نرم افزار فروشگاههای زنجیره ای ملک

نرم افزار فروشگاههای زنجیره ای ملک

malek department store software

ضمن تأمین انتظارات صاحبان مشاغل در سطح کوچک، متوسط و بزرگ و راحتی کار با آن، موارد موردنیاز اداره مالیات بر مشاغل و مالیات بر ارزش‌افزوده را ارائه می‌نماید، ضمناً قابلیت انتقال خودکار گزارش‌های فصلی را به سایت وزارت دارایی دارد و شامل حسابداری خریدوفروش، دریافت و پرداخت‌ها، انبار و حقوق و دستمزد است.

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز
دسته بندی
امور مالی و تجاری / نرم افزارهای خرید و فروش و بازاریابی
مناسب برای کسب و کارهای
نامشخـص

بروزرسانی اطلاعات

1 سال و 6 ماه پیش

توضیحات

نرم‌افزار جامع و یکپارچه فروشگاهی شامل موارد زیر است:
نرم‌افزار حسابداری
نرم‌افزار انبارداری و حسابداری انبار
نرم‌افزار خریدوفروش و حسابداری فروش
نرم‌افزار دریافت و پرداخت (خزانه‌داری)
تمامی مراحل عملیاتی فروشگاه، دریافت نقدی یا چک بابت فاکتور فروش تا پرداخت نقدی یا چک بابت فاکتور خرید در سیستم یکپارچه ملک قابل پیاده‌سازی است.
با استفاده از این نرم‌افزار موجودی انبار، فاکتورهای فروش و دریافت‌های نقدی در نرم‌افزار مخصوص خود ثبت‌شده و درنهایت سند مالی آن به‌صورت سیستمی به برنامه مالی ارسال می‌شود.
ازجمله مزایای نرم‌افزارهای یکپارچه ملک امکان تعریف بی‌نهایت کاربر و تعیین سطوح دسترسی برای هر یک از کاربران است. این نرم‌افزار قابلیت پیاده‌سازی به‌صورت شبکه‌ای با بی‌نهایت کاربر فارغ از نوع سیستم‌عامل کامپیوتر کاربرها را دارا است.
در بخش اطلاعات عمومی صفحه اصلی برنامه‌های جامع و یکپارچه ملک امکان ویرایش مشخصات شرکت و همچنین ثبت آرم شرکت، شماره اقتصادی، کد پستی است که مشخصات ثبت‌شده در تمامی پرینت‌های گزارشات فاکتور فروش، فاکتور خرید و ... نمایش داده می‌شود، همچنین امکان تعریف بی‌نهایت دوره مالی با توجه به نیاز شرکت و بی‌نهایت شرکت مجزا نیز در این بخش وجود دارد.
نرم‌افزار حسابداری مالی:
سیستم حسابداری مالی ملک قابلیت ثبت‌اسناد مالی به سه صورت اسناد تفکیکی، هرروز یک سند و سند تجمیعی را دارا است. با تعریف اولین شرکت در سیستم مالی ملک، کدینگ استاندارد متناسب با نوع شرکت (خدماتی، پیمانکاری، تولیدی و بازرگانی) به‌صورت پیش‌فرض ارائه می‌گردد که کاربر با توجه به نیاز خود می‌تواند از کدینگ ارائه‌شده استفاده نماید و یا کدینگ را حذف و کدینگ جدید را به‌صورت دلخواه وارد نرم‌افزار مالی ملک نماید. این نرم‌افزار قابلیت تعریف کدینگ در ۶ سطح را دارد که سه سطح پیوسته (حساب گروه، حساب کل و حساب معین) و سه سطح شناور (حساب تفضیلی، حساب پروژه و حساب مرکز) است.
اطلاعات‌پایه
تعریف کدینگ
نسخه‌برداری از کدینگ
تعریف موضوع اسناد حسابداری
معرفی تعطیلات
تعریف دوره مالی سفارشی با محدوده زمانی دلخواه
تعریف کاربر و سطوح دسترسی
عدم استفاده از قفل سخت‌افزاری
امکان تعریف حساب گروه، حساب کل، حساب معین، حساب تفصیلی، حساب پروژه و حساب مرکز---بالاترین سطح کدینگ مالی حساب مالی حساب گروه است که به سه نوع حساب‌های ترازنامه‌ای، سود و زیانی، انتظامی تقسیم می‌شود. همچنین پایین‌ترین سطح تعریف کدینگ سطوح شناور است که قابلیت گروه‌بندی به بی‌نهایت گروه با توجه به نیاز کاربر می‌باشد
امکان نسخه‌برداری از کدینگ: این بخش از سیستم مالی ملک شامل تعریف کدینگ توسط کاربر، نسخه برادری از کدینگ و حذف دوره مالی می‌باشد
نسخه‌برداری از کدینگ: امکان انتقال کدینگ یک دوره مالی به دوره‌های دیگر را برای کاربر فراهم می‌سازد
حذف دوره مالی: امکان حذف کلیه کدینگ و جداسازی کدینگ دوره‌های مالی مختلف تعریف‌شده را برای کاربر فراهم می‌سازد. با انجام این عملیات کاربر می‌تواند کدینگ های هر دوره مالی را متفاوت از دوره‌های دیگر تعریف نماید
تعریف موضوع اسناد مالی: در این قسمت می‌توان به‌منظور دسته‌بندی اسناد مالی موضوعاتی را تعریف نمود و در ثبت سند مالی از آن استفاده کرد
امکان معرفی تعطیلات به‌منظور جلوگیری از صدور سند حسابداری به تاریخ روزهای تعطیل
امکان تعریف بی‌نهایت دوره‌های مالی بدون محدودیت زمانی دوره‌های استاندارد و سفارشی بر اساس سیاست شرکت
امکان تعریف بی‌نهایت کاربر برای شرکت و تعیین سطوح دسترسی مجزا برای تک‌تک کاربرها
عدم استفاده از قفل سخت‌افزاری
اطلاعات عملیات
ثبت‌اسناد مالی سیستم مالی ملک
امکان بستن حساب‌ها
ثبت‌اسناد مالی سیستم مالی ملک:در فرم ثبت سند قابلیت‌های قابل‌توجهی تعبیه‌شده است. این قابلیت‌ها شامل موارد زیر است:
امکان دسترسی به صفحه تعریف کدینگ هنگام ثبت سند
امکان ثبت‌اسناد دارای مغایرت
امکان تکرار اسناد مالی بعد از هر سند دلخواه
امکان جابجایی آرتیکل های یک سند مالی
امکان رؤیت لیستی از تمام اسناد ثبت‌شده در سیستم مالی
امکان جستجوی کامل درس‌اند به‌صورت جستجو بر اساس مبلغ بدهکار، مبلغ بستانکار، شرح سند، تاریخ سند به دو صورت جستجو در تمامی اسناد و جستجو در همین سند
امکان ضمیمه کردن و اضافه نمودن (فایل‌های PDF و Excel و ...) به سند مالی
امکان یادداشت گزارش در اسناد
امکان بررسی نمودن و قطعی نمودن اسناد مالی
امکان رؤیت کلیه اسناد با توجه به فیلترهای تاریخ، موضوع اسناد، اسناد دارای مغایرت و ...
امکان پرینت از سندهای مالی در فرم ثبت سند به‌صورت چهار ستونی و دو ستونی
امکان بستن حساب‌های موقت و حساب‌های مربوط به شرکت‌های تولیدی و همچنین صدور اسناد اختتامیه و افتتاحیه
گزارشات حسابداری مالی
مرور حساب‌ها
کلیه گزارشات:
گزارش کدینگ حسابداری
گزارش اسناد حسابداری
گزارش تراز حساب‌ها
گزارش دفتر روزنامه عمومی
گزارش ماهانه حساب‌ها
گزارش خلاصه ماهانه اسناد حسابداری
گزارش صورت سود و زیان
گزارش ترازنامه
امکان طراحی گزارش با توجه به نیاز کاربر
گزارش گردش حساب‌های معین
گزارش گردش حساب‌های کل
گزارش گردش حساب‌های گروه
گزارش گردش حساب‌های پروژه
گزارش گردش حساب‌های مرکز
گزارش گردش حساب‌های تفضیلی
گزارش گردش پروژه بر اساس معین
گزارش گردش مرکز بر اساس معین
گزارش تفضیلی بر اساس معین
گزارش پروژه بر اساس مرکز
گزارش پروژه بر اساس تفضیلی
گزارش مرکز بر اساس تفضیلی
گزارش معین بر اساس پروژه
گزارش معین بر اساس مرکز
گزارش معین بر اساس تفضیلی
گزارش مرکز بر اساس پروژه
گزارش تفضیلی بر اساس پروژه
گزارش تفضیلی بر اساس مرکز
مرور حساب‌ها
امکان گزارش‌گیری از بالاترین سطح (سطح گروه) به پایین‌ترین سطح (حساب گروه، مرکز، پروژه) و امکان پرینت از این بخش
امکان تعریف شرکت: در سیستم مالی ملک امکان تعریف بی‌نهایت شرکت وجود دارد.
تنظیمات: در این بخش کدینگ های مربوط به بستن حساب‌ها باید تنظیم گردد (حساب عملکرد، سود و زیان انباشته، سود و زیان جاری و حساب‌های مالیاتی)و همچنین حساب‌های مربوطه برای بستن شرکت تولیدی
هزینه‌های مواد- سربار- دستمزد
موجودی کالای در جریان ساخت
موجودی کالای ساخته‌شده
بهای تمام‌شده کالای ساخته‌شده
بهای تمام‌شده کالای فروش رفته
نرم‌افزار انبار و حسابداری انبار
نرم‌افزار انبارداری برای نگهداری موجودی کالاهای فروشگاه هم تعدادی و هم ریالی می‌باشد که در زیر به جزییات آن می‌پردازیم.
اطلاعات‌پایه
امکان تعریف انبارهای مختلف با روش‌های قیمت‌گذاری میانگین موزون – fifo و استاندارد با سرفصل‌های مالی مختلف
امکان تعریف گروه‌های مختلف کالا به‌منظور دسته‌بندی کالای تعریف‌شده
امکان تعریف کالاها با توجه به شماره بارکد آن‌ها و ایجاد کد تفضیلی خودکار به ازای هر کالا
امکان تعریف کالاهای سریال پذیر و سریال ناپذیر
امکان تعریف گروهی کالاها
امکان تعریف انواع رسید و انواع حواله به‌منظور دسته‌بندی رسید و حواله‌های هر انبار
تنظیمات: امکان تغییر طول کد کالا با توجه با طول استاندارد بارکد انبارها رسید و حواله انبار و همچنین تعیین سرفصل‌های مربوط به مالیات
اطلاعات عملیات
درخواست خرید کالا:
با استفاده از این امکان، میزان کالای موردنیاز هر انبار ثبت‌شده تا در هنگام رسید انبار موجودی این کالاها تأمین گردد.
ثبت رسید انبار:
رسید انبار که به‌منظور افزایش موجودی انبار با توجه به تعداد رسید شده انجام می‌شود در سیستم انبارداری نرم‌افزار ملک امکان تبدیل فرم درخواست خرید کالا به رسید انبار وجود دارد. با انجام این عملیات تعداد کل کالا ثبت‌شده در نرم‌افزار درخواست کالا به‌صورت پیش‌فرض به کاربر ارائه می‌شود و کاربر می‌تواند با توجه به مقدار واقعی رسید تعداد کالا را تغییر دهد.
درخواست کالا از انبار:
چنانچه هر بخش و هر فروشگاه از انبار فروشگاه درخواست تعدادی کالا را داشته باشد می‌تواند در این فرم تعداد درخواستی خود را ثبت نماید.
ثبت حواله از انبار:
حواله انبار به‌منظور خروج کالا از انبار و کاهش موجودی انبار است. در برنامه انبار ملک امکان تبدیل کالای ثبت‌شده در فرم درخواست کالا از انبار به‌حسب پیش‌فرض به کاربر ارائه می‌شود و کاربر می‌تواند با توجه به مقدار واقعی حواله شده تعداد کالا را تغییر دهد.
انتقال بین انبارها:
با انجام این عملیات موجودی‌های انبار به انبار دیگر انتقال می‌یابد و یک حواله به‌منظور کاهش موجودی کالاهای انبار مبدأ و یک رسید به انبار مقصد برای افزایش موجودی کالاهای انبار مقصد ثبت می‌شود
برگه‌های انبارگردانی و انجام عملیات انبارگردانی سیستمی
صدور اسناد رسید و حواله سیستمی به برنامه مالی
گزارش‌های انبار:
بخش گزارش‌ها
این بخش شامل اطلاعات زیر است:
امکان دریافت گزارش لیست کالاها در انبارهای مختلف به تفکیک نوع کالای موجود در هر انبار و یا به‌صورت کلی
امکان دریافت گزارش موجودی کالاها در انبارهای مختلف به تفکیک نوع کالای موجود در هر انبار و یا به‌صورت کلی
امکان دریافت گزارش درخواست خرید صادره جهت هر انبار و به تفکیک نوع کالا به‌صورت خاص و یا کلی
امکان دریافت گزارش لیست انبارهای فعال
امکان دریافت گزارش لیست انبارهای غیرفعال
امکان دریافت گزارش لیست کالاهای ورودی به انبارهای مختلف در دوره زمانی خاص و به تفکیک
امکان دریافت گزارش لیست کالاهای خروجی
امکان دریافت گزارش کسری و اضافه انبارگردانی جهت هر یک از انبارها در دوره زمانی مشخص
امکان دریافت گزارش کاردکس انبار به تفکیک انبار و نوع کالای موجود در هر انبار
گزارش رسید انبارها - تعدادی
گزارش رسید انبارها – ریالی
گزارش درخواست کالا از انبارها
گزارش حواله‌های انبار تعدادی
گزارش حواله‌های انبار ریالی
گزارش انتقالی بین انبارها
گزارش انبارگردانی
گزارش پیگیری کالاهای دارای شماره‌سریال
امکان گزارش کالاهای فاقد موجودی
گزارش فرمولاسیون محصول
گزارش برنامه‌ریزی تولید
گزارش کسری کالای تولیدی
ارائه نمودار گردش کالاها به‌صورت میله‌ای، خطی و دایره‌ای
امکان دریافت گزارش گردش کالاها برحسب نیاز کاربر
گزارش کاردکس هر کالا
گزارش آنالیز گردش کالاها
گزارش موجودی کالاها در خط تولید، کمتر از نقطه سفارش، بیشتر از حداکثر، بدون کنترل و کمتر از حداقل
سیستم خریدوفروش
با استفاده از سیستم خریدوفروش ملک تمامی فاکتورهای خرید، مشخصات فروشندگان، فاکتورهای فروش، مشخصات مشتریان قابل ثبت و گزارش‌گیری می‌باشد.
اطلاعات‌پایه خرید
امکان تعریف روش‌های خرید (روش مستقیم و...) به‌منظور دسته‌بندی فاکتورهای خرید و گزارش‌گیری از آن
امکان تعریف نوع خرید (نمایندگی‌ها و...)
امکان تعریف گروه‌های مختلف فروشندگان به‌منظور دسته‌بندی ثبت و گزارش‌گیری از مشخصات فروشندگان
امکان تعریف فروشندگان و ثبت کلیه مشخصات آن‌ها
تنظیمات: امکان تعریف سرفصل‌های انواع هزینه‌های فاکتور خرید و انواع خدمات فاکتور خرید و مالیات و عوارض و تعیین طول کد
اطلاعات عملیات خرید
امکان ثبت فاکتورهای خرید و پرینت آن‌ها
امکان ثبت تخفیفات خرید به‌صورت کلی و جزئی
در حالت کلی، تخفیف به کل فاکتور خرید تعلق می‌گیرد و درنهایت بین کل کالاهای فاکتور خرید سرشکن می‌شود و در حالت جزئی به تک‌تک کالاهای فاکتور خرید و به‌صورت دلخواه تخفیف تعلق می‌گیرد.
امکان ثبت مالیات و عوارض: با سرفصل‌های مالیات و عوارض جدا
در ثبت فاکتور خرید مالیات و عوارض به‌صورت جزئی و کلی قابل تخصیص دادن است در حالت کلی مالیات و عوارض به کل فاکتور تعلق می‌گیرد در حالت جزئی می‌توان مالیات و عوارض را فقط به بعضی از کالاهای یک فاکتور خرید تخصیص داد.
ثبت هزینه‌ها و خدمات: ثبت هزینه‌ها و خدمات به سه صورت قابل پیاده‌سازی می‌باشد:
هزینه جزئی و خدمات: در این هزینه‌ها و خدماتی که به ازای یک فاکتور خرید داده می‌شود به بعضی از کالاهای فاکتور خرید تعلق می‌گیرد به بعضی دیگر نه!
هزینه و خدمات کلی فاکتور خرید: در این حالت هزینه و خدمات به کل فاکتور خرید تعلق می‌گیرد. این هزینه و خدمات قابل سرشکن شدن (به‌صورت سیستمی) هر کالاها به سه صورت ریالی، تعدادی، مبلغ می‌باشد.
هزینه و خدماتی که سرشکن نمی‌شوند:
در این حالت هزینه و خدمات ارائه‌شده با سرفصل مجزا در فاکتور خرید ثبت می‌شود.
برگشت از خرید
با انجام این عملیات تعداد کالاهای یک فاکتور خرید که به فروشنده برگردانده شده می‌توان ثبت کرد با انجام این عملیات یک حواله سیستمی جهت خروج کالا از انبار از برنامه انبار و یک سند مالی به سیستم حسابداری مالی ارسال می‌گردد.
صورتحساب فروشندگان
اطلاعات‌پایه

در این حالت کلیه صورت‌حساب‌های فروشندگان لیست شده و کل گردش کالایی که با فروشنده موردنظر فروشگاه داشته نمایش دهد.
گزارشات خرید
گزارش فاکتور خرید
گزارش خرید برگشتی
گزارش صورتحساب فروشندگان
گزارش آمار خرید
گزارش آمار خرید کالا
گزارش صورت خرید
امکان طراحی گزارش با توجه به نیاز کاربر
سیستم فروش
بخش اطلاعات‌پایه

این بخش شامل اطلاعات زیر است:
امکان تعیین روش فروش (مستقیم، اقساط، غیرمستقیم، تعاونی و ...)
امکان تعیین نوع فروش (خرده، عمده‌فروشی، پورسانتی و ...)
امکان تعیین مناطق فروش (استانی، شهر و منطقه)
امکان معرفی ویزیتورها و تعیین پورسانت
معرفی مناطق فروش و ویزیتورهای هر منطقه
معرفی اشخاص سهیم در فاکتور فروش ازنظر مشخصه ارتباطی و درصد دریافتی
امکان تعریف بهای فروش محصولات یا کالا و مبالغ پورسانت هر کالا
امکان معرفی مشتریان و تعیین اعتبار
امکان معرفی انواع تخفیفات
امکان معرفی انواع عوارض قانونی
امکان تغییر قیمت‌های فروش
امکان تغییر در اطلاعات‌پایه برای دوره مالی بعد
امکان معرفی پیغام برای صورتحساب
امکان تعریف هزینه‌ها و خدمات مربوط به فاکتورهای فروش
امکان تنظیم طول کد کالا، گروه کالا، مناطق فروش، گروه مشتری، مشتری، ویزیتور، اشخاص سهیم، پیش‌فاکتور، فاکتور فروش و فاکتور مرجوعی
امکان نمایش موجودی کالا
امکان کنترل موجودی منفی
امکان تعریف حساب‌های معین و تفضیلی مرتبط با فروش به‌منظور صدور اسناد حسابداری خودکار
بخش اطلاعات عملیات:

امکان ثبت پیش‌فاکتور و پرینت از پیش‌فاکتور
امکان تبدیل پیش‌فاکتور به فاکتور فروش
امکان ثبت فاکتور فروش با استفاده از دستگاه بارکد خوان
امکان ثبت دریافت نقدی از فروش و ثبت سند مالی روزانه سیستمی از برنامه فروش
امکان تخفیف کلی و جزئی: در حالت کلی تخفیف کل فاکتور فروش تعلق می‌گیرد اما در حالت جزئی تخفیف فقط یک یا چند کالای فاکتور فروش تعلق می‌گیرد.
امکان تخفیف کلی و جزئی: در حالت مالیات و عوارض کلی مالیات و عوارض به‌کل فاکتور فروش تعلق می‌گیرد؟ و حالت جزئی فقط به کالا تعلق می‌گیرد.
امکان ثبت خدمات و هزینه‌های فاکتور فروش
امکان صدور اسناد خزانه و انبار مرتبط از فاکتور فروش: با انجام این عملیات یک حواله از انبار و یک دریافت نقدی در برنامه خزانه‌داری ثبت می‌شود و اسناد مالی فروش و انبارداری و خزانه‌داری در حسابداری مالی ثبت می‌شود.
بخش اطلاعات عملیات

این بخش شامل اطلاعات زیر است:
امکان ثبت و نمایش مشخصات مشتریان و میزان بدهی آن‌ها
امکان ثبت اطلاعات دریافت و پرداخت مشتری بابت هر فاکتور
امکان ارائه کالای موجود در انبار
امکان نمایش و چاپ فاکتور فروش
امکان ثبت صورتحساب مشتری
امکان تعریف حساب‌های فروش و اشخاص (مشتریان)
امکان ارائه وضعیت حساب ویزیتورها
امکان ثبت برگشت از فروش کالا
امکان صدور پیش‌فاکتور
امکان ثبت تخفیفات کلی و جزءبه‌جزء کالا در فاکتور فروش
امکان محاسبه مالیات و عوارض به‌صورت کلی و هر ردیف انتخابی در فاکتور فروش
امکان صدور صورتحساب فروش کالا و درآمد خدمات
امکان جستجوی کلیه اطلاعات
امکان انتقال اطلاعات به دوره مالی بعد
امکان صدور سند حسابداری و ارسال آن به سیستم حسابداری مالی (دفترداری) به‌صورت خودکار
امکان کار در محیط شبکه بدون محدودیت در تعداد کاربران
سیستم دریافت و پرداخت (خزانه‌داری)
از سیستم خزانه‌داری ملک تمام جزئیات مربوط به دریافت و پرداخت صندوق، دریافت و پرداخت سفته، دریافت و پرداخت چک و کلیه بررسی و گزارش‌گیری از تمامی وضعیت‌های چک و همچنین مغایرت گیری بانکی امکان‌پذیر است.
سیستم دریافت و پرداخت (خزانه‌داری) شامل چهار بخش اصلی زیر است:
بخش اطلاعات‌پایه
این بخش شامل اطلاعات زیر است:
امکان معرفی موضوعات دریافت و پرداخت‌ها
امکان معرفی انواع ارز
امکان تعریف صندوق‌ها و تعیین سرفصل حساب معین و تفضیلی و مرکز و پروژه
امکان تعریف موجودی اولیه صندوق
امکان معرفی بانک‌ها و حساب‌های بانکی مختلف
امکان معرفی دسته‌چک بانک‌ها و کنترل هوشمند شماره‌سریال چک‌ها
امکان معرفی سایر موجودی‌های صندوق
امکان تنظیم طول کدهای مربوط به صندوقدار، دریافت و پرداخت صندوق، مجوز دریافت چک، مجوز پرداخت چک و مجوز سایر عملیات بانکی
امکان منظور شدن چک صادره به‌روز در حساب بانک و یا به‌حساب اسناد پرداختنی
امکان یادآوری تاریخ سررسید چک‌های صادره و دریافتی در روزهای آتی بر اساس تعداد روز انتخابی کاربر
امکان تعریف سرفصل حساب‌های مرتبط با اسناد پرداختنی و بانک‌ها و حساب‌های انتظامی
بخش عملیات صندوق
این بخش شامل اطلاعات زیر است:
امکان ثبت دریافت وجوه نقد (به‌صورت ارزی یا ریالی)
امکان ثبت ورودی و خروجی سایر موجودی‌های صندوق
امکان صدور سند حسابداری و ارسال آن به سیستم دفترداری به‌صورت خودکار
امکان ثبت سفته‌های دریافتی و یا پرداختی بابت ضمانت یا پول نقد با تعیین سرفصل حساب‌های مربوطه
امکان تعیین وضعیت سفته‌های عودت داده‌شده، نقد شده، برگشت به وضعیت قبلی
امکان کار در محیط شبکه بدون محدودیت در تعداد کاربران
بخش گزارش‌ها
در این بخش امکان فیلتر کردن و چاپ گزارش‌ها به شرح زیراست:
گزارش لیست حساب‌های بانکی
گزارش لیست صندوق‌ها
گزارش دسته‌چک‌ها
گزارش دریافت / پرداخت‌های صندوق
گزارش سایر موجودی‌های صندوق
گزارش دریافت و پرداخت‌های حساب‌های بانکی
گزارش دریافت و پرداخت‌های سفته
گزارش چک‌های دریافتی
گزارش وضعیت چک‌های دریافتی
گزارش چک‌های جایگزین شده
گزارش چک‌های صادره
گزارش وضعیت چک‌های صادره
چارت کلی چک‌های دریافتی
چارت کلی چک‌های صادره
چارت کلی موجودی صندوق
امکان طراحی گزارش با توجه به نیاز کاربر
بخش عملیات بانکی
این بخش شامل اطلاعات زیر است:
امکان ثبت چک‌های دریافتی بابت وجه نقد یا ضمانت و تعیین سرفصل حساب‌های مربوطه
امکان تعیین وضعیت چک‌های دریافتی که شامل: در جریان وصول، برگشتی، وصول‌شده، خرج شده، غیرفعال، فعال‌سازی و حذف خرج چک، حذف چک وصولی و حذف چک برگشتی، برگشت از جریان وصول و اعلام وصول است.
امکان جایگزینی چک‌های دریافتی بابت وجه نقد یا ضمانت
امکان صدور چک بابت وجه نقد یا ضمانت و تعیین سرفصل حساب‌های مربوطه
امکان مشخص نمودن وضعیت چک‌های بانکی، چک‌های تضمینی، چک‌های باطله و چک‌های پرداخت‌شده
امکان تنظیمات چاپ چک همه بانک‌ها
امکان ثبت سایر عملیات بانکی توسط شعب بانک، توسط دستگاه ATM، توسط دستگاه POS، توسط اینترنت بانک، توسط تلفن‌بانک، توسط ارسال SMS و سایر موارد
امکان تهیه صورت مغایرت بانکی از طریق خواندن فایل بانک و ثبت صورتحساب بانک
مغایرت بانکی
امکان ثبت صورتحساب بانکی به‌صورت دستی
امکان خواندن فایل‌های بانکی
مغایرت گیری سیستمی بین اسناد خزانه ثبت‌شده و حساب‌های بانکی

امکانات

امکانات این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

استفاده از نرم افزاربرای چندین شرکت بدون محدودیت در تعداد- ایجاد سطح دسترسی برای کارکنان با جزئیات - محیط کاربری دوستانه - ایجاد حساب برای هر انبار و کالا به تفکیک در سیستم حسابداری

بسته و نسخه های نرم افزار

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

ویژگی های فنی

پلتفرم توسعه

نامشخص

پایگاه داده

ندارد

امکان اجرای تحت شبکه
ندارد
نرم افزارهای مورد نیاز
قفل و امنیت
ندارد
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
نامشخـص
سخت افزارهای مورد نیاز

گواهی و تاییدها

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان

آموزش رایگان اولیه

نامشخص
نحوه آموزش
نامشخـص
پشتیبانی رایگان

پشتیبانی رایگان اولیه

نامشخص
نحوه پشتیبانی
نامشخـص

قیمت و شرایط فروش

نحوه خرید
خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین) / خرید از فروشگاه های سطح کشور
اطلاعات بیشتر
نسخه آزمایشی (Demo) / کاتالوگ / نمایش حضـوری
قیمت
شروع از 0 ريال

تصاویر و فیلم

تصاویر این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (توسعه سیستم های کاربردی و حسابداری ملک) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »