نرم افزار حسابداری اندیشه نو

نرم افزار حسابداری اندیشه نو

Accounting software Andishe No

این نرم افزار جهت انجام عملیات حسابداری، مالی، اداری ، مدیریت پروژه و خط تولید، انبار و اجناس، خرید و فروش، چک و بانک، اسناد حسابداری و سود و زیان طراحی و پیاده سازی شده است. این نرم افزار در نسخه های متعدد جهت سهولت در عملکرد مشاغل مختلف از جمله فروشگاه ها، شرکت ها، تولیدی ها، عمده فروشان، خرده فروشان، بنکداران و ... ارائه گردیده است

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز
دسته بندی
امور مالی و تجاری / نرم افزارهای حسابداری
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

بروزرسانی اطلاعات

1 ماه پیش

توضیحات

بخش تعاریف پایه Basic Definitions
• تعریف انواع حساب های کل و معین
• حسابهای بانکی شرکت
• تعریف انواع دارایی ها
• تعریف گروه های هزینه ای
• تعریف گروه های اشخاص (به تفکیک پرسنل هر بخش از کارگاه ، انواع مشتریان و فروشندگان)
• تعریف صندوق های فعال شرکت
• تعریف تنخواه های شرکت
• تعریف انواع مناقصه و پروژه بر حسب نوع انجام کار
• تعریف گروه های کالا ها ، محصولات ، و سایر فعالیت هایی که برای تولید مورد نیاز می باشند
• تعریف بدهکاران و بستانکاران تجاری و غیر تجاری طبق لیست ارائه شده از سوی حسابدار شرکت (انواع اشخاص)
• تعریف محصول و کالا (محصولات مربوط به تولیدات و اقلام تقاضاها که یا دارای کد طبقه بندی و یا بدون آن هستند و کالاها شامل اقلام خریداری شده روی فاکتورها می باشند)
• تعریف تمام تجهیزات مانند دستگاه تراش و ... و تعیین مبلغ حدودی هر ساعت از کار آن برای محاسبه دقیق تر هزینه های یک پروژه
• تعریف قسمت ها یا واحد های شرکت برای تقسیم بندی پرسنل
• تعریف شیفت های کاری ، ساعات کاری و انتساب آن به پرسنل
بخش حسابداری صنعتی Industrial Accounting

قسمت خرید و فروش buy and sell
• ثبت فاکتور های هزینه و خرید با قابلیت تخصیص شماره فاکتور یا کد بایگانی بصورت اتوماتیک
• ثبت پرداخت هر فاکتور با هزینه بصورت مشخص نمودن نقدی ، چک ، حواله ، صندوق و یا تنخواه گردان و یا غیر نقدی و بخشی نقد و بخش دیگر غیرنقد.( درصورت صدور چک و یا پرداخت نقدی مبلغ و شماره چک و تاریخ صدور و سررسید آن در توضیحات نمایش داده می شود و با هر پرداخت میزان بدهکاری یا بستانکاری روبروی آن مشخص می گردد)
• با ثبت هر پرداخت، سیستم بصورت اتوماتیک شماره ای به عنوان شماره سند پرداخت، به آن سند اختصاص می دهد.
• ثبت هزینه های مربوط به هر پروژه
• امکان پرداخت مقادیر حقوق و دستمزد و یا حساب نیروهای قطعه ای بصورت آنلاین
• قابلیت انواع گزارش گیری های پرداخت شامل اطلاعات نام پرداخت کننده ، نوع پرداخت ،تاریخ ، مبلغ پرداختی ، مانده بدهکاری یا بستانکاری طرف حساب
• ثبت فاکتور فروش
• گزارش گردش حساب تنخواه گردان ، صندوق و سایر حسابهای تعریف شده شرکت
• بخش ضمانت نامه ها بصورت تخصیص یا بلوک کردن مبلغ ضمانت نامه اخذ شده از هر حساب و آزاد نمودن آن مبلغ پس از بازگشت وجه ضمانت به حساب مربوطه ، گزارش ضمانت نامه ها با ذکر تاریخ مبلغ و علت اخذ که مربوط به کدام تقاضا می باشد.
• بررسی و گزارش گیری سال مالی و حسابهای معین بصورت مشخص بوده و بدهکار و بستانکاری هر حساب و دیگر گزارش گیری های مورد نیاز به صورت اتوماتیک انجام می شود.
بخش کنترل پروژه Project Control
• قسمت ثبت مناقصات و ثبت انواع مناقصات
• قسمت قیمت دهی بصورت ثبت قیمت مناقصه با قابلیت قیمت دهی بصورت دستی و یا آنالیز قیمت و اعمال سود مورد نظر برای هر قطعه
• صدور پیش فاکتور رسمی و غیررسمی با قابلیت تخصیص و عدم تخصیص ارزش افزوده روی آن
• قابلیت ثبت و صدور گزارش فنی برای هر قطعه از مناقصه و چاپ گزارش فنی برای هر تقاضا
• اعلام برنده شدن مناقصه و تبدیل مناقصه به پروژه در دست تولید (تقاضای درحال ساخت)
• صدور درخواست آنالیز برای هر قطعه از تقاضا و یا کل اقلام تقاضا
• بایگانی مدارک مالی و فنی هر پروژه بصورت اسکن شده در قالب همان پروژه و همچنین قابلیت افزودن عکس هر قطعه به نحوی که با کلیک روی هر قطعه، عکس یا نقشه آن نمایش داده شود.
• قابلیت اصلاح درخواست و یا تقاضا در همه موارد چه پیش از برنده شدن و چه پس از آن
• قابلیت گزارش گیری دقیق از روند تولید کل تقاضای مربوطه
• پیاده سازی بخش فنی پروژه ها شامل فرم آیتم بندی ، فرم مجوز تولید انبوه و فرم آنالیز روند تولید و بررسی مدارک فنی
• صدور کاتالوگ فنی و مالی قطعات
• قابلیت گزارش گیری از تمام موارد فوق با تفکیک تاریخ ، قیمت ، سال و یا دوره ی موردنظر ، همراه با عکس یا نقشه و یا بدون آن به نحوی که هم برای هر پروژه با اقلام مربوط به آن و هم بصورت کلی در گزارش نشان داده شوند. به عنوان مثال کلیه قطعات تولیدی برای هر شرکت با ذکر شرح و کاربرد کالا همچنین عکس و قیمت آنها
• چاپ اتیکت (لیبل) برای قطعات هر پروژه با ذکر نام قطعه ، شماره تقاضا ، M.E.S.C ، کد رهگیری (R نامبر) ، نام شرکت بازرس ، و تعداد جز و کل قطعات آن قلم
• صدور بارنامه برای هر تعداد مورد نظر از اقلام پروژه به دو صورت با قیمت جز و بدون قیمت و نشان دادن تعداد باقی مانده از هر قلم که در بارنامه ارسال شده
• صدور فاکتور طبق بارنامه ارسال برای هر تقاضا با اعمال ارزش افزوده و یا بدون آن بصورت دلخواه
• گزارش گیری از لیست فاکتورها با قابلیت تفکیک دوره زمانی دلخواه ، شرکت متقاضی ، فاکتورهای دریافت شده ، دریافت نشده و یا کل آنها
• قابلیت ثبت متریال و یا خریدهای مربوط به هر قلم از پروژه در ریز هزینه های آن قلم از پروژه بدلیل مشخص شدن هزینه و قیمت تمام شده واقعی برای آن قطعه از تقاضا
• قسمت قراردادها: صدور قرارداد و فاکتور برای نیروهای پیمانکار به صورت قرارداد قطعه ای/ نشان دادن قیمت جز برای هر قطعه و کل مبلغ قرارداد با توجه به تعداد قطعه /ذکر شماره تقاضای کد طبقه بندی (M.E.S.C) روی فاکتور مربوطه / صدور سند هزینه جهت پرداخت به نیروی پیمانکار با تخصیص شماره فاکتور
• زمانبندی پروژه و تقسیم کار اقلام پروژه جهت اعلام به پرسنل مربوطه.

سیستم مدیریت انبار Warehouse Management
• تعریف انواع انبار و تعریف کالای مورد نیاز با تفکیک دسته بندی های مورد نیاز
• قابلیت افزودن کالای خریداری شده طبق فاکتور به موجودی انبار و همچنین تعریف موجودی اولیه
• اعمال سیستم انبارداری و انبارگردانی صنعتی و گزارش گیری های موردنیاز از این فعالیت ها
• انبار تولیدات و انبار مدل ها دارای مواردی از جمله شرکت سازنده ، سال ساخت ، نام قطعه ، کد طبقه بندی ، شرکت سفارش دهنده (در گزارش گیری کاتالوگ کاربرد دارد).

سیستم حقوق و دستمزد Payroll system
• ثبت مشخصات پرسنل و تخصیص کد پرسنلی
• ثبت قرارداد برای هر دو ماه و پرینت فرم قرارداد با مشخص نمودن نوع قرارداد (اعلان اتوماتیک سیستم جهت صدور قرارداد پس از دو ماه از تاریخ قرارداد هر شخص)
• ثبت ورود و خروج پرسنل به صورت دستی و قابلیت اتصال نرم افزار به دستگاه های حضور غیاب انگشتی یا کارتی
• ثبت انواع مرخصی
• تعریف پایه حقوقی برای هر شخص بصورت جداگانه و تعریف مزایا ، حق مسکن ،حق عائله مندی ، هزینه رفت و آمد ، پاداش (بطور اختصاصی برای هرماه) / محاسبه عیدی و سنوات در صورت مشمول شدن روی فیش حقوقی در ماه تسویه حساب هر شخص (در صورت عدم تسویه در طول سال در پایان هر سال تسویه سالانه صورت میگیرد)
• محاسبه تاخیرات و کم کاری ها و یا غیبت هر ماه پرسنل و اعمال مبلغ کسری بابت آنها روی هر فیش حقوقی
• محاسبه مانده مرخصی سالیانه و اعمال آن روی فیش تسویه حساب (هرسال 30روز مرخصی یا به عبارتی هر ماه 25 روز مرخصی استحقاقی تعلق می گیرد) در صورت استفاده از بیش از 30روز مرخصی مانده بدهکاری و یا در صورت کمتر از 30روز بودن مانده بستانکاری روی فیش تسویه اعمال می گردد)
• قابلیت گزارش گیری لیست حقوقی پرسنل ، تعداد مرخصی های استفاده شده و مانده مرخصی های
هر شخص ، تعداد روزهای غیبت ، روزهای تاخیر با ذکر مقدار زمان تاخیر، گزارش پاداش اشخاص ، گزارش وام های پرداختی ، گزارش معوقات حقوقی پرسنل بصورت ماهیانه و جمع کلی برای هر شخص
• پرینت فیش حقوقی پیش از ثبت پرداخت و پس از ثبت پرداخت با اعمال مبلغ و تاریخ و نام پرداخت کننده در زیر فیش حقوقی (نشان دادن مساعده ها و یا دریافت های علی الحساب زیر فیش حقوقی ) گزارشگیری حضور هرشخص در هرماه
• اعلان سیستمی صدور لیست بیمه در 10 روز آخر ماه و ایجاد آن توسط نرم افزار
سیستم مدیریت تجهیزات کارگاه Equipment Management System
• ثبت تمامی تجهزات و سرویس های مورد نیاز هر تجهیز
• برنامه ریزی سرویس های مورد نیاز هر تجهیز و مشخص نمودن شخص انجام دهنده
• ارسال پیام به مدیر در صورت انجام ندادن یکی از سرویس های تجهیزات دستگاه ها

سیستم مدیریت وام های پرداختی و دریافتی Loan Management System
• ثبت تمامی وام های دریافتی و پرداختی
• قسط بندی هر ماه به صورت اتوماتیک و محاسبه کارمزد یا سود آن
• اعلام هشدار برای کسانی که در پرداخت اقساط خود تاخیر داشتند (با ارسال پیام کوتاه)
• ثبت جریمه تاخیر برای کسانی که در پرداخت اقساط تاخیر داشتند (در صورت نیاز)
سایر امکانات جانبی نرم افزار Other facilities
نرم افزار فوق تحت شبکه بوده و قابلیت افزودن و یا ویرایش اطلاعات از طریق اتصال به اینترنت و ورود با کد کاربری مربوطه را دارا می باشد و مدیر سیستم میتواند از هر نقطه از دنیا به صورت لحظه ای حتی با تلفن همراه فعالیت های شرکت را مدیریت کند.
امکان ارسال فکس از طریق نرم افزار و بدون نیاز به دستگاه فکس با کیفیت صد درصد و امکان رهگیری و مدیریت فکس های ارسال و دریافت شده
امکان اتصال به ایمیل شرکت ، ارسال و دریافت ایمیل ها و امکان مدیریت و گزارش گیری از آنها
راه اندازی و پیاده سازی Installation and implementation
با توجه به نیازهای هر سازمان یا شرکت ماژول های مختلف نرم افزار اندیشه فعال می گردد، ضمنا بخشهای دیگر نیز بر اساس نیاز مشتریان می تواند به نرم افزار اضافه گردد. پس از فراهم آمدن پیش نیازهای این نرم افزار ، می بایست اطلاعات شرکتها و موسسات مرتبط با سازمان ثبت گردد. تعریف نام کاربران یکی دیگر از مراحلی است که در همان ابتدا توسط راهبر سیستم می بایست انجام گردد. نرم افزار بر روی یک فضای میزبان نگهداری می شود و از آنجا به کاربران خدمات دهی می نماید.

توسعه و بومی سازی Development and localization
پس از انجام خدمات در این مرحله نیازهای احتمالی سازمان در نرم افزار اعمال خواهد شد و به اصطلاح نرم افزار بومی سازی (customize) می گردد

نگهداری و پشتیبانی Maintenance and Support
پس از انجام خدمات، مرحله توسعه , بومی سازی ، نگهداری و پشتیبانی نرم افزار آغاز خواهد شد. در این مرحله که شش ماه بطول خواهد انجامید،گونه های جدید نرم افزار که توسط شرکت به روز می گردند ، در اختیار سازمان قرار خواهد گرفت.

امکانات

عملیات خرید و فروش نقدی

مدیریت سود و هزینه های تولید

خرید و فروش کالا

خرید و فروش خدمات

مدیریت حساب های بانک

ثبت و صدور پیش فاکتور

ثبت و صدور فاکتور

عملیات خرید و فروش اقساطی

مدیریت اعتبار اشخاص

مدیریت انبار کالا

طراحی دلخواه فیلدها و اسناد

طراحی دلخواه گزارش (گزارش ساز)

عملیات امور مالیاتی

طراحی دلخواه فرمول ها و توابع محاسباتی

مدیریت امور بازاریابی

مدیریت بیش از یک صندوق

محاسبه حقوق و دستمزد

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

عدم نیاز به نرم افزار های جزیره ای-کاربری آسان- قابل استفاده توسط افراد مبتدی و حرفه ای

بسته و نسخه های نرم افزار

ویژه کارخانجات و شرکت های شهرک های صنعتی

ویژه رستوران ها، کافی شاپ ها

پشتیبانی از بارکد خوان فروشگاهی

ویژگی های فنی

پلتفرم توسعه

.Net Framework

پایگاه داده

SqlServer

امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
قفل و امنیت
قفل سخت افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
Setup / از راه دور / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز

گواهی و تاییدها

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان

آموزش رایگان اولیه

5 ساعت
نحوه آموزش
اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان

پشتیبانی رایگان اولیه

6 ماه
نحوه پشتیبانی
تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت / 24 ساعته

قیمت و شرایط فروش

نحوه خرید
خرید حضوری
اطلاعات بیشتر
کاتالوگ / نمایش حضـوری
قیمت
شروع از 3,000,000 ريال

تصاویر و فیلم

تصاویر این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (شرکت فنی مهندسی ارمغان نمای فناوران جنوب) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »