نرم افزار مدیریت خدمات فناوری اطلاعات دانا

نرم افزار مدیریت خدمات فناوری اطلاعات دانا

DANA Help Desk

نرم افزار دانـا یک راهکار جامع و فراگیر برای مدیریت و اتوماسیون فرآیندها و امور جاری واحد فناوری اطلاعات در سازمان ها می باشد. این سیستم مبتنی بر استاندارد ITIL بوده و امکانات مورد نیاز مدیران و کارشناسان IT را جهت ارتقاء کیفیت خدمات و افزایش چشم گیر بهره وری فراهم می سازد.

مشخصات

پلتفرم اجرا
تحت وب
دسته بندی
IT، رایانه، شبکه و مخابرات / مدیریت خدمات فناوری اطلاعات
مناسب برای کسب و کارهای
نامشخـص

بروزرسانی اطلاعات

3 سال و 1 ماه پیش

توضیحات

-اتوماسیون فرآیند مدیریت درخواست ها
زیر سیستم Help Desk دانا با توجه به استاندارد ITIL و بکارگیری بهترین روش ها، شما را در پیاده سازی فرآیند های صحیح در جهت رسیدگی به موقع و با کیفیت به درخواست ها و رویداد ها یاری می رساند و مدیران واحد فناوری اطلاعات در سازمانها به آسانی و در هر لحظه می توانند وضعیت و کیفت رسیدگی به درخواست ها و رویداد ها را مشاهده کرده و از ارائه خدمات سطح بالا به کاربران و مشتریان اطمینان حاصل کنند.

-یکپارچه سازی کانال های دریافت درخواست
نرم افزار Help Desk دانا کانال های ارتباطی شما با کاربران و یا مشتریان را یکپارچه می سازد، و در نتیجه کاربران می توانند به آسانی و به روش دلخواه مانند ایمیل، پیامک یا پورتال،درخواست های خود را به واحد فناوری اطلاعات اعلام کنند. یکپارچه سازی کانال های دریافت درخواست موجب نظم بخشی به فرایند مدیریت خدمات و همچنین تسهیل دسترسی کاربران و مشتریان به واحد فناوری اطلاعات یا واحد پشتیبانی می گردد.

-پورتال کاربران
کاربران با ورود به پورتال دانا می توانند به آسانی درخواست ها و مشکلات خود را ثبت کنند و یا وضعیت درخواست های قبلی خود را مشاهده کنند. کاربران همچنین می توانند مطالب پایگاه دانش (Knowledge Base) را مطالعه نمایند و راه حل مشکل خود را پیدا کنند. شما می توانید اطلاعیه ها و اخبار مورد نظر خود را در قالب اعلان در سیستم وارد کنید تا کاربران پس از ورود به سیستم به صورت popup آنها را مشاهده کنند.

-آگاه سازی خودکار (Notifications)
با استفاده از مکانسیم اگاه سازی خودکار (Automatic Notifications) به صورت بلادرنگ از رخداد ها با خبر خواهید شد. Help Desk دانا با ارسال خودکار پیغام به روش های مختلف مانند پیامک و ایمیل، کارشناسان و کاربران را از ثبت درخواست های جدید و یا تغییر وضعیت درخواست ها آگاه می سازد. این امکان به طوری قابل توجه حجم تماس های پیگیری کاربران را کاهش می دهد.

-پایگاه دانش (Knowledge Base)
پایگاه دانش دانا، یک زیر سیستم قدرتمند برای مستند سازی اطلاعات فنی، متمرکز سازی اسناد آموزشی و نیز دستورالعمل های اجرایی است، با استفاده از این زیر سیستم، واحد فناوری اطلاعات و یا واحد پشتیبانی سازمان می تواند همه اطلاعات مهم و مورد نیاز خود را به صورت متمرکز نگه داری کند. قابلیت طبقه بندی و جستجوی سریع مطالب و نیز ارائه دسترسی به کاربران موجب کارایی بالای این سیستم شده است.

-داشبورد مدیریتی
داشبورد نرم افزار دانا، وضعیت عملکرد کارشناسان و اطلاعات مربوط به درخواست ها را به صورت زنده نمایش داده و شما می توانید به آسانی از آخرین وضعیت خدمات فناوری اطلاعات آگاهی داشته باشید. کاربران و کارشناسان می توانند داشبورد مورد نظر خود را به شکل دلخواه طراحی کرده و اطلاعات و آمار مورد نیاز را در قالب نمودار های متنوع مشاهده کنند.

-یکپارچگی با Active Directory
امکان ایجاد ارتباط بین نرم افزار دانا با اکتیودایرکتوری جهت تصدیق هویت کاربران (Authentication) موجب تسهیل دسترسی به پورتال کاربران می گردد. به این روش دیگر نیازی به تعریف اکانت برای کاربران ندارید و هر کاربر می تواند به آسانی با استفاده از نام کاربری و رمز عبور دامین وارد سیستم شود.

امکانات

امکانات این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

مبتنی بر ITIL- مدیریت دارائی Asset Managment-یکپارچه با نرم افزار مانیتورینگ بینا

بسته و نسخه های نرم افزار

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

ویژگی های فنی

پلتفرم توسعه

نامشخص

پایگاه داده

ندارد

امکان اجرای تحت شبکه
ندارد
نرم افزارهای مورد نیاز
قفل و امنیت
ندارد
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
نامشخـص
سخت افزارهای مورد نیاز

گواهی و تاییدها

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان

آموزش رایگان اولیه

نامشخص
نحوه آموزش
نامشخـص
پشتیبانی رایگان

پشتیبانی رایگان اولیه

نامشخص
نحوه پشتیبانی
نامشخـص

قیمت و شرایط فروش

نحوه خرید
خرید حضوری
اطلاعات بیشتر
نسخه آزمایشی (Demo) / کاتالوگ / نمایش حضـوری
قیمت
شروع از 47,000,000 ريال

تصاویر و فیلم

تصاویر این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (داناپرداز) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »