نرم افزار مدیریت مشتری CRM طلا

نرم افزار مدیریت مشتری CRM طلا

Tala CRM (Customer Relationship Management)

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) با امکان ایجاد فرصت های فروش و بازارهای هدف، مشتریان بالقوه ی شما را طبقه بندی نموده و با نگهداری سوابق مذاکرات، مکالمات، مکاتبات ، مستندات و در مجموعه کلیه ی ارتباطات صورت گرفته با دسترسی سریع به آنها ، یک سازمان فروش منسجم بدون مرز برای شما ایجاد می نماید.

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز تحت وب
دسته بندی
امور اداری / مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
مناسب برای کسب و کارهای
نامشخـص

بروزرسانی اطلاعات

11 ماه پیش

توضیحات

نرم‌ افزار CRM مدیریت ارتباط با مشتری


نرم افزار crm | سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان |مدیریت ارتباط با مشتری در ایران | CRMآنلاین | IranCRM | نرم افزارمدیریت ارتباط با مشتریان | ایران CRM | سی آر ام | نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری | مدیریت ارتباط با مشتری | CRM فارسی |


در دنیای امروز با توجه به رقابت بسیار بالایی که در بین شرکت‌ها و دیگر ارگان‌های تجاری جهت جذب و نگهداری مشتری وجود دارد، استفاده از سیستم‌های مکانیزه درزمینه‌ی جذب و حمایت ازمشتری اجتنا‌ب‌ناپذیراست. نرم افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) سیستم مدیریت تعاملات یک شرکت با مشتریان حال و آینده می‌باشد که از تکنولوژی جهت سازمان‌دهی، اتوماسیون و همگام‌سازی فروش، بازاریابی، خدمات پس ازفروش به مشتری و پشتیبانی فنی آنها بهره می‌گیرد. در واقع، نرم افزار CRM مجموعه‌ای از اپلیکشن‌ها (نرم افزارهایی) را تحت پوشش قرار می دهد که به مدیران علاوه برموارد مذکور ،امکان مدیریت اطلاعات و ارتباطات مشتریان، دستیابی سریع به اطلاعات تجارت، ثبت یکپارچه آنها و همچنین مدیریت کارمندان، فروشندگان و ارتباطات با شرکا را به راحتی فراهم می سازد.



___________________________________________________________


نرم‌ افزار CRM طلا (پل ارتباطی بین مشتری و فروشنده‌ی موفق)
مدیریت امور بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش کالا / خدمات و رضایتمندی مشتریان یا ارباب رجوع در هر شرکت یا سازمان، از ارکان اساسی پویایی و رشد آن مجموعه به شمار می‌رود. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) با امکان ایجاد فرصت های فروش و بازارهای هدف، مشتریان بالقوه ی شما را طبقه بندی نموده و با نگهداری سوابق مذاکرات، مکالمات، مکاتبات ، مستندات و در مجموعه کلیه ی ارتباطات صورت گرفته با دسترسی سریع به آنها ، یک سازمان فروش منسجم بدون مرز برای شما ایجاد می نماید. در واقع CRM طلا تصویری کاملا روشن با جزئیات کامل از مشتریان و تمامی فرآیند فروش به کاربر می دهد تا متناسب با هرمشتری ارتباطی پویا ، همه جانبه و مستقل برقرار نماید و بنابراین از این طریق فرصت های بیشتری برای فروش ایجاد شده و رضایت مندی مشتری نیز بیشتر تامین گردد.
چرا باید از نرم افزار crm استفاده کنیم:
سیستم جامع CRM طلا با بهره گیری از تکنولوژی روز و با رویکردی یکپارچه ، امکان بهره گیری از اطلاعات جامع سازمانی را جهت پیشبرد فروش و ارتقای ارتباطات مستمر با مشتریان را فراهم می آورد. در واقع CRM طلا می تواند چرخه فروش سازمان شما را کوتاهتر و وفاداری مشتریان را بیشتر نماید که همین امر موجب افزایش مشتریان شما ، ارائه خدمات بهتر و افزایش تولیدات سازمان شما می گردد.
آشنایی بیشتر با نیازها ، خواسته ها و گرایشات مشتری و سرعت در برآورده نمودن آنها
ایجاد زمینه هایی جهت مراجعه مجدد مشتری و بهره برداری های بیشتر از خدمات سازمان شما
افزایش زمینه های بازاریابی
افزایش میزان کم و کیف سرویس دهی به مشتریان
کاستن از مشکلات مشتریان و در نتیجه کاستن از عدم رضایتمندی مشتریان و اعتراضات آنان ودریافت عکس العمل های مثبت از جانب مشتری
صرفه جویی در میزان هزینه هایی که در تبلیغات و معرفی خدمات سازمان یا شرکت شما مورد استفاده قرار می گیرند.
کاهش فعالیت ها و اتلاف انرژی های دست و پاگیر که ضمن رسیدن به مرحله فروش اعمال می گردند و موجب به هدر رفتن سرمایه های انسانی و مالی سازمان خواهند شد.


با سیستم CRM طلا شما قادر خواهید بود :

اطلاعات به روز تماس با مشتریان را داشته باشید.
از تعداد و علت تماسهای مشتریان آگاه شوید.
کلیه مراحل اجرایی فرایند فروش و بازار یابی سازمان را کنترل نمائید.
از نقاط مشکل ساز فرایند های ارتباطات و فروش خود آگاهی داشته باشید.
سوابق فروش هر مشتری را نگهداری نمایید.
امکان ارسال SMS و Email های انبوه در کوتاه ترین زمان بر اساس گروه مشتریان
گزارش عملکرد پرسنل (کارهای باقیمانده و یا انجام نشده ) در بازه های زمانی مشخص (روزانه، هفتگی، ماهانه)
گزارش مشتریان و نحوه ی رفتار آنها
دسته بندی میزان مشتریان براساس میزان خرید و یا عواملی مانند نوع کالاهای خریداری شده ،علت خرید ،نحوه ی شروع همکاری و ...
گزارش از فاکتورهای صادر شده
گزارش از پیامهای ارسال شده
گزارش از وجوه دریافتی و ....

امکانات

دفترچه تلفن

دفترچه ایمیل

تاریخچه تماس ها

ارسال پیامک

ارسال فکس

شناسه ی CALLER ID

مدیریت بازار یابی

زمان سنج

مدیریت برخورد بامشتری

سیستم نظر سنجی

چاپ فاکتور

سطوح دسترسی کاربران

مدیریت تامین کنندگان

انبار داری

مدیریت مشتریان حقیقی و حقوقی

اعتبار سنجی مشتریان

گزارشات روزانه

آرشیو کلیه ارتباطات

کارتابل کاربران

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

اپلیکیشن و تحت وب

بسته و نسخه های نرم افزار

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

ویژگی های فنی

پلتفرم توسعه

نامشخص

پایگاه داده

Access

امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
قفل و امنیت
قفل سخت افزاری
نیاز به اینترنت
دارد
نحوه نصب
Setup / از راه دور / کپی فایل / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
بسته به مشتری

گواهی و تاییدها

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان

آموزش رایگان اولیه

بسته به مشتری
نحوه آموزش
Help / ویدئو آموزش / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان

پشتیبانی رایگان اولیه

12 ماه
نحوه پشتیبانی
تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت / 24 ساعته

قیمت و شرایط فروش

نحوه خرید
خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین)
اطلاعات بیشتر
نسخه آزمایشی (Demo) / کاتالوگ / نمایش حضـوری / نمایش آنلاین
قیمت
شروع از 6,500,000 ريال

تصاویر و فیلم

آخرین اخبار

طرح تابلو اعلانات الکترونیکی و هوشمند جهت نمایش فعالیت های روزانه پرسنل سازمان / شرکت / ..

30 آذر 1394

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (طرح اندیشان تولید « گروه طلای نرم ») مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »