نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

Customer Relationship Management

بخش های اصلی نرم افزار جامع CRM اطلاعات مشتری - اطلاعات محصول و خدمات - ارتباطات و اطلاع رسانی - خدمات فروش - خدمات پس از فروش - کارتابل پرسنل شرکت و اتوماسیون داخلی - ارتباط با قسمت مالی

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز تحت وب
دسته بندی
امور اداری / مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
مناسب برای کسب و کارهای
نامشخـص

بروزرسانی اطلاعات

4 سال پیش

توضیحات

اهداف جامع نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت و ساماندهی ارتباط میان سازمان و مشتریان - ارتقاء سطح ارائه خدمات به مشتریان- تسهیل و تسریع در پاسخگویی و ارائه خدمات

کاهش هزینه و زمان پاسخگویی به نیازهای مشتریان -جذب مشتریان جدید -حفظ مشتریان قدیمی و جلب رضایت آنان

پایین آوردن هزینه های جاری -افزایش راندمان کاری -کوتاهترکردن چرخه ارائه خدمات -در اختیار داشتن حسابهای مالی شرکت

امکانات

امکانات این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

بسته و نسخه های نرم افزار

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

ویژگی های فنی

پلتفرم توسعه

نامشخص

پایگاه داده

ندارد

امکان اجرای تحت شبکه
ندارد
نرم افزارهای مورد نیاز
قفل و امنیت
ندارد
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
نامشخـص
سخت افزارهای مورد نیاز

گواهی و تاییدها

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان

آموزش رایگان اولیه

نامشخص
نحوه آموزش
نامشخـص
پشتیبانی رایگان

پشتیبانی رایگان اولیه

نامشخص
نحوه پشتیبانی
نامشخـص

قیمت و شرایط فروش

نحوه خرید
خرید حضوری
اطلاعات بیشتر
نمایش حضـوری
قیمت
5,000,000 ريال

تصاویر و فیلم

تصاویر این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (شرکت نرم افزاری منظومه) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »