مدیریت جلسات سامیکس

مدیریت جلسات سامیکس

Meeting Management System(MMS)

سازماندهی شدن و به روز نگه داشتن اطلاعات جلسات سازمان اغلب وظیفه دشواری است. سیستم نرم افزاری مدیریت جلسات سامیکس رویکرد یکپارچه ای برای برگزاری بهتر جلسات، کنترل و مدیریت وقایع مربوط به یک جلسه و تصمیم گیری سریع تر را فراهم می کند. این سیستم جلسات را مطابق با برنامه ای که تنظیم کرده اید سازماندهی کرده و همه افراد را مطلع نگه می دارد.

قیمت: ثبت نشده است.
نحوه خرید: نامشخـص
راه های مشاهده: نامشخـص

تاکنون دیدگاهی برای این نرم افزار ثبت نشده است
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(0 از ۵)
مدیریت جلسات سامیکس
کاتالوگ
این نرم افزار دارای کاتالوگ نمی باشد.

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
سامیکس
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۸۵
سایر محصولات
سیستم مدیریت پروژه سازمانی سامیکس / پورتال سامیکس / سیستم مدیریت مستندات سامیکس

راه های ارتباطی با سامیکس

تلفن
۰۲۱۸۸۴۴۶۳۷۴
فکس
ایمیل
bdm@samix.ir
آدرس
تهران- سهروردی جنوبی- کوچه لشگری- پلاک 9- واحد 1

توضیحات

با هماهنگی کامل با میل سرور سازمان ، سیستم مدیریت جلسات سامیکس برنامه ریزی و ارسال دعوت نامه ها را به وسیله ایمیل و پیامک امکان پذیر مینماید. همچنین با بهره بری ازظاهری ساده و کارکرد آسان ، سیستم مدیریت جلسات سامیکس به سرعت میتواند بدون نیاز به آموزش های پیچیده و زمان بر در محیط سازمان به کار گرفته شود. سیستم مدیریت جلسات سامیکس یک سیستم تحت وب است که میتوان در هر لحظه و از هر مکان با استفاده از اینترنت به آن دسترسی داشت. این سیستم امکان تعیین دستور جلسه به تفکیک افراد ارائه دهنده و موضوعات ارائه شده با زمان بندی دقیق پیش از جلسه را فراهم میکند. بدین ترتیب افراد حاضر در جلسه با آگاهی کامل نسبت به روندی که قرار است در جلسه طی شود، خود را آماده میکنند. همچنین با دارا بودن بخشی مجزا برای مدیریت صورت جلسات به خوبی از اهمیت آن ها برای سازمان ها آگاه بوده و با ارائه محصول بر بستر وب امکان جستجو و دسترسی آسان صورت جلسات در هر زمان را به آسانی امکان پذیر میسازد.

مشخصات

پلتفرم اجرا
دسته بندی
امور اداری / نرم افزار های مدیریت جلسات
مناسب برای کسب و کارهای
نامشخـص

امکانات

امکانات این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

ویژگی های کلی این سیستم : مدیریت کاربران - مدیریت جلسات در سطح سازمان-انعطاف پذیری در اعمال مناسب سازی ها-کاربر پسند-تعداد کاربر نامحدود-سطح بالای امنیت-حذف کاغذ از سیستم های جلسات -تحت وب- ارائه به صورت میزبانی تحت وب و یا لایسنس-مدیریت چرخه حیات جلسه و وظیفه ها-پشتیبانی از طریق سامانه امور مشتریان سامیکس-آموزش حضوری و تحت وب-

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

پلتفرم توسعه
نامشخص
پایگاه داده
ندارد
امکان اجرای تحت شبکه
ندارد
نرم افزارهای مورد نیاز
قفل و امنیت
ندارد
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
نامشخـص
سخت افزارهای مورد نیاز
آموزش رایگان اولیه: نامشخص
نحوه آموزش: نامشخـص
پشتیبانی رایگان اولیه: نامشخص
نحوه پشتیبانی: نامشخـص

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

2 سال و 4 ماه پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

نقد و بررسی

هیچ دیدگاهی تاکنون برای این نرم افزار ثبت نشده است.

اولین نفر باشید!
ثبت دیدگاه

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (سامیکس) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »