نرم افزار انبارداري رادیکال

نرم افزار انبارداري رادیکال

WareHouseManagmentRadical

نرم افزار انبارداری رادیکال، براي كنترل و مديريت ورود و خروج كالاي يك شركت يا سازمان مي باشد. توجه به كنترل اطلاعات ورود و خروج کالاها و داشتن اطلاعات بروز و صحیح از موقعیت مکانی و تعداد کالا ها در انبار یکی از مهمترین دغدغه های یک شرکت می باشد. مدیریت موجودی کالا در انبار های یک سازمان که همیشه بخش عظیمی از سرمایه را به خود اختصاص می دهد کمک بسزایی در کاهش هزینه ها و سود آوری سازمان خواهد کرد. مدیریت دائمی بر روی کالاهای موجود در انبار ها باعث افزایش سرعت ارائه خدمات به مشتریان می گردد و مشکلات موجود در سیستم های دستی و سنتی را از بین می برد. علاوه بر ثبت کالا های ورودی و خروجی‌،می توانید سریالهای هر کالا را کنترل و مدیریت نمائید ، نرم افزار انبارداری رادیکال امکاناتی را به‌وجود می‌آورد که سازما‌ن‌ها بتوانند به اطلاعات موجودی کالا در انبارها به‌صورت یکپارچه و صحیح دسترسی داشته باشند.

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز
دسته بندی
تولید و انبارداری / نرم افزار انبارداری
مناسب برای کسب و کارهای
نامشخـص

بروزرسانی اطلاعات

9 ماه پیش

توضیحات

مهمترین مزایای سیستم های انبارداری

حذف فرایند خرید و فروش کاغذی
مدیریت فرآیندهای انبارداری
مدیریت وضعیت انبار و کالاها
سرعت بالا در پیدا کردن اطلاعات کالا ها
جلوگیری از گم شدن رسید و حواله انبار

حذف هزینه های اضافی
جلوگیری از بایگانی تعداد زیادی کاغذ به عنوان رسید انبار
نگهداری و بازیابی اطلاعات به راحتی امکان پذیر است
چاپ رسید و حواله کالاها با مشخصات کامل
قابلیت سفارشی کردن کلیه گزارشات به نام خودتان

اطلاعات پایه نرم افزار

امکان ثبت و ویرایش مشخصات کالاها ، انبارها و مشتریان (اشخاص) به تعداد نامحدود
امکان تعریف گروه کالا و اختصاص کالا به گروه های تعریف شده به تعداد نامحدود
امکان جستجوی اطلاعات کالا بر اساس بخشی از نام کالا ، کد کالا و مدل
امکان اختصاص یک واحد اصلی و دو واحد فرعی برای هر کالا
امكان تخصيص كد كالا و یا بارکد با استفاده از بارکدخوان
ورود كالاها با قیمت خرید و فروش اول دوره از فايل اكسل
امکان ثبت نوع مصرف و استفاده از آن برای حواله های خارج شده از انبار و تفکیک خروج کالا بر اساس آن
امکان ثبت و ویرایش مشخصات رانندگان به تعداد نامحدود با قابلیت اختصاص شماره حساب ، شماره شبا ، شماره کارت و ...
امکان اختصاص عنوان امضاء و امضاء کنندگان برای چاپ های ورود کالا به انبار، خروج کالا از انبار، کالاهای مرجوعی، فاکتور خرید و فروش، کالاهای تعمیراتی و حواله انبار

اطلاعات مرتبط با کالا

قابلیت اختصاص موجودی اولیه به کالاها به تفکیک انبار
ثبت اطلاعات کالاهای وارد شده به انبار از طریق فرم ورود کالا به انبار
ثبت اطلاعات کالاهای خارج شده از انبار از طریق فرم خروج کالا از انبار
امکان صدور و چاپ برگه ورود کالا (رسید انبار) و خروج کالا (حواله انبار)
ثبت و ویرایش کالاهای مرجوعی به انبار و تعمیراتی
ثبت و ویرایش کالاهای مرجوعی از انبار و امانی و ضایعاتی
امکان ثبت سریال کالا در موجودی اولیه ، ورود کالا ، خروج کالا ، کالاهای مرجوعی به انبار ، کالاهای امانی وارده و صادره ، کالاهای ضایعاتی و تعمیراتی
قابلیت رونوشت (کپی) از حواله های خروج کالا از انبار ، رسید ورود کالا به انبار ، کالاهای مرجوعی ، کالاهای امانی و ضایعاتی
امکان ثبت راننده و شماره بارنامه و ... به ازای هر حواله خارج شده از انبار
قابلیت ثبت تاریخ انقضاء برای کالاها در ورود کالا به انبار ، خروج کالا ار انبار ، کالاهای مرجوعی ، کالاهای امانی ، کالاهای ضایعاتی وکالای مرجوعی از انبار
امکان 3 نوع چاپ متفاوت در ورود کالا ، خروج کالا ، کالاهای مرجوعی و تعمیراتی
قابلیت تغییر وضعیت کالاهای تعمیراتی به تعمیر شده / تعمیر نشده
قابلیت ثبت حواله کالاها بین انبارها
ثبت فاكتور هاي خريد و فروش كالا
چاپ فاكتور خرید و فروش بصورت A4 و پرینتر حرارتی و قابلیت تغییر چاپ ها با استفاده از ماژول طراحی چاپ
قابلیت رونوشت (کپی) از فاکتورهای خرید و فروش
چاپ لیست فاکتورهای خرید و فروش به همراه جزئیات کالاها به ازای هر فاکتور بصورت مجزا
قابلیت کنترل موجودی کالا در انبار انتخابی هنگام خروج کالا
هشدار به حداقل رسیدن موجودی کالا در خروج کالا از انبار
هشدار به حداکثر رسیدن موجودی کالا در ورود کالا به انبار
امکان جستجوی ترکیبی حواله ها (برگ خروج کالا) و رسید های (برگ ورود کالا) صادر شده ، کالاهای مرجوعی و تعمیراتی ، کالاهای امانی و ضایعاتی، فاکتورهای خرید و فروش بر اساس شماره ، تاریخ ، نام کالا ، نام انبار ، نام مشتری و ...
امکان مشاهده و چاپ لیست رسید ها و حواله های صادر شده مشتری بر اساس نام انبار ، تاریخ و ...
امکان مشاهده و چاپ لیست کالاهای تعمیراتی و مرجوعی مشتری بر اساس نام انبار ، تاریخ و ...
قابلیت کنترل خودکار و دستی شماره رسید و حواله برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی
امکان ثبت اطلاعات مالی تسویه فاکتورهای خرید و فروش بصورت نقد ، فیش ، حواله بانکی ، کارتخوان POS و ...
قابلیت ثبت تاریخ سررسید در فاکتورهای خرید و فروش و تهیه گزارش بر اساس آن برای موعد پرداخت فاکتور ها
ثبت درخواست های خريد كالا به همراه سه چاپ متفاوت

گزارشات

گزارش موجودی تعدادی و ریالی انبار به تفکیک انبار ، نام کالا ، تاریخ با قابلیت فیلتر کالاهای فاقد گردش در انبار یا انبارهای انتخاب شده
گزارش کاردکس تعدادی کالا به تفکیک نام انبار ، نام مشتری ، نام انبار و تاریخ با قابلیت فیلتر کالاهای فاقد گردش در انبار یا انبارهای انتخاب شده
گزارش ریز کارکرد کالاهای یک مشتری (شامل کالاهای خارج شده از انبار ، فاکتور خرید و فروش)
گزارش سفارشات کالا ( اختصاصی کالاهای به حداقل و حداکثر رسیده )
گزارش وضعیت سریال کالاها بر اساس تاریخ ، نام کالا ، انبار ، مشتری ، وضعیت سریال ، توضیحات و ...
گزارش از تاریخ انقضاء کالاها به تفکیک نام انبار ، نام کالا ، تاریخ ، توضیحات و ...
گزارش موجودی تعدادی انبار بر اساس واحدهای فرعی دوم و سوم به تفکیک انبار ، نام کالا ، تاریخ با قابلیت فیلتر کالاهای فاقد گردش در انبار یا انبارهای انتخاب شده
گزارش کالاهای وارد شده ، کالاهای خارج شده ، کالاهای تعمیراتی ، مرجوع شده به انبار
گزارش ریز عملکرد و صورتحساب ریالی مشتریان
گزارش ریز عملکرد کاربران برای آگاهی مدیر سیستم از عملیات ثبت شده
امكان گزارش گيري در بازه هاي زماني خاص
گزارش ريز كاركرد كاربران
قابلیت تغییر در چاپ ها با استفاده از ماژول طراحی چاپ
گزارش کاردکس ریالی کالا ، انبار و مشتریان با فیلترهای متنوع
گزارش تجمیعی از کالاهای وارده به انبار (ورود ، ورود امانی ، مرجوعی به انبار و فاکتور خرید و ...) به تفکیک انبار ، کالا ، مشتری و تاریخ
گزارش تجمیعی از کالاهای خارج شده از انبار (خروج ، خروج امانی ، مرجوع از انبار ، کالاهای ضایعاتی ، فاکتور فروش و ...) به تفکیک انبار ، کالا ، مشتری و تاریخ
گزارش کالاهای ضایعاتی ، مرجوعی از انبار بصورت مجزا
گزارش کالاهای امانی وارد شده و خارج شده از انبار بصورت مجزا

امکانات

امكان تعريف 3 امضاء و سمت برای چاپ ها و گزارشات
تعریف و ایجاد سال مالی
تعريف كاربر
تعريف سطوح دسترسي پیشرفته براي هر کاربر و هر فرم بصورت مجزا
پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات
قابلیت مرتب سازی اطلاعات بر اساس کد ، نام و تاریخ ثبت

امکانات

مدیریت کالاهای چند جزئی

انبارگردانی

مدیریت نقطه سفارش مجدد

مدیریت تأمین کنندگان

مدیریت کالاها

معرفی کدینگ کالا

گروه بندی کالاها

ساختار درختی کالا ها

امکان لیبلینگ کالا

تولید کاردکس برای کالای ها

بارکد خوان

مدیریت انبار چند موقعیتی

کنترل موجودی انبارها

تعیین سطح دسترسی به انبار

مدیریت کالاهای برگشتی

ثبت و صدور بارنامه

ارتباط با ترازوی دیجیتالی

مدیریت مشتری، کارمندان

مدیریت امور بانکی

مدیریت مالی

گزارش ساز

سیستم پیام کوتاه

جستجوی پیشرفته کالا

بسته و نسخه های نرم افزار

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

ویژگی های فنی

پلتفرم توسعه

Delphi

پایگاه داده

Access

امکان اجرای تحت شبکه
کمتر از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
قفل و امنیت
قفل سخت افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
Setup / از راه دور / کپی فایل / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز

گواهی و تاییدها

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان

آموزش رایگان اولیه

2 ساعت در محل شرکت
نحوه آموزش
Help / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان

پشتیبانی رایگان اولیه

6 ماه
نحوه پشتیبانی
تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت

قیمت و شرایط فروش

نحوه خرید
خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین)
اطلاعات بیشتر
نمایش حضـوری / نمایش آنلاین
قیمت
شروع از 0 ريال

تصاویر و فیلم

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (داده پردازی رایان پرسیس ( انفورماتیک آرا )) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »