سه نرم افزار در یک مجموعه: بایگانی، دبیرخانه و اتوماسیون اداری تحت ویندوز - تحت وب با فیلم معرفی، فیلم آموزش و راهنمای کامل نرم افزار

قیمت: شروع از ۷,۳۰۰,۰۰۰ ريال
نحوه خرید: خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین)
راه های مشاهده: نمایش حضـوری / نمایش آنلاین

نرم افزار اتوماسیون اداری چاپار سیستم
کاتالوگ
برای دریافت کاتالوگ اینجا را کلیک کنید
نرم افزار اتوماسیون اداری چاپار سیستم
دمو
این نرم افزار دارای دمو نمی باشد.

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
چاپار سیستم
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۸۷
سایر محصولات
نرم افزار دبیرخانه چاپار سیستم / نرم افزار خرید فروش چاپارسیستم / نرم افزار انبارداری چاپارسیستم

راه های ارتباطی با چاپار سیستم

تلفن
۰۲۱ - ۲۲۳۱۳۸۵۷ - ۲۶۳۲۲۴۱۶
فکس
ایمیل
info@chapars.com
آدرس
تهران - مجیدیه جنوبی

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز اندروید iOS تحت وب
دسته بندی
امور اداری / نرم افزارهای اتوماسیون اداری
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)

توضیحات

معرفی نسخه اتوماسیون اداری (تحت ویندوز - تحت وب):
بخش بندی کاربران بر اساس اداره و واحد سازمانی
تعیین سه سطح دسترسی برای کاربران: 1. دسترسی به عنوان کاربر عادی یا مسئول بخش 2. دسترسی به فرم ها و امکانات برنامه 3. تعیین دسترسی به پوشه های بایگانی و دبیرخانه
امکان رویت مشخصات کامل نامه و بایگانی ارسال شده در کارتابل
گزارش ساز کارتابل
امکان جستجو بر اساس تمامی آیتم های کارتابل
امکان ویرایش فایل نامه (هنگام ویرایش فایل جدیدی به نام کاربر ویرایش کننده ایجاد می شود.)
امکان اضافه کردن فایل جدید در کارتابل
ثبت انجام کار یا اتمام کار برای نامه دریافتی
پاراف و ارجاع نامه به کارتابل کاربران دیگر
گردش مکاتبات داخلی
گزارش نامه های ارسالی به کارتابل کاربران بر اساس فیلدهایی نظیر: رویت شده, اقدام شده و ...
گردش مکاتبات اداری
آرشیو شخصی برای کارتابل
گزارشات log کاربران بر اساس مشخصات ورود و خروج و نوع فعالیت
و ...

نسخه تحت وب:
نسخه تحت وب نرم افزار شامل بخش کارتابل، گزارشات و تقویم کاری است.
نسخه تحت وب با آخرین تکنولوژی روز دنیا طراحی و پیاده سازی شده است. همچنین این نسخه بدون مشکل در موبایل و تبلت نیز قابل استفاده و Responsive می باشد.
Responsive به معنای پاسخ گرا یا واکنشی می باشد. به این معنا که طراحی وب سایت به گونه‌ای می باشد که در صفحات مختلف و ابزارهای متفاوت، سایت یا اپلیکیشن به درستی نمایش داده می شود، به عنوان مثال زمانی که از طریق گوشی یا تبلت اتوماسیون اداری رویت می شود ساختار ظاهری به گونه ای تغییر پیدا می کند که قابلیت پیمایش فرم ها در این ابزارها به راحتی فراهم گردد. از طرفی در مانیتورهای با رزولوشن بالا نیز اپلیکیشن به گونه‌ای مناسب نمایش داده می شود و به عبارت دیگر کاربران با هر ابزاری می تواندد با این برنامه کار کنند.

امکانات

دبیرخانه الکترونیک

بایگانی و آرشیو

مدیریت بازاریابی

مدیریت فروش

کارتابل الکترونیک

موتور گردش کار

موتور فرم ساز

موتور گزارش ساز

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

یکپارچه بودن نرم افزار - امکان بایگانی - رویدادنگاری - آمار و گراف - امکان تعریف دبیرخانه و بایگانی های متمایز - تعریف سطوح دسترسی و مکاتبات کاربران - پشتیبانی خوب

بسته و نسخه های نرم افزار

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

ویژگی های فنی

پلتفرم توسعه
.Net Framework
پایگاه داده
SqlServer
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
-
قفل و امنیت
قفل سخت افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
Setup / از راه دور / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
-

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه
نامشخص
نحوه آموزش
Help / ویدئو آموزش / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه
یکساله
نحوه پشتیبانی
تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت

مشتریان

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

گواهی ها و افتخارات

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

10 روز پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

سیستم اتوماسیون اداری بیزمن

تولید توسط آذرین نو آوران کیان آتیه

مشخصات کلی:

سیستم اتوماسیون بیزمن قدرت گرفته از سیستم ساز بیز من میباشد که نسبت به نیاز های روز مره هر سازمان و کسب و کاری قابلیت استفاده را دارد

چرا سیستم اتوماسیون اداری بیزمن از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

رابط کاربری آسان-تجربه کاربری لذت بخش - کار آمدی - قابلیت ویراست سریع بخش های مختلف

قیمت: شروع از ۸,۵۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

اتوماسیون رایا محاسب

تولید توسط رایا محاسب رسام

مشخصات کلی:

نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب رایا محاسب دارای سامانه های پرسنلی، حضور وغیاب، ارزیابی، نقلیه، رستوران، انبار، اموال، آموزش، پروازی، مدیریت پشتیبانی، منازل سازمانی، خدمات رفاهی، طب صنعتی، امور حقوقی و ..... میباشد. عمده فعالیت این شرکت در سازمانهای تابعه وزارت نفت می باشد.

چرا اتوماسیون رایا محاسب از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

معماری - امنیت - گردش کار - پشتیبانی و نگهداشت - مدیریت سامانه - پردازش داده ها -تبادل اطلاعات با سایر سامانه ها

قیمت: شروع از ۱۲,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

داتام : نرم افزار دبیرخانه و اتوماسیون اداری

تولید توسط گروه هنر و برنامه نویسی مهرگان

مشخصات کلی:

نرم افزار دبیرخانه و اتوماسیون اداری داتام تجمیع کلیه نامه‌ها (وارده – صادره - داخلی) و امکان نگهداری و جستجوی پیشرفته آن یکپارچگی سیستم و عدم پیچیدگی و بخش‌بندی‌های مختلف و بسیاری امکانات دیگر

چرا داتام : نرم افزار دبیرخانه و اتوماسیون اداری از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

فکس و ایمیل اتوماتیک - ارجاع - کارتابل شخصی - SDK - نامه های داخلی - تفویض اختیار - Fuzzy Search

قیمت: شروع از ۱۸,۵۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

سیستم اتوماسیون اداری و مکاتبات مریان

تولید توسط شرکت خدمات مالی و اداری مریان

مشخصات کلی:

سیستم اتوماسیون اداری و مکاتبات مریان شامل : دبیرخانه مکاتبات درون سازمانی و برون سازمانی، کنترل و ارجاع وظایف پرسنل، آزمون سطح بندی پرسنل، مدیریت سازمان و تشکیلات و همچنین مدیریت منابع انسانی و پرسنلی

چرا سیستم اتوماسیون اداری و مکاتبات مریان از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

سطح بندی مکاتبات در حد درون سازمانی و برون سازمانی، کنترل و ارجاع وظایف به پرسنل و بررسی نتایج حاصله، برگزاری آزمون در سطوح مختلف سازمان و ...

قیمت: شروع از ۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (چاپار سیستم) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »