نرم افزار درمانگاه | کلینیک | پلی کلینیک تیام بصورتی طراحی شده است که در انواع "مراکز کلینیکی" و "مراکز پلی کلینیک" مثل درمانگاه های عمومی و تخصصی ، کلینیک ها و پلی کلینیک های بزرگ ، چشم پزشکی ، ترک اعتیاد ، پوست و مو ، زیبایی ، ماموگرافی ، ارتوپدی ، توانبخشی ، مشاوره و ... قابل استفاده باشد. قدرتمند | کاربری آسان | تحت شبکه شامل : نرم افزار درمانگاه عمومی و تخصصی | نرم افزار داروخانه | نرم افزار آزمایشگاه | نرم افزار رادیولوژی | نرم افزار فیزیوتراپی | نرم افزار | رادیوتراپی و شیمی درمانی | نرم افزار دندانپزشکی | نرم افزار مرکز جراحی محدود | داشبورد مدیریتحسابداری کلینیک | انبارداری کلینیک | نوبت دهی | سامانه SMS | گزارش ساز قدرتمند | مدیریت قراردادها و محاسبه حق الزحمه پزشکان ******** تلفن تماس: 44032994 الی 6 ******** وبسایت : parstiam.com

قیمت: ثبت نشده است.
نحوه خرید: خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین)
راه های مشاهده: نمایش حضـوری / نمایش آنلاین

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
پارس تیام رایانه
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۸۴
سایر محصولات
نرم افزار دندانپزشکی | کلینیک | پلی کلینیک / نرم افزار داروخانه تیام

راه های ارتباطی با پارس تیام رایانه

تلفن
۰۲۱۴۴۰۳۲۹۹۴
فکس
۰۲۱۴۴۹۴۰۲۱
ایمیل
info@parstiam.ir
آدرس
تهران-بلوار آیت الله کاشانی-تقاطع ستاری-روبروی شهرداری منطقه5-ساختمان افرا-و403

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز
دسته بندی
سلامت و درمان / نرم افزار های درمانگاه و کلینیک
مناسب برای کسب و کارهای
نامشخـص

توضیحات

در نرم افزار درمانگاه تیام، هر پزشک یا مدیر می تواند آن دسته از خدمات پزشکی را که در مطب ، کلینیک یا درمانگاه، به بیماران ارائه می نماید را در فهرست خدمات قابل ارائه به مراجعین، تعریف و طبقه بندی نماید و با توجه به آنها عملیات تشکیل پرونده و پذیرش بیماران را به راحتی توسط سیستم نرم افزاری انجام دهد. این سرویس های پزشکی می تواند شامل یک ویزیت ساده یا خدمات تخصصی مانند انواع خدمات سرپایی، خدمات لیزر، مشاوره ، اعمال جراحی و … باشد.
مهم ترین امکانات و قابلیت های نرم افزار پذیرش درمانگاه در زیر آورده شده است:

1.پذیرش بیمار
تشکیل پرونده برای بیماران
ثبت علت مراجعه بیمار
پذیرش بیمار
ثبت بیمه پایه و تکمیلی برای بیمار
جستجوی بیماران با تمامی فیلدهای موجود ( شماره بیمه ، شماره پرونده ، شماره ملی ، شماره موبایل ، نام خانوادگی بیمار و ... )
امکان اتصال با دستگاه بارکدخوان جهت خواندن بارکد دفترچه بیمه ثبت معرف بیمار و ...

2.سیستم صف و نوبت دهی
وقت دهی به بیماران به صورت گرافیکی
سیستم صف و نوبت دهی بی سیم ( قابلیت اتصال به TV )
نوبت دهی تلفی به بیماران

3.گزارش گیری از اطلاعات
نرم افزار مدیریت درمانگاه و کلینیک با دارا بودن بیش از 80گزارش متنوع و کاربردی که به صورت خلاصه در پایین ذکرشده اند و همچنین با قابلیت بسیار قدرتمند گزارش ساز ،این توانایی را به کاربران سیستم می دهد که هر نوع گزارش دلخواه را تولید و به برنامه اضافه نماید.
گزارشات صندوق شامل گزارش ریز دریافتی و برگشتی بیماران ، گزارش دستگاه POS ، گزارش چک های دریافتی ، گزارش از بدهکاران و بستانکاران ، گزارش تخفیفات و....
گزارشات عملکرد پزشک شامل گزارش ریز عملکرد پزشک ،
گزارش عملکرد پزشک به تفکیک خدمت ، گزارش عملکرد پزشک به تفکیک سازمان های بیمه گر و ....
نمودار آمار مراجعین شامل نمودار مراجعین جدید ، نمودار مراجعین وفادار و ...
انواع گزارش از درآمد های سازمان های بیمه گر پایه ، تکمیلی و ده ها گزازش دیگر

4.صندوق
قابلیت اتصال نرم افزار به دستگاه POS جهت تسریع در کار صندوقدار و کاهش ضریب خطای کاربری
بستن صندوق در پایان شیفت کاری و تایید و تحویل آن
قابلیت خواندن قبض توسط بارکدخوان
صدور قبض صندوق با چندین فرمت مختلف

5.بیمه گری
تهیه لیست های سازمان های بیمه گر پایه و تکمیلی
امکان پرفراژ قیمت بر روی نسخ سازمان های بیمه گر
ارسال اینترنتی نسخ به سازمان های بیمه گر
تهیه دیسکت برای تمامی سازمان های بیمه گر (تامین اجتماعی ،خدمات درمانی ، نیروهای مسلح و ...)
ثبت کسورات بیمه ای
ثبت مبالغ دریافتی از سازمان های بیمه گر
قابلیت قفل کردن لیست یک سازمان بیمه گر جهت جلوگیری از اشتباهات کاربری

6.قرارداد پزشکان
ثبت قرارداد پزشکان و پرستاران
محاسبه حق الزحمه پزشکان و پرستاران
صدور فیش حقوقی
امکان محدود کردن خدمات برای یک قرارداد

7.سایر امکانات
محاسبه مبلغ خدمات توسط سیستم
ثبت تشخیص پزشک در پرونده بیمار با استفاده از قلم نوری
قابلیت ارجاع بیمار به سایر بخش های درمانگاه
امکان مشاهده نتایج سایر بخش های پاراکلینیک
تعریف کاربران به صورت نامحدود با سطوح دسترسی متفاوت ثبت ردپا (Log) از تمامی فعالیت هایی که کاربران در نرم افزارانجام می دهند
گرفتن نسخه پشتیبان (Backup) روزانه از اطلاعات به صورت اتوماتیک ارسال و دریافت پیام (Chat) بین کاربران آنلاین سیستم (در سطح شبکه داخلی) و ....

8.نوبت دهی اینترنتی برای بیماران
نرم افزار مدیریت درمانگاه و کلینیک تیام این قابلیت ویژه را دارد که بیماران از طریق اینترنت اقدام به اخذ نوبت نمایند و مبلغ خدمت (ویزیت) را از طریق درگاههای بانکی پرداخت نمایند.

9.قابلیت اتصال به دستگاه کیوسک
جهت صدور قبض مراجعه به پزشک برای بیمارانی که از طریق اینترنت نوبت دریافت کرده اند ، استفاده می شود. نرم افزار درمانگاه تیام قابلیت اتصال به تمامی دستگاه های کیوسک را دارد.

10.داشبور مدیریت
از جمله قابلیت های داشبور مدیریت می توان به موارد زیر اشاره کرد :
نمایش وضعیت کل درمانگاه در یک نگاه
نظارت بر عملکرد درمانگاه بدون دخالت در کار کاربران و حضور فیزیکی در محل درمانگاه
کمک به تصمیم گیری بهتر و سریع تر
قابلیت اندازه گیری کارآمدی و ناکارآمدی سیستم
تحلیل اطلاعات آماری مانند تحلیل تعداد مراجعین و ...

11. امکانات پیشرفته
نرم افزار مدیریت درمانگاه و کلینیک تیام شامل بخش های پیشرفته تر دیگری شامل ثبت هزینه های درمانگاه ، انبارداری ، حسابداری ، سامانه پیام کوتاه ( قابلیت ارسال و دریافت SMS برای بیماران و پزشکان ) ، داشبورد مدیریت و ... و در نهایت ارائه صورت های مالی استاندارد سود و زیان درمانگاه طی یک دوره می باشد که بنا به درخواست ، این ماژول های به نرم افزار اضافه خواهند شد.

12. خدمات پشتیبانی
بروزرسانی اتوماتیک قیمت خدمات توسط شرکت
نصب ، استقرار و آموزش رایگان در محل مشتری
پشتیبانی تمام وقت و بدون تعطیلی
دسترسی به آپدیت نرم افزار و تمام فایل های مورد نیاز از طریق وب سایت شرکت
تهیه و ارائه سخت افزارهای مورد نیاز و پشتیبانی آنها
امکان ایجاد تغییرات اختصاصی بر اساس نیاز مشتری
پشتیبانی نرم افزار از تاریخ خرید به مدت 1 سال می باشد
بابت بروز رسانی نرم افزار هیچ مبلغی دریافت نمی شود

برای مشاهده جزئیات بیشتر می توانید به وبسایت رسمی شرکت پارس تیام رایانه مراجعه کنید.

امکانات

مدیریت نوبت دهی اتوماتیک

تشکیل پرونده

ثبت ورود و خروج خودکار

سیستم پاسخ گوی خودکار

مدیریت پذیرش شیفتی

گروه بندی وتفکیک بیماران

گزارش سوابق پزشکی

مدیریت ارجاع و پزشک خانواده

اتصال به دستگاه pos

ارتباط با بیمه(محاسبه تخفیف ها -بیمه مکمل - طرف های قرارداد)

ارتباط با مراکز درمانی دیگر

ارتباط باداروخانه(برای ارسال مستقیم نسخه پزشک)

انبار داری دارو و اجناس

بارکد خوان

حسابداری پیشرفته

سیستم پیامکی

صندوق انتقادات و پیشنهادات

صندوق داری هوشمند

گزارش ساز

محاسبه سود وزیان

مدیریت امور بانکی

مدیریت بخش های مختلف

مدیریت شیفت های کاری

مدیریت کارکنان) مدیریت حقوق و دستمزد )

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

حسابداری و انبارداری یکپارچه با نرم افزار - قیمت مناسب - گزارش ساز قدرتمند - داشبورد مدیریت - اتصال به دستگاه pos - سامانه SMS

بسته و نسخه های نرم افزار

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

ویژگی های فنی

پلتفرم توسعه
.Net Framework
پایگاه داده
SqlServer
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
sqlserver 2008 r2,.net4.5,report viewer
قفل و امنیت
قفل سخت افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
از راه دور / کپی فایل / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
-

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه:
۱۶ساعت
نحوه آموزش:
Help / ویدئو آموزش / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه:
12ماه
نحوه پشتیبانی:
تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت / 24 ساعته

مشتریان

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

گواهی ها و افتخارات

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

2 روز پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

نرم افزار مدیریت مراکز سالمندان رادیکال

تولید توسط داده پردازی رایان پرسیس ( انفورماتیک آرا )

معرفی نرم افزار:

با توجه به گسترده بودن و وسیع بودن حجم خدمات قابل ارائه و شرایط متفاوت ارائه این خدمات در مراکز سالمندان شرکت رایان پرسیس راهکاری جامع و ارزشمند در راستای مدیریت و کنترل امور ...

پشتیبانی رایگان اولیه 6 ماه
آموزش رایگان اولیه ۲ ساعت در محل شرکت
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار مدیریت مراکز سالمندان رادیکال
کاتالوگ
دارد
نرم افزار مدیریت مراکز سالمندان رادیکال
دمو
دارد
نرم افزار مدیریت مراکز سالمندان رادیکال
پشتیبانی رایگان
6 ماه
نرم افزار مدیریت مراکز سالمندان رادیکال
آموزش رایگان
2 ساعت در محل شرکت
چرا نرم افزار مدیریت مراکز سالمندان رادیکال از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

متاسفانه توضیحاتی برای این بخش ثبت نشده است!

قیمت: ۵,۲۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

مدیریت مراکز درمانی

تولید توسط فرا پرواز هوشمند

معرفی نرم افزار:

با توجه به کثرت مراجعین به درمانگاه ها و کلینیک های پزشکی از یک طرف و درخواست گزارشات دقیق و ناهمگون سازمان های بیمه گر از طرف دیگر باعث شده است تا امکان مدیریت دستی اطلاعات م...

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای کاتالوگ
مدیریت مراکز درمانی
کاتالوگ
دارد
مدیریت مراکز درمانی
دمو
نامشخص
مدیریت مراکز درمانی
پشتیبانی رایگان
نامشخص
مدیریت مراکز درمانی
آموزش رایگان
نامشخص
چرا مدیریت مراکز درمانی از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

امکان گزارشگیری مدیریتی تحت وب - امکان محاسبه سهم ها در صورت عدم تقبل تعرفه خدمت توسط سازمان بیمه ، با استفاده از تعرفه تقبل شده توسط سازمان انجام می شود. - امکان محاسبات لاز...

قیمت: شروع از ۲۵,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار مدیریت درمانگاه

تولید توسط شایان فراز گستر

معرفی نرم افزار:

شرکت مهندسی شایان فراز گستر با بیش از یک دهه سابقه در امر تولید ، پشتیبانی و ارائه خدمات در عرصه انفورماتیک افتخار دارد در زمینه نرم افزار از اولین شرکت های تولید کننده نرم اف...

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار مدیریت درمانگاه
کاتالوگ
دارد
نرم افزار مدیریت درمانگاه
دمو
دارد
نرم افزار مدیریت درمانگاه
پشتیبانی رایگان
نامشخص
نرم افزار مدیریت درمانگاه
آموزش رایگان
نامشخص
چرا نرم افزار مدیریت درمانگاه از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

گزارش ساز داینامیک - قابلیت فرم سازی و فیلد سازی توسط کاربر - قابلیت تحت شبکه و تحت وب - دارای ویرایش های مختلف

قیمت: شروع از ۹,۵۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار مدیریت درمانگاه و کلینیک ابن سینا

تولید توسط شرکت فنی مهندسی ارمغان نمای فناوران جنوب

معرفی نرم افزار:

این نرم افزار جهت استفاده در مطب ها، کلینیک ها، درمانگاه ها و ... به منظور مدیریت بهتر مراجعین و کارمندان، تسریع پاسخگویی به مراجعین، بایگانی نرم افزاری نسخه ها، گزارش گیری ها...

پشتیبانی رایگان اولیه 6 ماه
آموزش رایگان اولیه ۵ ساعت
دارای کاتالوگ
نرم افزار مدیریت درمانگاه و کلینیک ابن سینا
کاتالوگ
دارد
نرم افزار مدیریت درمانگاه و کلینیک ابن سینا
دمو
نامشخص
نرم افزار مدیریت درمانگاه و کلینیک ابن سینا
پشتیبانی رایگان
6 ماه
نرم افزار مدیریت درمانگاه و کلینیک ابن سینا
آموزش رایگان
5 ساعت
چرا نرم افزار مدیریت درمانگاه و کلینیک ابن سینا از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

متاسفانه توضیحاتی برای این بخش ثبت نشده است!

قیمت: شروع از ۳,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (پارس تیام رایانه) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »