امروزه تمامی شرکت­های بزرگ دنیا نیز دریافته­ اند که بیشتر تمرکز خود را صرف حفظ مشتری­ های قدیمی خود نمایند تا اینکه به فکر جذب مشتری جدید باشند، زیرا که اگر مشتری شما از سرویس، خدمات یا کالای شما احساس رضایت کند و بتوانید نیازهای او را برآورده کنید. او تبدیل به سفیر شما خواهد شد و این یعنی مشتری وفادار که می­تواند سایر مشتریان را بدون آنگه شما هزینه­ای برای بازاریابی کرده باشید به سمت شما جذب نماید. در حقیقت نرم­افزار اشتراک یاباشگاه مشتریان یکی از آن ابزارهایی است که هر فروشگاه کتاب و انتشاراتی می تواند در بالا بردن میزان شاخص رضایت مشتری از آن سود ببرد.

قیمت: ثبت نشده است.
نحوه خرید: خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین) / خرید از نمایندگی
راه های مشاهده: نمایش حضـوری / نمایش آنلاین

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
ایده‌گستران فرناد
دفتر مرکزی
البرز - کرج
از سال
۱۳۸۵
سایر محصولات
اپلیکیشن موبایل فروشگاه کتاب / نرم‌افزار مدیریت پیامک کتاب ایده / نرم‌افزار مدیریت نشر ایده

راه های ارتباطی با ایده‌گستران فرناد

تلفن
۰۲۶-۳۳۵۲۵۷۰۱
فکس
ایمیل
m.tamimi@idegostaran.com
آدرس
کرج-فاز چهار مهرشهر-بلوار گلها-پلاک 39

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز تحت وب
دسته بندی
امور اداری / مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

توضیحات

نرم­افزار اشتراک ایده با هدف توسعه فروش فروشگاهی با تکیه بر جدیدترین روش های بازاریابی و فروش طراحی و تولید شده است. هدف از تولید و توسعه­ی این محصول تبدیل نمودن مشتریان گذری به مشتریان دائمی و وفادار و در نتیجه افزایش فروش و برندینگ مجموعه شما می­باشد.. دریافت و ثبت این اطلاعات و استفاده از امکانات این نرم افزار شما را در ارایه خدماتی متمایز و بی نظیر به مشریانتان یاری خواهد رساند و این احساس را برای مشتری شما بوجود می­آورد که کاملا شخصی متمایز است و خدماتی متمایز نسبت به سایر فروشگاه­های کتاب می­گیرد.
این نرم‌افزار قابلیت صدور کارت اشتراک شامل اطلاعات فردی و تصویر آنها را دارد که در مراجعات بعدی می‌تواند وسیله شناسایی افراد جهت ارایه خدمات ویژه باشد.
مشترکان می توانند از تخفیف های مدیریت شده توسط شما (به صورت پلکانی یا دسته‌ای) برای خریدهای خود استفاده نمایند.
مهمترین مزیت این نرم‌افزار امکان اتصال آن به نرم‌افزارهای فروش ایده و نیز وب­سایت فروشگاهی ایده و امکان فروش کالا بصورت هوشمند به هر یک از مشترکان می‌باشد. با این کار در زمان مراجعه مشترک امکان شناسایی آن در پای صندوق فروشگاه وجود داشته و صندوقدار می‌تواند از میزان خرید قبلی این مشترک به همراه کالاهای خریداری شده وی، تاریخ آخرین مراجعه،تاریخ آخرین خرید مشترک حتی اگر از طریق وب­سایت خرید کرده باشد، مجموعه تخفیف‌های ارایه شده در مراجعه حضوری و یا خرید اینترنتی و علاقمندی مشترک کسب اطلاع نماید.
همچنین تعدد گزارشات مدیریتی نموداری، مقایسه‌ای و تحلیلی روزانه، ماهیانه، فصلی و سالیانه از امکانات منحصر به فرد این نرم‌افزار می‌باشد.
امکان تجهیز نرم‌افزار به افزونه ارسال پیامک بصورت گروهی و تکی، افزونه ارسال پیامک بصورت هوشمند (از قبیل ارسال پیام‌های گروهی و تکی برای مشترکان ثبت شده در نرم‌افزار متناسب با علاقمندی آنها، اطلاع رسانی جهت اعلام حراج‌های فصلی و دوره‌ایی به تمامی مشترکان و یا به بخشی از آنها، ارسال پیام‌های مناسبتی، ارسال اخبار و اطلاعیه‌های موردی مانند زمان و محل برگزاری نمایشگاه‌ها، تغییر نشانی و تلفن و افزونه قرعه کشی در میان مشترکان از مزایای منحصر به فرد این نرم افزاربه شمار می‌رود.
از دیگر امکانات برنامه می‌توان به تعیین سطوح دسترسی برای تک تک کاربران، سرعت بالا و سادگی کار با نرم‌افزار اشاره کرد.

امکانات

دفترچه تلفن

دفترچه ایمیل

تاریخچه تماس ها

ارسال پیامک

ارسال فکس

شناسه ی CALLER ID

مدیریت بازار یابی

زمان سنج

مدیریت برخورد بامشتری

سیستم نظر سنجی

چاپ فاکتور

سطوح دسترسی کاربران

مدیریت تامین کنندگان

انبار داری

مدیریت مشتریان حقیقی و حقوقی

اعتبار سنجی مشتریان

گزارشات روزانه

آرشیو کلیه ارتباطات

کارتابل کاربران

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

پشتیبانی قدرتمند و پاسخگو-سهولت در استفاده-کاربرد پذیری بسیار بالا-انطباق بسیار مناسب با کسب و کار-قیمت مناسب

بسته و نسخه های نرم افزار

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

ویژگی های فنی

پلتفرم توسعه
.Net Framework
پایگاه داده
SqlServer
امکان اجرای تحت شبکه
کمتر از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
-
قفل و امنیت
ندارد
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
Setup / از راه دور / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
-

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه:
یک جلسه
نحوه آموزش:
Help / ویدئو آموزش / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه:
12 ماه
نحوه پشتیبانی:
تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت

مشتریان

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

گواهی ها و افتخارات

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

1 ماه پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

فرادیس crm

تولید توسط بهبد فرادیس نقش جهان

معرفی نرم افزار:

نرم افزار مدیریت ارتباط بامشتریان با امکان اتصال به سایر نرم افزار ها از جمله حسابداری و نرم افزار های بخش تولید

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای دمو دارای کاتالوگ
فرادیس crm
کاتالوگ
دارد
فرادیس crm
دمو
دارد
فرادیس crm
پشتیبانی رایگان
نامشخص
فرادیس crm
آموزش رایگان
نامشخص
چرا فرادیس crm از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

تحت وب - بدون محدودیت کاربر - 6 ماه پشتیبانی رایگان- قابلیت شخصی سازی متناسب با نیاز مشتری را دارد

قیمت: ثبت نشده است.
مشاهده جزئیات

CRM شرکتهای وابسته به نفت (پتروشیمی، پالایشگاه،...)

تولید توسط فناوران ارتباطات مبین رسا

معرفی نرم افزار:

امروزه وظیفه اصلی فناوری اطلاعات بالا بردن سرعت، دقت و سهولت در اجرای روالهای کاری می باشد. در این راستا این شرکت اقدام به طراحی نرم افزار مدیریت مشتری و فروش محصولات پتروشیمی...

پشتیبانی رایگان اولیه 4 lماه
آموزش رایگان اولیه ۵۶ نفر ساعت
دارای کاتالوگ
CRM شرکتهای وابسته به نفت (پتروشیمی، پالایشگاه،...)
کاتالوگ
دارد
CRM شرکتهای وابسته به نفت (پتروشیمی، پالایشگاه،...)
دمو
نامشخص
CRM شرکتهای وابسته به نفت (پتروشیمی، پالایشگاه،...)
پشتیبانی رایگان
4 lماه
CRM شرکتهای وابسته به نفت (پتروشیمی، پالایشگاه،...)
آموزش رایگان
56 نفر ساعت
چرا CRM شرکتهای وابسته به نفت (پتروشیمی، پالایشگاه،...) از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

این سیستم مختص شرکتهای بزرگ می باشد

قیمت: ثبت نشده است.
مشاهده جزئیات

راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان آبانگان

تولید توسط توسعه ارتباطات رایانه ای آبانگان

معرفی نرم افزار:

پیش‌بینی و کسب آگاهی از نیازهای مشتریان و تلاش برای مرتفع نمودن آن‌ها و همچنین بالا بردن کیفیت خدمات و محصولات ارائه شده از مهمترین وظایف مدیران هر شرکت می‌باشد. گروه راهکارها...

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای کاتالوگ
راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان آبانگان
کاتالوگ
دارد
راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان آبانگان
دمو
نامشخص
راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان آبانگان
پشتیبانی رایگان
نامشخص
راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان آبانگان
آموزش رایگان
نامشخص
چرا راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان آبانگان از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

قابلیت اختصاصی سازی بر اساس نیاز مشتری - بهره گیری از بستر ماکروسافت شیرپوینت -قابلیت ارتباط با سایر نرم افزارهای سازمان الکترونیک (بر بستر شیرپوینت)

قیمت: ثبت نشده است.
مشاهده جزئیات

مدیریت ارتباط با مشتری

تولید توسط شایان فراز گستر

معرفی نرم افزار:

CRM که مخفف عبارت customer relationship management ( سیستم مدیریت ارتباط با مشتری ) می باشد ، تاثیر گذارترین سیستم در بالا بردن رضایت مشتری و در نتیجه حفظ مشتریان فعلی و همچنی...

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای کاتالوگ
مدیریت ارتباط با مشتری
کاتالوگ
دارد
مدیریت ارتباط با مشتری
دمو
نامشخص
مدیریت ارتباط با مشتری
پشتیبانی رایگان
نامشخص
مدیریت ارتباط با مشتری
آموزش رایگان
نامشخص
چرا مدیریت ارتباط با مشتری از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

کاربری آسان - قابلیت اجرا بر روی کلیه سیستم عاملها - قابلیت کاستومایز

قیمت: شروع از ۷,۵۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (ایده‌گستران فرناد) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »