سیستم اینترپرایز نیکراد

سیستم اینترپرایز نیکراد

Nikrad Enterprise

سیستم جامع اتوماسیون مالی (حسابداری) ، اداری ، تجاری ، صنعتی و الگوی نوین ERP و CRM کاملا یکپارچه با تکنولوژی تحت وب Web based طبق استانداردهای بین المللی در سطح جهانی

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز مک اندروید iOS ویندوز فون لینوکس تحت وب سرویس ابری
دسته بندی
امور اداری / نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP)
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

بروزرسانی اطلاعات

8 روز پیش

توضیحات

- Nikrad Enterprise Suite به عنوان پلاتفرم شاخص فرایند مدار و ساخت یافته مدیریتی در دنیا ، الگوی یکپارچه و نوینی را برای مفاهیم ERP و CRM ارائه می دهد. این محصول Web Based بوده و ضمن فراهم کردن امکان دسترسی به اطلاعات از راه دور و با برقرار کردن یک اداره بدون کاغذ ، راهکاری نوین و قابل توسعه به منظور ارتقاء سطح مدیریت و برنامه ریزی اداری ، تجاری ، مالی و صنعتی موسسات است.

- Nikrad Express Suite راهکاری قدرتمند ، نوین ، ساده و بر پایه سیستم اینترپرایز است که مستقل از امور اداری بوده و در بر گیرنده مجموعه ای یکپارچه از سیستمهای مدیریت مالی ، تجاری و صنعتی می باشد. ماهیت تحت وب و امکان دسترسی به اطلاعات از راه دور همراه با سادگی عملکرد و جامع بودن ، این محصول را در جایگاهی خاص قرار داده است.

* قابلیت نصب در محل مشتری (نسخه های دائمی) و یا دیتا سنتر نیکراد (سرویس ابری)
* سرویس ابری یعنی خدمات نرم افزار تحت وب (آنلاین) به جای خرید و نصب نسخه دائمی
* دسترسی کامل به اطلاعات از راه دور و با بالاترین سرعت توسط انواع کامپیوتر ، لپ تاپ و Tablet
* راهکاری قدرتمند ، نوین ، جامع و منطبق با تکنولوژی روز دنیا و در بر گیرنده مجموعه ای یکپارچه از سیستمهای مدیریت مالی ، تجاری و صنعتی
* مجهز به فروشگاه اینترنتی با امکان ثبت و پیگیری سفارشات به صورت آنلاین و ارتباط مستقیم با سیستم حسابداری و انبار
* درگاه بیرون سازمانی جهت ثبت و پیگیری امور توسط مشتریان و Help Desk
* طراحی فرم های اطلاعاتی و فرایند های گردش کار اتوماتیک
* سیستم آرشیو جهت بارگذاری و نگهداری فایل ها و مدارک

* 30 روز استفاده رایگان

امکانات

خزانه داری

مدیریت وصول

مدیریت حقوق و دستمزد

حسابداری

سیستم حضور غیاب

مدیریت تامین کنندگان

تصمیم ساز

سیستم خرید و فروش

پیام کوتاه

مدیریت اموال و دارایی

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

تحت وب واقعی ، CRM و ERP کاملا یکپارچه ، ساده ، کارآمد ، مدرن ، رابط کاربری زیبا ، مقرون به صرفه ، ساخت یافته ، جامع ، تکنولوژی Java EE ، مجهز به فروشگاه اینترنتی و درگاه پشتیبانی مشتریان

بسته و نسخه های نرم افزار

اتوماسیون اداری و CRM

اتوماسیون اداری و CRM ، خرید ، فروش

اتوماسیون اداری و CRM ، خرید ، فروش ، انبار ، حسابداری

اتوماسیون اداری و CRM ، خرید ، فروش ، انبار ، حسابداری ، تولید

پرسنلی ، احکام ، حقوق و دستمزد

درگاه بیرون سازمانی جهت ثبت و پیگیری امور توسط مشتریان و Help Desk

معرفی و فروش اینترنتی کالا و خدمات به صورت آنلاین ، ارتباط مستقیم با سیستم حسابداری مالی و انبارداری ، پیگیری سفارش به صورت آنلاین ، مشاهده و پرداخت صورتحساب و ...

ویژگی های فنی

پلتفرم توسعه

Java

پایگاه داده

MySql

امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
قفل و امنیت
قفل نرم افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
Setup / از راه دور
سخت افزارهای مورد نیاز

گواهی و تاییدها

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک به شماره 101804

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان

آموزش رایگان اولیه

نامشخص
نحوه آموزش
Help / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان

پشتیبانی رایگان اولیه

نامشخص
نحوه پشتیبانی
تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت / 24 ساعته

قیمت و شرایط فروش

نحوه خرید
خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین)
اطلاعات بیشتر
نسخه آزمایشی (Demo) / کاتالوگ / نمایش حضـوری / نمایش آنلاین
قیمت
شروع از 8,000,000 ريال

تصاویر و فیلم

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (فناوری نیکراد (سهامی خاص)) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »