نرم افزار دبیرخانه و بایگانی همراه با آرشیو اسناد

قیمت: شروع از ۱,۸۰۰,۰۰۰ ريال
نحوه خرید: خرید حضوری / خرید از فروشگاه های سطح کشور
راه های مشاهده: نمایش حضـوری

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« در انتظار تایید »
تولید کننده
سیناپردازش
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۷۶
سایر محصولات
چک چاپ / حسابداری محض رایبد / نرم افزار مطب

راه های ارتباطی با سیناپردازش

تلفن
۰۲۱۸۸۸۰۶۸۸۸
فکس
ایمیل
mahdimoghaddamjoo@yahoo.com
آدرس
سهروردی، خ باغ ، پ 26

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز
دسته بندی
امور اداری / نرم افزار دبیرخانه الکترونیک
مناسب برای کسب و کارهای
نامشخـص

توضیحات

برخی از امکانات نرم افزار دبیرخانه و بایگانی سروش نسخه 3/ 5

- ثبت نامه های وارده و صادره – وارده از صادره و صادره از وارده
- ورود اطلاعات نامه‌ها در کمترین زمان و بدون نیاز به استفاده از ماوس
- امکان تفکیک نامه‌های پستی ، فکسی ، دستی و پست الکترونیک وغیره در هنگام ثبت
- امکان ثبت نامه‌ها توسط دو یا چند کاربر به طور همزمان (در نسخه شبکه)
- گزارش‌گیری متنوع بر اساس کلیه مطالب ثبت شده و متن نامه‌های ارسالی و دریافتی
- امکان گروه‌‌بندی نامه‌ها و شماره سریال مختص به هر گروه
- ثبت ارجاعات نامه‌ها به تعداد دلخواه با ساعت و تاریخ ارجاع همراه با ثبت اقدامات انجام شده و زمان برگشت
- امکان ثبت نامه از شماره دلخواه و با فرمت های مختلف (شماره ثبت کامل)
- دارای کارتابل خاص برای هر کاربر
- امکان تعریف دسترسی های مختلف بر اساس گروه های تعریف شده و نوع طبقه بندی جهت کاربران
- امکان تعریف زمان یادآوری برای هر نامه
- دارای امکان اسکن نامه‌ها و مدارک با هر تعداد صفحه و بدون نیاز به اختصاص نام به فایل‌های اسکن شده
- ارسال یک نامه به دسته‌ای از مخاطبین همراه با سابقه ارسال ( ادغام پستی‌)
- دارای دفتر تلفن گسترده همراه با جستجوی آسان
- امکان تعریف پرونده های مختلف جهت اشخاص و یا موضوعات مختلف به تعداد نامحدود
- ثبت و دسته‌بندی موضوعات مختلف شامل مخاطبین ، پرونده‌های کامپیوتری ، کتاب ، مجله ، نوار ، سی دی و ...
- همراه با برنامه پیغام‌ساز(Messenger) در نسخه شبکه
- نمایش لیست ورود و خروج کاربران توسط مدیر سیستم
- درج متن نامه و استخراج اطلاعات نامه از بانک سیستم و چاپ آن
- دسترسی به سیستم در سطوح مختلف امنیتی و قابل تغییر توسط مدیر سیستم و...
- امکان کد نمودن کلیه فایلهای ضمائم با قابلیت دسترسی و اجرا فقط از طریق برنامه
- امکان اضافه نمودن کادرهای دلخواه به قسمت‌های مختلف بایگانی همراه با جستجو و گزارش گیری
- دارای سیستم پشتیبان‌گیری دستی و خودکار بر روی هارد یا کارت‌های حافظه
- .....


برخی از امکانات نرم افزار اتوماسیون اداری سروش نسخه 7 :
ثبت نامه های وارده و صادره و نامه های داخلی و پیش نویس صادره
دارای انواع کارتابل (اقدامی – بایگانی و شخصی ) برای هرکاربر
امکان ارسال پیام به یک یا چند بخش سازمانی
ورود اطلاعات نامه ها در کمترین زمان و بدون نیاز به استفاده از ماوس
جستجوی سریع در میان نامه های ثبت شده به دو صورت ساده و کامل
گزارش گیری متنوع از مطالب ثبت شده
امکان ارسال گروهی نامه ها
امکان ثبت رونوشت نامه به هر تعداد
ثبت ارجاعات نامه ها به تعداد دلخواه با ساعت و تاریخ ارجاع همراه با ثبت اقدامات انجام شده
امکان ثبت نمودار سازمانی پویا به همراه خواص تعیین شده برای هر بخش
دارای امکان اسکن نامه ها با هر تعداد صفحه و بدون نیاز به اختصاص نام به فایل های اسکن شده
دسترسی به برنامه word جهت تایپ نامه ها بدون نیاز به اختصاص نام به فایل های ایجاد شده
امکان ثبت و جستجوی نامه های پیرو و بازگشت
ثبت خودکار وقایع انجام شده توسط کلیه کاربران
ایجاد پرونده به تعداد نامحدود و ارتباط خودکار با قسمت های مختلف برنامه
نمایش محتویات پرونده و دسته بندی موضوعات و اختصاص شماره برگه به هرکدام
استفاده گسترده از صفحه کلید و بدون نیاز از ماوس
درج متن نامه و استخراج اطلاعات نامه از بانک سیستم و چاپ آن
دسترسی به سیستم در سطوح مختلف امنیتی و قابل تغییر توسط مدیر سیستم
دارای سیستم پشتیبان گیری دستی و خودکار برروی هارد یا کارت های حافظه
محیط کاملا فارسی و دارای نمایش راهنمای استفاده از بخش ها
امکان نصب برروی ویندوزهای xp - 2000 – 2003 – seven
و امکانات ویژه دیگر ...

امکانات

امکانات این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

اتوماسیون اداری همراه با کارتابل

بسته و نسخه های نرم افزار

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

ویژگی های فنی

پلتفرم توسعه
نامشخص
پایگاه داده
ندارد
امکان اجرای تحت شبکه
ندارد
نرم افزارهای مورد نیاز
قفل و امنیت
ندارد
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
نامشخـص
سخت افزارهای مورد نیاز

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه
نامشخص
نحوه آموزش
نامشخـص
پشتیبانی رایگان اولیه
نامشخص
نحوه پشتیبانی
نامشخـص

مشتریان

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

گواهی ها و افتخارات

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

1 سال و 4 ماه پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

نرم افزار دبیرخانه - مدیریت نامه

تولید توسط گروه هنر و برنامه نویسی مهرگان

مشخصات کلی:

دبیرخانه، نرم افزاری است جهت ثبت و ویرایش نامه‌های وارده و صادره با امکان اسکن پیوست‌های نامه و با جستجوی پیشرفته بر روی تمامی اطلاعات. از بخش‌های جانبی می‌توان به دفترچه تلفن، تنظیم جداول پایه سیستم، مدیریت کاربران و سطوح دسترسی، پشتیبانی اطلاعات و پشتیبانگیری خودکار، تقویم شمسی و نماهای متنوع اشاره کرد.

چرا نرم افزار دبیرخانه - مدیریت نامه از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

قیمت مناسب - کاربر پسند بودن - سادگی - پشتیبانی و ارتقاء رایگان یکساله

قیمت: شروع از ۲,۵۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار دبیرخانه و بایگانی اورانوس

تولید توسط شرکت نرم افزاری اورانوس

مشخصات کلی:

مناسب برای تمامی سازمان ها، ادارات دولتی و خصوصی،شرکت ها، مطب ها و ... ثبت و بایگانی اسناد مهم به تعداد نامحدود دارای دو بخش متفاوت و مجزای نامه های وارده و صادره ثبت کامل اطلاعات نامه ها و اسناد (تاریخ و ساعت ارسال، نوع نامه، طبقه بندی، ارجحیت، فرستنده، عنوان گیرنده و ...) فعال سازی هشدارها برای آیتم های پر نشده ثبت شماره اندیکاتور، تعریف الگوی دلخواه و افزایش خودکار شماره اندیکاتور بر حسب هر آیتم و امکانات بسیار زیاد دیگر که این نرم افزار را از نرم افزارهای مشابه متمایز می کن...

چرا نرم افزار دبیرخانه و بایگانی اورانوس از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

محیط کاربری آسان-ایجاد نظم و سازماندهی در دبیرخانه و بایگانی-صرفه جویی در زمان (سرعت در جستجو و تهیه گزارش)-صرفه جویی در هزینه (صرفه جویی در مصرف کاغذ و فضای اداری بابت بایگانی کاغذ)

قیمت: شروع از ۱,۱۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار دبیرخانه چاپار سیستم

تولید توسط چاپار سیستم

مشخصات کلی:

سه نرم افزار در یک مجموعه: بایگانی، دبیرخانه و اتوماسیون اداری تحت ویندوز - تحت وب با فیلم معرفی، فیلم آموزش و راهنمای کامل نرم افزار

چرا نرم افزار دبیرخانه چاپار سیستم از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

کاربری راحت - فرم ساز - امکان تعریف دبیرخانه های متمایز - تعریف سربرگ - ارسال مشخصات نامه به فایل word - پشتیبانی خوب

قیمت: شروع از ۲,۷۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار دفتر اندیکاتور راهنمای دلفی

تولید توسط راهنمای دلفی

مشخصات کلی:

سیستم اندیکاتور، نرم افزاری جامع برای مدیریت دبیرخانه ادارات، شرکت ها و سازمانهای مختلف می باشد. کنار گذاشتن روشهای سنتی و استفاده از این نرم افزار موجب سرعت بخشیدن به امور دبیرخانه شده و به دلیل دقت و امنیت بالا از اتلاف وقت و هزینه جابجایی و نگهداری، جلوگیری می نماید.

چرا نرم افزار دفتر اندیکاتور راهنمای دلفی از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

اولین نرم افزار دفتر اندیکاتور ایرانی می باشد

قیمت: ۳۹۵,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (سیناپردازش) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »