نرم‌افزار Help Desk روناس یک نرم‌افزار مخصوص مکانیزاسیون فرایندهای واحدهای پشتیبانی و خدمات پس از فروش است. هنگامی که مشتریان با مشکلی مواجه می‌شوند که نیاز به کمک دارند، با مرکز برای حل مشکل تماس می‌گیرند. نرم‌افزار Help Desk وظایف این مرکز را خودکار می‌کند. به این صورت که یک مجموعه از ابزارها برای ثبت، دنبال کردن و حل تماس‌های پشتیبانی فراهم می‌آورد تا هم از مشکلات روش‌های دستی رهایی پیدا کرده و هم از مزایای یک سیستم مدیریت درخواست بهره‌مند گردیم.

قیمت: ثبت نشده است.
نحوه خرید: خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین)
راه های مشاهده: نمایش حضـوری

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
پایدار سامانه افزار (پایسا)
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۹۰
سایر محصولات
ندارد

راه های ارتباطی با پایدار سامانه افزار (پایسا)

تلفن
۸۸۹۴۸۳۶۹
فکس
۸۸۹۴۸۳۷۵
ایمیل
afshar.mohebbi@gmail.com
آدرس
خیابان انقلاب چهار راه کالج کوچه سعیدی پلاک 5 طبقه دوم

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز تحت وب
دسته بندی
تعمیر، پشتیبانی و نگهداری / نرم افزار های پشتیبانی
مناسب برای کسب و کارهای
نامشخـص

توضیحات

مزایای اصلی Help Desk
 ثبت و بایگانی درخواست‌ها
 زمان کمتر جهت بررسی درخواست‌ها
 افزایش سرعت، دقت و شفافیت در پاسخگویی
 تقسیم کار مناسب بین کارشناسان و کارمندان
 برقراری یک نقطه متمرکز تماس با کاربران نهایی خود به صورت ۷٫۲۴
 کمک به تیم پشتیبانی شما به منظور جستجوی درخواست‌های مشابه قبلی و در نتیجه کمک به آنها برای حل سریع‌تر مسائل

------------

برخی از مشخصات نرم‌افزار Help Desk روناس
 به صورت تحت وب و قابل نصب بر روی طیف متنوعی از سرورها و شبکه‌ها
 ثبت درخواست به وسیله مشتری و یا کارشناسان از طریق وب و ایمیل
 مدیریت درخواست‌ها از طریق مدل چند صفی
 کنترل کامل دسترسی‌های کارشناسان و مشتریان
 ارسال notificationهای مختلف به صورت ایمیل
 تاریخچه کامل هر درخواست به علاوه امکان الصاق فایل به درخواست و پیگیری‌های درخواست
 طراحی و پیاده‌سازی به صورت صد در صد در شرکت پایسا (پایدار سامانه افزار)
 پشتیبانی کامل از خط و زبان فارسی و تقویم شمسی
 چند زبانه به صورت کامل
 پشتیبانی و خدمت پس از فروش بی‌نقص
 نمایش نام و لوگوی صاحب نرم‌افزار در صفحات

امکانات

امکانات این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

سرعت بالا - طراحی و پیاده سازی صد در صد داخلی - راحتی استفاده - پشتیبانی از مدل صف

بسته و نسخه های نرم افزار

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

ویژگی های فنی

پلتفرم توسعه
نامشخص
پایگاه داده
ندارد
امکان اجرای تحت شبکه
ندارد
نرم افزارهای مورد نیاز
قفل و امنیت
ندارد
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
نامشخـص
سخت افزارهای مورد نیاز

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه:
نامشخص
نحوه آموزش:
نامشخـص
پشتیبانی رایگان اولیه:
نامشخص
نحوه پشتیبانی:
نامشخـص

مشتریان

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

گواهی ها و افتخارات

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

2 سال و 9 ماه پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

نرم افزار مدیریت خدمات پس از فروش فراپیام

تولید توسط گروه شرکتهای مهندسی نرم افزار فراپیام

معرفی نرم افزار:

در دنیای امروز مشتری دیگرتابع تولیدات و خدمات ما نیست بلکه به نحوی هدایت کننده سرمایه گذاری ها و تصمیمات ما در راستای تولید محصول و ارائه خدمات است. واضح است که تنها با فروش ی...

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
نرم افزار مدیریت خدمات پس از فروش فراپیام
کاتالوگ
نامشخص
نرم افزار مدیریت خدمات پس از فروش فراپیام
دمو
نامشخص
نرم افزار مدیریت خدمات پس از فروش فراپیام
پشتیبانی رایگان
نامشخص
نرم افزار مدیریت خدمات پس از فروش فراپیام
آموزش رایگان
نامشخص
چرا نرم افزار مدیریت خدمات پس از فروش فراپیام از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

این نرم افزار در عین سادگی تمامی رویه های موجود در خدمات را با بهره گبری از کارتابل پوشش داده و برای برقراری ارتباط لحظه به لحظه با مشتری از پل های ارتباطی مختلف مانند ایمیل و...

قیمت: ثبت نشده است.
مشاهده جزئیات

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (پایدار سامانه افزار (پایسا)) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »