نرم افزار مدیریت مشتری و فروش آرا

نرم افزار مدیریت مشتری و فروش آرا

Customer & Sale Management Ara

نرم افزار "مدیریت مشتری و فروش آرا" بصورت اختصاصی برای شرکت های نرم افزاری تولید شده است و هدف این نرم افزار ثبت اطلاعات مشتری و حالات مختلف فروش که شامل فروش نقدی - فروش پستی(دریافت وجه در زمان توزیع) و فروش اعتباری می باشد که در هر لحظه می توانید وضعیت یک مشتری را از لحاظ اطلاعات مالی و سفارشات جدید و همچنین مدت زمان پشتیبانی را بررسی نمائید.

مشخصات

پلتفرم اجرا
دسته بندی
امور مالی و تجاری / نرم افزارهای خرید و فروش و بازاریابی
مناسب برای کسب و کارهای
نامشخـص

بروزرسانی اطلاعات

1 سال و 4 ماه پیش

توضیحات

مدیریت یک شرکت نرم افزاری بدون اطلاعات دقیق و به روز امکان‌پذیر نیست ، نرم افزار "مدیریت مشتری و فروش آرا" بهره‌وری و کارایی سازمان را افزایش می‌دهد.

با استفاده از اين سيستم شما مي توانيد اطلاعات و سوابق مشتريانتان را ثبت و نگهداری نمائید و در کوتاه ترین زمان ممکن ، می توانید فعالیت های فروش و پاسخ گویی به مشتریان را سامان دهی نمائید. همچنین همواره اطلاعات به روز ، دقیق و صحیحی از حساب ها و مدت زمان پشتیبانی مشتریان خواهید داشت.

نرم افزار "مدیریت مشتری و فروش آرا" بصورت اختصاصی برای شرکت های نرم افزاری تولید شده است و هدف این نرم افزار ثبت اطلاعات مشتری و حالات مختلف فروش که شامل فروش نقدی - فروش پستی(دریافت وجه در زمان توزیع) و فروش اعتباری می باشد که در هر لحظه می توانید وضعیت یک مشتری را از لحاظ اطلاعات مالی و سفارشات جدید و همچنین مدت زمان پشتیبانی را بررسی نمائید.

"نرم افزار مدیریت مشتری و فروش آرا" ، پیگیری درخواست ها را بسیار آسان نموده و مشتریان شما رضایت خاطر بیشتری نسبت به خرید از شرکت شما را خواهد داشت.

امکانات کلی نرم افزار :

اطلاعات پایه :

1. تعریف واحد به همراه ضریب
2. تعریف کالا (نرم افزار) و یا خدمات به همراه کد ، قیمت فروش و قیمت همکار
3. تعریف مشتریان
4. چاپ های پستی : که در آن اطلاعات گیرنده و فرستنده چاپ خواهد شد.
5. تعریف اطلاعات پشتیبانی : امکان تعریف انواع پشتیبانی برای کالاها (نرم افزار) و یا خدمات به همراه مبلغ
6. قرار گرفتن کد های فعالسازی و ایجاد کدها (در صورت نیاز بصورت اختصاصی نوشته خواهد شد)


عملیات فروش :

1. ثبت درآمد و هزینه های شرکت
2. ثبت اطلاعات واریزی مشتریان همراه با تعداد قفل های دریافتی (قفل نرم افزاری / سخت افزار) توسط مشتری
3. ثبت اطلاعات قفل های دریافتی (قفل نرم افزاری / سخت افزار) توسط مشتری
4. ثبت اطلاعات خرید پستی (دریافت وجه در زمان توزیع) و امکان انتقال به اطلاعات واریزی پس از دریافت وجه
5. ثبت اطلاعات فاکتور های اعتباری و چاپ پیش فاکتور و فاکتور فروش
6. ثبت اطلاعات پشتیبانی مشتریان به همراه تاریخ شروع و تاریخ پایان پشتیبانی با توجه به نرم افزار خریداری شده توسط مشتری
7. ایجاد کد های فعالسازی و اختصاص آن به نرم افزار خریداری شده توسط مشتری (در صورت نیاز بصورت اختصاصی نوشته خواهد شد)
8. ثبت اموال و دارایی های شرکت


سفارشات و درخواست های مشتریان :

1. ثبت سفارشات و درخواست های مشتریان و امکان تعیین کردن دو وضعیت ومعلق و تایید شده برای آنها
2. ثبت اطلاعات نگارش های متفاوت و تغییرات نسخه های نرم افزار ها
3. ثبت تغییرات و امکانات جدیدی که میخواهید در آینده به نرم افزارهای خود اضافه نمائید و امکان تعیین کردن دو وضعیت انجام شده و یا انجام نشده .
4. ثبت سوالات متداول و خطا های ممکن به همراه دستور العمل پاسخگویی به مشتری - این قسمت از برنامه کمک بسزایی در رفع مشکلات و سوالات مشتریان می نماید و همچنین پاسخگویی سریع تر و آسانتر به مشتری را برای کارشناسان پشتیبان شرکت فراهم می کند.


گزارشات نرم افزار :

1. گزارش جامع از اطلاعات مشتریان : شامل اطلاعات واریزی ، مدت زمان پشتیبانی و کدهای فعالسازی دریافت شده (قفل نرم افزاری / سخت افزار)
2. گزارش جامع مالی به تفکیک تاریخ ، نوع اطلاعات (اطلاعات واریزی ، اطلاعات فروش پستی ، هزینه ها ، درآمد و ... )
3. گزارش ریز عملکرد مشتریان : در این گزارش کلیه عملیات انجام شده برای یک مشتری را می توانید مشاهده نمائید و وضعیت مشتری مورد نظر از لحاظ بدهکاری ، بستانکاری و بی حساب بودن مشخص می شود .
4. گزارش ماهیانه - ریالی به تفکیک سال . بصورت کلی جمع مبالغ فروش نقدی ، فروش پستی ، فاکتور های اعتباری ، درآمد ، هزینه ، جمع کل واریزی و جمع کل درآمد را در ماه های یک سال نمایش می دهد.
5. گزارش ماهیانه - تعدادی به تفکیک سال . بصورت کلی جمع تعداد مشتریان جذب شده ، تعداد واریزی های نقدی و تعدادد فروش پستی را نمایش می دهد.


امکانات برنامه :

1. تنظیمات برنامه : قرار دادن نام و لوگو شرکت خود در نرم افزار برای کلیه چاپ ها
2. امکان تعریف کاریر
3. دفترچه تلفن و ثبت اطلاعات شماره های تماس
4. امکان تهیه و بازیابی از اطلاعات برنامه

امکانات

عملیات خرید و فروش نقدی

عملیات خرید و فروش چک

خرید و فروش کالا

خرید و فروش خدمات

ثبت و صدور پیش فاکتور

ثبت و صدور فاکتور

مدیریت فروش ویژه

مدیریت حساب های بانکی

عملیات خرید و فروش اقساطی

مدیریت تامین کنندگان

مدیریت بیش از یک فروشگاه

مدیریت بیش از یک صندوق

مدیریت اعتباری مشتریان

مدیریت امور انبار کالا

اتصال به دستگاه بارکد

اتصال به ترازو

اتصال به صفحه لمسی

بسته و نسخه های نرم افزار

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

ویژگی های فنی

پلتفرم توسعه

Delphi

پایگاه داده

Access

امکان اجرای تحت شبکه
کمتر از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
قفل و امنیت
قفل نرم افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
Setup / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز

گواهی و تاییدها

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان

آموزش رایگان اولیه

2 ساعت در محل شرکت
نحوه آموزش
حضوری
پشتیبانی رایگان

پشتیبانی رایگان اولیه

6 ماه
نحوه پشتیبانی
تلفنی / اینترنتی / در محل شرکت

قیمت و شرایط فروش

نحوه خرید
خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین)
اطلاعات بیشتر
نمایش حضـوری / نمایش آنلاین
قیمت
1,450,000 ريال

تصاویر و فیلم

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (داده پردازی رایان پرسیس ( انفورماتیک آرا )) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »