نرم افزار gamma help desk نرم افزار جامع کاملا تحت وب برای مدیریت درخواست، خدمات و تجهیزات واحدهای it سازمانها و شرکتها مبتنی بر ITIL می باشد.

قیمت: شروع از ۴۹,۰۰۰,۰۰۰ ريال
نحوه خرید: خرید حضوری
راه های مشاهده: نمایش حضـوری

مدیریت درخواست گاما
دمو
این نرم افزار دارای دمو نمی باشد.

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« در انتظار تایید »
تولید کننده
دومان سامانه
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۸۹
سایر محصولات
ندارد

راه های ارتباطی با دومان سامانه

تلفن
۸۸۹۴۴۳۳۸-۴۴۶۱۱۶۷۴
فکس
ایمیل
GammaDesk@gmail.com
آدرس
تهران، پونک

مشخصات

پلتفرم اجرا
تحت وب
دسته بندی
IT، رایانه، شبکه و مخابرات / مدیریت خدمات فناوری اطلاعات
مناسب برای کسب و کارهای
نامشخـص

توضیحات

آیا می دانید؟
1- بیشترین درخواستها در مورد کدام خدمات و محصولات هستند؟
2- هزینه خدمات پشتیبانی و مقدار قطعات مصرفی در سازمان شما چه مقدار است؟
3- بهترین کارشناسان شما کیستند و عملکرد کارشناسان شما به چه شکلی است؟
4- آیا توزیع تجهیزات به تناسب سازمان انجام شده است؟
...
با بهره گیری از نرم افزار Gamma Help Desk مدیریت درخواستهای خود را سامان داده و به سادگی و کارایی به پرسشهای مدیریتی پاسخ دهید. این نرم افزار دارای قابلیتهای زیر است:
- خبررسانی تاخیر و مراحل مختلف بررسی درخواست با sms, email
- مدیریت تجهیزات و شناسنامه تجهیزات
- مدیریت ساختار سازمانی و ساختمانهای مختلف
- مدیریت انبار قطعات
- مدیریت هزینه مصرفی (خدمات و قطعات مصرفی)
- مدیریت دانشنامه و اخبار سازمانی
- مدیریت قراردادهای خرید و پشتیبانی
- ...
مـــاموریت ما کمک به مــدیــــریت بهتــــر و کــــاراتــــــــر درخــــواســـــــتهای شماست

امکانات

امکانات این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

مدیریت قرارداد-دانشنامه-مدیریت هزینه خدمات- مدیریت تجهیزات- service desk- help desk

بسته و نسخه های نرم افزار

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

ویژگی های فنی

پلتفرم توسعه
نامشخص
پایگاه داده
ندارد
امکان اجرای تحت شبکه
ندارد
نرم افزارهای مورد نیاز
قفل و امنیت
ندارد
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
نامشخـص
سخت افزارهای مورد نیاز

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه
نامشخص
نحوه آموزش
نامشخـص
پشتیبانی رایگان اولیه
نامشخص
نحوه پشتیبانی
نامشخـص

مشتریان

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

گواهی ها و افتخارات

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

2 سال و 10 ماه پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

نرم افزار مدیریت خدمات فناوری اطلاعات دانا

تولید توسط داناپرداز

مشخصات کلی:

نرم افزار دانـا یک راهکار جامع و فراگیر برای مدیریت و اتوماسیون فرآیندها و امور جاری واحد فناوری اطلاعات در سازمان ها می باشد. این سیستم مبتنی بر استاندارد ITIL بوده و امکانات مورد نیاز مدیران و کارشناسان IT را جهت ارتقاء کیفیت خدمات و افزایش چشم گیر بهره وری فراهم می سازد.

چرا نرم افزار مدیریت خدمات فناوری اطلاعات دانا از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

مبتنی بر ITIL- مدیریت دارائی Asset Managment-یکپارچه با نرم افزار مانیتورینگ بینا

قیمت: شروع از ۴۷,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار Helpdesk اروند مبتنی بر ITIL

تولید توسط مهندسی آرماندار

مشخصات کلی:

نرم افزار Helpdesk اروند راه حلی مطمئن و آسان جهت مدیریت خدمات در واحدهای فناوری اطلاعات ارائه می دهد

چرا نرم افزار Helpdesk اروند مبتنی بر ITIL از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

رعایت الزامات ITIL و استفاده از تکنولوژیهای روز توسعه نرم افزار

قیمت: شروع از ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (دومان سامانه) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »