سازمانها، نهادها و یا شرکت های بزرگ که مرکز ارایه دهنده خدمات به شهروندان هستند، مرجع بسیاری از مراجعات مردمی اند. به دلیل تعدد فراوان ارباب رجوعان ارایه خدمات غیر حضوری و مکانیزاسیون فرآیند رسیدگی در داخل سازمان، راهگشای بسیاری از بن بست هایی است که مدیران با آن دست به گریبان هستند.

قیمت: شروع از ۶۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
نحوه خرید: خرید حضوری
راه های مشاهده: نمایش حضـوری

مدیریت ارتباط با شهروند
دمو
این نرم افزار دارای دمو نمی باشد.

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« در انتظار تایید »
تولید کننده
مشاوران صنعت نرم افزاری اعوان
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۸۳
سایر محصولات
ندارد

راه های ارتباطی با مشاوران صنعت نرم افزاری اعوان

تلفن
۰۲۱ ۶۶۹۰۴۸۱۷
فکس
ایمیل
info@asta.ir
آدرس
میدان توحید، خیابان توحید، پلاک 37

مشخصات

پلتفرم اجرا
تحت وب
دسته بندی
امور اداری / مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
مناسب برای کسب و کارهای
نامشخـص

توضیحات

«مدیریت ارتباط باشهروند» یا citiZen Relationship Management - که به اختصار ZRM نامیده می‌شود - یک سیستم نرم افزاری یکپارچه است که پل ارتباطی سازمان با مراجعین را به صورت بهینه برقرار کرده و امر رسیدگی را در داخل سازمان تسهیل می نماید. بسیاری از سازمانها، نهادها، بانکها و موسسات با شهروندان ارتباط دارند و هنگامی که این رابطه در قالب درخواست و یا شکایت قرار می گیرد رنگ و بوی ویژه ای به خود گرفته، و از سوی سازمان و شهروند اهمیت خاصی می یابد.
از طرفی شهروند توقع دارد تا بتواند به راحتی با سازمان مربوطه ارتباط برقرار کرده و کار خود را به آن ارجاع دهد و در زمان مقتضی، پاسخ مناسبی دریافت نماید. از سوی دیگر سازمان برای تسریع و تصدیق امر رسیدگی نیازمند مکانیزه شدن فرآیندها و پرونده هاست تا به کاهش هزینه های بروکراسی اداری بتواند پاسخگوی نیاز شهروندان باشند. همچنین مدیران سطوح مختلف نیازمند سیستمی کنترلی برای رفع مشکلات و حتی پیش بینی و جلوگیری از وقوع حوادث آینده هستند تا با اقدامات به موقع و شناسایی گلوگاه های اصلی، اثر بخشی و کارایی را تا حد خوبی بهبود بخشند.
تسهیل ارتباط طرفین، رسیدگی سریع و دقیق به همراه پاسخ گویی درخور و شایسته، به همراه هاله ای از کنترل کل سیستم، نکات کلیدی این فرآیند پرمخاطره را تشکیل می دهند که با استفاده از ZRM، در دست مدیران توانمند این مهم چهره واقعی به خود می گیرد.

امکانات

امکانات این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

طراحی برای سازمانهای بزرگ

بسته و نسخه های نرم افزار

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

ویژگی های فنی

پلتفرم توسعه
نامشخص
پایگاه داده
ندارد
امکان اجرای تحت شبکه
ندارد
نرم افزارهای مورد نیاز
قفل و امنیت
ندارد
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
نامشخـص
سخت افزارهای مورد نیاز

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه
نامشخص
نحوه آموزش
نامشخـص
پشتیبانی رایگان اولیه
نامشخص
نحوه پشتیبانی
نامشخـص

مشتریان

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

گواهی ها و افتخارات

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

4 سال و 5 ماه پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

نرم افزار crm و اتو ماسیون اداری آدا

تولید توسط راهکار آفرین آدا

مشخصات کلی:

شرکت نرم افزاری آدا در راستای سهولت کسب و کار مشتریان خود و رهایی از نرم افزار های جزیره ای و بی کیفیت بازار تولید یک نرم افزار جامع و کامل با امکانات نرم افزاراتوماسیون اداری و بایگانی اسناد و CRM یا همان مدیریت ارتباط با مشتریان را در دستور کار خود قرار داد ، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) یک نرم افزار قدرتمند در خصوص پیگیری و ثبت اقدامات مشتریان برای هر کسب و کار می باشد همانطور که همگان می‌دانند پایه‌های تجارت در عصر حاضر بر روی مشتریان هر مجموعه بنا نهاده شده است. مشتری مهمترین عا...

چرا نرم افزار crm و اتو ماسیون اداری آدا از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

++شرایط اقساطی بلند مدت ++پشتیبانی بسیار قوی- استقرار- امکانات بروز-رضایت کامل مراکز دولتی و نیمه دولتی- متناسب با ساختار شرکت شما

قیمت: شروع از ۷۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و CRM پیشرو

تولید توسط به سامان پیشرو رایانه

مشخصات کلی:

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و CRM پیشرو - جهت ثبت اطلاعات مربوط به مشتریان در مرحله بازاریابی و فروش و پیگیری مکانیزه آن

چرا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و CRM پیشرو از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

یکپارچه بودن نرم‌افزار با زیر سیستم‌های مالی و بازرگانی-بانک اطلاعاتی SQL جهت امنیت و سرعت داده‌پردازی، محیطی ساده و کاربر پسند

قیمت: شروع از ۱۵,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار وفادار سازی مشتری

تولید توسط مهندسی فراهان آریا

مشخصات کلی:

با استفاده از این نرم افزار کارتهای اختصاصی را صادر کنید و با فرمول دلخواه از آن استفاده کنید. کارت اعتباری :شارژ مبلغ دلخواه روی کارت و استفاده از آن کارت امتیازی :اختصاص امتیاز به ازاء هر مقدار خرید کارت تخفیف :استفاده از تخفیف به میزان و درصد مشخص

چرا نرم افزار وفادار سازی مشتری از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

متاسفانه توضیحاتی برای این بخش ثبت نشده است!

قیمت: شروع از ۱۱,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نیکراد CRM

تولید توسط فناوری نیکراد (سهامی خاص)

مشخصات کلی:

سیستم جامع مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و اتوماسیون اداری ، یکپارچه شده با سیستم مدیریت منابع سازمان و حسابداری. تحت وب ، یکپارچه و کارآمد با کاربری ساده ، امنیت پایدار ، کیفیت عالی.

چرا نیکراد CRM از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

تحت وب ، کاملا یکپارچه با سیستم مدیریت منابع سازمان و حسابداری ، مدرن ، ساخت یافته ، فرایند مدار ، توسعه پذیر ، مقیاس پذیر

قیمت: شروع از ۸,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (مشاوران صنعت نرم افزاری اعوان) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »