نرم افزار مالی اداری داده پردازان ارگس با نام تجاری باتیز نرم افزاری برای شرکت های متوسط و بزرگ می باشد. امکانات وسیع این نرم افزار باعث شده است که باتیز برای شرکت های خدماتی ، بازرگانی ، صنعتی ، پیمانکار و سایر مشاغل مفید بوده و نیازهای آنها را تحت پوشش قرار دهد. این نرم افزار شامل 10 بخش و حدود 23 زیر سیستم می باشد که در زیر به آنها می پردازیم.

قیمت: ثبت نشده است.
نحوه خرید: خرید حضوری
راه های مشاهده: نمایش حضـوری

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« در انتظار تایید »
تولید کننده
داده پردازان ارگس
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۸۶
سایر محصولات
ندارد

راه های ارتباطی با داده پردازان ارگس

تلفن
۰۹۱۲۲۱۰۱۷۶۷
فکس
ایمیل
argess_co@yahoo.com
آدرس
تهران خ انقلاب جنب پارک دانشجو پلاک 1034 طبقه 4 واحد 22

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز اندروید تحت وب
دسته بندی
امور مالی و تجاری / نرم افزارهای حسابداری
مناسب برای کسب و کارهای
متوسط (کمتر از 500 کارمند)

توضیحات

نرم افزار حسابداری باتیز، نرم افزاری برای شرکت های متوسط و بزرگ می باشد. امکانات وسیع این نرم افزار باعث شده است که باتیز برای شرکت های خدماتی ، بازرگانی ، صنعتی ، پیمانکار و سایر مشاغل مفید بوده و نیازهای آنها را تحت پوشش قرار دهد. این نرم افزار شامل 10 بخش و حدود 23 زیر سیستم می باشد که در زیر به آنها می پردازیم.

1. بخش مالی

بخش مالی باتیز شامل زیر سیستم های حسابداری مالی ، حسابداری تجمیعی ، خزانه داری ، صورتهای مالی و اموال می باشد.

حسابداری مالی یک سیستم حسابداری 6 سطحی است که دارای سه سطح گروه ، کل و معین در سطح حساب می باشد و سه سطح شناور تفضیلی ، سطح 5 و سطح 6 نیز دارد. مرور حسابهای این سیستم به صورت ماتریسی است و قدرت گزارش گیری زیادی به کاربران می دهد. این سیستم در بخش های وسیعی از کسب و کارها مورد استفاده قرار گرفته است. از جمله کسب و کارهایی که این سیستم توانسته نیاز آنها را پاسخ دهد عبارتند از : شرکت های خدماتی ، شرکت های بازرگانی ، شرکت های صنعتی ، بیمارستانها ، اتحادیه ها ، شرکت های پیمانکاری ساختمانی ، شرکت های بازرگانی و خدماتی که به صورت پروژه ای کار می کنند.

امکانات نرم افزار حسابداری مالی 6 سطحی باتیز را در این قسمت ببینید
http://argess.ir/Persian/ProductView.aspx?ProductId=1

حسابداری تجمیعی باتیز برای تجمیع اسناد و چاپ روکش اسناد به صورت گروهی مورد استفاده قرار می گیرد.

خزانه داری نرم افزار حسابداری باتیز شامل عملیات دریافت و پرداخت و عملیات چکهای دریافتی و پرداختی می باشد. در این سیستم امکان ثبت دریافت و پرداخت با چندین بابت وجود دارد. برای مثال یک دریافت را می توانید همزمان بابت دو موضوع دریافت نمایید و در پرداخت نیز همین طور.

امکانات نرم افزار خزانه داری باتیز را در اینجا می توانید ببینید.
http://argess.ir/Persian/ProductView.aspx?ProductId=1


صورتهای مالی و تهیه آنها یکی از مواردی است که در نرم افزار حسابداری باتیز به آن پاسخ داده می شود.


اموال و دارائیهای ثابت نیز از مواردی است که هر شرکتی به آن نیاز دارد. کارت اموال و جابجایی آنها و اسقاط و فروش اموال و ثبت تعمیرات اساسی که در ارزش دفتری اموال تاثیر دارد و در نهایت محاسبه استهلاک اموال از موارد آن است.

2. بخش انبار و حسابداری انبار

این بخش شامل زیر سیستم های انبار و حسابداری انبار می باشد. در نرم افزار حسابداری باتیز انبار و حسابداری انبار از هم تفکیک شده اند.

زیر سیستم انبار دارای کلیه امکانات مربوط به انبار داری حرفه ای را دارا می باشد. در این سیستم امکان گروه بندی کالاها در 4 سطح و امکان تعریف گروههای فرعی برای کالاها ، تعریف انواع انبار ها و امکان مشخص کردن خصوصیاتی برای کالا، بحث سریال ها و بارکد در انبار و ... لحاظ شده است. انواع فرمهای ورود و خروج کالا از انبار و درخواست ها از انبار در این سیستم وجود دارد. رسید و حواله و انتقال بین انبارها و تعدیل موجودی بخشی از عملیات انبار می باشند. انبار گردانی و گزارشات متنوع در این سیستم به خوبی طراحی شده است تا کاربر انبار به راحتی بتواند با آن کار کند. قابلیت کار روی بستر اینترنت آن را برای انبارهایی که از دفتر مرکزی دور هستند مناسب ساخته است.

حسابداری انبار شامل ریالی کردن و ثبت اسناد عملیات انبار می باشد. در این قسمت حسابدار انبار تمام اطلاعات ثبت شده توسط انبار دار را مشاهده نموده و قسمت ریالی آنرا ثبت کرده و سند حسابداری آنرا صادر می کند.

امکانات نرم افزار انبار و حسابداری انبار نرم افزار حسابداری باتیز را در اینجا می توانید ببینید.

3. بخش تدارکات و خرید

این بخش شامل زیر سیستم های مدیریت سفارشات و درخواست ها ، سیستم خرید داخلی و سیستم خرید خارجی می باشد.

مدیریت سفارشات شامل درخواست کالا و تایید آن می باشد. در صورتی که کالای درخواستی در انبار موجود باشد آنگاه حواله انبار (مجوز خروج کالا از انبار) صادر شده و در غیر این صورت یک درخواست خرید صادر می شود.

خرید داخلی نیز شامل موارد مربوط به فاکتور خرید و استعلام قیمت و ... می باشد.

خرید خارجی شامل موارد ثبت سفارش، پروفرما و مجوزها و حمل کالا از مبدا تا مقصد می باشد.

4. بخش بازرگانی و فروش

شامل زیر سیستم های مشتریان و فروش ، مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، خدمات پس از فروش و توزیع و پخش می باشد.

سیستم مشتریان و فروش شامل کلیه امکانات فروش می باشد. این قسمت دارای تواناییهای بالایی می باشد که نمی توان در این مطالب مختصر دکر کرد. ولی به طور اجمال می توان به قسمت های مربوط به مشتریان و گروه بندی آنها، بازاریابها و واسط های فروش ، عوامل تاثیر گذار در فاکتور مانند تخفیف و اضافات ، پیش فاکتور و سفارش کالا و فاکتور فروش و برگشت از فروش اشاره کرد. گزارشات متنوع و تنظیمات سند اتوماتیک دست کاربر را از هر لحاظ باز گذاشته و کاربر به راحتی می تواند سیستم های متنوع فروش را با آن پیاده سازی نماید. از موارد دیگر این سیستم امکان قسط بندی کردن مبلغ فاکتور ، ارتباط تنگاتنگ با خزانه داری برای تعیین مانده حساب مشتریان و هشدار سررسید بدهی مشتریان را می توان نام برد. هنگام ورود به سیستم می توان تنظیم کرد که مشتریان بدهکاری که موعد پرداخت وجه آنها گذشته است را هشدار دهد.

امکانات نرم افزار مشتریان و فروش ارگس را در اینجا می توانید ببینید.

مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس مایکروسافت داینامیک CRM طراحی و پیاده سازی شده است. در این CRM سعی شده که امکاناتی که نرم افزار مایکروسافت دارد طراحی و پیاده سازی شود.



خدمات پس از فروش به شما کمک می کند که در زمان مشخص به مشتریان خودتان سرویس مورد نظری را که تعهد نموده اید ارائه نمایید.



توزیع و پخش نیز بر اساس نیاز شرکت هایی که در کسب و کار پخش مویرگی فعالیت دارند طراحی شده است. این سیستم با سیستم های فروش و انبار و خزانه داری و حسابداری دارای ارتباط می باشد.

5. بخش منابع انسانی

شامل زیر سیستم های پرسنلی و کارگزینی ، حقوق و دستمزد ، آموزش می باشد.

در قسمت پرسنلی و کارگزینی انواع و اقسام اطلاعات پایه ای که در سیستم مورد استفاده قرار می گیرد به صورت پارامتریک در اختیار کاربر است. انواع اقلام تاثیر گذار در حکم و .... انوع تشویقها و تنبیهات و ....



حقوق و دستمزد کاملا پارامتریک که برای هر کسب و کاری مناسب است و بر اساس هر نیازی می تواند به صورت اتوماتیک تغییر نماید.



سیستم آموزش شامل تعریف انواع دروس و دوره های آموزشی و پرسنل شرکت کننده و نمرات دریافت شده می باشد.

6. بخش تولید و حسابداری صنعتی

شامل زیر سیستم های برنامه ریزی تولید ، تولید و بهای تمام شده می باشد.



بحث برنامه ریزی تولید یکی از موارد مهم در کارخانجات صنعتی و تولیدی می باشد. در زیر سیستم برنامه ریزی بر اساس واحدهای تولیدی و ظرفیت تولیدی هر کدام می توان مشخص کرد که چه کاری باید در چه شرایطی انجام شود.



بحث تولید و بهای تمام شده و گزارشات آنها دغدغه بنگاههای صنعتی است. هر تولید کننده ای نیاز دارد بداند که بهای تمام شده کالای تولیدی که به بازار ارائه کرده است چند است. که بر اساس آن بتواند وارد رقابت شود. در این سیستم سعی شده است تا این امر مهم با دقت اساسی و به صورتی راحت و بدور از محاسبات پیچیده توسط کاربر انجام گیرد.

7. بخش مهندسی و استاندارد

شامل زیر سیستم های تعمیر و نگهداری (نت یا PM) ، کالیبراسیون ، کنترل کیفیت و سایر زیر سیستم های مهندسی می باشد.



بحث مربوط به تعمیر و نگهداری ماشین آلات تاثیر زیادی بر فرآیند تولید دارد. تولید در برخی صنایع وابسته به برخی ماشین آلات گران قیمت است که در صورت خرابی آن ماشین آلات ، قسمت تولید تعطیل می شود.زیر سیستم تعمیر و نگهداری به شما کمک می کند که با بازدید ها و تعمیرات پیشگیرانه و به موقع از خرابی دستگاهها جلوگیری نمایید.



کالیبراسیون مربوط به دستگاههای اندازه گیری است.

8. بخش اتوماسیون اداری

شامل زیر سیستم های دبیرخانه ، اتوماسیون اداری و فرمهای الکترونیکی می باشد

زیر سیستم های این قسمت از کاملترین نرم افزارهای موجود در بازار شناخته می شوند که امکانات بسیار زیادی دارند و در این مختصر نمی گنجند. برخی از موارد آن عبارتند از :

9. بخش ابزارها و امکانات

عملیات مربوط به کاربران و سطوح دسترسی ، نگهداری بانک اطلاعاتی ، عملیات پایان سال ، زیر سیستم ارسال پیامک و ... در این بخش قرار گرفته اند.

10. بخش گزارشات مدیریت و داشبوردها

گزارشات مدیریتی و داشبورد ها در این بخش قرار گرفته اند.

امکانات

عملیات خرید و فروش نقدی

مدیریت سود و هزینه های تولید

خرید و فروش کالا

خرید و فروش خدمات

مدیریت حساب های بانک

ثبت و صدور پیش فاکتور

ثبت و صدور فاکتور

عملیات خرید و فروش اقساطی

مدیریت اعتبار اشخاص

مدیریت انبار کالا

طراحی دلخواه فیلدها و اسناد

طراحی دلخواه گزارش (گزارش ساز)

عملیات امور مالیاتی

طراحی دلخواه فرمول ها و توابع محاسباتی

مدیریت امور بازاریابی

مدیریت بیش از یک صندوق

محاسبه حقوق و دستمزد

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

واسط کاربری عالی - یکپارچه بودن - امکان اتصال به سایر نرم افزارها - کانورت اطلاعات - امکان انجام تغییرات

بسته و نسخه های نرم افزار

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

ویژگی های فنی

پلتفرم توسعه
.Net Framework
پایگاه داده
SqlServer
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
-
قفل و امنیت
ندارد
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
Setup / از راه دور / کپی فایل / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
-

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه
۱۰ ساعت
نحوه آموزش
Help / ویدئو آموزش / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه
یکسال
نحوه پشتیبانی
تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت

مشتریان

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

گواهی ها و افتخارات

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

2 ماه پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

نرم افزارحسابداری مالی یاس سیستم

تولید توسط آرک

مشخصات کلی:

حسابداری مالی همواره به عنوان جزء لاینفک سیستمهای اطلاعاتی در شرکتها و بنگاههای اقتصادی محسوب می گردد. به نوعی که وجود و بهره برداری از آن تقریبا در هیچ مجموعه ای با تردید صورت نپذیرفته و جای توضیح و توجیه ندارد. ثبت و مدیریت اسناد، آنهم به ساده ترین و سریع ترین شیوه و دریافت گزارشات استاندارد و تکمیلی دیگر برای سازمانها به عنوان یک هدف محسوب نشده، بلکه یک ضرورت تلقی می گردد.

چرا نرم افزارحسابداری مالی یاس سیستم از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

ساده است - هوشمند است-پایدار و کاملا قابل اتکاء و اعتماد است-در شبکه قابل اجرا است-بسیار امن و نفوذ ناپذیر است-مجهز به پیام رسان برای ارتباط ONLINE کاربران است-گزارشات بسیار متنوع و کاملی دارد

قیمت: شروع از ۶,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار حسابداری تحت وب توتو

تولید توسط امید امین جواهری

مشخصات کلی:

نرم افزار حسابداری آنلاین توتو ، اولین و بزرگترین نرم افزار حسابداری صنعتی آنلاین کشور و خاور میانه است، که در مدت زمان شش سال طراحی و پیاده سازی شده است، لازم به ذکر است این نرم افزار علاوه بر امکانات حسابداری صنعتی، اداری و تجاری امکانات فوق العاده ای برای راحت کردن کار کاربران سیستم را دارد. از جمله این امکانات عبارت است از به اشتراک گذاری اطلاعات که باعث شده هیچ اختلاف حسابی بین شرکت شما و شرکت های دیگر روی نداده، همچنین امکان اتصال این سامانه به فروشگاه های اینترنتی موجود است تا روند فروش و...

چرا نرم افزار حسابداری تحت وب توتو از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

متاسفانه توضیحاتی برای این بخش ثبت نشده است!

قیمت: شروع از ۵۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار حسابداری شخصی تاپو

تولید توسط دنیا گستر رایانه پردیس جم

مشخصات کلی:

نرم افزاری برای کنترل اطلاعات مالی شخصی و بررسی درآمدها، مخارج، اعتبارات، وام ها و تراکنش های بانکی شماست.

چرا نرم افزار حسابداری شخصی تاپو از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

برنامه ریزی آینده-مدیریت چک - اقساط- اعلام زمان سر رسید چک چند روز قبل-دخل و خرج-نرم افزار حسابداری شخصی

قیمت: ۲۵۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

حسابداری سرمایه

تولید توسط خاتم توس

مشخصات کلی:

قابل نصب بر روی ویندوزهای XP و Vista و 7و8 -انبار شامل : نامحدود - مالیات بر ارزش افزوده -چاپ چک‌های*بانک و چک *خرید و فروش*انبار *مالیات بر ارزش افزوده* امکان چاپ کاغذهای 80 میلیمتری و A4 و A5* فروش اقساطی* چاب بارکد*درج عکـس و آرم مخصوص شرکت شما در فاکتورها*سازگار با تمامی چاپگرهای لیزری، سوزنی و جوهرافشان*چاپ چک‌های

چرا حسابداری سرمایه از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

حسابداری- مالیات بر ارزش افزوده - فروش اقساطی - چاپ چک‌--- *-+--**++++-=--و فاکتور- چاپ بارکد-درج عکس و لوگوی شرکت -انبار بینهایت - صندوق -بانک-خرید و فروش-بارکد خوان-سازگار با چاپگرها

قیمت: ۱۴۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (داده پردازان ارگس) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »