نرم افزار درمانگاه و کلینیک تیام

نرم افزار درمانگاه و کلینیک تیام

Tiam clinic software

نرم افزار درمانگاه یا نرم افزار مدیریت کلینیک بصورتی طراحی شده است که در انواع مراکز درمانی مثل درمانگاه ، کلینیک ، انواع مطب ، چشم پزشکی ، عدم اعتیاد ، پوست و مو ، زیبایی ، ماموگرافی ، ارتوپدی ، توانبخشی ، مشاوره و ... قابل استفاده باشد.نرم افزار مدیریت درمانگاه و کلینیک توسط شرکت مهندسی پارس تیام رایانه جهت مدیریت درمانگاه ها ، کلینیک ها و مطب ها طراحی و تولید نموده است.

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز
دسته بندی
سلامت و درمان / نرم افزارهای درمانگاه و کلینیک
مناسب برای کسب و کارهای
نامشخـص

بروزرسانی اطلاعات

3 ماه پیش

توضیحات

در نرم افزار درمانگاه تیام، هر پزشک یا مدیر می تواند آن دسته از خدمات پزشکی را که در مطب ، کلینیک یا درمانگاه، به بیماران ارائه می نماید را در فهرست خدمات قابل ارائه به مراجعین، تعریف و طبقه بندی نماید و با توجه به آنها عملیات تشکیل پرونده و پذیرش بیماران را به راحتی توسط سیستم نرم افزاری انجام دهد. این سرویس های پزشکی می تواند شامل یک ویزیت ساده یا خدمات تخصصی مانند انواع خدمات سرپایی، خدمات لیزر، مشاوره ، اعمال جراحی و … باشد.
مهم ترین امکانات و قابلیت های نرم افزار پذیرش درمانگاه در زیر آورده شده است:

1.پذیرش بیمار
تشکیل پرونده برای بیماران
ثبت علت مراجعه بیمار
پذیرش بیمار
ثبت بیمه پایه و تکمیلی برای بیمار
جستجوی بیماران با تمامی فیلدهای موجود ( شماره بیمه ، شماره پرونده ، شماره ملی ، شماره موبایل ، نام خانوادگی بیمار و ... )
امکان اتصال با دستگاه بارکدخوان جهت خواندن بارکد دفترچه بیمه ثبت معرف بیمار و ...

2.سیستم صف و نوبت دهی
وقت دهی به بیماران به صورت گرافیکی
سیستم صف و نوبت دهی بی سیم ( قابلیت اتصال به TV )
نوبت دهی تلفی به بیماران

3.گزارش گیری از اطلاعات
نرم افزار مدیریت درمانگاه و کلینیک با دارا بودن بیش از 80گزارش متنوع و کاربردی که به صورت خلاصه در پایین ذکرشده اند و همچنین با قابلیت بسیار قدرتمند گزارش ساز ،این توانایی را به کاربران سیستم می دهد که هر نوع گزارش دلخواه را تولید و به برنامه اضافه نماید.
گزارشات صندوق شامل گزارش ریز دریافتی و برگشتی بیماران ، گزارش دستگاه POS ، گزارش چک های دریافتی ، گزارش از بدهکاران و بستانکاران ، گزارش تخفیفات و....
گزارشات عملکرد پزشک شامل گزارش ریز عملکرد پزشک ،
گزارش عملکرد پزشک به تفکیک خدمت ، گزارش عملکرد پزشک به تفکیک سازمان های بیمه گر و ....
نمودار آمار مراجعین شامل نمودار مراجعین جدید ، نمودار مراجعین وفادار و ...
انواع گزارش از درآمد های سازمان های بیمه گر پایه ، تکمیلی و ده ها گزازش دیگر

4.صندوق
قابلیت اتصال نرم افزار به دستگاه POS جهت تسریع در کار صندوقدار و کاهش ضریب خطای کاربری
بستن صندوق در پایان شیفت کاری و تایید و تحویل آن
قابلیت خواندن قبض توسط بارکدخوان
صدور قبض صندوق با چندین فرمت مختلف

5.بیمه گری
تهیه لیست های سازمان های بیمه گر پایه و تکمیلی
امکان پرفراژ قیمت بر روی نسخ سازمان های بیمه گر
ارسال اینترنتی نسخ به سازمان های بیمه گر
تهیه دیسکت برای تمامی سازمان های بیمه گر (تامین اجتماعی ،خدمات درمانی ، نیروهای مسلح و ...)
ثبت کسورات بیمه ای
ثبت مبالغ دریافتی از سازمان های بیمه گر
قابلیت قفل کردن لیست یک سازمان بیمه گر جهت جلوگیری از اشتباهات کاربری

6.قرارداد پزشکان
ثبت قرارداد پزشکان و پرستاران
محاسبه حق الزحمه پزشکان و پرستاران
صدور فیش حقوقی
امکان محدود کردن خدمات برای یک قرارداد

7.سایر امکانات
محاسبه مبلغ خدمات توسط سیستم
ثبت تشخیص پزشک در پرونده بیمار با استفاده از قلم نوری
قابلیت ارجاع بیمار به سایر بخش های درمانگاه
امکان مشاهده نتایج سایر بخش های پاراکلینیک
تعریف کاربران به صورت نامحدود با سطوح دسترسی متفاوت ثبت ردپا (Log) از تمامی فعالیت هایی که کاربران در نرم افزارانجام می دهند
گرفتن نسخه پشتیبان (Backup) روزانه از اطلاعات به صورت اتوماتیک ارسال و دریافت پیام (Chat) بین کاربران آنلاین سیستم (در سطح شبکه داخلی) و ....

8.نوبت دهی اینترنتی برای بیماران
نرم افزار مدیریت درمانگاه و کلینیک تیام این قابلیت ویژه را دارد که بیماران از طریق اینترنت اقدام به اخذ نوبت نمایند و مبلغ خدمت (ویزیت) را از طریق درگاههای بانکی پرداخت نمایند.

9.قابلیت اتصال به دستگاه کیوسک
جهت صدور قبض مراجعه به پزشک برای بیمارانی که از طریق اینترنت نوبت دریافت کرده اند ، استفاده می شود. نرم افزار درمانگاه تیام قابلیت اتصال به تمامی دستگاه های کیوسک را دارد.

10.داشبور مدیریت
از جمله قابلیت های داشبور مدیریت می توان به موارد زیر اشاره کرد :
نمایش وضعیت کل درمانگاه در یک نگاه
نظارت بر عملکرد درمانگاه بدون دخالت در کار کاربران و حضور فیزیکی در محل درمانگاه
کمک به تصمیم گیری بهتر و سریع تر
قابلیت اندازه گیری کارآمدی و ناکارآمدی سیستم
تحلیل اطلاعات آماری مانند تحلیل تعداد مراجعین و ...

11. امکانات پیشرفته
نرم افزار مدیریت درمانگاه و کلینیک تیام شامل بخش های پیشرفته تر دیگری شامل ثبت هزینه های درمانگاه ، انبارداری ، حسابداری ، سامانه پیام کوتاه ( قابلیت ارسال و دریافت SMS برای بیماران و پزشکان ) ، داشبورد مدیریت و ... و در نهایت ارائه صورت های مالی استاندارد سود و زیان درمانگاه طی یک دوره می باشد که بنا به درخواست ، این ماژول های به نرم افزار اضافه خواهند شد.

12. خدمات پشتیبانی
بروزرسانی اتوماتیک قیمت خدمات توسط شرکت
نصب ، استقرار و آموزش رایگان در محل مشتری
پشتیبانی تمام وقت و بدون تعطیلی
دسترسی به آپدیت نرم افزار و تمام فایل های مورد نیاز از طریق وب سایت شرکت
تهیه و ارائه سخت افزارهای مورد نیاز و پشتیبانی آنها
امکان ایجاد تغییرات اختصاصی بر اساس نیاز مشتری
پشتیبانی نرم افزار از تاریخ خرید به مدت 1 سال می باشد
بابت بروز رسانی نرم افزار هیچ مبلغی دریافت نمی شود

برای مشاهده جزئیات بیشتر می توانید به وبسایت رسمی شرکت پارس تیام رایانه مراجعه کنید.

امکانات

مدیریت نوبت دهی اتوماتیک

تشکیل پرونده

ثبت ورود و خروج خودکار

سیستم پاسخ گوی خودکار

مدیریت پذیرش شیفتی

گروه بندی وتفکیک بیماران

گزارش سوابق پزشکی

مدیریت ارجاع و پزشک خانواده

اتصال به دستگاه pos

ارتباط با بیمه(محاسبه تخفیف ها -بیمه مکمل - طرف های قرارداد)

ارتباط با مراکز درمانی دیگر

ارتباط باداروخانه(برای ارسال مستقیم نسخه پزشک)

انبار داری دارو و اجناس

بارکد خوان

حسابداری پیشرفته

سیستم پیامکی

صندوق انتقادات و پیشنهادات

صندوق داری هوشمند

گزارش ساز

محاسبه سود وزیان

مدیریت امور بانکی

مدیریت بخش های مختلف

مدیریت شیفت های کاری

مدیریت کارکنان) مدیریت حقوق و دستمزد )

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

قابلیت داشبورد مدیریت - محاسبه حق الزحمه پزشکان - بروز رسانی قیمت خدمات - قیمت مناسب

بسته و نسخه های نرم افزار

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

ویژگی های فنی

پلتفرم توسعه

.Net Framework

پایگاه داده

SqlServer

امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
sqlserver 2008 r2,.net4.5,report viewer
قفل و امنیت
قفل سخت افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
از راه دور / کپی فایل / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز

گواهی و تاییدها

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان

آموزش رایگان اولیه

16ساعت
نحوه آموزش
Help / ویدئو آموزش / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان

پشتیبانی رایگان اولیه

12ماه
نحوه پشتیبانی
تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت / 24 ساعته

قیمت و شرایط فروش

نحوه خرید
خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین)
اطلاعات بیشتر
نامشخـص
قیمت
شروع از 0 ريال

تصاویر و فیلم

تصاویر این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (پارس تیام رایانه) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »