نرم افزار حسابداری جامع و فروش

نرم افزار حسابداری جامع و فروش

Comprehensive accounting and sales

تهيه اين نرم افزار سهولت استفاده ,سرعت فراگيري ،کارآيي هر چه بيشتر از اهداف اوليه بوده که اميدواريم کاربران نيز به اين مهم دست يافته باشند .يک نرم افزار زماني مي تواند مفيد واقع شود که در شرايط مختلف و افراد متفاوت آنرا مورد آزمايش قرار دهند.لذا از همه عزيزان استفاده کننده تقاضا مي شود جهت ارتقاء کيفيت اين نرم افزار پيشنهادات و انتقادات سازنده اي که مي تواند در بهره وري سيستم موثر واقع شود ،اعلام نمايند.

مشخصات

پلتفرم اجرا
دسته بندی
امور مالی و تجاری / نرم افزارهای خرید و فروش و بازاریابی
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

بروزرسانی اطلاعات

1 ماه پیش

توضیحات

اطلاعات كلي در مورد نرم افزار
در اين راهنما قصد داريم نرم افزار حسابداري فروشگاه را براي شما معرفي نماييم.
اين نرم افزار براي محيط WINDOWS طراحي شده است.
نحوه نصب:
ابتدا CD نصب را در درایور قرار داده و قسمت نصب نرم افزار حسابداری را انتخاب می کنیم.
نحوه اجرا :پس از نصب نرم افزار آن را اجرا نموده، در ابتداي ورود تاريخ را مي پرسد بر اساس سالي كه ما وارد مي كنيم نرم افزار سال مالي مربوطه را ايجاد مي نمايد. پس بايد در قسمت سال، تاريخ درست را وارد نمود. با زدن كليد ENTER وارد بخش بعدي مي شويم كه، رمز ورود را از شما مي خواهد در صورتي كه رمزي نداشته باشد، وارد منوي اصلي برنامه مي شود.





منوهای نرم افزار بدین شرح است :






1) ابزار :
1-1) راهنما
اولین گزینه این بخش راهنما نام دارد. با انتخاب این گزینه پنجره راهنما باز می شود که اطلاعاتی مختصر و مفید در اختیار کاربران می گذارد. راهنما را در ابتدای برنامه قرار داده اند تا کاربر قبل از شروع بکار نرم افزار با مطالعه این قسمت بتواند از طرز کار برنامه مطلع و شاخص های سیستمی آن را شناسایی کند. در واقع ، شرح مختصر فایلهای مربوطه و کلیدهای میانبر را شامل می شود.

2-1) پشتیبانی و بازیابی اطلاعات
این قسمت قابلیت پشتیبانی و بازیابی از حافظه های جانبی از قبیل فلاپی ، فلش مموری و هارددیسک را دارد.
تهیه نسخه پشتیبان برای کپی گرفتن از اطلاعات سیستم است.
بازیابی نسخه پشتیبان به لحاظ توجه بیشتر کاربران دارای رمز ویژهPASS میباشد در صورت صحیح وارد نمودن رمز، سیستم اطلاعات را از حافظه جانبی انتخاب شده به مسیرمورد نظر می ریزد.

1-2-1) پشتیبانی
1-1-2-1) مسیر پیش فرض
2-1-2-1) مسیر انتخابی
نرم افزار قابلیت پشتیبانی بر روی دیسکت ، هارد دیسک ( دیسک ثابت یا فلش مموری) یا در مسیر پیش فرض میباشد. بازیابی اطلاعاتی که قبلا ذخیره شده از هر مسیری که انجام شده نیز قابل اجراست و رمز آن PASS میباشد.
3-1) متغییرها
1-3-1) تغییر تصویر زمینه

پس از اجرای نرم افزار یک فولدر به نام PIIC در محل اجرا ساخته می شود در صورتی که بخواهیم تصویر زمینه فرم تاریخ عوض شود لازم است به تعداد روزهای ماه یک فایلی که با حرف t شروع می شود با عدد یکی از روزها با شاخص jpg یا bmp در مزبور فولدر قرار دهیم به عنوان مثال :

T23.jpg
فایل فوق سبب می شود در تاریخ 23 آن تصویربه جای تصویر جاری لود شود.
و به همین ترتیب برای تغییر تصویر زمینه اصلی با حرف m باید شروع شود. به صورت مثال ذیل :
m29.jpg




2-3-1) تغییر سال مالی
• تغییر سال مالی
• بستن حسابها و انتقال موجودی به سال بعد

که در پایان سال پس از ثبت کلیه رسید انبارها و حواله انبار ها انجام می گیرد ورمز آن PAYAN است.

3-3-1) تغییر و تعیین زیر نویسها
در این گزینه شما اجازه اضافه کردن هر نوع زیرنویسی را در فاکتورهای فروش وخرید خود دارید که در زمان چاپ رؤیت می شوند. مانند امضاء خریدار یا انبار داریا فروشنده
• زیر نویس فاکتورهای فروش
• زیرنویس فاکتورهای خرید
• زیرنویس گزارشات
• زیرنویس اسناد و گزارشات حسابداری
تغییر و تعیین زیر نویسها
در این گزینه شما حق اضافه کردن هر نوع زیرنویسی را در فاکتورهای فروش و خرید خود دارید که در زمان چاپ روئیت می شود.
• زیر نویس فاکتورهای فروش
• زیرنویس فاکتورهای خرید
• زیرنویس گزارشات
4-3-1) تعیین و تغییر جاری بانکها :
با انتخاب این گزینه پنجره ای باز می شود که نام، شماره جاری و نام شعبه بانک را نمایش می دهد، می توانید اطلاعات این بخش را تغییر و یا اطلاعاتی را به این بخش اضافه کنید. با زدن کلید ESC خارج و اطلاعات ثبت می شود.
5-3-1) بانکها : جهت اسناد پرداختنی در اسناد لازم است جاری و نام بانک هایی که با آن کار می کنیم و یا چک پرداخت می کنیم در این قسمت وارد شود.


6-3-1) تغییر و تعیین عناوین
در صورت تغییر نام، آدرس و یا تلفن ارگان مورد نظر می توانید از این قسمت اطلاعات مورد نظر را تغییر دهید.
7-3-1) تغییر و تعیین رمز ورود
• تغییر رمز
• تعیین کاربر جدید
برای استفاده بهینه از سیستم حتما باید کد کاربر و رمز ورورد به سیستم را تعیین نمود و یا برای کاربرهای خاص، دسترسی های ویژه ای تعیین نمود که با وارد کردن نام و نام خانوادگی, جنسیت، کد کاربری و شماره رمزمیتوان این کار را انجام داد.


7-3-1) تنظیم منوها و صفحات نمایش
به منظور بزرگ یا کوچک نمودن صفحه نمایش می توان از این قسمت استفاده کرد.

8-3-1) شرایط عمومی
برای ثبت اطلاعات اضافه تر در هنگام رؤیت و چاپ فاکتورها می توان وارد این قسمت شد و گزینه های موردنظر را انتخاب کرد.
برای نمایش آرم در فاکتور فروش لازمست فایل arm با پسوند JPG در فولدر MAIN قرارداده شود و در شرایط عمومی تیک مربوط به آرم در فاکتور فروش خورده باشد.

4-1)بروزآوری فایلها
برای بازسازی فایل ها و هم چنین مرتب نمودن فایلها به ترتیب تعیین شده از این گزینه استفاده می شود.

5-1) جستجو
1-5-1) جستجوی شرح انتهای فاکتورهای خرید
2-5-1) جستجوی شرح انتهای فاکتورهای فروش

قابلیت جستجوی قسمتی از شرح انتهای فاکتورها را دارد.
6-1) بازنمودن فایلها
1-6-1)باز نمودن فایل با شاخص DB
2-6-1)باز نمودن فایل با شاخص TEXT
شما می توانید فایلهای سیستم که میتواند DB و یا TEXT باشند را مستقیما باز نموده و داخل آنرا مشاهده کنید.

7-1) لغو عملیات چاپ
هرگاه گزارش در حال ارسال به چاپگر باشد می توان اجرای آن را متوقف نمود.
8-1) دفتر تلفن
قابلیت نگهداری اطلاعات تلفن و نشانی اشخاص و مشتریان را دارد.

9-1) پیگیری
هر نوع یاد آوری در تاریخهای آینده را می توان به این بخش سپرد.
10-1) خروج
باعث خارج شدن از سیستم می شود.


2) معرفی مشخصات :
1-2) معرفی کالا و ثبت موجودی اول دوره
1-1-2) معرفی گروه کالاها ( کلیه گروههای کالاه قبل از ثبت رسید انبار باید به سیستم معرفی شود )
2-1-2) معرفی کالاها ( در هنگام ثبت رسید انبار می توان کالا را معرفی نمود)
3-1-2) ثبت موجودی اول دوره ( برای شروع کار با سیستم درصورتیکه موجودی اول دوره وجود داشته باشد در این قسمت وارد می شود)
4-1-2) اصلاح نام کالا در کلیه فایلها ( در صورتی که نام کالایی نیاز به اصلاح داشته باشد می توان وارد این قسمت شد)

2-2)سر فصل حسابها
برای استفاده از نرم افزار و وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، از بخش سر فصل حسابها آغاز می نمائیم تا بدین وسیله کدهای متفاوت را به برنامه بشناسانیم.

در ذیل به ذکر سر فصل حسابهای کل می پردازیم:
گروه داراییها
100 صندوق
110 تنخواه گردان
120 بانکها
130 بدهکاران
140 خرید کالا
150 هزینه ها
160 اثاثیه
170 حسابهای انتظامی
180 تعهد صاحبان حسابها
190 برگشت از فروش
200 تخفیف نقدی فروش
210 اسناد دریافتنی
220 کرایه حمل بار
230 امتیازات
240 پیش پرداختها
250 ذخائر
260 موجودی کالا
270 جاری شرکاء
280 سفارشات
290 وامهای پرداختنی
300 سرمایه گذاری و مشارکت

گروه سرمایه ها
500 سرمایه
510 بستانکاران
520 اسناد پرداختنی
530 فروش کالا
540 پیش دریافت
550 برگشت از خرید
560 تخفیف نقدی خرید
570 ذخائر استهلاک
580 وامها
590 در آمد عملیاتی
600 جاری شرکا
610 وامهای دریافتنی
920 اندوخته های قانونی
630 سود و زیان سنواتی
640 سود و زیان سال جاری
650 برگشت سرمایه

1-2-2)رویت : مشاهده سر فصل حسابها
 گروه
 کل
 معین
 تفصیلی
2-2-2)ایجاد و اصلاح : ایجاد تغییرات در سر فصل حسابها
 گروه
 کل
 معین
 تفصیلی
 تعیین گروه حسابهای کل

3-2-2)اصلاح در کلیه فاکتورها : اصلاح درتمامی فاکتورها
 کل
 معین
 تفصیلی

3-2) واحدها : هر کالایی دارای واحدی می باشد برای مشاهده و هم چنین ایجاد تغییرات در واحدها وارد این قسمت شوید.
• رؤیت و اصلاح
• اصلاح واحد کالا در کلیه فایلها


4-2) تعیین انبار
برای مشخص کردن و یا تعریف انباری که می خواهیم عملیات را در آن انجام دهید، باید مشخصات نام و کد انبار را وارد و همچنین انبار فعال را انتخاب کنید.

3) گزارشات شامل :

1-3) کاردکس کالا
با دادن کد کالای مربوطه می توان اطلاعات خرید و فروش کالا را در طی دوره به صورت ریز مشاهده کرد.



2-3) گروه کالا
با دادن گروه کالا می توان زیر گروه های مربوط به آن کالا را مشاهده کرد.


3-3) موجودی ریالی
در این قسمت کلیه موجودی انبار به صورت مرتب با مقدار و ارزش کالا نشان
داده می شود.


4-1) گردش کالا
در این قسمت با انتخاب هر گزینه می توان گردش کالا را بر آن اساس دید.



5-3) گردش کالا در محدوده تاریخ معین
با وارد کردن محدوده تاریخ معین، گردش کالا در آن محدوده قابل مشاهده می باشد .

4) فروش شامل :
1-4)حواله انبار (ثبت فاکتور فروش)

در قسمت تاریخ فاکتور،آخرین تاریخ فاکتور ثبت شده بطوراتوماتیک درقسمت مربوطه نمایش داده می شود و می توان آن را تغییر داد.
شماره ردیف ثبت فاکتور توسط سیستم نمایش داده و ثبت می گردد.
کد مشتریان دارای سه سطح کل ، معین و تفصیلی میباشد که ثبت کد کل و معین الزامی است. درصورتیکه مشخصات مشتری قبلا ثبت شده باشد می توان با ثبت کد، مشخصات مشتری را نمایش داد و یا با کمک کلیدهای میانبر CTRL+F1 با ثبت چند حرف از نام مشتری، کد مشتری را جستجو نموده و درج نمود.
در قسمت گروه کالا گروه کالاهائی را که قبلا ثبت نموده ایم وارد نموده و سپس کد کالا را وارد می کنیم تا سیستم نام کالا را در قسمت شرح نمایش دهد. در اینجا نیز می توان از کلید کمکی CTRL+F5 برای پیدا نمودن کد کالا استفاده نمود. درصورتیکه کالا توسط سیستم شناخته نشود سیستم اعلام می نماید که چنین کدی وجود ندارد. سپس تعداد یا مقدار فروش و ارزش واحد آنرا می گیرد و ارزش کل را محاسبه و نمایش میدهد. هر تعداد کالا که بخواهیم می توانیم در این فاکتور وارد کنیم، سپس به قسمت شرح فاکتور رفته و شماره سریال یا دیگر خصوصیات ویژه این فاکتور را در صورت نیاز وارد و با زدن کلید ENTER بر روی دکمه ثبت رفته و سیستم آنرا ثبت می کند.در آخر سؤال آیا مایلید فاکتور چاپ شود ظاهر می گردد، درصورت تائید ، پیش نمایش آن مشاهده و فاکتور قابل چاپ اسـت . همچنین در صورت فروش امکان دارد از شخص خریدار وجه نقدی و یا چک دریافت نمود که باید در قسمت پایین فاکتور و یا دریافت وجه وارد نمود با زدن کلید CTRL+F1 صفحه زیر می اید که می توان طریقه پرداخت را انتخاب کرد اگر به صندوق انتقال پیدا کرد کد 100-1 را وارد کرده و صندوق را بدهکار می کنیم .




2-4) لیست

1-2-4)رؤیت فاکتور فروش : قابلیت رؤیت و چاپ فاکتورهای فروش را دارد.
2-2-4)فروش بر حسب تاریخ : قابلیت گزارش گیری فروش در محدوده تاریخ معین را دارد.
1-2-2-4) کلی
2-2-2-4) بر حسب نوع تسویه

3-2-4) خرید مشتری خاص : قابلیت نمایش و چاپ خریدهای یک مشتری خاص در محدوده تاریخ معین را داراست.
1-3-2-4)جزئی
2-3-2-4)کلی


4-2-4)گزارش فروش از یک کالای خاص : قابلیت گزارش گیری فروش از یک کالای خاص را داراست.

3-4)اصلاح


1-3-4)اصلاح فاکتور فروش
1-1-3-4)اصلاح تاریخ یا شرح
2-1-3-4) اصلاح فاکتور



2-3-4)مرجوع
1-2-3-4) گزارش مرجوع از فروش
2-2-3-4) مرجوع از فروش

3-3-4)حذف آخرین فاکتور فروش
5)خرید
1-5)رسید انبار ( ثبت فاکتور خرید )
برای ثبت فاکتور خرید، درج شماره فاکتور فروشنده، تاریخ فاکتور و کد فروشنده الزامیست. در قسمت کد مشتری ازسمت چپ ابتدا کد کل را وارد نموده و خانه مربوط به کد معین را وارد می کنیم لازم به یادآوریست که کد کل ومعین الزامی است اما کد تفصیلی الزامی نیست. سپس به قسمت بعدی رفته و کد گروه و کد کالا را وارد می کنیم



کلیه موارد در گزینه 5 ) خرید مطابق با گزینه 4) فروش می باشد.
6) صندوق

1-6)سند دریافت نقدی

در این قسمت هر گونه مبلغ نقدی از هر شخصی دریافت شد (اگر در قسمت فاکتور فروش در قسمت دریافت وجه، وارد شده دیگر احتیاجی به وارد کردن این قسمت نمی باشد.) مبلغ دریافتی و اینکه از چه کسی دریافت شده را وارد می کنیم و ثبت می زنیم اگر رسید خواستیم می توانیم پیرینت آن را نیز بگیریم.
2-6)سند پرداخت نقدی

در این قسمت هر گونه مبلغ نقدی که به هر شخصی پرداخت نمودیم (اگر در قسمت فاکتور خرید در قسمت پرداخت وجه، وارد شده دیگر احتیاجی به وارد کردن این قسمت نمی باشد.) مبلغ پرداختی و اینکه به چه کسی دریافت شده را وارد می کنیم و ثبت می زنیم اگر رسید خواستند می توانیم پیرینت آن را نیز بگیریم و تحویل دهیم.
3-6)سند دریافت چک

در این قسمت هر گونه برگه چکی از هر شخصی دریافت شد (اگر در قسمت فاکتور فروش در قسمت دریافت وجه، وارد شده دیگر احتیاجی به وارد کردن این قسمت نمی باشد.) چک دریافتی و اینکه از چه کسی دریافت شده را وارد می کنیم و ثبت می زنیم اگر رسید خواستیم می توانیم پیرینت آن را نیز بگیریم.
4-6) عملیات مربوط به چکهای نزد صندوق
1-4-6) گزارش چکهای نزد صندوق
در این قسمت چکهایی که تحویل صندوق شده و در هیچ حسابی گذاشته نشده و یا به هیچ کس پرداخت نشده را نشان می دهد.
2-4-6) انتقال چک به سایر حسابها
اگر چکی در صندوق موجود می باشد و انتقال به حسابی می دهیم می توانیم در این قسمت وارد کرده و گزارش گردش چک را داشته باشیم.


5-6) سند تحویل چک

1-5-6)سند تحویل چک
در این قسمت هر گونه چکی که به شخصی تحویل دادیم البته چکهای مربوط
به حسابهای خودمان در این قسمت ثبت می کنیم.

2-5-6)سند انتقال چکهای پرداختی
در این قسمت چک پرداختی و صادر شده در وجه شخص یا شرکتی پس از پاس شدن را باید در اینجا ثبت کرد .

3-5-6) گزارش چکهای تحویلی
کلیه چکهای تحویلی اعم از نزد صندوق- تحویل به جاری بانکها- تحویل به
شخصی دیگر در این قسمت بصورت مرتب بر اساس تاریخ و شماره چک گزارش می دهد.
7)اسناد

1-7)رؤیت
با وارد كردن شماره سند موردنظر در بخش رؤيت مي توانيد سند مربوطه را مشاهده نماييد. برای انصراف از رؤیت سند، کلید ESC را فشار دهید.
2-7)صدور
براي ثبت سندهای خود گزينه صدور را انتخاب نماييد. در قسمت‌ تاريخ، تاريخ سند را وارد كنید. لازم به ذكر است تاريخ نبايد از تاريخ آخرين سند كوچكتر باشد. با توجه به اینکه شماره اسناد باید مسلسل باشد این شماره ها توسط سیستم صادر می شود. به منظور ثبت چک ها در هنگام سند زنی بایستی در قسمت اصلاح حسابهای کل در ستون نوع ، برای اسناد دریافتنی + و برای اسناد پرداختنی – را قرار داد.همچنین باید توجه داشته باشید سند باید تراز شود تا ثبت گردد. یعنی تعداد بدهکار و بستانکار باید یکی باشد و همچنین مبالغ یکی.

3-7) اصلاح
اگر در حين كار اشتباهي صورت گيرد و بخواهيد آن را اصلاح نمائيد يا كدي را تغيير دهيد از گزينه اصلاح كمك گيريد.

1-3-7)رویت و اصلاح سند
2-3-7)اصلاح تاریخ
3-3-7)اصلاح شرح انتهای سند

4-7)حذف
هرگاه بخواهيد سندي را بطوركامل حذف نماييد از گزينه حذف استفاده كنيد. با انتخاب این گزینه پنجره ای باز می شود و آخرین شماره سند را نمایش می دهد و برای حذف آن از شما اجازه می خواهد. چون بازگرداندن سند حذف شده غیر ممکن است، پس تا زمانی که نسبت به حذف سند مطمئن نشده اید این کار را انجام ندهید .
این سیستم حذف را از آخرین سند انجام می دهد، در صورتی که بخواهید سندی را قبل از سند آخر حذف نمائید آن سند را به آخرین سند انتقال دهید.

5-7)جابجایی سند
با انتخاب این گزینه می توان هر سند را با انتقال به آخرین سند جابه جا کرد ازاین گزینه می توان برای حذف یک سند قبل از آخرین سند نیز کمک گرفت.

1-5-7)انتقال سند به انتها
2-5-7)انتقال سند بین اسناد
6-7)عملکرد
با توجه به اینکه سند عملکرد توسط خود سیستم ثبت و ضبط می شود لذا لازم است کد تشخیص در سرفصل حساب های کل مانند فروش کالا، برگشت از خرید، تخفیف نقدی خرید، برگشت از فروش، خرید کالا، هزینه حمل، تخفیف نقدی فروش، موجودی اول دوره و... را برابر (1) قرار دهیم.در این صورت می توانیم پایان هر سال سندهای خرید و فروش و هر چیز که مربوط به فروش می شود را ببندیم و به سال بعد انتقال دهیم. در این صورت گزینه عملکرد اتوماتیک وار سندی را ثبت می کند با اطلاعات آخر سال خرید و فروش و در صورت تراز شدن آن را انتقال به سند سود و یا زیان می دهد.

7-7)سود و زیان
سند سود و زیان نیز توسط خود سیستم ثبت و ضبط می شود لذا لازم است کد تشخیص را در سر فصل حسابهای کل ماننددرآمدعملیاتی وهزینه های جاری برابر3 قرار دهیم.

8-7)اختتامیه
با انتخاب این گزینه سیستم آخرین سند سال جاری را می زند.
باید در نظر داشت که پس از ثبت سند اختتامیه دیگر امکان ثبت سند مربوط به این سال وجود ندارد. پس اگر امکان ثبت سندی تا آخر سال وجود دارد هرگز سند اختتامیه را ثبت ننمائید.

9-7)افتتاحیه سال بعد
پس از ثبت سند اختتامیه باید سال مالی جدید را برای ثبت حسابها و سندها ایجاد کرد که بدین منظور از این گزینه استفاده می شود.

8)دفاتر :

1-8)روزنامه
همان دفتری می باشد که بصورت قدیمی نوشته می شد و کلیه سندهای روزانه طبق تاریخ قابل روئیت بود.

2-8)کل
گزارشی در مورد کد سرفصل های حساب بر اساس تاریخ یا سند نشان می دهد.

3-8)معین
در این گزینه شما می توانید کلیه دریافتی ها و پرداختی های شخص و یا شرکتی را ببینید


4-8)تفضیلی
معنی کلمه تفضیلی اینگونه است که شرکتی دارای بخشهای مختلفی می باشد که همه این بخشها زیر مجموعه این شرکت هستند پس همانطور که برای شرکت کد معرفی می کنیم برای بخشهای زیر مجموعه هم کد تفضیلی که مربوط به آن شرکت است را معرفی می کنیم مثلا شرکتی با کد 510- 3 ثبت میگردد در آن واحدی بنام بخش قطعات داخلی وجود دارد که ما زا آن کالا خریداری می کنیم به این صورت می باشد.

5-8)تفضیلی معین
در این گزینه شما می توانید کلیه دریافتی ها و پرداختی های زیر مجموعه شخص یا شرکتی را نیز ببینید.


6-8)بر حسب نام
1-6-8) معین
2-6-8)تفضیلی
(گاهی کدی که بنام شخصی باز کرده ایم چند نوع حساب دارد مثلا مسئول خرید یک شرکت گاهی برای شرکت خرید کرده و گاهی برای خود اینها در دو حساب مجزا با کدهای مجزا ثبت می گردد) در این گزینه زمانی که بر اساس نام است کلیه حسابهای
آن شخص را نشان می دهد حتی با کدهای مختلف.


7-8) بر حسب شرح معین
درفاکتورهای خرید – فروش و اسناد هر گونه شرح کالا هر چیزی که نوشته باشیم را می توانیم با جستجو کردن در این قسمت پیدا کنیم.



8-8) گزارش سالانه حساب
در این قسمت گزارش سالیانه از یک حساب اعم از خرید – فروش – وجه های دریافتی و پرداختی را در سال مشخصی می کند.








9-8) آمارمقایسه ای
1-9-8)نمودار مقایسه ای ماهانه

در این قسمت بصورت نموداری بر حسب تاریخ نشان می دهد.



A-8) مغایرت حساب
1-A-8) کنترل مغایرت
اگر مغایرتی در حسابی باشد در این قسمت مورد مشاهده می باشد.




b-8) معدل حساب
معدل حسابهای کل، معین ، و تفصیلی قابل مشاهده می باشد.

9) ترازها (تکلیف هر ثبت) : منظور از این گزینه ، حسابها باید تراز باشد تا سندی بسته شود (وقتی فاکتور خریدی را ثبت می کنیم از کی خرید شده و چه چیزهایی خرید شده را وارد می کنیم در این صورت بستانکار و بدهکار باید تراز باشند یعنی مبلغ ها یکی باشد تا سندی زده شود. )برای مشاهده ترازسندها میتوان بر اساس نیاز از گزینه های زیر یکی را انتخاب نمود.
1-9) آزمایشی

2-9) کل : طریقه ثبت و تراز شدن حسابهای کل را نشان می دهد.

3-9) معین : طریقه ثبت و تراز شدن حسابهای معین را نشان می دهد


4-9) تفضیلی
طریقه ثبت و تراز شدن حسابهای تفضیلی را نشان می دهد.


5-9)یک حساب



6-9)چند حساب



7-9)گروه حسابها
قابلیت گروهی از حسابها را در یک کد گروه گزارش گیری نماییم.

10)چک ها
1-10) چک های دریافتی
1-1-10) گزارش : مشاهده اسناد دریافتنی با تعیین نوع گزارش وهم چنین مشخص کردن محدوده تاریخ مشخص قابل انجام است.


2-1-10)اصلاح
1-2-1-10)اصلاح چک
2-2-1-10) اضافه نمودن چک

شما می توانید در صورت رخ دادن اشتباه در سندهای دریافتنی با وارد کردن شماره چک آن ها را اصلاح کنید. و یا در صورتی که نیاز به اضافه نمودن چکی باشد با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز این کار را انجام دهبد.

3-1-10) جستجو
قابلیت جستجو چک بر اساس شماره چک ،نام واگذارنده و یا جاری را دارد.
1-3-1-10)بر حسب شماره چک
2-3-1-10)بر حسب نام واگذارنده
3-3-1-10)بر حسب جاری
2-10) چک های پرداختی
1-2-10)گزارش
اسناد پرداختنی با تعیین نوع گزارش و محدوده تاریخ مشخص قابل رؤیت می باشد.

امکانات

امکانات این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

بسته و نسخه های نرم افزار

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

ویژگی های فنی

پلتفرم توسعه

نامشخص

پایگاه داده

ندارد

امکان اجرای تحت شبکه
ندارد
نرم افزارهای مورد نیاز
قفل و امنیت
ندارد
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
نامشخـص
سخت افزارهای مورد نیاز

گواهی و تاییدها

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان

آموزش رایگان اولیه

نامشخص
نحوه آموزش
نامشخـص
پشتیبانی رایگان

پشتیبانی رایگان اولیه

نامشخص
نحوه پشتیبانی
نامشخـص

قیمت و شرایط فروش

نحوه خرید
خرید حضوری / خرید از فروشگاه های سطح کشور / خرید از نمایندگی
اطلاعات بیشتر
کاتالوگ / نمایش حضـوری
قیمت
شروع از 8,500,000 ريال

تصاویر و فیلم

تصاویر این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (خدمات مبین نرم افزار) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »