شرکت نرم افزاری آدا در راستای سهولت کسب و کار مشتریان خود و رهایی از نرم افزار های جزیره ای و بی کیفیت بازار تولید یک نرم افزار جامع و کامل با امکانات نرم افزاراتوماسیون اداری و بایگانی اسناد و CRM یا همان مدیریت ارتباط با مشتریان را در دستور کار خود قرار داد ، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) یک نرم افزار قدرتمند در خصوص پیگیری و ثبت اقدامات مشتریان برای هر کسب و کار می باشد همانطور که همگان می‌دانند پایه‌های تجارت در عصر حاضر بر روی مشتریان هر مجموعه بنا نهاده شده است. مشتری مهمترین عامل رکود یا شکوفایی وضعیت اقتصادی هر واحد تجاری می‌باشد. بنابر این پیش‌بینی و کسب آگاهی از نیازهای مشتریان و تلاش برای مرتفع نمودن آن‌ها و بالا بردن کیفیت خدمات و محصولات ارائه شده از مهمترین وظایف مدیران هر شرکت می‌باشد. استفاده از تکنولوژی برنامه‌نویسی و فناوری اطلاعات در این زمینه را مدیریت ارتباط با مشتری می‌نامند که امروزه به دانشی تخصصی در زمینه تجارت تبدیل شده است. این روش علاوه بر پایین آوردن هزینه برقراری ارتباط با مشتریان، به برقراری و تثبیت رابطه‌ای سودمند با مشتریان کمک شایانی می‌کند. استفاده از نرم‌افزارهای CRM سهولت و سرعت در ورود و نگهداری اطلاعات مشتریان و استفاده از امکانات جانبی همچون ارسال فکس و ایمیل به صورت تکی یا جمعی را برای مشتریان به همراه دارد. از مزایای داشتن یک نرم افزار CRM خوب می توان به افزایش تعداد مشتریان یک شرکت ، سریعتر به نتیجه رسیدن فروش مشتریان، وفاداری بیشتر به مشتریان، و بالاتر رفتن در آمد های یک شرکت اشاره کرد، شرکت نرم افزاری آدا با بهره گیری از توان بسیار بالای تولید و تحلیل و آنالیز خود یک نرم افزار پر قدرت با کاربری بسیار آسان و امکانات ویژه برای مشتریان محترم روانه بازار کرد این پکیج شامل نرم افزار اتوماسیون اداری و نرم افزار بایگانی و نرم افزار CRM می باشد کیفیت ، دقت و اصولی که شرکت نرم افزاری آدا در آموزش و استقرار این نرم افزار ها دارد به شما مشتریان عزیز این اطمینان را میدهد تا نرم افزاری متفاوت ،کاملا هوشمند و با پشتیبانی بسیار خوب را تجربه کنید.

قیمت: شروع از ۷۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
نحوه خرید: خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین) / خرید از فروشگاه های سطح کشور / خرید از نمایندگی
راه های مشاهده: نمایش حضـوری / نمایش آنلاین

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
راهکار آفرین آدا
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۹۳
سایر محصولات
بایگانی اسناد آدا / دبیرخانه آدا / نرم افزار حسابداری آدا

راه های ارتباطی با راهکار آفرین آدا

تلفن
۰۲۱۲۲۲۴۵۲۵۷۹
فکس
ایمیل
info@adaitco.com
آدرس
خیابان انقلاب - بین جمالزاده و والعصر - جنب بانک تجارت - پلاک 91 - واحد 1

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز اندروید iOS تحت وب
دسته بندی
امور اداری / مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

توضیحات

شرکت نرم افزاری آدا در راستای سهولت کسب و کار مشتریان خود و رهایی از نرم افزار های جزیره ای و بی کیفیت بازار تولید یک نرم افزار جامع و کامل با امکانات نرم افزاراتوماسیون اداری و بایگانی اسناد و CRM یا همان مدیریت ارتباط با مشتریان را در دستور کار خود قرار داد ، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) یک نرم افزار قدرتمند در خصوص پیگیری و ثبت اقدامات مشتریان برای هر کسب و کار می باشد همانطور که همگان می‌دانند پایه‌های تجارت در عصر حاضر بر روی مشتریان هر مجموعه بنا نهاده شده است. مشتری مهمترین عامل رکود یا شکوفایی وضعیت اقتصادی هر واحد تجاری می‌باشد. بنابر این پیش‌بینی و کسب آگاهی از نیازهای مشتریان و تلاش برای مرتفع نمودن آن‌ها و بالا بردن کیفیت خدمات و محصولات ارائه شده از مهمترین وظایف مدیران هر شرکت می‌باشد. استفاده از تکنولوژی برنامه‌نویسی و فناوری اطلاعات در این زمینه را مدیریت ارتباط با مشتری می‌نامند که امروزه به دانشی تخصصی در زمینه تجارت تبدیل شده است. این روش علاوه بر پایین آوردن هزینه برقراری ارتباط با مشتریان، به برقراری و تثبیت رابطه‌ای سودمند با مشتریان کمک شایانی می‌کند. استفاده از نرم‌افزارهای CRM سهولت و سرعت در ورود و نگهداری اطلاعات مشتریان و استفاده از امکانات جانبی همچون ارسال فکس و ایمیل به صورت تکی یا جمعی را برای مشتریان به همراه دارد. از مزایای داشتن یک نرم افزار CRM خوب می توان به افزایش تعداد مشتریان یک شرکت ، سریعتر به نتیجه رسیدن فروش مشتریان، وفاداری بیشتر به مشتریان، و بالاتر رفتن در آمد های یک شرکت اشاره کرد، شرکت نرم افزاری آدا با بهره گیری از توان بسیار بالای تولید و تحلیل و آنالیز خود یک نرم افزار پر قدرت با کاربری بسیار آسان و امکانات ویژه برای مشتریان محترم روانه بازار کرد این پکیج شامل نرم افزار اتوماسیون اداری و نرم افزار بایگانی و نرم افزار CRM می باشد کیفیت ، دقت و اصولی که شرکت نرم افزاری آدا در آموزش و استقرار این نرم افزار ها دارد به شما مشتریان عزیز این اطمینان را میدهد تا نرم افزاری متفاوت ،کاملا هوشمند و با پشتیبانی بسیار خوب را تجربه کنید.

امکانات

دفترچه تلفن

دفترچه ایمیل

تاریخچه تماس ها

ارسال پیامک

ارسال فکس

شناسه ی CALLER ID

مدیریت بازار یابی

زمان سنج

مدیریت برخورد بامشتری

سیستم نظر سنجی

چاپ فاکتور

سطوح دسترسی کاربران

مدیریت تامین کنندگان

انبار داری

مدیریت مشتریان حقیقی و حقوقی

اعتبار سنجی مشتریان

گزارشات روزانه

آرشیو کلیه ارتباطات

کارتابل کاربران

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

++شرایط اقساطی بلند مدت ++پشتیبانی بسیار قوی- استقرار- امکانات بروز-رضایت کامل مراکز دولتی و نیمه دولتی- متناسب با ساختار شرکت شما

بسته و نسخه های نرم افزار

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

ویژگی های فنی

پلتفرم توسعه
Delphi
پایگاه داده
SqlServer
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
-
قفل و امنیت
قفل سخت افزاری
نیاز به اینترنت
دارد
نحوه نصب
Setup / از راه دور / کپی فایل / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
-

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه
نامشخص
نحوه آموزش
Help / ویدئو آموزش / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه
نامشخص
نحوه پشتیبانی
تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت / 24 ساعته

مشتریان

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

گواهی ها و افتخارات

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

6 روز پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

مدیریت ارتباط با شهروند

تولید توسط مشاوران صنعت نرم افزاری اعوان

مشخصات کلی:

سازمانها، نهادها و یا شرکت های بزرگ که مرکز ارایه دهنده خدمات به شهروندان هستند، مرجع بسیاری از مراجعات مردمی اند. به دلیل تعدد فراوان ارباب رجوعان ارایه خدمات غیر حضوری و مکانیزاسیون فرآیند رسیدگی در داخل سازمان، راهگشای بسیاری از بن بست هایی است که مدیران با آن دست به گریبان هستند.

چرا مدیریت ارتباط با شهروند از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

طراحی برای سازمانهای بزرگ

قیمت: شروع از ۶۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و CRM پیشرو

تولید توسط به سامان پیشرو رایانه

مشخصات کلی:

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و CRM پیشرو - جهت ثبت اطلاعات مربوط به مشتریان در مرحله بازاریابی و فروش و پیگیری مکانیزه آن

چرا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و CRM پیشرو از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

یکپارچه بودن نرم‌افزار با زیر سیستم‌های مالی و بازرگانی-بانک اطلاعاتی SQL جهت امنیت و سرعت داده‌پردازی، محیطی ساده و کاربر پسند

قیمت: شروع از ۱۵,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار وفادار سازی مشتری

تولید توسط مهندسی فراهان آریا

مشخصات کلی:

با استفاده از این نرم افزار کارتهای اختصاصی را صادر کنید و با فرمول دلخواه از آن استفاده کنید. کارت اعتباری :شارژ مبلغ دلخواه روی کارت و استفاده از آن کارت امتیازی :اختصاص امتیاز به ازاء هر مقدار خرید کارت تخفیف :استفاده از تخفیف به میزان و درصد مشخص

چرا نرم افزار وفادار سازی مشتری از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

متاسفانه توضیحاتی برای این بخش ثبت نشده است!

قیمت: شروع از ۱۱,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نیکراد CRM

تولید توسط فناوری نیکراد (سهامی خاص)

مشخصات کلی:

سیستم جامع مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و اتوماسیون اداری ، یکپارچه شده با سیستم مدیریت منابع سازمان و حسابداری. تحت وب ، یکپارچه و کارآمد با کاربری ساده ، امنیت پایدار ، کیفیت عالی.

چرا نیکراد CRM از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

تحت وب ، کاملا یکپارچه با سیستم مدیریت منابع سازمان و حسابداری ، مدرن ، ساخت یافته ، فرایند مدار ، توسعه پذیر ، مقیاس پذیر

قیمت: شروع از ۸,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (راهکار آفرین آدا) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »