سیستم دبیرخانه آدا نرم افزاریست توانا برای مدیریت امور دبیرخانه سازمان ها و شرکت های مختلف با قابلیت های بسیار، امنیت بالا و کاربری آسان.

قیمت: شروع از ۸,۰۰۰,۰۰۰ ريال
نحوه خرید: خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین) / خرید از فروشگاه های سطح کشور / خرید از نمایندگی
راه های مشاهده: نمایش حضـوری / نمایش آنلاین

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
راهکار آفرین آدا
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۹۳
سایر محصولات
بایگانی اسناد آدا / مدیریت اموال رایانه ای آدا / نرم افزار crm و اتو ماسیون اداری آدا

راه های ارتباطی با راهکار آفرین آدا

تلفن
۰۲۱۲۲۲۴۵۲۵۷۹
فکس
ایمیل
info@adaitco.com
آدرس
خیابان انقلاب - بین جمالزاده و والعصر - جنب بانک تجارت - پلاک 91 - واحد 1

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز سرویس ابری
دسته بندی
امور اداری / نرم افزار دبیرخانه الکترونیک
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

توضیحات

در این سیستم ثبت و گردش کلیه مکاتبات سازمان بصورت الکترونیکی و بی نیاز از جا به جایی فیزیکی نامه انجام می شود، تصویر اصل نامه ها و یا هر گونه سند دیگری در این سیستم به روش الکترونیکی آرشیو می شود. سیستم دبیرخانه بدون کاغذ با برچیدن روشهای سنتی و سرعت بخشیدن به امور اداری باعث افزایش ضریب اطمینان و دقت، در جهت جلوگیری از اتلاف وقت و پراکندگی اسناد و همچنین ثبت و نگهداری بهینه اطلاعات موجب حرکت به سوی استاندارد های نوین فن آوری جهان در این رابطه گردیده است.

امکانات

مدیریت بیش از یک دبیرخانه

تعریف چارت سازمانی

گردش اداری نامه

پردازش تصویر نامه با اسکنر

ارتباط با فکس

ارسال ایمیل

گزارش ساز

طبقه بندی نامه ها

مدیریت نامه ها

مدیریت پرسنل

دفتر اندیکاتور

تنظیمات کاربری و سطوح دسترسی

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

++شرایط اقساطی ++پشتیبانی بسیار قوی- استقرار- امکانات بروز-رضایت کامل مراکز دولتی و نیمه دولتی- متناسب با ساختار شرکت شما

بسته و نسخه های نرم افزار

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

ویژگی های فنی

پلتفرم توسعه
Delphi
پایگاه داده
SqlServer
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
-
قفل و امنیت
قفل سخت افزاری
نیاز به اینترنت
دارد
نحوه نصب
Setup / از راه دور / کپی فایل / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
-

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه
نامحدود
نحوه آموزش
Help / ویدئو آموزش / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه
20 ماه
نحوه پشتیبانی
تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت / 24 ساعته

مشتریان

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

گواهی ها و افتخارات

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

6 روز پیش

آخرین اخبار

شرکت مهندسی راهکار آفرین آدا در سیستم دبیرخانه خود با اضافه کردن امکانات جدید و کاربر پسند با قابلیت های بسیار زیاد و هوشمندانه توانسته دبیرخانه خود را به سیستم اتوماسیون اداری نزدیک کند و دراختیار کاربرانی که محدودیت مالی در خرید اتوماسیون دارند قرار دهد و از این رو روز به روز نیاز های مشتری را سامان دهد. www.adaitco.com - 02122452579-02122453791 همچنین تا پایان اسفند 95 بصورت اقساطی بفروش می رسد

27 بهمن 1395

شرکت مهندسی راهکار آفرین آدا در سیستم دبیرخانه خود با اضافه کردن امکانات جدید و کاربر پسند با قابلیت های بسیار زیاد و هوشمندانه توانسته دبیرخانه خود را به سیستم اتوماسیون اداری نزدیک کند و دراختیار کاربرانی که محدودیت مالی در خرید اتوماسیون دارند قرار دهد و از این رو روز به روز نیاز های مشتری را سامان دهد. www.adaitco.com - 02122452579-02122453791

26 بهمن 1394

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

نرم افزار دبیر خانه و بایگانی کاکتوس

تولید توسط شرکت کاکتوس کامپیوتر

مشخصات کلی:

ثبت کلیه اطلاعات نامه و اسناد وارده و صادره محرمانه به شرح فوق الذکر گزارشات کامل دبیرخانه و بایگانی وارده و صادره محرمانه به تفکیک کلیه مشخصات، ثبت اطلاعات ارجاعات نامه های وارده عادی و محرمانه، گزارش های ارجاعات نامه های وارده عادی و محرمانه.

چرا نرم افزار دبیر خانه و بایگانی کاکتوس از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

گزارشات متنوع و ایجاد گزارشات توسط خود کاربر -مدیریت مشتریان، به طور مثال لیست سیاه مشتریان بد حساب و انتقال اطلاعات بین شرکتها

قیمت: ۴,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

سیستم اتوماسیون اداری بایوتک

تولید توسط مرتضی ابطحی

مشخصات کلی:

رم افزار اتوماسیون اداری یا به عبارت بهتر نرم افزار دبیرخانه الکترونیک ، نرم افزاری است که در آن می توانید مکاتبات اداره و یا شرکت خود را بصورت هوشمند کنترل نمایید

چرا سیستم اتوماسیون اداری بایوتک از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

برچسب گذاری کار ها توسط مدیر و کاربران بصورت همزمان-قابلیت درج امضا و شماره نمودن نامه بصورت مستقیم

قیمت: شروع از ۳,۵۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار دبیرخانه الکترونیک و اتوماسیون اداری نیستان

تولید توسط نیستان رایانه

مشخصات کلی:

مکاتبات بخشی از عمده ترین اطلاعات در گردش سازمانها هستند، جهت تامین نیازهای سازمانها در این بخش و همچنین ایجاد بستری مناسب به منظور مدیریت گردش اطلاعات، اقدامات زیادی در زمینه وضع قوانین و مقرارت، تولید، گردش و بایگانی اسناد و مدارک صورت گرفته است. لیکن بسیاری از روشهای به کار گرفته شده ، موجب بروز اشکالات بزرگی در نگهداری انبوه نامه ها و اسناد و پیچیده شدن روابط اداری و دست و پاگیر شدن آن شده است. با ایجاد فناوریهای نوین انتقال اطلاعات مانند SMS ,Email ,Fax و سایر روش های ارسال و دریافت اطلاعات...

چرا نرم افزار دبیرخانه الکترونیک و اتوماسیون اداری نیستان از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

متاسفانه توضیحاتی برای این بخش ثبت نشده است!

قیمت: شروع از ۳,۳۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار دبیرخانه چاپار سیستم

تولید توسط چاپار سیستم

مشخصات کلی:

سه نرم افزار در یک مجموعه: بایگانی، دبیرخانه و اتوماسیون اداری تحت ویندوز - تحت وب با فیلم معرفی، فیلم آموزش و راهنمای کامل نرم افزار

چرا نرم افزار دبیرخانه چاپار سیستم از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

کاربری راحت - فرم ساز - امکان تعریف دبیرخانه های متمایز - تعریف سربرگ - ارسال مشخصات نامه به فایل word - پشتیبانی خوب

قیمت: شروع از ۲,۷۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (راهکار آفرین آدا) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »