اتوماسیـــون اداری نــویــن پارمیس

اتوماسیـــون اداری نــویــن پارمیس

Novin Parmis

نرم افزار ویژه اتوماسیون اداری نوین پارمیس

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز تحت وب
دسته بندی
امور اداری / نرم افزارهای اتوماسیون اداری
مناسب برای کسب و کارهای
نامشخـص

بروزرسانی اطلاعات

3 سال و 5 ماه پیش

توضیحات

نرم افزار جامع اتوماسیون اداری و سیستم دبیرخانه نوین پارمیس
الف –توضیحات عمومی نرم افزار:

نرم افزارهای اتوماسیون اداری، نرم افزارهایی هستند که کلیه مکاتبات داخلی و خارجی یک سازمان به سرعت و بدون داشتن نیاز به کاغذ انجام گرفته و لذا نیازی به نامه نگاری های مرسوم اداری نیست.

ب – امکانات اصلی نرم افزار:

نرم افزارمذکور شامل امکانات متعددی می باشد، از جمله:

- نرم افزار تحت شبکه و به صورت چند کاربره
- سرعت، سهولت ودقت در جابجایی نامه ها
- جلوگیری ازمفقود، فرسوده شدن و یا از بین رفتن نامه ها
- سیستم دبیرخانه و بایگانی نامه ها به صورت الکترونیکی
- دفتر اندیکاتور هوشمند (تشخیص اتوماتیک تاریخ و شماره)
- قابلیت اسکن وانتقال نامه ها و پرونده های قبلی به بخش دبیرخانه نرم افزار
- تحت وب بودن وامنیت بالای نرم افزار (تکنولوژی دات نت و بانک اطلاعاتی SQLserver)
- تعریف کلیه واحد های سازمان به همراه عکس پرسنلی افراد و پست سازمانی
- تعریف سطوح دسترسی متفاوت برای کاربران نسبت به واحد ها و چارت سازمانی آنها
- سیستم ارجاع کار، کارتابل و پاسخگویی نامه ها به صورت الکترونیکی
- امکان طبقه بندی (عادی، محرمانه، خیلی محرمانه) و فوریت (عادی، فوری، خیلی فوری) نامه
- امکان تعیین مهلت پاسخگویی برای نامه ارجاع داده شده به واحد زیر مجموعه
- امکان ثبت جلسات توسط مسئول دفتر مدیریت سازمان
- جستجو جهت تسریع در رسیدگی به امور ارباب رجوع بر اساس های:
- شماره ثبت
- موضوع نامه
- تاریخ نامه
- نام شخص یاسازمان ارسال کننده و یا دریافت کننده نامه و ...
- پیگیری نامه های ارجاع داده شده، مشاهده واحد های پیگیری کننده و مشاهده وضعیت نامه
- تبادل پیام به همراه فایل های ضمیمه، بین کاربران استفاده کننده از سیستم(ارسال، دریافت وپاسخگویی به پیام)
- بخش قوانین شهرداری شامل ماده ها و تبصره ها به صورت درختی و الکترونیکی
- گزارشات پیشرفته، نمودار های آماری (دایره ای،خطی، استوانه ای، مساحتی، نقطه ای و ...)
- امکان کنترل کارتابل و نامه ها از طریق اینترنت و دسترسی به کارتابل از هر جای دنیا (اختیاری)
- و ...



ج- امکانات جانبی نرم افزار:

- دفترچه تلفن کامپیوتری
- یادداشت های روزانه
- ساعت و تقویم شمسی
- اطلاعیه های سازمان
- قابلیت تغییرحالت ظاهری برنامه نسبت به مناسبت های ملی مذهبی
- سالن گفتگو
- و ...


د- زمان تحویل وپشتیبانی نرم افزار:

زمان تحویل نرم افزار به همراه نصب و راه اندازی و آموزش نفر به نفر پرسنل آن، ........ روز بعداز تاریخ رسید پیش پرداخت می باشد.

پشتیبانی دفتربرنامه نویسی نوین پارمیس از این نرم افزار، یکسال از تاریخ تحویل نهایی نرم افزاربوده و در صورت بروز مشکل، در مرحله اول، پشتیبانی تلفنی و در حالت عدم رفع مشکل،دفتر برنامه نویسی نوین پارمیس، حداکثر ظرف مدت 24 ساعت نسبت به اعزام کارشناس به محل، اقدام خواهد نمود.

تمامی مواردپشتیبانی، به صورت کاملا رایگان و به عهده دفتر برنامه نویسی نوین پارمیس می باشد.

لازم به ذکراست نرم افزار جامع اتوماسیون اداری و سیستم دبیرخانه نوین پارمیس ویژه شهرداری هادر حال حاضر در شهرداری های دهاقان، سده لنجان، کوهپایه، زواره، اردستان و جوزدان به بهره برداری کامل رسیدهاست.

امکانات

امکانات این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

بسته و نسخه های نرم افزار

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

ویژگی های فنی

پلتفرم توسعه

نامشخص

پایگاه داده

ندارد

امکان اجرای تحت شبکه
ندارد
نرم افزارهای مورد نیاز
قفل و امنیت
ندارد
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
نامشخـص
سخت افزارهای مورد نیاز

گواهی و تاییدها

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان

آموزش رایگان اولیه

نامشخص
نحوه آموزش
نامشخـص
پشتیبانی رایگان

پشتیبانی رایگان اولیه

نامشخص
نحوه پشتیبانی
نامشخـص

قیمت و شرایط فروش

نحوه خرید
خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین)
اطلاعات بیشتر
کاتالوگ / نمایش حضـوری
قیمت
شروع از 0 ريال

تصاویر و فیلم

تصاویر این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (زیبا اندیشان پارمیس نقش جهان) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »