نرم‌افزار مدیریت انبار کتاب ایده

نرم‌افزار مدیریت انبار کتاب ایده

ide

با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد کالای کتاب، هر نرم افزار فروشی لزوما مناسب کسب و کار کتاب نیست، نرم‌افزار تخصصی کتاب ایده به صورت تخصصی جهت برآورده نمودن نیاز کسب و کارهای نشر و پخش کتاب و فروشگاه‌های بزرگ و کوچک کتاب طراحی شده است.

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز تحت وب
دسته بندی
امور فرهنگی و هنری / نرم افزارهای نشر
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

بروزرسانی اطلاعات

12 روز پیش

توضیحات

نرم‌افزار فروش، انبار و حسابداری ایده بطور اختصاصی جهت کار در مراکز عرضه و تولید کتاب (کتابفروشی، مرکز پخش و انتشارات) طراحی و تولید شده است. در این نرم‌افزار قابلیت ثبت تمامی فاکتورهای خرید، فروش، مرجوعی، هدیه، خدمات و … با رعایت تمامی استانداردهای کسب و کار کتاب وجود داشته و همچنین امکان استفاده از بارکدخوان و تولید بارکد از قابلیت‌های این نرم‌افزار می‌باشد.
گزارشات متعدد، دقیق و کاربردی این نرم‌افزار در فرمت‌های مختلف (PDF,Excel و …) می‌تواند مدیر مجموعه را در اتخاذ تصمیم‌های مدیریتی یاری رساند. ذخیره تصویر هر یک از کتاب‌ها و سرعت بسیار بالای این نرم‌افزار حتی با ثبت بیش از صد هزار عنوان کتاب از مزیت‌های قابل ذکر این نرم‌افزار می‌باشد.
انجام کلیه فرآيند‌هاي مالی از قبیل دریافت و پرداخت نقد، چک، حواله، اعلامیه‌های بستانکاری و بدهکاری و … در این نرم‌افزار به سادگی و بدون نیاز به دانش مالی قابل انجام است.
امکان دسته‌بندی موضوعی کتاب‌ها، نوبت چاپ‌ها، کالاهای جدید و سایر جستجوهای ترکیبی، انبارگردانی ویژه کتاب و … باعث استفاده آسان، دقیق و کاربردی نرم‌افزار در صنف کتاب بوده است.
همچنین در این نرم‌افزار ثبت سایر اقلام موجود در کتابفروشی مانند لوازم‌التحریر، سی‌دی، پوستر و … امکان پذیر می‌باشد.
از دیگر امکانات برنامه می‌توان به تعیین سطوح دسترسی برای تک تک کاربران، سرعت بالا و سادگی کار با نرم‌افزار اشاره کرد.
واحد تحقیق و توسعه شرکت ایده گستران با تعقیب و پیگیری مدام مشتریان و فعالان عرصه نشر و پخش کتاب مدام در حال جمع آوری اطلاعات و آخرین نیازهای این صنعت می باشد تا علاوه به ارائه ی خدمات مناسب و به موقع با تحلیل نیازها امکانات مورد نیاز مشتریان جهت کمک به توسعه اقتصاد نشر گامی مفید در این عرضه بردارد که این امر موجب تولید و توسعه ی مدام امکانات جدید در نرم افزارهای محتلف ایده شده است.
در پایان لازم به ذکر است همه مشتریان این نرم افزار از خدمات استقرار و راه اندازی رایگان، یکسال پشتیبانی رایگان و برگزاری جلسات آموزش و راهبردی بهرمند خواهند شد.
در عصر دیجیتال به کمک ابزار‌های جدید، کافیست با ارایه سرویس‌های مناسب مشتریانتان را راضی نگه داشته و دائمی کنید تا در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه رکورد فروش را بشکنید.

امکانات

امکانات این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

پشتیبانی قدرتمند و پاسخگو-سهولت در استفاده-کاربرد پذیری بسیار بالا-انطباق بسیار مناسب با کسب و کار-قیمت مناسب

بسته و نسخه های نرم افزار

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

ویژگی های فنی

پلتفرم توسعه

.Net Framework

پایگاه داده

SqlServer

امکان اجرای تحت شبکه
کمتر از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
قفل و امنیت
قفل سخت افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
Setup / از راه دور / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز

گواهی و تاییدها

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان

آموزش رایگان اولیه

یک جلسه
نحوه آموزش
Help / ویدئو آموزش / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان

پشتیبانی رایگان اولیه

12 ماه
نحوه پشتیبانی
تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت

قیمت و شرایط فروش

نحوه خرید
خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین) / خرید از نمایندگی
اطلاعات بیشتر
نسخه آزمایشی (Demo) / کاتالوگ / نمایش حضـوری / نمایش آنلاین
قیمت
شروع از 0 ريال

تصاویر و فیلم

تصاویر این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (ایده‌گستران فرناد) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »