در عصر ارتباطات، سرعت دسترسی به اسناد و اطلاعات نقش بسزائی ایفا می کند در اکثر سازمانها ، شرکتها و مراکز اطلاعاتی برای ایجاد، نگهداری و مراجعه سریع و آسان به گونه های مختلف اطلاعات از قبیل اسناد، نقشه ها، عکس ها، فیلم ها، فایل های مختلف و غیره ... نیاز به سیستم بایگانی اسناد و مدارک احساس می شود

قیمت: رایگان
نحوه خرید: خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین) / خرید از فروشگاه های سطح کشور / خرید از نمایندگی
راه های مشاهده: نمایش حضـوری / نمایش آنلاین

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
شرکت نرم افزاری یگانه
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۸۳
سایر محصولات
نرم افزار دبیرخانه و اتوماسیون اداری یگانه / نرم افزار صندوق قرض الحسنه یگانه / نرم افزار سیستم مدیریت تجهیزات رایانه ای سمر یگانه

راه های ارتباطی با شرکت نرم افزاری یگانه

تلفن
۲۲۴۶۹۴۹۰-۲۲۴۶۶۷۴۸
فکس
ایمیل
info@yeganehsoft.ir
آدرس
خیابان شریعتی – حد فاصل خیابان سمیه و سه راه طالقانی – کوچه مشایخی – پلاک 2 – واحد 25

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز تحت وب
دسته بندی
امور اداری / نرم افزار مدیریت، بایگانی و آرشیو فرم ها و اسناد
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

توضیحات

سیستم بایگانی اسناد یگانه

در عصر ارتباطات، سرعت دسترسی به اسناد و اطلاعات نقش بسزائی ایفا می کند در اکثر سازمانها ، شرکتها و مراکز اطلاعاتی برای ایجاد، نگهداری و مراجعه سریع و آسان به گونه های مختلف اطلاعات از قبیل اسناد، نقشه ها، عکس ها، فیلم ها، فایل های مختلف و غیره ... نیاز به سیستم بایگانی اسناد و مدارک احساس می شود
چرا که اسناد به مرور زمان و استفاده بیش از حد از بین رفته و مسائلی دیگری همانند: امنیت اسناد در عصر اطلاعات، کمبود فضای بایگانی، کاهش هزینه ها (نیروی انسانی در بایگانی های سنتی) و دسترسی آسان و سریع به مدارک و اسناد باعث شده نسبت به گذشته احساس نیاز بیشتری به استفاده از سیستم های مکانیزه در مراکز بایگانی و چرخه مکاتباتی سازمان خود داشته باشید.
بایگانی اسناد یگانه نرم افزار پرسرعت و قدرتمند است جهت استفاده در بایگانی سازمان ها، آموزشگاه ها و شرکت های مختلف با قابلیت های بسیار.

برخی از قابلیت های نرم افزار بایگانی اسناد

1- امکان ثبت پرونده با مشخصات اولیه (Header)
• تاریخ و ساعت ثبت
• شماره پرونده
• کاربر ثبت کننده
• کلمات کلیدی و خاص
• خلاصه موضوع سند و مدرک
• طبقه بندی پرونده
• امکان جستجوی بر اساس کلیه مشخصات وارد شده در هر سند

2- امکان دسته بندی پرونده ها بر اساس موضوع پرونده
• مثال (پرونده دانشجویان ، پرونده کارمندان، پرونده پروژه های تحقیقاتی(به صورت شاخه های تو در تو
• امکان الصاق فیلد های مورد نظر کاربر به هر موضوع وقابلیت ورود اطلاعات آن برای هر پرونده
3- امکان الصاق پیوست های مختلف به یک پرونده
با فیلد های: توضیحات
فرمت پیوست ) عکس ، فایل Word ، فیلم و ... (
نوع سند ) قرارداد ، فتوکپی شناسنامه و .. (
مسیر نگهداری ) درصورتی که در SQL نگهداری نشود (
قابلیت ها:
• امکان Scan تصاویر به دو فرمت Jpg و Tiff از درون سیستم
• امکان ویرایش تصویر در درون نرم وامکان چاپ هر سند در سایزهای مختلف
• امکان ویرایش فایل های Word با مدیریت نرم افزار

4- تعریف فرمت پیوست ها:
• عنوان
• پسوند فایل ها
• امکان انتخاب اینکه فایلها در SQL server نگهداری شود یا خیر
• مسیر و انتخاب نرم افزاری که این نوع فایل را می تواند ویرایش کند.
• امکان تعریف نوع سند
• امکان اضافه کردن فیلدهای دلخواه کاربر به پیوست ها
• امکان تعیین ضروری بودن یک نوع سند در یک نوع پرونده
• ....

5- امکان تعریف چارت سازمانی و کارمندانی که می توانند از پرونده ها استفاده کنند
• امکان امانت دادن یک پرونده به یک کارمند سازمان به صورت مجازی
• تعیین دسترسی یک امانت گیرنده به صورت Read only یا قابلیت ویرایش
• امکان امانت دهی یک سند از پرونده یا کل پرونده

6- امکان دسته بندی پرونده ها در زونکن های مختلف
• امکان تعریف زونکن ها و موضوعات به صورت درختی
• امکان اختصاص یک پرونده به چند زونکن . . .

7- ارتباط با نرم افزار دبیرخانه
• امکان الصاق نامه های ثبت شده در دبیرخانه به یک پرونده بدون اسکن یا تایپ مجدد
• امکان الصاق یک نامه به چند پرونده . . .

8- برخی از گزار شها
• گزارش از پرونده هایی که یک نوع سند خاص را ندارد
• گزارش از پرونده های ناقص
• گزارش با فیلتر کردن فیلدهای تعریف شده توسط کاربر برای هر پرونده
• گزارش از یک سند خاص در کلیه پرونده ها
• امکان تهیه گزارشات متنوع به صورت کلی، نموداری، آماری، جدولی
• امکان صدور کلیه گزارش های پویا و آماری به نرم افزارهای Word و Excel . . .

9- امکان مدیریت چند بایگانی مختلف در نرم افزار
• تعریف چند بایگانی مختلف برای قسمتهای جدا گانه از سازمان
• امکان بایگانی پیوستهای اسناد سالهای گذشته و خروج آن ازسیستم برای افزایش سرعت در حجم اطلاعات بالا

10- امکانات مدیریت نرم افزار
• امکان استفاده کاربران متعدد بطور همزمان از سیستم
• امکان تعریف کاربران و تعیین سطح دسترسی دقیق هر یک از آنها
• امکان تغییر تنظیمات پیش فرض و ظاهر سیستم برای سهولت کار
• امکان پیگیری تغییرات اعمال شده روی اطلاعات ثبت شده، مشخصات ثبت کننده، تاریخ و زمان ثبت. (Log)
• انتقال اطلاعات حذف شده (بازیابی) از لیست اسناد در حذف شده ها و استفاده مجدد
• امکان تبدیل متن پیغامهای سیستم از انگلیسی به فارسی توسط مدیر سیستم جهت جلوگیری از خطاهای کاربر
• تهیه نسخه پشتیبان(Backup) به صورت دوره ای و اتوماتیک
• قابل اجرا در کلیه سیستم عامل های ویندوز (Vista, Xp,2000,Me)
• تحت شبکه LAN و Windows2003 Server و پایگاه داده ای SQL Server
• - برنامه نویسی با استفاده از Borland Delphi 7.0و بر اساس استانداردهای بین المللی تولید نرم افزار
اسامی تعدادی از مشتریان این نرم افزار:
دادگستری گیلان
فنون آزمایشگاهی
آب و فاضلاب
شرکت سرمایه گذاری خارجی ایران
ریز موج سیستم
حرم مطهر امام خمینی(ره)
اداره کل راه و ترابری استان یزد
سازمان فضایی ایران
شرکت پاکشو
پژوهشگاه صنعت نفت ایران
آب و فاضلاب شهر تهران
دانشگاه الزهرا - دانشکده علوم پایه
دانشگاه علوم پزشکی ایلام
ستاد حقوق بشر قوه قضائیه
هواپیمایی تابان
اداره کل وام کمیته امداد
واکسن و سرم سازی رازی کرج

امکانات

جستجوی درختی

ثبت و ویرایش تصاویر

گروه سازی آرشیو

برچسب گذاری

شماره زنی هوشمند

طبقه بندی اسناد

محدود سازی دسترسی

گزارش ساز

مدیریت زمانی

مدیریت امانات اسناد

سیستم امنیتی هوشمند(اثر انگشت و امضای دیجیتال)

تعریف گروه های کاری

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

بیش از 3000 مشتری در سراسر ایران - بیش از 10 سال فعالیت تخصصی در حوزه نرم افزار های دبیرخانه و اتوماسیون اداری - یک سال پشتیبانی رایگان - خدمات نصب ،راه اندازی، آموزش و استقرار رایگان نرم افزار

بسته و نسخه های نرم افزار

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

ویژگی های فنی

پلتفرم توسعه
Delphi
پایگاه داده
SqlServer
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
نرم افزار آرشیو و بایگانی اسناد یگانه احتیاج به نصب نرم افزار ی خاص جهت اجرا ندارد
قفل و امنیت
قفل سخت افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
Setup / از راه دور / کپی فایل / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
نرم افزار آرشیو و بایگانی اسناد یگانه هیچ وابستگی به سخت افزار خاصی نداشته و با حداقل ها کار می کند

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه
نامحدود
نحوه آموزش
Help / ویدئو آموزش / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه
12 ماه
نحوه پشتیبانی
تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت

مشتریان

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

گواهی ها و افتخارات

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

7 ماه پیش

آخرین اخبار

راه اندازی پرتال مشتریان شرکت نرم افزاری یگانه پرتال مشتریان یگانه به عنوان رابط بین مشتریان با بخش های اجرایی شرکت در اختیار کاربران نرم افزارهای یگانه قرار گرفته است. یگانه خود را شریک تجاری مشتریان دانسته و تمام تلاش خود را برای رضایتمندی روز افزون ایشان از خدمات و محصولات خود بکار گمارده است. با استفاده از این بستر ارتباطی کاربران نرم افزارها می توانند درخواست های خود را در لحظه به شرکت یگانه منتقل نموده و همچنین از روند اجرای کارهای ارجاع شده اطلاع حاصل نمایند.

11 آذر 1394

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

نرم افزار مدیریت اسناد

تولید توسط بهنام آقاعلی

مشخصات کلی:

نرم افزار مدیریت اسناد

چرا نرم افزار مدیریت اسناد از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

این نرم افزار در یک شرکت معتبر نفتی پیاده سازی شده است

قیمت: رایگان
مشاهده جزئیات

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (شرکت نرم افزاری یگانه) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »