نانوواچ

نانوواچ

راهکار منابع انسانی “نانوواچ” که قابل استفاده بر روی انواع گوشی های هوشمند است با بهره مندی از فن آوری های ابری در راستای پاسخگویی به نیازهای منابع انسانی در زمینه حضور و غیاب پرسنل، درخواست مرخصی و ماموریت طراحی و تولید شده است. نانوواچ مناسب افراد دورکار (Freelancer)، استارت آپ ها، شرکت های کوچک، متوسط و سازمان های بزرگ است. این محصول قابلیت ارتباط با انواع سامانه های نرم افزاری موجود در سازمان را دارد، هم چنین امکاناتی کم نظیر به سازمان هایی ارائه می کند که چندین شعبه و یا چندین شرکت متنوع در مجموعه خود دارند. نظارت کمتر، نظم بیشتر

مشخصات

نوع کسب و کار
شرکت یا موسسه
دفتر مرکزی
تهران
شروع از سال
1397

ارتباط و تماس

استان
تهران - تهران
تلفن

02141325

نشانی
شبکه های اجتماعی
وضعیت در آرمانت
« در انتظار تایید »
بروزرسانی اطلاعات محصولات
10 ماه پیش

محصولات

نرم افزار مدیریت پرسنل نانوواچ

تولید توسط نانوواچ

معرفی نرم افزار:

نانوواچ یک سرویس آنلاین مبتنی بر فضای ابری در زمینه مدیریت پرسنل می‌باشد که خدماتی مانند حضور و غیاب پرسنل، محاسبه حقوق دستمزد، مدیریت سطح دسترسی و... را ارایه می‌دهد.

پشتیبانی رایگان اولیه از ابتدا تا ۳ ماه پس از پایان سرویس
آموزش رایگان اولیه دارد
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار مدیریت پرسنل نانوواچ
کاتالوگ
دارد
نرم افزار مدیریت پرسنل نانوواچ
دمو
دارد
نرم افزار مدیریت پرسنل نانوواچ
پشتیبانی رایگان
از ابتدا تا ۳ ماه پس از پایان سرویس
نرم افزار مدیریت پرسنل نانوواچ
آموزش رایگان
دارد
چرا نرم افزار مدیریت پرسنل نانوواچ از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

تکنولوژی ابری- دسترسی لحظه‌ای- بدون نیاز به راه اندازی-

قیمت: شروع از ۷۵,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

« این اطلاعات توسط (نانوواچ) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »