سامانه جامع مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات

سامانه جامع مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات

itcm

شناسنامه سخت افزاری و نرم افزاری به صورت اتوماتیک برای کلیه کلاینت ها در بانک ثبت میگردد. ثبت درخواست و مدیریت آنها انجام میگردد. مستندات نرم افزاری ، بانکهای اطلاعاتی ، اکتیو دایرکتوری و ... قابل ذخیره سازی است.

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز
دسته بندی
IT، رایانه، شبکه و مخابرات / مدیریت نگهداری کامپیوتر و قطعات
مناسب برای کسب و کارهای
نامشخـص

بروزرسانی اطلاعات

2 سال و 10 ماه پیش

توضیحات

معرفی نرم افزار سامانه جامع مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات
این نرم افزار به صورت تحت شبکه اجرا می شود.تمام اطلاعات رایانه اعم از سخت افزاری و نرم افزاری را در بانک اطلاعاتی برنامه که از نوع SQL SERVER است ، ثبت می کند . این اطلاعات قابل گزارش گیری و مستند سازی است . مزیت این نرم افزار با نرم افزار های مشابه دیگر در این است که این نرم افزار به صورت تحت شبکه اجرا می شود ، اطلاعات به صورت خودکار در برنامه ذخیره می گردد ؛ امکان ثبت درخواست در نرم افزار وجود دارد ، کاربران می توانند درخواست های خود را از مدیریت فناوری اطلاعات در نرم افزار ثبت و پیگیری نمایند ؛ تاریخ آخرین ورود کاربران و رایانه های وارد شده توسط کاربران ثبت می گردد . تمام درخواست های کاربران قابل استناد خواهد بود ؛ امکان پیام رسانی عمومی به کلیه کاربران و پیام رسانی خصوصی به یک کاربر خاص وجود دارد . در قسمت کاربری امکان ذخیره اطلاعات کاربری ، مشاهده شناسنامه رایانه ، امکان ایجاد و مشاهده یادآور ، انجام گفتگو وجود دارد.
این نرم افزار پس از اجرا در Tray Icon ویندوز قرار گرفته و آماده سرویس دهی خواهد بود.
امکانات ویژه نرم افزار
1- تحت شبکه بودن نرم افزار
2- امکان ثبت و پیگیری درخواست های کاربران برنامه
3- امکان ثبت و مشاهده یاد آور برای کاربران
4- اطلاع رسانی عمومی-ارسال پیام به تمام کاربران-پیام های آموزشی ، امنیتی و ...
5- پیام رسانی خصوصی-ارسال پیام به یک کاربر خاص
6- اتاق گفتگو جهت ارتباط کاربران در شبکه با یکدیگر
7- ثبت اطلاعات سخت افزاری به صورت اتوماتیک پس از اجرای برنامه
• اطلاعات سخت افزاری نظیر Hard Disk ، VGA ، CD ROM ، LAN Card ، Audio ، RAM ، Processor ، Bios ، Disk Partition و Printer
8- ثبت اطلاعات نرم افزاری به صورت اتوماتیک پس از اجرای برنامه
• اطلاعات نرم افزاری نظیر اطلاعات ویندوز ، بوت ، سرویس های نصب شده ، نرم افزار های نصب شده ، وضعیت Startup رایانه ها و ...
9- پوشه ها و درایو های به اشتراک گذاشته بر روی رایانه
10- ثبت اطلاعات ورود به سیستم توسط رایانه ها (Audit Login)
11- ثبت اطلاعات و دریافت پشتیبان از بانک های اطلاعاتی SQL SERVER موجود در شبکه
12- ثبت اطلاعات سامانه های نرم افزاری موجود در شبکه به همراه ذخیره سازی مستندات و روش اجرایی سامانه های مذکور
13- ثبت اطلاعات کاربران Local Administrator سرور های موجود در شبکه
14- مشاهده درخواست های کاربران و مدیریت کردن آنها با کاربران مدیریتی سامانه
15- امکان گزارش گیری از اطلاعات گروه ها ، کاربران و رایانه های Active Directory در برنامه
16- بازبینی لاگین (ورود) کاربران در تاریخ های خاص
17- گزارش تردد اتاق سرور(قابلیت اتصال به سیستم تشخیص هویت BIO STAR )
توضیحات سامانه
این نرم افزار پس از اجرا در قسمت Tray Icon ویندوز قرار می گیرد.آیکون برنامه به صورت رادار سبز رنگ می باشد.

بر روی آیکون برنامه راست کلیک نمایید تا منوی زیر ظاهر گردد.
گزینه اول اطلاعات کاربری است،برنامه می تواند کاربر را ملزم نماید
تا اطلاعات کاربری را تکمیل نکرده باشد نتواند ثبت درخواست نماید.
شناسنامه رایانه اطلاعات نرم افزاری و سخت افزاری مربوط به رایانه را
به کار بر نمایش می دهد.
در قسمت ثبت درخواست کاربر می تواند درخواست خود را از مدیریت
فناوری اطلاعات و ارتباطات ثبت نماید.درخواست به همراه نام کامپیوتر ،
نام کاربر ساعت و تاریخ به ثبت می رسد.
در قسمت درخواست های من کاربر می تواند تمام درخواست هایی که
تا اکنون ثبت نموده را مشاهده کند.در قسمت مشاهده کارتابل IT کلیه درخواست های ثبت شده کاربران قابل مشاهده خواهد بود.مزیت این عمل در نوبت دهی به کلیه درخواست های کاربران است.

با کلیک بر روی گزینه مشاهده کارتابل IT صفحه بالا باز می شود.این صفحه به چهار قسمت تقسیم می شود:
1-درخواست های امروز : درخواست هایی هستند که در همین امروز ثبت شده اند.درصورتی که در خواست انجام شود در این گرید درخواست به صورت سبز رنگ نشان داده می شود.
2-درخواست های جاری : درخواست هایی هستند که به ثبت رسیده و برای آنها دستورکار صادر شده است و در لیست انجام شدن و اقدام شدن قرار گرفته اند؛و زمانی که انجام شوند از این لیست خارج می شوند.
3-درخواست های بدون دستور : درخواست هایی هستند که توسط کاربران ثبت شده و در انتظار صدور دستور می باشند؛زمانی دستور برای آنها صادر گردد از این لیست خارج می شوند.
4-درخواست های انجام شده امروز : درخواست هایی هستند که همین امروز انجام یا اقدام شده اند.این درخواست ها ممکن است درهمین امروز یا روز های گذشته به ثبت رسیده باشند.
در تمام قسمت ها ، اطلاعات درخواست ، شرح دستور و اقدام انجام شده برای هر درخواست قابل مشاهده می باشد.
تفاوت در خواست های من با مشاهده کارتابل IT در این است که در این قسمت تمام درخواست های کاربر اعم از درخواست جدید ، انجام شده ها ، جاری و بدون دستور قابل مشاهده است اما در مشاهده کارتابل IT درخواست هایی که در روز های گذشته انجام شده است دیگر قابل مشاهده نخواهد بود.
با انتخاب گزینه اطلاعات کاربری صفحه مربوط به مشاهده اطلاعات کاربری را مشاهده نمایید.

اطلاعاتی نظیر نام ، نام خانوادگی ، تلفن داخلی و تلفن همراه جهت دسترسی به کاربران قابل ثبت خواهد بود.
با انتخاب گزینه شناسنامه رایانه اطلاعات نرم افزاری و سخت افزاری رایانه قابل مشاهده خواهد بود.

از هر یک از گرید ها می توان گزارشی در قالب اکسل تهیه نمود.
با انتخاب گزینه ثبت یادآور صفحه ثبت یادآور باز خواهد شد که با انتخاب تاریخ و تکمیل نمودن موضوع می توان یادآور را ثبت نمود.

با انتخاب گزینه مشاهده یادآور ، یادآور های ذخیره شده را می توان مشاهده نمود.


تاریخی که میخواهیم یادآورهای آن را بررسی نماییم انتخاب می کنیم.

در صورتی که گزینه این پیام بعد از این مشاهده نشود را انتخاب نماییم.ای یادآور دیگر نشان داده نخواهد شد.
گزینه های ورود راهبر سامانه ، کنترل پنل سامانه و خروج راهبر سامانه مربوط به کاربران مدیریتی سامانه می باشد.

با وارد کردن کلمه عبور امکانات راهبری سامانه در اختیار کاربر جاری قرار می گیرد . می تواند در صفحه کارتابل IT دستور صادر یا انجام کار ثبت نماید.یا وارد قسمت کنترل پنل سامانه شود.

در قسمت سامانه های جانبی امکان پیام رسانی عمومی و پیام رسانی خصوصی به کاربران استفاده کننده از نرم افزار مقدور می باشد.

در قسمت اطلاعات لیست کاربرانی که از نرم افزار استفاده می کنند به صورت اتوماتیک ایجاد می شوند قابل مشاهده است.این امکان وجود دارد که کاربرانی که به صورت مستقل خارج از شبکه به صورت مستقل کار می کنند را در این قسمت وارد نمایید.

لیست رایانه ها به همراه اطلاعات جانبی نظیر کاربرانی که بر روی آنها لاگین نمودند ، فلش هایی که به آن متصل شده اند ، سرویس ها و برنامه هایی که بر روی انها نصب شده است قابل مشاهده خواهد بود.


جهت مشاهده مستندات Active Directory کاربر ویندوز باید عضو گروه Domain Admin باشد.

امکانات دیگری از جمله تنظیمات شناسایی سخت افزار ، نرم افزار ، تنظیمات برنامه ، تنظیمات اتاق گفتگو ، گزارش لاگین کاربران ، تردد اتاق سرور در نرم افزار موجود می باشد.
جهت تهیه نرم افزار و دریافت اطلاعات بیشتر با ایمیل MitProgrammer@gmail.com یا سایت http://www.imenPD.ir ( http://imenpd.ir/softwares/ictm.html ) یا شماره تلفن های 02136076391 و 09196305505 تماس حاصل نمایید.

امکانات

امکانات این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

بسته و نسخه های نرم افزار

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

ویژگی های فنی

پلتفرم توسعه

نامشخص

پایگاه داده

ندارد

امکان اجرای تحت شبکه
ندارد
نرم افزارهای مورد نیاز
قفل و امنیت
ندارد
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
نامشخـص
سخت افزارهای مورد نیاز

گواهی و تاییدها

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان

آموزش رایگان اولیه

نامشخص
نحوه آموزش
نامشخـص
پشتیبانی رایگان

پشتیبانی رایگان اولیه

نامشخص
نحوه پشتیبانی
نامشخـص

قیمت و شرایط فروش

نحوه خرید
خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین)
اطلاعات بیشتر
نسخه آزمایشی (Demo) / کاتالوگ / نمایش حضـوری
قیمت
شروع از 4,000,000 ريال

تصاویر و فیلم

تصاویر این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (حجت اصغری فرد) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »