مجموعه نرم‌افزار جامع فروشگاهی تحت ویندوز شرکت سبزافزارآریا ، مشتمل بر زیرسیستم‌های مدیریت اطلاعات پایه ، انبار ، خرید ، فروش ، صندوق فروش و حسابداری است که این مجموعه شامل برنامه‌هایی تحت عناوین مدیریت فروشگاه (CMS) ، صندوق فروش (POS) و حسابداری مالی قابل عرضه می‌باشد.

قیمت: ثبت نشده است.
نحوه خرید: خرید حضوری
راه های مشاهده: نمایش حضـوری

مدیریت فروش فروشگاه های زنجیره ای
دمو
این نرم افزار دارای دمو نمی باشد.

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« در انتظار تایید »
تولید کننده
سبزافزار آریا
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۸۳
سایر محصولات
نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها / مدیریت ارزیابی عملکرد کارکنان / مدیریت دانش

راه های ارتباطی با سبزافزار آریا

تلفن
۰۲۱۸۸۶۵۹۹۶۵
فکس
ایمیل
info@sabzafzar.com
آدرس
تهران - خ گاندی - خ پالیزوانی - پ 3

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز تحت وب
دسته بندی
امور مالی و تجاری / نرم افزارهای خرید و فروش و بازاریابی
مناسب برای کسب و کارهای
نامشخـص

توضیحات

امروزه کاهش هزینه های عملیاتی و بالا بردن سطح انعطاف پذیری سیستم , خلاقیت کارکنان, پاسخگویی به مشتریان و جلب رضایت آنها کلیدهای اصلی استراتژی تجارت الکترونیک درفروشگاه‌ها می‌باشند .
کمبود یک سیستم متمرکز واجرای سیستم‌های فروش قدیمی از دستیابی فروشگاه‌ها به اهداف تجاریشان ممانعت می کند .
در این راستا سیستم یکپارچه مدیریت فروش ، GPOS به منظور اجرای یک سیستم فروش نوین و ایجاد یک سیستم متمرکز و انعطاف پذیر برای مدیریت فروشگاه‌ها در هر سطح و اندازه طراحی و پیاده سازی شده است.
این سیستم می تواند سازمان فروشگاه را به 3 سطح نقاط فروش (POS (Point of sales ، دفتر مدیریت شعبه(Back Office) و دفترمدیریت مرکزی (Head Office) تقسیم کرده، و سطح وسیعی از عملیات مدیریت کالاها، کارمندان و مشتریان را در دفتر مرکزی در اختیار مدیران ارشد قرار دهد.
یکی از مهمترین مشخصات یک سیستم یکپارچه ، جمع آوری صحیح اطلاعات به روز و نظارت و کنترل بر نحوه تولید و پردازش آنها می باشد. از دیگر مشخصه های سیستم یکپارچه فروش قابلیت انطباق پذیری آن با ساختار فروشگاه می باشد. بطوریکه این سیستم قابلیت نصب و راه‌اندازی برای فروشگاه‌های بسیار بزرگ در سطح بین المللی تا یک فروشگاه کوچک را دارا است.
کاربر با استفاده از زیرسیستم پیکربندی فروشگاه ، قادر به تعریف ساختار سازمانی فروشگاه با توجه به نیازهای خود در دفتر مدیریت مرکزی می باشد. پس از تعریف اجزاء ، کاربر قادر به نصب نرم افزارهای مورد نیاز در اجزاء تعریف شده می باشد.
از اصلی ترین ماموریتهای سیستم یکپارچه فروشگاهی می توان به اطلاع رسانی به مشتریان، تسهیل ارتباط مشتریان با بخش های مختلف سازمان، امکان پیگیری کار مشتریان، ردیابی مشتریان از زمان شروع درخواست تا زمان مرتفع شدن خواسته آنان و ارایه اطلاعات لازم به مدیران جهت پیش بینی و برنامه ریزی‌های مورد نیاز فرآیندها اشاره نمود.

امکانات

امکانات این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

بسته و نسخه های نرم افزار

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

ویژگی های فنی

پلتفرم توسعه
نامشخص
پایگاه داده
ندارد
امکان اجرای تحت شبکه
ندارد
نرم افزارهای مورد نیاز
قفل و امنیت
ندارد
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
نامشخـص
سخت افزارهای مورد نیاز

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه
نامشخص
نحوه آموزش
نامشخـص
پشتیبانی رایگان اولیه
نامشخص
نحوه پشتیبانی
نامشخـص

مشتریان

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

گواهی ها و افتخارات

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

3 سال و 8 ماه پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

نرم افزار فروشگاههای زنجیره ای ملک

تولید توسط توسعه سیستم های کاربردی و حسابداری ملک

مشخصات کلی:

ضمن تأمین انتظارات صاحبان مشاغل در سطح کوچک، متوسط و بزرگ و راحتی کار با آن، موارد موردنیاز اداره مالیات بر مشاغل و مالیات بر ارزش‌افزوده را ارائه می‌نماید، ضمناً قابلیت انتقال خودکار گزارش‌های فصلی را به سایت وزارت دارایی دارد و شامل حسابداری خریدوفروش، دریافت و پرداخت‌ها، انبار و حقوق و دستمزد است.

چرا نرم افزار فروشگاههای زنجیره ای ملک از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

استفاده از نرم افزاربرای چندین شرکت بدون محدودیت در تعداد- ایجاد سطح دسترسی برای کارکنان با جزئیات - محیط کاربری دوستانه - ایجاد حساب برای هر انبار و کالا به تفکیک در سیستم حسابداری

قیمت: ثبت نشده است.
مشاهده جزئیات

نرم افزار جامع صندوق

تولید توسط شرکت مهندسی ایمن محاسب هونام

مشخصات کلی:

نرم افزار جامع صندوق در سال 1381 و با هدف مکانیزاسیون سیستم فروش فروشگاهی و در راستای ارتباط با نرم افزار جامع حجره به گونه ای طراحی و پیاده سازی گردید که هم بتواند بصورت مستقل عمل نماید و هم بتواند با نرم افزار جامع حجره ارتباط تنگاتنگ اطلاعاتی برقرار نماید. از این نرم افزار هم میتوان در یک فروشگاه کوچک با یک صندوق و هم در فروشگاههای بزرگ با چندین صندوق و یا در یک مجموعه از فروشگاههای زنجیره ای استفاده نمود.

چرا نرم افزار جامع صندوق از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

داشتن حافظه موقت-تخصصی بودن- جامع بودن- افزایش سرعت با استفاده از بارکدخوان-کاربری آسان-پشتیبانی قوی

قیمت: ثبت نشده است.
مشاهده جزئیات

نرم افزار صندوق مکانیزه فروش

تولید توسط نرم افزاری سیبا

مشخصات کلی:

سامانه فروشگاهی و صندوق مکانیزه فروش به همراه تمامی امکانات مورد تایید دارایی

چرا نرم افزار صندوق مکانیزه فروش از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

متاسفانه توضیحاتی برای این بخش ثبت نشده است!

قیمت: شروع از ۵۹۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار فروش مبتنی بر بارکد خوان

تولید توسط کارا نرم افزار هوشمند

مشخصات کلی:

نرم افزار فروش مبتنی بر بارکد خوان بدون نیاز به کامپیوتر در هنگام فروش تنها با یک بارکد خوان و پرینتر حرارتی مناسب برای انواع فروشگاه ها ازجمله نقره و بدلیجات ،طلا فروشی، فروشگاه پوشاک،فروشگاه کیف و کفش ، سوپرمارکت ها،پلاسکو لاستیک فروشی،لوازم خانگی و...

چرا نرم افزار فروش مبتنی بر بارکد خوان از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

امکان استفاده چند کاربر به صورت همزمان-اعلام ثبت با صدای پیش فرض بعد از ثبت هر فاکتور و قابلیت تغییر صدای پیش فرض

قیمت: شروع از ۲,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (سبزافزار آریا) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »