مشاهده خبر بازگشت به لیست اخبار

مزایای نرم افزارهای مدیریت فروش - بخش دوم

نوشته شده توسط: علی نوری
در تاریخ:

دیگر مزایای نرم افزار مدیریت فروش

برای جذب سرنخ های (مشتریان بالقوه) جدید، شناسایی و اعتبارسنجی آنان، پیش بینی رفتار آنها، مسیر بندی برای بازاریابی بهتر و تمام کردن موفقِ فرانید فروش این نرم افزارها بسیار کاربردی هستند. این پکیج های نرم افزاری ارائه شده، بخش لاینفک و حیاتی مدیریت سرنخ ها شده و آنان را برای افزایش بیشتر نرخ تبدیل مشتری بالقوه به بالفعل، تواناتر می سازد.

در اینجا برخی دیگر مزایا را باتفاق هم بررسی میکنیم:

 

تمرکز بر کسب و کار از جنس اتوماسیون

در این صورت هزینه ها کاهش یافته، زمان از دست رفته برای کارهای  دستی و کارگری کمتر شده و در جهت کمتر شدن ریسک هم گامی برداشته شده است.کسب و کارها می توانند به شکل تاثیرگذار تری بر شایستگی های کانونی و مدیریت جامع ِ خود تمرکز کنند و زمان کمتری را صرف کارهای تکراری دستی کنند.

سهولت استفاده

یکی از موارد مهمی که استفاده از یک ابزار مدیریت فروش را تسهیل می کند، واسطه کاربری شهودی محور و قابل اتکاست. یعنی در واقع کارِ کارشناسان فروش را به کمک تامین دسترسی سریع به داده ها و زنجیره های رابطه ای آنها، ساده سازی میکند. می توانید از نرم افزار برای افزایش نرخ تبدیل مشتریان بالقوه به بالفعل و کسب عواید بیشتر و افزایش لیست مشتریان، بطور کلی استفاده کنید.

 

گزارش ها و تحلیل ها

برای بررسی اینکه آیا مبارزات تبلیغاتی و بازاریابی موثر واقع شده از اینگونه نرم افزارها کمک بگیرید. این نرم افزار در جهت بررسی میزان و حجم ترافیک مشتریان وارد شده به لیست اخیر و نیز اینکه نرخ تبدیل فعلی با آنچه برنامه ریزی کرده بودیم مطابقت دارد یا خیر، کاربرد خوبی دارد.توسط این نرم افزار موثر، عملکرد پیشین آنالیز شده، کمبودها کشف می شوند و نیز سود و عایدات فروش ارتقا خواهد یافت.

 

تمرکز بیشتر بر فروش

در صورت استفاده از این نرم افزارها، نمایندگان فروش و کارشناسان بیشتر بر خودِ فروش تمرکز دارند تا بر روی فعالیت های دفتری و اداری. چراکه اطلاعات به روز شده مشتریان در دست است و براحتی می توان خدمات یا محصولات را به آنها فروخت. این نمایندگان قادر خواهند بود تا اطلاعات پایگاه داده را از هر کجا، در هر زمان که اراده کنند، بدست آورند.

گزینه های سفارشی

در نظر داشته باشید، سامانه های فروش که برای شما عزیزان توصیه شده است، برای مطابقت با نیازهای سازمانی شما قابل سفارشی سازی ست. در این صورت می توانید داده های فروش منحصر بفرد را برای هر تیم خاص که انتخاب شده است، آماده کنید و از همین طریق، تاثیرگذاری و بهره وری را در فروش و بازاریابی ارتقا دهید.  


در ادامه بحث با بخش سوم با ما همراه باشید...


منبع: آرمانت
برچسب ها: -

هیچ دیدگاهی تاکنون برای این خبر ثبت نشده است.

اولین نفر باشید!
دیدگاه خود را ثبت کنید: