سیستم جامع درمانگاهی دادکین

سیستم جامع درمانگاهی دادکین

Dadkin

سیستم جامع درمانگاهی دادکین شامل پذیرش عمومی، پذیرش تخصصی ، پذیرش رادیولوژی ، پذیرش فیزیوتراپی ، پذیرش دندانپزشکی ، پذیرش آزمایشگاه، پذیرش داروخانه و تشکیل پرونده بخشی و ... است سیستم به صورت کاملا یکپارچه طراحی شده است ولی امکان تفکیک دیتابیس برای هر بخش وجود دارد !

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز
دسته بندی
سلامت و درمان / نرم افزارهای درمانگاه و کلینیک
مناسب برای کسب و کارهای
نامشخـص

بروزرسانی اطلاعات

3 ماه پیش

توضیحات

نرم افزار مدیریت جامع درمانگاه

نرم افزار جامع درمانگاه دادکین بگونه ای طراحی شده است که مدیران محترم میتوانند با توجه به نیاز فعلی درمانگاه خود برای تهیه نرم افزار با قابلیتهای دلخواه و در نتیجه با کمترین هزینه اقدام نمایند و هر زمان که پیشرفتهای مدنظر در کارشان ایجاد شد نسبت به اضافه کردن آیتمهای مدنظر اقدام کنند.

امکانات نرم افزار جامع درمانگاه
۱ـ معرفی شیفتهای کاربری سیستم
۲ـ معرفی پزشکان و پرستاران و دستیاران و کارشناسان و …
۳ـ امکان تعیین کارانه پزشکان و پرستاران(کارشناسان)
۴ـ معرفی بخشهای مختلف درمانگاه (با امکان تفکیک برای هر کدام از درمانگاه ها)
۵ـ معرفی عضویت های مختلف (با امکان تفکیک برای هر کدام از درمانگاه ها)
۶ـ معرفی انواع بیمه های طرف قرارداد (با امکان تفکیک برای هر کدام از درمانگاه ها)
۷ـ معرفی انواع بیمه های تکمیلی طرف قرارداد
۸ـ معرفی کاربران و تعیین سطوح دسترسی شامل: (
ـ دسترسی به گزارشات بیمه، صندوق، مدیر
ـ دسترسی به گزارشات سایر کاربران
ـ دسترسی به دکمه های حذف، ویرایش، برگشت قبوض، بدون فرانشیز
ـ دسترسی به تخفیف و بدهی
ـ دسترسی به پذیرش و پرونده پزشکی
ـ و … )
۹ـ معرفی سرویسها و تعیین تعرفه به ازای هر بیمه
۱۰ـ معرفی مجموعه سرویسها برای سرعت بخشی در گزارشات
۱۱ـ تقویم تعطیلات (مناسب برای وقت دهی و محاسبه کارانه)
۱۲ـ تشکیل پرونده (تشکیل پرونده اتوماتیک با ورود شماره دفترچه بیمار و نیز تشکیل پرونده دستی)
۱۳ـ جستجوی قوی برای پرونده ها
۱۴ـ پذیرش بیمار (تک خدمتی و خدمات چندگانه)
۱۵ـ امکان ثبت قبوض بدون فرانشیز
۱۶ـ امکان ثبت قبوض برگشتی
۱۷ـ امکان انجام تنظیمات خاص نظیر: (
ـ تنظیم حرکت کرسر روی کنترلهای پذیرش
ـ تنظیم نمایش یا عدم نمایش برخی کنترلها در صفحه پذیرش
ـ تنظیم تعداد قبوض قابل چاپ
ـ تنظیم تعداد قبوض قابل نمایش در صفحه پذیرش
ـ تنظیم پیش فرضها جهت افزایش سرعت پذیرش
ـ تنظیم نوع قبوض چاپی، حاشیه ها و نوع پرینت
ـ … )
۱۸ـ جستجوی پذیرش بیماران
۱۹ـ پذیرش تخصصی دندانپزشکی و تهیه دیسکت
۲۰ـ آیتمهای مخصوص دندانپزشکی (ثبت طرح درمان، ثبت ارجاعات به لابراتوار، ثبت و نمایش چارت دندانی، ثبت تصاویر گرافی و داخل دهانی و …)
۲۱ـ پذیرش تخصصی فیزیوتراپی و تهیه دیسکت (ثبت پزشک تجویز کننده، تاریخ نسخه، تشخیص، عضو های کار شده، اندام کار شده، محاسبه مبالغ قابل دریافت تمامی جلسات، لود اطلاعات بیمار در جلسات بعدی و …)
۲۲ـ پذیرش تخصصی رادیولوژی و تهیه دیسکت (ثبت پزشک تجویز کننده، تاریخ نسخه، درج اتوماتیک مواد مصرفی و کسر اتوماتیک از انبار، امکان تنظیم گزارش بیمار و …)
23ـ پذیرش آزمایشگاه و جوابدهی
25ـ پذیرش داروخانه
27ـ انبار دارویی
28ـ وقت دهی
29ـ ثبت دریافتی های POS بصورت دستی
30ـ امکان ارتباط با دستگاه های بارکدخوان
31ـ انبارداری ساده
32ـ گزارشات متنوع کاربری
33ـ گزارشات متنوع بیمه ای
34ـ گزارشات متنوع مدیریتی
35ـ پشتیبانی ۶ ماهه رایگان
36ـ خدمات ۱۰ ساله

آیتمهای قابل اضافه شدن به نرم افزار جامع درمانگاه
۱ـ مدیریت مرکز جراحی (ثبت برگه پذیرش، مشخصات بیمار، ثبت داروهای مصرفی بخش و اتاق عمل، ثبت پزشک جراح، دستیاران، پزشک بیهوشی، محاسبه تعرفه ها برحسب K جراحی و K بیهوشی، گزارشات خاص و …)
۲ـ صندوق
۳ـ ثبت دریافتی های POS بصورت اتوماتیک
۴ـ ثبت ویزیت (شرح حال بیمار، علائم حیاتی، داروهای مصرفی، داروهای تجویزی، جواب ازمایش، نظر نهایی و …)
۵ـ امکان ارتباط با نرم افزار حسابداری
۶ـ امکان ارتباط با نرم افزار فراخوان
۷ـ امکان ارسال SMS
8ـ امکان صدور کارت شناسایی الکترونیک برای بیماران
۹ـ تبدیل از حالت Single به Network

روند کاری
از اطلاعات پایه شروع کنید. ابتدا به اطلاعات پایه دسته ۱ بروید، اطلاعات پایه موضوعی، شیفتها، بخشها، بیمه ها، سرویسها و تعرفه به ازای بیمه های مختلف، پزشکان و پرستاران و درصد کارانه ایشان را معرفی کنید. از اطلاعات پایه دسته ۲ و دسته ۳ برای موارد پیشرفته تر استفاده خواهید کرد. به صفحه پذیرش بروید، بیمار را پذیرش کنید برای ایشان قبض صادر کنید. در نهایت به صفحه گزارشات رفته از عملکرد روزانه خود گزارش پایان شیفت بگیرید.

امکانات

مدیریت نوبت دهی اتوماتیک

تشکیل پرونده

ثبت ورود و خروج خودکار

سیستم پاسخ گوی خودکار

مدیریت پذیرش شیفتی

گروه بندی وتفکیک بیماران

گزارش سوابق پزشکی

مدیریت ارجاع و پزشک خانواده

اتصال به دستگاه pos

ارتباط با بیمه(محاسبه تخفیف ها -بیمه مکمل - طرف های قرارداد)

ارتباط با مراکز درمانی دیگر

ارتباط باداروخانه(برای ارسال مستقیم نسخه پزشک)

انبار داری دارو و اجناس

بارکد خوان

حسابداری پیشرفته

سیستم پیامکی

صندوق انتقادات و پیشنهادات

صندوق داری هوشمند

گزارش ساز

محاسبه سود وزیان

مدیریت امور بانکی

مدیریت بخش های مختلف

مدیریت شیفت های کاری

مدیریت کارکنان) مدیریت حقوق و دستمزد )

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

حفظ یکپارچگی اطلاعات - گزارشات یکپارچه - امکان بررسی عملکرد درمانگاهها - پشتیبانی قوی - طراحی و پیاده سازی توسط تیم خبره دادکین - نیازسنجی دقیق با بررسی بیش از 100 مرکز درمانی - سرعت پذیرش بالا - گزارشات متنوع

بسته و نسخه های نرم افزار

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

ویژگی های فنی

پلتفرم توسعه

.Net Framework

پایگاه داده

SqlServer

امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
Microsoft Sql 2005 به بالا ؛ کریستال ریپورت
قفل و امنیت
قفل نرم افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
Setup / از راه دور / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
سخت افزار متوسط روز به بالا

گواهی و تاییدها

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان

آموزش رایگان اولیه

5 ساعت
نحوه آموزش
Help / ویدئو آموزش / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان

پشتیبانی رایگان اولیه

6 ماهه
نحوه پشتیبانی
تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت

قیمت و شرایط فروش

نحوه خرید
خرید حضوری
اطلاعات بیشتر
نسخه آزمایشی (Demo) / کاتالوگ / نمایش حضـوری
قیمت
شروع از 27,000,000 ريال

تصاویر و فیلم

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (دادکین رایان قرن) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »