سیستم جامع اتوماسیون مالی (حسابداری) ، اداری ، تجاری ، صنعتی و الگوی نوین ERP و CRM کاملا یکپارچه با تکنولوژی تحت وب Web based طبق استانداردهای بین المللی در سطح جهانی

قیمت: شروع از ۸,۰۰۰,۰۰۰ ريال
نحوه خرید: خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین)
راه های مشاهده: نمایش حضـوری / نمایش آنلاین

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
فناوری نیکراد (سهامی خاص)
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۸۰
سایر محصولات
حسابداری ابری و تحت وب نیکراد / نرم افزار جامع حسابداری سودآور / نیکراد CRM

راه های ارتباطی با فناوری نیکراد (سهامی خاص)

تلفن
۸۸۶۷۳۳۷۲ ۸۸۶۷۳۳۷۳ ۸۸۷۹۹۵۰۱
فکس
ایمیل
sales-ir@nikrad.com
آدرس
خیابان ولیعصر ، پایین تر از میدان ونک ، برج خورشید ، طبقه 3 ، واحد 6

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز مک اندروید iOS ویندوز فون لینوکس تحت وب سرویس ابری
دسته بندی
امور اداری / نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP)
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

توضیحات

- Nikrad Enterprise Suite به عنوان پلاتفرم شاخص فرایند مدار و ساخت یافته مدیریتی در دنیا ، الگوی یکپارچه و نوینی را برای مفاهیم ERP و CRM ارائه می دهد. این محصول Web Based بوده و ضمن فراهم کردن امکان دسترسی به اطلاعات از راه دور و با برقرار کردن یک اداره بدون کاغذ ، راهکاری نوین و قابل توسعه به منظور ارتقاء سطح مدیریت و برنامه ریزی اداری ، تجاری ، مالی و صنعتی موسسات است.

- Nikrad Express Suite راهکاری قدرتمند ، نوین ، ساده و بر پایه سیستم اینترپرایز است که مستقل از امور اداری بوده و در بر گیرنده مجموعه ای یکپارچه از سیستمهای مدیریت مالی ، تجاری و صنعتی می باشد. ماهیت تحت وب و امکان دسترسی به اطلاعات از راه دور همراه با سادگی عملکرد و جامع بودن ، این محصول را در جایگاهی خاص قرار داده است.

* قابلیت نصب در محل مشتری (نسخه های دائمی) و یا دیتا سنتر نیکراد (سرویس ابری)
* سرویس ابری یعنی خدمات نرم افزار تحت وب (آنلاین) به جای خرید و نصب نسخه دائمی
* دسترسی کامل به اطلاعات از راه دور و با بالاترین سرعت توسط انواع کامپیوتر ، لپ تاپ و Tablet
* راهکاری قدرتمند ، نوین ، جامع و منطبق با تکنولوژی روز دنیا و در بر گیرنده مجموعه ای یکپارچه از سیستمهای مدیریت مالی ، تجاری و صنعتی
* مجهز به فروشگاه اینترنتی با امکان ثبت و پیگیری سفارشات به صورت آنلاین و ارتباط مستقیم با سیستم حسابداری و انبار
* درگاه بیرون سازمانی جهت ثبت و پیگیری امور توسط مشتریان و Help Desk
* طراحی فرم های اطلاعاتی و فرایند های گردش کار اتوماتیک
* سیستم آرشیو جهت بارگذاری و نگهداری فایل ها و مدارک

* 30 روز استفاده رایگان

امکانات

خزانه داری

مدیریت وصول

مدیریت حقوق و دستمزد

حسابداری

سیستم حضور غیاب

مدیریت تامین کنندگان

تصمیم ساز

سیستم خرید و فروش

پیام کوتاه

مدیریت اموال و دارایی

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

تحت وب واقعی ، CRM و ERP کاملا یکپارچه ، ساده ، کارآمد ، مدرن ، رابط کاربری زیبا ، مقرون به صرفه ، ساخت یافته ، جامع ، تکنولوژی Java EE ، مجهز به فروشگاه اینترنتی و درگاه پشتیبانی مشتریان

بسته و نسخه های نرم افزار

اینترپرایز Core

اتوماسیون اداری و CRM

اینترپرایز Pro

اتوماسیون اداری و CRM ، خرید ، فروش

اینترپرایز Advance

اتوماسیون اداری و CRM ، خرید ، فروش ، انبار ، حسابداری

اینترپرایز Ultimate

اتوماسیون اداری و CRM ، خرید ، فروش ، انبار ، حسابداری ، تولید

حقوق و دستمزد

پرسنلی ، احکام ، حقوق و دستمزد

درگاه آنلاین

درگاه بیرون سازمانی جهت ثبت و پیگیری امور توسط مشتریان و Help Desk

فروشگاه آنلاین

معرفی و فروش اینترنتی کالا و خدمات به صورت آنلاین ، ارتباط مستقیم با سیستم حسابداری مالی و انبارداری ، پیگیری سفارش به صورت آنلاین ، مشاهده و پرداخت صورتحساب و ...

ویژگی های فنی

پلتفرم توسعه
Java
پایگاه داده
MySql
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
-
قفل و امنیت
قفل نرم افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
Setup / از راه دور
سخت افزارهای مورد نیاز
-

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه
نامشخص
نحوه آموزش
Help / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه
نامشخص
نحوه پشتیبانی
تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت / 24 ساعته

مشتریان

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

گواهی ها و افتخارات

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

1 ماه پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

سیستم یکپارچه مالی اداری سگال

تولید توسط سگال پرداز سینا (سهامی خاص)

مشخصات کلی:

سیستم یکپارچه مالی اداری سگال: ۱- اتوماسیون سگال ، ۲- گردش کار سگال ، ۳- آرشیو سگال ، ۴- فرم­ساز سگال ، ۵- ارتباطات سگال ، ۶- انبار سگال ، ۷- بازرگانی سگال ، ۸- دریافت و پرداخت سگال ، ۹- خزانه­داری (چک) سگال ، ۱۰- حسابداری سگال

چرا سیستم یکپارچه مالی اداری سگال از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

فکس الکترونیک , کارتابل الکترونیک , مدیریت زمان گرافیکی , فرمساز , گزارش ساز , پیام کوتاه , آرشیو فایل ,گردش کار , داشبورد الکترونیک , چند شرکتی , منشی تلفنی , پیام صوتی , پیام تصویری , کارتابل

قیمت: شروع از ۴,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

اتوماسیون مالی و اداری و صنعتی سایان

تولید توسط شرکت نرم افزاری سایان پرداز

مشخصات کلی:

مجموعه نرم افزارهای اتوماسیون منابع سازمان شامل نرم افزار حسابداری، نرم افزار خزانه داری، نرم افزار خرید و فروش، نرم افزار انبارداری، نرم افزار تولید، نرم افزار حقوق و دستمزد، نرم افزار بهای تمام شده، نرم افزار کنترل سفارشات و ...

چرا اتوماسیون مالی و اداری و صنعتی سایان از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

متاسفانه توضیحاتی برای این بخش ثبت نشده است!

قیمت: ۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (فناوری نیکراد (سهامی خاص)) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »