که توسط شرکت دادکین رایان قرن تولید و عرضه شده است. این نرم افزار در ورژنهای مختلف تهیه و کاربران میتوانند با توجه به نیاز فعلی مرکز درمانی خود اقدام به خرید کنند.

چرا نرم افزار درمانگاه دادکین از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

نیازسنجی کامل , طراحی دقیق , نرم افزار درمانگاه , پذیرش سریع بیمار , پرونده اتوماتیک , وقت دهی ساده , محاسبه سهم سهامداران , ارتباط با حسابداری

قیمت: شروع از ۹,۹۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار مدیریت درمانگاه و کلینیک ابن سینا

تولید توسط شرکت فنی مهندسی ارمغان نمای فناوران جنوب

مشخصات کلی:

این نرم افزار جهت استفاده در مطب ها، کلینیک ها، درمانگاه ها و ... به منظور مدیریت بهتر مراجعین و کارمندان، تسریع پاسخگویی به مراجعین، بایگانی نرم افزاری نسخه ها، گزارش گیری های دلخواه و ... ایجاد گردیده است.

چرا نرم افزار مدیریت درمانگاه و کلینیک ابن سینا از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

متاسفانه توضیحاتی برای این بخش ثبت نشده است!

قیمت: شروع از ۳,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار مدیریت مراکز سالمندان رادیکال

تولید توسط داده پردازی رایان پرسیس ( انفورماتیک آرا )

مشخصات کلی:

با توجه به گسترده بودن و وسیع بودن حجم خدمات قابل ارائه و شرایط متفاوت ارائه این خدمات در مراکز سالمندان شرکت رایان پرسیس راهکاری جامع و ارزشمند در راستای مدیریت و کنترل امور اداری و حسابداری این مراکز به دو صورت تک کابره و تحت شبکه ارائه داده است که از جمله مزایا و امکانات آن می توان به موارد زیر اشاره کرد.

چرا نرم افزار مدیریت مراکز سالمندان رادیکال از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

متاسفانه توضیحاتی برای این بخش ثبت نشده است!

قیمت: ۵,۲۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار مدیریت مطب و درمانگاه نسخه 3

تولید توسط کارا نرم افزار هوشمند

مشخصات کلی:

نرم افزار مدیریت مطب و درمانگاه نسخه 3 -قابلییت ثبت اطلاعات اولیه بیمار ، ثبت بیمه ها،ناراحتی های قلبی بیمار امکان درج اطلاعات بیماری قلبی بیمار همانند مراجعه قبلی با یک کلیک و امکان ویرایش آن برای کم و زیاد کردن اطلاعات پذیرش بیمار و محاسبه درآمد روزانه ، ماههانه و... قابلیت ثبت یادداشت های پزشک برای هر بیمار ،امکان استفاده از قلم نوری

چرا نرم افزار مدیریت مطب و درمانگاه نسخه 3 از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

امکان اضافه کردن استفاده از قلم نوری در صورت درخواست کاربر

قیمت: شروع از ۵,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (پارس تیام رایانه) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »