اتوماسیون اداری شهرداریهای آمارد

اتوماسیون اداری شهرداریهای آمارد

dabirkhana

مکانیزه کردن سیستم اتوماسیون اداری شهرداریها

قیمت: ثبت نشده است.
نحوه خرید: خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین)
راه های مشاهده: نمایش حضـوری

این نرم افزار به دلیل عدم همکاری مدیریت امکان ثبت درخواست (خرید/کاتالوگ/دمو) ندارد.

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« عدم همکاری »
تولید کننده
تحلیلگران آمارد نوین آمل
دفتر مرکزی
مازندران - امل
از سال
۱۳۷۶
سایر محصولات
سیستم آرامستان آمارد / کمیسیون ماده 100 آمارد / برنامه بازرگانی آمارد

راه های ارتباطی با تحلیلگران آمارد نوین آمل

تلفن
۰۱۱ - ۴۴۲۵۵۰۹۰
فکس
ایمیل
info@amardco.com
آدرس
امل خیابان 17 شهریور کوچه بنیاد شهید ساختمان زرین کیا واحد 2و7و9

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز تحت وب
دسته بندی
امور اداری / نرم افزارهای اتوماسیون اداری
مناسب برای کسب و کارهای
نامشخـص

توضیحات


امکانات مهم نرم افزار اتوماسیون اداری
1 – امکانات کلی
1-1- امکان استفاده از نسخه تحت ویندوز و تحت وب همزمان، بدون محدودیت تعداد کاربران ، بدون نیاز به سخت افزار پیچیده با حفظ سرعت هنگام استفاده همزمان همه کاربران
1-2- مکانیزاسیون کامل بایگانی جهت انواع مدارک فنی ، هر نوع فایل کامپیوتری ، نقشه ها ، قراردادها ، صورت وضعیت ها ، گزارشات و اسناد مالی

1-3- قابلیت ثبت نامه ها با محیط بسیار ساده برای کاربر
1-4- قابلیت اسکن نامه ها و ثبت در کامپیوتر به عنوان اسناد تصویری
1-5- امکان تعریف اطلاعات پایه شامل صاحبان نامه و تعریف زونکنها
1-6- امکان تعریف چارت سازمانی و معرفی اشخاص مربوطه

2- قابلیت اتوماسیون

2-1- امکان ایجاد کارتابل جداگانه (مدیریت- معاونت – حسابداری– امور اداری و ... ) در واقع برای
هر واحد یک کارتابل جدا در نظر گرفته می شود و هر واحد نامه های خود را چک می کندو امکان
دیدن نامه دیگران را ندارد .
2-2- امکان ایجاد کارتابل جداگانه جهت مکاتبات داخلی
2-3- قابلیت الحاق فایل به نامه
2-4- امکان مشاهده نامه توسط واحدهای جدا (مدیریت- معاونت – حسابداری– امور اداری و ... ) در
واقع برای هر واحد یک صندوق جدا در نظر گرفته می شود و هر واحد نامه های خود را چک می کند
و امکان دیدن نامه دیگران را ندارد .
2- 5 – امکان گردش نامه و مکاتبات به صورت الکترونیکی
2-6- امکان پی گیری نامه و مکاتبات و مشاهده آخرین وضعیت
2-7 – امکان تعین مهلت جهت پاسخ به نامه و مکاتبات داخلی
2-8- امکان هشدار به محض دریافته نامه یا مکاتبه داخلی جدید
2-9- امکان دستور بایگانی نامه وخارج کردن نامه از گردش


3- امکان مدیریتی
3-1- قابلیت ایجاد سطوح دسترسی برای هر واحد توسط مدیر برنامه
3-2- تولید گزارش مدیریتی برای هر روز . هفته یا سال . که این قابلیت امکان کنترل تمامی اعمالی که توسط تمامی کاربران در برنامه انجام می شود را می دهد .
3-3- امکان بررسی این موضوع که هر نامه ای که برای واحد های مختلف (حسابداری – امور اداری و ... ) ارجاء می شود، آیا واحد های مذکور اقدام کرده اند یا خیر و نتیجه اقدام هم توسط مدیر برنامه قابل مشاهده و پیگیری است .


4- قابلیت بایگانی نامه
4-1- امکان تشکیل و تعریف زونکن
4-2- امکان تخصیص دادن ستون و ردیف محل بایگانی به زونکن
4-3- امکان قرار دادن نامه به یک یا چند زونکن
4-4- قابلیت مشاهده نامه های بایگانی شده و بایگانی نشده


5- جستجوها
5-1- جستجوهای کلی
5-1-1- مشاهده کل نامه ها از تاریخ خاص تا تاریخ خاص
5-1-2- جستجوی شماره دفتر اندیکاتور و پیدا کردن یک برنامه
5-1-3- جستجوی تعداد نامه های موجود در یک زونکن
5-1-4-جستجوی تعداد زونکن هایی که حاوی یک نامه هستند
5-2- جستجوی نامه های رسیده
5-2-1- جستجوی شماره نامه رسیده
5-2-2- مشاهده نامه ها از یک تاریخ خاص تا تاریخ ثبت بعدی
5-2-3- مشاهده تاریخ نامه رسیده از یک تاریخ تا تاریخ دیگر و در واقع جستجوی تاریخ
نامه رسیده
5-2-4- مشاهده نامه هایی که مربوط به یک صاحب نامه و در تاریخهای مختلف
( جستجوی صاحب نامه )
5-2-5- مشاهده محلهای ارجاء مربوط به یک نامه
5-2-6- مشاهده نامه های مربوط به یک محل ارجاء در تاریخ های مختلف
5-2-7- جستجو در قسمت شرح نامه رسیده با دقت جستجوی یک حرف در کل شرحها

5-3- جستجوی نامه های فرستاده
5-3-1- جستجوی تاریخ نامه فرستاده و همچنین مشاهده محدوده تاریخ
5-3-2- مشاهده نامه های مربوط به یک شماره ادارات جزء
5-3-3- مشاهده شماره ادارات جزء مربوط به یک نامه
5-3-4- جستجو در قسمت شرح نامه فرستاده شده با دقت جستجو یک حرف در کل شرح ها
5-3-5- جستجو عنوان نامه مشاهده کل نامه هایی که دارای یک عنوان نامه هستند
5-3-6- مشاهده کل عنوان های مربوط به یک نامه


امکانات

امکانات این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

بسته و نسخه های نرم افزار

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

ویژگی های فنی

پلتفرم توسعه
نامشخص
پایگاه داده
ندارد
امکان اجرای تحت شبکه
ندارد
نرم افزارهای مورد نیاز
قفل و امنیت
ندارد
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
نامشخـص
سخت افزارهای مورد نیاز

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه
نامشخص
نحوه آموزش
نامشخـص
پشتیبانی رایگان اولیه
نامشخص
نحوه پشتیبانی
نامشخـص

مشتریان

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

گواهی ها و افتخارات

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

3 سال و 4 ماه پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

سیستم اتوماسیون اداری و مکاتبات مریان

تولید توسط شرکت خدمات مالی و اداری مریان

مشخصات کلی:

سیستم اتوماسیون اداری و مکاتبات مریان شامل : دبیرخانه مکاتبات درون سازمانی و برون سازمانی، کنترل و ارجاع وظایف پرسنل، آزمون سطح بندی پرسنل، مدیریت سازمان و تشکیلات و همچنین مدیریت منابع انسانی و پرسنلی

چرا سیستم اتوماسیون اداری و مکاتبات مریان از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

سطح بندی مکاتبات در حد درون سازمانی و برون سازمانی، کنترل و ارجاع وظایف به پرسنل و بررسی نتایج حاصله، برگزاری آزمون در سطوح مختلف سازمان و ...

قیمت: شروع از ۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

اتوماسیون اداری آرشیوان

تولید توسط گروه آراشیوان

مشخصات کلی:

نرم افزار اتوماسیون اداری به منظور انجام امور دبیرخانه و گردش مکاتبات سازمانی طراحی و تولید شده است. امکاناتی نظیر تعریف چارت سازمانی، تفویض اختیارات سازمانی ، مدیریت کارتابل و سهولت در ثبت مکاتبات تنها در یک فرم بانک اطلاعاتی از جمله خصوصیات این محصول می باشد. این نرم افزار شامل بسته نرم افزاری "مدیریت گردش اسناد" DFM و بسته نرم افزاری "مدیریت مکاتبات اداری-دبیرخانه" CM است.

چرا اتوماسیون اداری آرشیوان از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

متاسفانه توضیحاتی برای این بخش ثبت نشده است!

قیمت: ثبت نشده است.
مشاهده جزئیات

نرم افزار دبیرخانه و اتوماسیون اداری یگانه

تولید توسط شرکت نرم افزاری یگانه

مشخصات کلی:

در این سیستم ثبت و گردش کلیه مکاتبات سازمان بصورت الکترونیکی و بی نیاز از جا به جایی فیزیکی نامه انجام می شود، تصویر اصل نامه ها و یا هر گونه سند دیگری در این سیستم به روش الکترونیکی آرشیو می شود.

چرا نرم افزار دبیرخانه و اتوماسیون اداری یگانه از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

بیش از 3000 مشتری در سراسر ایران - بیش از 10 سال فعالیت تخصصی در حوزه نرم افزار های دبیرخانه و اتوماسیون اداری - یک سال پشتیبانی رایگان - خدمات نصب ،راه اندازی، آموزش و استقرار رایگان نرم افزار

قیمت: رایگان
مشاهده جزئیات

نرم‌افزار اتوماسیون اداری شماران

تولید توسط شماران سیستم

مشخصات کلی:

نرم‌افزار اتوماسیون اداری شمارن به عنوان یک ابزار قدرتمند، قابلیت‌ها و امکانات ویژه‌ای را در اختیار مدیران قرار می‌دهد که بتوانند با بهره‌گیری از آن سازمان بدون کاغذ را محقق سازند. با این نرم‌افزار مدیران می توانند بدون حضور فیزیکی در محل سازمان در هر لحظه و در هر کجا به نامه‌ها و ارجاعات خود دسترسی داشته و تمامی فرآیندهای سازمانی را کنترل نمایند.

چرا نرم‌افزار اتوماسیون اداری شماران از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

تعریف چندین چارت سازمانی مستقل و تعیین ارتباط بین آنها - تعریف انواع فرم‌های اداری و سازمانی با ابزار فرم‌ساز -طراحی گردش کار فرم‌ها با استفاده از موتور گردش کار(Workflow) - زمانبندی، کنترل و پیگیری اقدامات و پروژه‌ها در تمامی مراحل - کاربری آسان و همزمان در محیط‌های وب و ویندوز

قیمت: ثبت نشده است.
مشاهده جزئیات

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (تحلیلگران آمارد نوین آمل) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »