نرم افزار اتوماسیون اداری به منظور انجام امور دبیرخانه و گردش مکاتبات سازمانی طراحی و تولید شده است. امکاناتی نظیر تعریف چارت سازمانی، تفویض اختیارات سازمانی ، مدیریت کارتابل و سهولت در ثبت مکاتبات تنها در یک فرم بانک اطلاعاتی از جمله خصوصیات این محصول می باشد. این نرم افزار شامل بسته نرم افزاری "مدیریت گردش اسناد" DFM و بسته نرم افزاری "مدیریت مکاتبات اداری-دبیرخانه" CM است.

قیمت: ثبت نشده است.
نحوه خرید: خرید حضوری
راه های مشاهده: نمایش حضـوری

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
گروه آراشیوان
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۸۷
سایر محصولات
آرشیو و مدیریت الکترونیکی اسناد آرشیوان

راه های ارتباطی با گروه آراشیوان

تلفن
۰۲۱-۸۸۰۵۳۲۷۷
فکس
۰۲۱-۸۸۰۵۳۲۷۸
ایمیل
arashivangroup@gmail.com
آدرس
تهران- خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی- کوچه 35- پلاک 28- واحد 4

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز تحت وب
دسته بندی
امور اداری / نرم افزار های اتوماسیون اداری
مناسب برای کسب و کارهای
نامشخـص

توضیحات

- مدیریت گردش اسناد

امکان تعریف نظام گردش اسناد به تعداد نامحدود و دسته بندی اتوماتیک اسناد
امکان تعریف جانشین و چارت سازمانی و تفویض اختیار
گردش الکترونیکی اسناد و اطلاعات در تمامی سطوح سازمانی از طریق Web با کاربران خارج از سازمان بدون نیاز به ارسال فیزیکی نامه ها (Paperless)
امکان الحاق انواع مختلف فایل به نامه یا سند با فرمتهایRaster و دیگر فرمتهای تصویری رایج
امکان هامش نویسی بصورت متنی و قلم نوری
امکان پیگیری کارها و دریافت پاسخ های مربوطه و ارسال تذکرات لازم تا اتمام کار
امکان انتقال کارتابل در چارت سازمانی
توانایی ارسال و ارجاع چند موضوع سند متفاوت به صورت همزمان برای کاربران متفاوت
ایجاد ارتباط به صورت multi server
یکپارچگی در بروزرسانی فایل ها و اسناد ارجاع شده در سطح سازمان
ساخت و مدیریت پوشه ها جهت نگهداری اسناد و اطلاعات توسط کاربر براساس نیاز
توانایی ثبت مستندات کارتابل در نرم افزار های دبیرخانه و آرشیو
پیگیری اسناد از طریق کاربران با فیلترهای تاریخ و نوع سند و تعیین مهلت انجام و تاریخ انقضاء
اطلاعات پایه در سمت ها و هامش ها جهت یکسان سازی و سهولت در ارجاع
ایجاد ارتباط با دورنگار و دریافت و ارسال اسناد
مدیریت و آرشیو جلسات و قرار ملاقات ها بصورت اتوماتیک
مشاهده کارتابل کاربران با توجه به سطوح دسترسی
استفاده از سربرگ شرکت در محیط Ms Word با امکان درج اتوماتیک شماره و تاریخ نامه پس از ثبت در دبیرخانه

- مدیریت مکاتبات اداری – دبیرخانه

ثبت کلیه نامه ها وارده , صادره , داخلی و تولید خودکار شماره ثبت
انجام امور عادی دبیرخانه شامل ثبت , بازیابی و ویرایش کلیه مکاتبات و ارتباطات، رزرو شماره نامه و ردیابی نامه از طریق شماره های عطف و پیرو
ثبت اطلاعات مربوط به ارجاع نامه و رابط کاربری متناسب با موضوع کار هرکاربر
ثبت اطلاعات تصویری نامه در چندین صفحه -5 امکان درج پیوست های هرنامه
جستجوی نامه ها با داشتن کمترین اطلاعات از محتوای آنها
دسترسی به اطلاعات سالهای قبل
امکان ارسال نامه به خارج از سازمان

- کارکردها و امکانات پایه نرم افزار دبیرخانه و مدیریت مکاتبات و کنترل اسناد اداری

امکان تعریف دبیرخانه به صورت متمرکز و غیر متمرکز
پیگیری سوابق مکاتبات از ابتدا تا انتها
تعیین نحوه مکاتبات و تعیین اهمیت نامه
درج خودکار شماره , تاریخ شمسی / میلادی و زمان نامه
تصویر برداری و اتصال نامه ها به رکورد اطلاعاتی
انتقال نامه به بایگانی راکد
جستجوی کلمات از درون متن
امضای الکترونیکی نامه ها

- مدیریت نامه های الکترونیکی

استفاده از پروتکل ECE جهت ارسال و دریافت Email
قابلیت اتصال به Mail Server و دریافت و ارسال Email
نمایش مستقیم تصاویر و متون پیوست Email
ثبت Email در دبیرخانه و مشاهده آن در سبد ورودی

-امکانات جستجو و بازیابی اطلاعات و گزارش گیری

امکان انتخاب فیلدهای مورد نظر برای جستجو در آنها
امکان انتخاب چند قلم اطلاعاتی به طور همزمان
امکان محدود کردن جستجو بر اساس شرایط مختلف

- امنیت و مدیریت کاربران

تعریف شناسه و رمز عبور کاربر (جهت ورود به سیستم)
تعریف گروه کاربری (مسئول , مرجع , مدیر ...)
محدود کردن عملیات به صورت کلی یا مورد خاص
مشاهده پیامهای روزانه ایجاد شده توسط مدیر سیستم برای کلیه کاربران
مشاهده کاربران حاضر در سیستم و توانایی خارج نمودن آنها توسط مدیر سیستم
تعیین و کنترل دسترسی کاربران به اطلاعات و امکان محدود سازی اعمال تغییرات
معرفی کاربران به دو دسته گروهی و فردی

امکانات

دبیرخانه الکترونیک

بایگانی و آرشیو

مدیریت بازاریابی

مدیریت فروش

کارتابل الکترونیک

موتور گردش کار

موتور فرم ساز

موتور گزارش ساز

بسته و نسخه های نرم افزار

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

ویژگی های فنی

پلتفرم توسعه
.Net Framework
پایگاه داده
SqlServer
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
-
قفل و امنیت
قفل سخت افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
Setup / از راه دور / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
-

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه:
نامحدود
نحوه آموزش:
Help / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه:
6 ماه
نحوه پشتیبانی:
تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری

مشتریان

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

گواهی ها و افتخارات

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

1 سال و 6 ماه پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

اتوماسیون اداری فراگستر

تولید توسط شرکت مهندسی پژوهشی فراگستر

معرفی نرم افزار:

زیر سیستم کارتابل ارجاعات و اقدامات ،زیر سیستم کارتابل Offline ،زیر سیستم مدیریت فرایندهای کسب و کار (شامل فرایندساز، فرم‌ساز، گزارش‌ساز بر مبنای BAM)، زیر سیستم تخصصی دبیرخان...

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای کاتالوگ
اتوماسیون اداری  فراگستر
کاتالوگ
دارد
اتوماسیون اداری  فراگستر
دمو
نامشخص
اتوماسیون اداری  فراگستر
پشتیبانی رایگان
نامشخص
اتوماسیون اداری  فراگستر
آموزش رایگان
نامشخص
چرا اتوماسیون اداری فراگستر از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

فرم ساز , موتور مدیریت فرآیند(Process Engine) , افزونه Word و Outlook , کارتابل و داشبورد آنلاین و آفلاین , پروتکل PTP و ECE

قیمت: ثبت نشده است.
مشاهده جزئیات

اتوماسیون اداری زوبین

تولید توسط نرم افزار پیشرفته زوبین

معرفی نرم افزار:

زوبین شامل سیستم دبیرخانه،سیستم بایگانی، اتوماسیون اداری، اتوماسیون مهندسین مشاور، بازاریابی و فروش، تدارکات وپشتیبانی، مدیریت مشخصات پرسنلی، کارتابل الکترونیک، وصول مطالبات و...

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای دمو دارای کاتالوگ
اتوماسیون اداری زوبین
کاتالوگ
دارد
اتوماسیون اداری زوبین
دمو
دارد
اتوماسیون اداری زوبین
پشتیبانی رایگان
نامشخص
اتوماسیون اداری زوبین
آموزش رایگان
نامشخص
چرا اتوماسیون اداری زوبین از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

صفحات کاملاً سبک در هنگام لود کردن - موتور فرم ساز - موتور گزارش ساز - سیستم کنترل فرآیند و پروژه

قیمت: رایگان
مشاهده جزئیات

اتوماسیون اداری شهرداریهای آمارد

تولید توسط تحلیلگران آمارد نوین آمل

معرفی نرم افزار:

مکانیزه کردن سیستم اتوماسیون اداری شهرداریها

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای کاتالوگ
اتوماسیون اداری شهرداریهای آمارد
کاتالوگ
دارد
اتوماسیون اداری شهرداریهای آمارد
دمو
نامشخص
اتوماسیون اداری شهرداریهای آمارد
پشتیبانی رایگان
نامشخص
اتوماسیون اداری شهرداریهای آمارد
آموزش رایگان
نامشخص
چرا اتوماسیون اداری شهرداریهای آمارد از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

متاسفانه توضیحاتی برای این بخش ثبت نشده است!

قیمت: ثبت نشده است.
مشاهده جزئیات

اتوماسیون اداری آدا

تولید توسط راهکار آفرین آدا

معرفی نرم افزار:

نرم افزار اتوماسیون اداری آدا نرم افزاریست توانا جهت مدیریت امور مکاتبات سازمان ها و شرکت های مختلف با قابلیت های بسیار، امنیت بالا و کاربری آسان و با مزیت بررسی کارتابل شخصی ...

پشتیبانی رایگان اولیه 20 ماه
آموزش رایگان اولیه نامحدود
دارای کاتالوگ
اتوماسیون اداری آدا
کاتالوگ
دارد
اتوماسیون اداری آدا
دمو
نامشخص
اتوماسیون اداری آدا
پشتیبانی رایگان
20 ماه
اتوماسیون اداری آدا
آموزش رایگان
نامحدود
چرا اتوماسیون اداری آدا از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

++شرایط اقساطی بلند مدت ++پشتیبانی بسیار قوی- استقرار- امکانات بروز-رضایت کامل مراکز دولتی و نیمه دولتی- متناسب با ساختار شرکت شما

20%

تخفیف

قیمت: شروع از ۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (گروه آراشیوان) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »