سامانه مدیریت ارتباط با مشتری CRM و پنل پیامکی تخصصی

سامانه مدیریت ارتباط با مشتری CRM و پنل پیامکی تخصصی

Customer Relationship Management System(CRM)

استاندارد ISO10004 راهنمایی برای تعریف و استقرار فرآیندهایی برای پایش و اندازه گیری میزان رضایت مشتری ارائه می نماید. رضایت مشتری (CUSTOMER SATISFACTION) به میزان تلقی مشتری از برآورده شدن خواسته هایش گفته می شود. به عبارت دیگر رضایت مشتری توسط فاصله بین انتظارات مشتری و تلقی او از محصولی که به دستش رسیده است بیان می شود. خواسته های مشتری نیازها و انتظارات او بوده و این انتظارات تصریحی یا تلویحی می باشد. شکایات مشتری یک شاخص عمومی برای رضایت مشتری می باشد ولی لزوماً نبودن شکایت دلیل بر رضایت مشتری نمی باشد. همچنین وقتی خواسته های مشتری مورد توافق قرار گرفته و برآورده می شود نیز دلیل بر بالا بودن سطح رضایت مشتری نمی تواند باشد.

مشخصات

پلتفرم اجرا
دسته بندی
امور اداری / مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

بروزرسانی اطلاعات

1 ماه پیش

توضیحات

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)


مزایای سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM

ارائه بهتر خدمات و سرویس ها به مشتری و جلب رضایت بیشتر مشتری
درک نیازهای مشتری و تمرکز قوی روی برطرف کردن نیازهای مشتری
بهینه سازی ارتباطات و تعامل قویتر با مشتری
افزایش گردش مالی مشتریان و بازدهی بالاتر تجاری
افزایش بازدهی ارتباطات و تماس ها با مشتریان
افزایش سرعت عقد و اجرای قراردادهای بخش فروش
بهبود جلوه سازمان یا شرکت نزد مشتریان
تسریع و پیشرفته سازی فرآیند بازاریابی و فروش
جذب مشتریان جدید بیشتر و افزایش چشمگیر تعداد مشتریان
حذف کاغذ از چرخه فرآیندها و افزایش سرعت عملکردهای بخش های مختلف
کاهش نیاز سازمان یا شرکت به پرسنل یا منابع انسانی برای سازماندهی بخش های مختلف
کاهش چشمگیر هزینه ها بخاطر تمامی موارد بالا که ذکر شد


نحوه عملکرد CRM

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM فرآیندهای متعددی از ارتباط با مشتری تا مدیریت فروش و بازاریابی را در بر می گیرد که در این چرخه ، سیستم امکانات متعددی را در اختیار مدیران و پرسنل بخش های مختلف قرار می دهد و این کار توسط کارتابل و میزکار اختصاصی هر بخش یا پرسنل انجام می شود.
در واقع پرسنل بخش های مختلف سازمان یا شرکت توسط محیط کاری اختصاصی و سطوح دسترسی که به هر یک اختصاص داده شده است می توانند فعالیتهای مربوط به خود را در قبال مشتریان به بهترین و سریعترین صورت ممکن انجام دهند و همچنین سیستم کلیه اطلاعات و فرآیندها را بصورت یکپارچه ذخیره و آنالیز نموده و امکان مدیریت کل سیستم توسط مدیران ارشد فراهم می باشد. در پایین شماتیک نوع عملکرد سیستم ارتباط با مشتری CRM را مشاهده می فرمایید:




نرم افزارها و سرویس های دیگر شرکت در حوزه اتوماسیون اداری

» سامانه برنامه ریزی منابع سازمانی (Enterprise Resource Planning - ERP)
» سامانه مدیریت دبیرخانه و آرشیو فنی (Office Secretariat)
» مدیریت فرایندهای تجاری (Business Process Management - BPM)

امکانات

امکانات این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

بدلیل آنکه هدف شرکت ما کسب اعتبار و توسعه تجارت الکترونیک میباشد و نه فقط کسب درآمد

بسته و نسخه های نرم افزار

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

ویژگی های فنی

پلتفرم توسعه

نامشخص

پایگاه داده

ندارد

امکان اجرای تحت شبکه
ندارد
نرم افزارهای مورد نیاز
قفل و امنیت
ندارد
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
نامشخـص
سخت افزارهای مورد نیاز

گواهی و تاییدها

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان

آموزش رایگان اولیه

نامشخص
نحوه آموزش
نامشخـص
پشتیبانی رایگان

پشتیبانی رایگان اولیه

نامشخص
نحوه پشتیبانی
نامشخـص

قیمت و شرایط فروش

نحوه خرید
خرید اینترنتی (آنلاین)
اطلاعات بیشتر
نسخه آزمایشی (Demo) / نمایش آنلاین
قیمت
شروع از 500,000 ريال

تصاویر و فیلم

تصاویر این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

آخرین اخبار

جهت ثبت نام رايگان و استفاده از سامانه مديريت ارتباط با مشتريان CRM به آدرس زير مراجعه فرماييد و جهت تست سامانه از نام و رمز عبور Demo استفاده نماييد http://www.e-isms.ir

24 آذر 1395

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (شرکت ایده گستران کیوان(گروه نرم افزاری سیب-نماینده انحصاری AceDental در ایران)) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »