نرم افزار میزکار الکترونیکی آموت به شما امکان می دهد تا اطلاعات شخصی و محرمانه خود را به صورت تفکیک شده و منظم و قابل دسترس از قبیل وظایف ، تماس ها ، حساب های مالی و یادداشت ها و ... ثبت و مدیریت نمایید.

قیمت: ۹۰۰,۰۰۰ ريال
نحوه خرید: خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین) / خرید از فروشگاه های سطح کشور
راه های مشاهده: نمایش حضـوری

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« در انتظار تایید »
تولید کننده
داده پردازی آموت
دفتر مرکزی
خراسان رضوی - مشهد
از سال
۱۳۸۶
سایر محصولات
ندارد

راه های ارتباطی با داده پردازی آموت

تلفن
۰۵۱۱۷۶۵۲۵۴۵
فکس
ایمیل
info@amootco.com
آدرس
آدرس دفتر مرکزی : خراسان رضوی - مشهد - بلوار سجاد - نبش خیابان بیستون - مجتمع تجارت کامپیوتر تک - طبقه چهارم - واحد 402

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز
دسته بندی
امور اداری / سازمان دهنده امور و تقویم
مناسب برای کسب و کارهای
نامشخـص

توضیحات

نرم افزار میزکار الکترونیکی آموت به شما امکان می دهد تا اطلاعات شخصی و محرمانه خود را به صورت تفکیک شده و منظم و قابل دسترس از قبیل وظایف ، تماس ها ، حساب های مالی و یادداشت ها و ... ثبت و مدیریت نمایید. این نرم افزار ابزاری مطمئن و کارآمد که اشخاص را جهت نیل به اهداف خود به صورت دقیق و منظم که در نوع خود یک اتوماسیون اداری کوچک است یاری می کند. استفاده بهینه و دقیق از اطلاعات یکی از مهمترین اهداف میزکار الکترونیکی آموت برای افزایش بهره وری کاربران آن می باشد .

امکانات

امکانات این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

خوب - سریع - آسان - یک ماه گارانتی بازگشت وجه

بسته و نسخه های نرم افزار

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

ویژگی های فنی

پلتفرم توسعه
نامشخص
پایگاه داده
ندارد
امکان اجرای تحت شبکه
ندارد
نرم افزارهای مورد نیاز
قفل و امنیت
ندارد
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
نامشخـص
سخت افزارهای مورد نیاز

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه:
نامشخص
نحوه آموزش:
نامشخـص
پشتیبانی رایگان اولیه:
نامشخص
نحوه پشتیبانی:
نامشخـص

مشتریان

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

گواهی ها و افتخارات

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

4 سال و 3 ماه پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

نرم افزار مدیریت کارها(پیگیری امور)

تولید توسط شرکت نرم افزاری هزارویک

معرفی نرم افزار:

اگر وقت کم و کار زیاد دارید و از سیستم های متعارف اتوماسیون که همه افراد را ترغیب به دست به دست نمودن سریع نامه ها می کنند، نا امید شده اید، «نرم افزار مدیریت کارهای هزارویک» ...

پشتیبانی رایگان اولیه 6 ماه
آموزش رایگان اولیه ۴ ساعت
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار مدیریت کارها(پیگیری امور)
کاتالوگ
دارد
نرم افزار مدیریت کارها(پیگیری امور)
دمو
دارد
نرم افزار مدیریت کارها(پیگیری امور)
پشتیبانی رایگان
6 ماه
نرم افزار مدیریت کارها(پیگیری امور)
آموزش رایگان
4 ساعت
چرا نرم افزار مدیریت کارها(پیگیری امور) از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

ظاهر متفاوت - تاکید بر عامل پیگیری مداوم - چابکی نرم افزار

قیمت: شروع از ۵۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

سر رسید آرمینا

تولید توسط تیم برنامه نویسی آرمینا

معرفی نرم افزار:

با استفاده از این نرم افزار می توانید هر کاری را زمان بندی کنید، از مصرف دارو گرفته تا جلسات و قرار ملاقات ها و سر رسید چک و ... و برنامه در زمانهای مشخص شده به شما هشدار خواه...

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای دمو دارای کاتالوگ
سر رسید آرمینا
کاتالوگ
دارد
سر رسید آرمینا
دمو
دارد
سر رسید آرمینا
پشتیبانی رایگان
نامشخص
سر رسید آرمینا
آموزش رایگان
نامشخص
چرا سر رسید آرمینا از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

تاریخ هجری شمسی - ترجمه زمانبندی انجام شده به فارسی - محاسبه زمان گذشته از سر رسید و مانده تا سر رسید بعدی - امکان هشدار به مقدار دلخواه قبل و بعد از سر رسید - پشتیبانی قدرتمن...

قیمت: ۳۵۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (داده پردازی آموت) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »