نرم افزار اتوماسیون اداری به منظور انجام امور دبیرخانه و گردش مکاتبات سازمانی طراحی و تولید شده است. امکاناتی نظیر تعریف چارت سازمانی، تفویض اختیارات سازمانی ، مدیریت کارتابل و سهولت در ثبت مکاتبات تنها در یک فرم بانک اطلاعاتی از جمله خصوصیات این محصول می باشد. این نرم افزار شامل بسته نرم افزاری "مدیریت گردش اسناد" DFM و بسته نرم افزاری "مدیریت مکاتبات اداری-دبیرخانه" CM است.

قیمت: ثبت نشده است.
نحوه خرید: خرید حضوری
راه های مشاهده: نمایش حضـوری

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
گروه آراشیوان
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۸۷
سایر محصولات
آرشیو و مدیریت الکترونیکی اسناد آرشیوان

راه های ارتباطی با گروه آراشیوان

تلفن
۰۲۱-۸۸۰۵۳۲۷۷
فکس
۰۲۱-۸۸۰۵۳۲۷۸
ایمیل
arashivangroup@gmail.com
آدرس
تهران- خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی- کوچه 35- پلاک 28- واحد 4

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز تحت وب
دسته بندی
امور اداری / نرم افزارهای اتوماسیون اداری
مناسب برای کسب و کارهای
نامشخـص

توضیحات

- مدیریت گردش اسناد

امکان تعریف نظام گردش اسناد به تعداد نامحدود و دسته بندی اتوماتیک اسناد
امکان تعریف جانشین و چارت سازمانی و تفویض اختیار
گردش الکترونیکی اسناد و اطلاعات در تمامی سطوح سازمانی از طریق Web با کاربران خارج از سازمان بدون نیاز به ارسال فیزیکی نامه ها (Paperless)
امکان الحاق انواع مختلف فایل به نامه یا سند با فرمتهایRaster و دیگر فرمتهای تصویری رایج
امکان هامش نویسی بصورت متنی و قلم نوری
امکان پیگیری کارها و دریافت پاسخ های مربوطه و ارسال تذکرات لازم تا اتمام کار
امکان انتقال کارتابل در چارت سازمانی
توانایی ارسال و ارجاع چند موضوع سند متفاوت به صورت همزمان برای کاربران متفاوت
ایجاد ارتباط به صورت multi server
یکپارچگی در بروزرسانی فایل ها و اسناد ارجاع شده در سطح سازمان
ساخت و مدیریت پوشه ها جهت نگهداری اسناد و اطلاعات توسط کاربر براساس نیاز
توانایی ثبت مستندات کارتابل در نرم افزار های دبیرخانه و آرشیو
پیگیری اسناد از طریق کاربران با فیلترهای تاریخ و نوع سند و تعیین مهلت انجام و تاریخ انقضاء
اطلاعات پایه در سمت ها و هامش ها جهت یکسان سازی و سهولت در ارجاع
ایجاد ارتباط با دورنگار و دریافت و ارسال اسناد
مدیریت و آرشیو جلسات و قرار ملاقات ها بصورت اتوماتیک
مشاهده کارتابل کاربران با توجه به سطوح دسترسی
استفاده از سربرگ شرکت در محیط Ms Word با امکان درج اتوماتیک شماره و تاریخ نامه پس از ثبت در دبیرخانه

- مدیریت مکاتبات اداری – دبیرخانه

ثبت کلیه نامه ها وارده , صادره , داخلی و تولید خودکار شماره ثبت
انجام امور عادی دبیرخانه شامل ثبت , بازیابی و ویرایش کلیه مکاتبات و ارتباطات، رزرو شماره نامه و ردیابی نامه از طریق شماره های عطف و پیرو
ثبت اطلاعات مربوط به ارجاع نامه و رابط کاربری متناسب با موضوع کار هرکاربر
ثبت اطلاعات تصویری نامه در چندین صفحه -5 امکان درج پیوست های هرنامه
جستجوی نامه ها با داشتن کمترین اطلاعات از محتوای آنها
دسترسی به اطلاعات سالهای قبل
امکان ارسال نامه به خارج از سازمان

- کارکردها و امکانات پایه نرم افزار دبیرخانه و مدیریت مکاتبات و کنترل اسناد اداری

امکان تعریف دبیرخانه به صورت متمرکز و غیر متمرکز
پیگیری سوابق مکاتبات از ابتدا تا انتها
تعیین نحوه مکاتبات و تعیین اهمیت نامه
درج خودکار شماره , تاریخ شمسی / میلادی و زمان نامه
تصویر برداری و اتصال نامه ها به رکورد اطلاعاتی
انتقال نامه به بایگانی راکد
جستجوی کلمات از درون متن
امضای الکترونیکی نامه ها

- مدیریت نامه های الکترونیکی

استفاده از پروتکل ECE جهت ارسال و دریافت Email
قابلیت اتصال به Mail Server و دریافت و ارسال Email
نمایش مستقیم تصاویر و متون پیوست Email
ثبت Email در دبیرخانه و مشاهده آن در سبد ورودی

-امکانات جستجو و بازیابی اطلاعات و گزارش گیری

امکان انتخاب فیلدهای مورد نظر برای جستجو در آنها
امکان انتخاب چند قلم اطلاعاتی به طور همزمان
امکان محدود کردن جستجو بر اساس شرایط مختلف

- امنیت و مدیریت کاربران

تعریف شناسه و رمز عبور کاربر (جهت ورود به سیستم)
تعریف گروه کاربری (مسئول , مرجع , مدیر ...)
محدود کردن عملیات به صورت کلی یا مورد خاص
مشاهده پیامهای روزانه ایجاد شده توسط مدیر سیستم برای کلیه کاربران
مشاهده کاربران حاضر در سیستم و توانایی خارج نمودن آنها توسط مدیر سیستم
تعیین و کنترل دسترسی کاربران به اطلاعات و امکان محدود سازی اعمال تغییرات
معرفی کاربران به دو دسته گروهی و فردی

امکانات

دبیرخانه الکترونیک

بایگانی و آرشیو

مدیریت بازاریابی

مدیریت فروش

کارتابل الکترونیک

موتور گردش کار

موتور فرم ساز

موتور گزارش ساز

بسته و نسخه های نرم افزار

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

ویژگی های فنی

پلتفرم توسعه
.Net Framework
پایگاه داده
SqlServer
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
-
قفل و امنیت
قفل سخت افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
Setup / از راه دور / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
-

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه
نامحدود
نحوه آموزش
Help / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه
6 ماه
نحوه پشتیبانی
تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری

مشتریان

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

گواهی ها و افتخارات

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

1 سال و 3 ماه پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

اتوماسیون رایا محاسب

تولید توسط رایا محاسب رسام

مشخصات کلی:

نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب رایا محاسب دارای سامانه های پرسنلی، حضور وغیاب، ارزیابی، نقلیه، رستوران، انبار، اموال، آموزش، پروازی، مدیریت پشتیبانی، منازل سازمانی، خدمات رفاهی، طب صنعتی، امور حقوقی و ..... میباشد. عمده فعالیت این شرکت در سازمانهای تابعه وزارت نفت می باشد.

چرا اتوماسیون رایا محاسب از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

معماری - امنیت - گردش کار - پشتیبانی و نگهداشت - مدیریت سامانه - پردازش داده ها -تبادل اطلاعات با سایر سامانه ها

قیمت: شروع از ۱۲,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار اتوماسیون اداری و دبیر خانه فرا رایانه

تولید توسط طرح و پردازش فرا رایانه

مشخصات کلی:

شرکت طرح و پردازش فرا رایانه فعالیت خود را در سال 1382 با تولید نرم افزارهای مالی و اداری یکپارچه آغاز نمود و هم اکنون یکی از برندهای معتبر در زمینه نشر نرم افزارهای مالی و مدیریت اطلاعات میباشد. سامانه ERP آخرین دستاورد این شرکت نرم افزاری می باشد.

چرا نرم افزار اتوماسیون اداری و دبیر خانه فرا رایانه از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

کاربری آسان-پشتیبانی اینترنتی-کارایی بی نظیر-گزارش گیری سریع جهت مدیریت

قیمت: ثبت نشده است.
مشاهده جزئیات

نرم افزار دبیرخانه و اتوماسیون اداری یگانه

تولید توسط شرکت نرم افزاری یگانه

مشخصات کلی:

در این سیستم ثبت و گردش کلیه مکاتبات سازمان بصورت الکترونیکی و بی نیاز از جا به جایی فیزیکی نامه انجام می شود، تصویر اصل نامه ها و یا هر گونه سند دیگری در این سیستم به روش الکترونیکی آرشیو می شود.

چرا نرم افزار دبیرخانه و اتوماسیون اداری یگانه از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

بیش از 3000 مشتری در سراسر ایران - بیش از 10 سال فعالیت تخصصی در حوزه نرم افزار های دبیرخانه و اتوماسیون اداری - یک سال پشتیبانی رایگان - خدمات نصب ،راه اندازی، آموزش و استقرار رایگان نرم افزار

قیمت: رایگان
مشاهده جزئیات

نرم افزار اتوماسیون اداری چاپار سیستم

تولید توسط چاپار سیستم

مشخصات کلی:

سه نرم افزار در یک مجموعه: بایگانی، دبیرخانه و اتوماسیون اداری تحت ویندوز - تحت وب با فیلم معرفی، فیلم آموزش و راهنمای کامل نرم افزار

چرا نرم افزار اتوماسیون اداری چاپار سیستم از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

یکپارچه بودن نرم افزار - امکان بایگانی - رویدادنگاری - آمار و گراف - امکان تعریف دبیرخانه و بایگانی های متمایز - تعریف سطوح دسترسی و مکاتبات کاربران - پشتیبانی خوب

قیمت: شروع از ۷,۳۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (گروه آراشیوان) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »