مشاهده خبر بازگشت به لیست اخبار

انتخاب نرم افزار CRM : راهنمای خرید

نوشته شده توسط: فروزان
در تاریخ:

بخش سوم

مزایای استفاده از نرم افزار CRM

بسیاری از مزایای CRM فراتر از عملیات روزانه گسترش می یابند. نرم افزار CRM تنها به پیگیری اطلاعات و افزایش فروش کمک نمی کند در زمان و پول شما نیز صرفه جویی می کند، در حالی که به تیم فروش شما اجازه می دهد در کار خود کارآمدتر باشند.

در اینجا مزایایی که صاحبان کسب و کار کوچک در مورد نرم افزار CRM دوست داشتند را بیان می کنیم:

صرفه جویی در زمان. یکی از بزرگترین مزایای استفاده از نرم افزار CRM این است که می تواند با استفاده از خودکارسازیه قسمتی از عملیات، زمان زیادی را ذخیره کند. Jeffrey Arnold ، رئیس بازاریابی 4Spot ، بازاریابی اینترنتی، شرکت طراحی وب و SEO ، گفت نرم افزار CRM او اجازه می دهد تا به جای هدر دادن زمان برای انجام کارهای تکراری ، زمان خود را بیشتر بر روی رشد کسب و کار خود صرف کند. به عنوان مثال او گفت از آنجایی که نرم افزار انتخابی او قدرتمند است، می تواند به طور خودکار تمام چشم اندازها را از طریق فروشها پیگیری کند، بنابراین او مجبور به پیگیریه تمام سرنخ ها به صورت دستی نمی باشد.

صرفه جویی در هزینه. گزینه های CRM مقرون به صرفه بسیاری برای کسب و کارهای کوچک وجود دارد. اما آنها همچنین می توانند به دلیل داشتن راه حل جامع هزینه ها را کاهش دهند و می تواند شما را از نیاز داشتن ابزارهای متعدد پیاده سازی برای انجام کارها، نجات دهند. Ramon Khan، مدیر توسعه کسب وکار در National Air Warehouse، عمده فروش HVAC، گفت نرم افزار CRM شرکت خود را دوست دارد زیرا چندین ویژگی ادغام ارائه می دهد و می تواند با قیمت مقرون به صرفه ای، سفارشی شود.

بازاریابی ایمیل بهتر. Ty Swartz، صاحب Chief’s Touch Consulting ، آژانس بازاریابی بین المللی ، گفت نرم افزار CRM شرکت او باعث جذب مشتریان بیشتری شده است. به عنوان مثال، نرم افزار به او اجازه داد مقدار زیادی ایمیل های شخصی که توسط نوع مخاطب تقسیم بندی شده بودند را ارسال کند، که به نوبه خود، میزان قابل توجهی از بازاریابی ایمیل شرکت افزایش یافت. Louis Altman ، مدیر عامل شرکت GlonaFone، ارائه دهنده سرویس ماهواره ای ارتباطات افزود که نرم افزار CRM شرکت او گزارش های بازاریابی ایمیل دقیقی را ارائه می دهد که شامل جزئیات همانند باز کردن، کلیک کردن، انتخاب کردن، ناشران و گزارشات اسپم می باشد.

ویژگی های اضافی. Altman گفت که علاوه بر بازاریابی ایمیل، نرم افزار CRM یک بانک اطلاعاتی جامع از دیگر ویژگی ها، مانند پاسخگویی اتوماتیک، سبد خرید، صورتحساب و ذخیره سازی هر گونه اطلاعات، که یک شرکت در دوره عادی از کسب و کار نیاز دارند را ارائه می دهد. علاوه بر این، Kline از راه حل های Jakk ، افزود که نرم افزاری که شرکت او استفاده می کند یک سیستم جامع مدیریت ارتباط با مشتری است که شامل ابزارهای مانند  صورت حساب و مدیریت پروژه می باشند.

به تیم فروش کمک می کند تا به اهداف خود برسند. CRM پیگیری عملکرد کارکنان را بسیار آسان می کند. Mayfield از Cascade گفت نرم افزار CRM در رابطه با یک راه حل شخص ثالث به تیم شرکت بینش مستقیمی درست از داشبرد CRM به کمیسیون خود، اهداف سهمیه بندی، مقابله ارزیابی و سایر اطلاعات حیاطی فروش می دهد. Mayfield گفت این قابلیت کمک می کند تا تصویر روشنی از مراحل فروش، از ارتباط با مشتری تا فروش نهایی، نقاشی شود. علاوه بر این، Cory Cannon، رئیس و مدیر عامل شرکت WePresent، ارائه دهنده سیستم بی سیم، گفت پلت فرم CRM که شرکت او استفاده می کند شامل وبلاگ نویسی، بازاریابی رسانه های اجتماعی و قابلیت های SEO  ،که همه آنها به تیم های فروش در یافتن سرنخ ها و حضور بیشتر در فرآیند بازایابی ، کمک می کنند.

انتخاب نرم افزار صحیح CRM

آیا آمادگی سرمایه گذاری بر روی نرم افزار CRM را دارید؟ انواع مختلفی از نرم افزارهای CRM وجود دارد، انتخاب مناسب ترین آنها کلید رشد کسب وکار شماست.

در اینجا سوالاتی مطرح شده است که به گفته صاحبان کسب و کار کوچک، باید این سوالات از فروشندگان بالقوه پرسیده شود:

        ·            آیا برای کسب و کارهای کوچک ساخته شده است؟

        ·            سهولت استفاده از آن چقدر است؟ آیا می توانم به راحتی به کارمندانم آموزش دهم؟

        ·            این نرم افزار تا چه حد قابل تنظیم است؟

        ·            چه ویژگی هایی برای کمک به من در فروش، بازاریابی و جنبه های دیگر کسب وکار وجود دارد؟

        ·            سهولت ادغام آن با راه حل هایی که در حال حاضر استفاده می کنم چقدر است؟

        ·            در استفاده از نرم افزار چه محدودیت هایی وجود دارد؟

        ·            هزینه کل نرم افزار چقدر است؟ آیا هیچ تنظیمات یا هزینه های اضافی دارد؟ در صورتی که بخواهم کاربرهای بیشتری اضافه کنم چطور؟

        ·            چه نوع ویژگی های امنیتی برای حفاظت از کسب و کار من و داده های مشتریان وجود دارد؟ در صورت قطع شدن برق چه اتفاقی می افتد؟ چگونه از داده های من بر روی ابر بک آپ گرفته می شود و می توانم فورا به آنها دسترسی داشته باشم؟

        ·            اگر به کمک احتیاج داشته باشم چه نوع سرویس مشتری به من ارائه می دهید؟ آیا می توانم در هر زمان به شما دسترسی داشته باشم، یا یک چرخه طولانی وجود دارد؟


منبع: Choosing CRM Software: A Buyer's Guide
برچسب ها: -

هیچ دیدگاهی تاکنون برای این خبر ثبت نشده است.

اولین نفر باشید!
دیدگاه خود را ثبت کنید: