مدیریت کتابخانه و کتابداری یاقوت (نسخه پیشرفته)

مدیریت کتابخانه و کتابداری یاقوت (نسخه پیشرفته)

Yaghoot3

نرم افزار مدیریت کتابخانه و کتابداری یاقوت نرم افزاری قوی و کار آمد جهت اداره امور انواع کتابخانه های بزرگ و کوچک / کتابخانه های مدارس و دانشگاه ها و نیز کتابخانه ها و بانک های نرم افزاری موجود در مساجد و اماکن مختلف می باشد . این نرم افزار قابلیت ها و امکانات زیادی دارد و با وجود سازگاری با اکثر استاندارد های کتابداری , محیط کاربری بسیار ساده ای دارد و هر فردی بدون نیاز به دانش کتابداری می تواند از این سیستم استفاده کند .

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز تحت وب
دسته بندی
امور آموزشی و پژوهشی / نرم افزارهای کتابخانه
مناسب برای کسب و کارهای
نامشخـص

بروزرسانی اطلاعات

4 سال و 9 ماه پیش

توضیحات

برخی امکانات نرم افزار :

** انجام خودکار کلیه محاسبات زمانی براساس تاریخ های شمسی بازگردانی شده از تاریخ میلادی سیستم ( محاسبه اعتبار عضویت - دیرکرد کتاب و ....)

** مجهز به سیستم ورود اطلاعات از نسخه اختصاصی کتابشناسی ملی ایران(که به همراه نرم افزار ارسال می شود ) تنها با وارد کردن شماره شابک ISBN و یا شماره کتابخانه ملی

** قابلیت کار با انواع روش های رده بندی اسناد ( کنگره - دیویی و حتی روش های ساختگی و ساده)

** دارای سیستم جستجوی سریع در تمام بخش ها جهت یافتن سریع اسناد و اعضا از طریق نام آنها

** قابلیت افزودن تصاویر اعضا به نرم افزار

** امکان انتقال خودکار اطلاعات اسناد از فایل های اکسل و یا نرم افزار هایی که قابلیت گزارش از طریق اکسل را دارند

** چاپ کارت عضویت با طراحی انتخابی برای اعضا (با امکان درج خودکار تصویر عضو و بارکد )

** چاپ بارکد و برچسب شناسایی کتاب

** چاپ کتابچه های موضوعی و برگه دان جهت مشاهده و جستجو کتاب جهت اعضا

** گزارش اسناد امانت داده شده / تاخیر دار و ....

** تولید انواع گزارشات آماری از قبیل لیست کتابهای با بیشترین درخواست - لیست اعضا با بیشترین مراجعه - لیست کتابهایی که در یک بازه زمانی به امانت نرفته اند - لیست اعضایی که در یک بازه زمانی از کتابخانه استفاده نکرده اند -لیست کتابهایی که جدیدا خریداری و به کتابخانه اضافه شده اند - گزارش گردش اسناد و یا فعالیت اعضادر یک بازه زمانی و ... با امکان ارائه خروجی به صورت فایل ورد -اکسل و HTML و همچنین چاپ آن با فیلد های انتخابی و همچنین تولید انواع نمودار های آماری از جمله نمودارهای مقایسه تعداد مراجعین در روزهای مختلف ماه و یا ماههای مختلف سال و ....

** امکان رزرو مدارک امانت داده شده برای سایر اعضای کتابخانه

** امکان اتصال به نرم افزار پارس دیالر و برقراری تماس تلفنی خودکار با اعضا و ارسال پیام های تلفنی(مانند پیام اخطار دیرکرد )

** امکان ارسال پیام کوتاه برای اعضا کتابخانه (جهت اطلاع رسانی - اخطار دیرکرد و ...)

** امکان استفاده چند کاربره از نرم افزار

** قابلیت نصب در شبکه

** قابلیت جستجو اسناد کتابخانه از طریق سایت اینترنتی (اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه)

** قابلیت جستجو اسناد از طریق شبکه داخلی مرکز (اینترانت) جهت اعضا کتابخانه

** امکان پشتیبان گیری از اطلاعات و نیز ساخت بانک های اکسل از اطلاعات اسناد و اعضا

** امکان ایجاد تغیرات خاص در نرم افزار طبق سفارش خریداران

امکانات

امکانات این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

بسته و نسخه های نرم افزار

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

ویژگی های فنی

پلتفرم توسعه

نامشخص

پایگاه داده

ندارد

امکان اجرای تحت شبکه
ندارد
نرم افزارهای مورد نیاز
قفل و امنیت
ندارد
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
نامشخـص
سخت افزارهای مورد نیاز

گواهی و تاییدها

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان

آموزش رایگان اولیه

نامشخص
نحوه آموزش
نامشخـص
پشتیبانی رایگان

پشتیبانی رایگان اولیه

نامشخص
نحوه پشتیبانی
نامشخـص

قیمت و شرایط فروش

نحوه خرید
خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین)
اطلاعات بیشتر
نسخه آزمایشی (Demo) / نمایش حضـوری
قیمت
864,000 ريال

تصاویر و فیلم

تصاویر این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (سیمرغ شرق) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »