نرم افزار حقوق، پرسنلی و دستمزد شایگان سیستم

نرم افزار حقوق، پرسنلی و دستمزد شایگان سیستم

Shygun PayRoll Software

نرم افزار پرسنلی ، حقوق و دستمزد ابزار پیشرفته ای را در اختیارمدیران موسسه قرارمی دهد تاعلاوه برکاهش حجم عملیات دستی و درنتیجه کاهش نیروی انسانی و زمان موردنیاز جهت انجام محاسبات حقوق و دستمزد، باتکیه براطلاعات جامعی که توسط این سیستم دراختیارمدیران مالی قرارمی گیرد، تصمیمات صحیح و لازم رابه موقع اتخاذ نمایند. دراین سیستم، تغییردرقوانین و رویه ها به راحتی قابل انجام می باشد و دراین ارتباط هیچ نگرانی وجود نخواهد داشت.

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز
دسته بندی
امور مالی و تجاری / نرم افزارهای حقوق و دستمزد
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

بروزرسانی اطلاعات

5 ماه پیش

توضیحات

1. انجام کامل عملیات پرداخت حقوق و دستمزد:
تهیه فیشهای حقوقی ماهیانه هر پرسنل براساس فرم تدوین شده با فرمت دلخواه موسسه و یا فرم استاندارد. لیست بیمه، مالیات و حقوق پرسنل براساس فرمهای سازمان تامین اجتماعی و وزارت امور اقتصادی و دارایی یا هر فرم دلخواه تعریف شده. همچنین تهیه فایل ماهانه لیست حقوق بر روی فلاپی دیسک جهت ارائه به بانکها یا سازمان تامین اجتماعی.
2. امکان تعریف و تغییر موازین قانونی مانند
محل کار، اضافه کاری، نوبتکاری و شبکاری، ناهاری، حق اولاد، مسکن و خواروبار، بیمه، جدول مالیاتی ، عیدی و … توسط موسسه و تعریف و تهیه گزارش بصورت کاملا پارامتریک، تعریف و تغییر پارامترهای موسسه مانند: محل کار، مرکز هزینه، قسمت، رده سازمانی، محل پرداخت، مدرک تحصیلی، مزایا، اضافات سایر و کسورات سایر و تعریف فرم اسناد حسابداری در برنامه وجود دارد.
3. کنترل و اصلاح عملیات
در برنامه حقوق، پرسنلی و دستمزد امکان انجام محاسبات مجــدد برای ماههای گذشته و متعادل کردن مالیاتهای پرداختی در پایان هر ماه یا هر سال وجود دارد. همچنین امکان کنترل تخصیص یا عدم تخصیص مساعده، محاسبه و اصلاح اطلاعات عیدی، کنترل کسر یا عدم کسر قسط وام و دریافت و پرداخت اقساط تعاونی ها از دیگر امکانات این برنامه می باشد. چنانچه در اثر مشکلات محیطی از جمله قطعی برق در اطلاعات برنامه مشکلاتی ایجاد شود با استفاده از قابلیت اصلاح اطلاعات امکان اصلاح فایلهای قابل برگشت در برنامه پیش بینی شده است.
4. نگهداری اطلاعات در جریان پرسنل
امکان نگه داری اطلاعات درجریان پرسنل شامل ماموریتها به و مرخصی ها و همچنین تشویق ها و توبیخ ها ، هدایای نقدی و غیرنقدی ، اطلاعات درمانی و... به همراه اطلاعات تکمیلی هر کدام شامل تاریخ و مدت ماموریت ، محل ماموریت ،وسیلیه نقلیه ، مبلغ نشویق وتوبیخ و .
5. تعریف گزارشات به صورت پارامتریک
تمامی گزارشات و فرمهای نرم افزار از جمله فرم فیش حقوق، لیست مالیات،لیست بیمه، و... قابل طراحی توسط کاربر است .
6. دروه های مالی متعدد
امکان نگه داری دوره های ملی متعدد و همچنین نگه داری اطلاعات چندین شرکت با استفاده از یک نرم افزار وجود دارد.
7. صدور سند حسابداری
امکان ارتباط با نرم افزارCyber Account جهت صدور سند حسابداری و همچنین امکان تعریف فرمت دلخواه صدور سند و آرتیکل های آن توسط کاربر
8. ورود اطلاعات دسته ای
امکان ورود اطلاعات دسته ای برای گروه خاص و یا کل پرسنل برای مواردی همچون مساعده ، اضافه کار،مزایا، کسورات و ...
9. عیدی
امکان محاسبه عیدی و پیش پرداخت عیدی با توجه به تعداد روز کارکرد در طول سال و همچنین امکان تعیین نحوه محاسبه عیدی با استفاده از پارامترهای متعدد شامل ضریب عیدی ، سقف عیدی ، نوع بیمه و مالیات ، محاسبه کسر کار،استراحت ، غیبت و ...
10. وام و پس انداز
نگه داری اطلاعات وام و پس انداز پرسنل به همراه اطلاعات دقیق تعداد اقساط و مبلغ هر قسط و تعداد و مبلغ اقساط مانده برای هر یک از وامها و پس اندازها .
11. حفظ و ایمنی اطلاعات
* قفل سخت افزاری .
* تهیه پشتیبان از ازاطلاعات به صورت دستی بر روی هارد دیسکت ، فلش به صورت فشرده و غیر فشرده.
* پشتیبانی اتوماتیک اطلاعات به صورت روزانه.
* زمانبندی کردن پشتیبانی اطلاعات.
* تعیین گروههای امنیتی.
* تعیین کاربران مختلف. تخصیص نام کاربری و رمز ورود آنها.
* تخصیص دسترسی به کاربران( قسمت های مختلف برنامه، حسابها، کالاها، انبارها).
* گزارش گیری از عملیات انجام شده توسط کاربران (Log File).

امکانات

سیاست های ورود و خروج

سیاست های کارکرد روزانه

سیاست های کارکرد ماهانه

سیاست های کارکرد سالانه

مدیریت وام

مدیریت امور بیمه

مدیریت امور مالیاتی

ارتباط مستقیم به دستگاه حضور و غیاب

حسابداری حقوقی و دستمزدی مکانیزه

مدیریت مرخصی

گزارش ساز

محاسبه ی سود و کسورات

امکان نصب و تعیین قوانین خاص

تهیه انواع دیسکت ها(منظور بانک و بیمه ودارایی است)

مدیریت پس اندازها

عزل و نصب پرسنل بصورت بلادرنگ

محاسبه معوقه

عملیات پرداخت

مدیریت سنوات

ثبت فرمول های حقوقی

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

گرافیک و واسط کاربری زیبا و آسان نرم افزار - انعطاف پذیری بالای نرم افزار با استفاده از تنظیمات متنوع - گزارشات بسیار متنوع و کاربردی مورد نیاز شرکتها و اصناف مختلف - تعداد کاربران زیاد و متنوع محصول- عمر بالای محصول و اعمال نظرات آنان که نرم افزار را به مرحله پختگی رسانده است - پشتیبانی کامل از محصول

بسته و نسخه های نرم افزار

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

ویژگی های فنی

پلتفرم توسعه

Delphi

پایگاه داده

SqlServer

امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
قفل و امنیت
قفل سخت افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
Setup / از راه دور / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز

گواهی و تاییدها

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان

آموزش رایگان اولیه

دو جلسه
نحوه آموزش
Help / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان

پشتیبانی رایگان اولیه

پشتیبانی تلفنی رایگان بدون محدودیت زمانی
نحوه پشتیبانی
تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت

قیمت و شرایط فروش

نحوه خرید
خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین) / خرید از فروشگاه های سطح کشور / خرید از نمایندگی
اطلاعات بیشتر
نسخه آزمایشی (Demo) / کاتالوگ / نمایش حضـوری / نمایش آنلاین
قیمت
شروع از 9,300,000 ريال

تصاویر و فیلم

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (شایگان سیستم) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »