پیش‌بینی و کسب آگاهی از نیازهای مشتریان و تلاش برای مرتفع نمودن آن‌ها و همچنین بالا بردن کیفیت خدمات و محصولات ارائه شده از مهمترین وظایف مدیران هر شرکت می‌باشد. گروه راهکارهای سازمان الکترونیک آبانگان در راستای تحقق بخشیدن به این مهم و اقدام به طراحی و پیاده ­سازی راهکارهای نرم­ افزاری مدیریت ارتباط با مشتریان در بستر نرم افزار Microsoft Dynamic CRM 2013 نموده است.

قیمت: ثبت نشده است.
نحوه خرید: خرید حضوری
راه های مشاهده: نمایش حضـوری / نمایش آنلاین

تاکنون دیدگاهی برای این نرم افزار ثبت نشده است
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(0 از ۵)
راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان آبانگان
دمو
این نرم افزار دارای دمو نمی باشد.

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
توسعه ارتباطات رایانه ای آبانگان
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۸۳
سایر محصولات
سیستم برنامه ریزی، کنترل و مدیریت پروژه آبانگان / سیستم مدیریت الکترونیکی مستندات آبانگان / راهکار مدیریت سرمایه انسانی آبانگان

راه های ارتباطی با توسعه ارتباطات رایانه ای آبانگان

تلفن
۰۲۱۸۸۰۵۵۷۹۴
فکس
ایمیل
n.narmi@abaneganco.com
آدرس
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز شمالی، کوچه زاینده رود، پلاک 12

توضیحات

در دنیای کسب و کار کنونی مفهوم ارتباط با مشتری و مشتری مداری در مرکز توجه همگان قرار گرفته است چرا که مشتری مهمترین عامل رکود یا شکوفایی وضعیت اقتصادی هر واحد تجاری و کاری به شمار می آید. امروزه سازمان ها و شرکت های بزرگ، مشتریان خود را در قلب تمام فعالیت ها قرار داده و برنامه ها و استراتژی های بازاریابی و فروش خود را بر این اساس تعریف و تعیین می نمایند. آنچه امروزه در حال تغییر و دگرگونی است وسعت دادن اختیار به مشتری است. مدیریت ارتباط با مشتری در عصر حاضر به دانشی تخصصی در زمینه تجارت تبدیل شده است. این روش علاوه بر کاهش هزینه برقراری ارتباط با مشتریان، به برقراری، تحکیم و تثبیت رابطه‌ای سودمند با مشتریان و مخاطبان کمک به سزایی می نماید.
پیش‌بینی و کسب آگاهی از نیازهای مشتریان و تلاش برای مرتفع نمودن آن‌ها و همچنین بالا بردن کیفیت خدمات و محصولات ارائه شده از مهمترین وظایف مدیران هر شرکت می‌باشد. گروه راهکارهای سازمان الکترونیک آبانگان در راستای تحقق بخشیدن به این مهم و اقدام به طراحی و پیاده سازی راهکارهای نرم افزاری مدیریت ارتباط با مشتریان در بستر نرم افزار Microsoft Dynamic CRM 2013 نموده است.
مزایای بهره گیری از سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان آبانگان
سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان آبانگان (Abanegan CRM Solution) در صورت استقرار و بهره برداری مزایای زیر را به همراه خواهد داشت:
• ساده‌سازی فرآيندهای بازاريابی و فروش
• تقسيم بندی مناسب بازار، قيمت واگذاری و جايگاه يابي مناسب محصول
• افزایش سرعت و دقت در ثبت و تنظیم مراحل فروش و بازاریابی
• افزایش فروش، درآمد و سود شرکت به صورت بلند مدت
• افزایش کارآیی در داخل سازمان
• بالا بردن بازدهی با استفاده از ارتباطات قوی در سطح سازمانی
• سهولت و سرعت در ورود و نگهداری اطلاعات مشتریان
• امکان بهره گیری از به روز ترین بانک اطلاعات مشتریان و مشاغل موجود
• كشف مشتريان جديد و تسريع معاملات برای پرسنل فروش
• مدیریت مؤثر بازاریابی و فروش و خودکارسازی فرآیندها
• بهبود فرآیند پشتیبانی و خدمت رسانی به مشتریان
• افزايش رضايت مشتريان و بالا بردن ميزان وفاداري آن‌ها به شركت و محصولات مربوطه
• و ...

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز تحت وب
دسته بندی
امور اداری / مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
مناسب برای کسب و کارهای
نامشخـص

امکانات

دفترچه تلفن

دفترچه ایمیل

تاریخچه تماس ها

ارسال پیامک

ارسال فکس

شناسه ی CALLER ID

مدیریت بازار یابی

زمان سنج

مدیریت برخورد بامشتری

سیستم نظر سنجی

چاپ فاکتور

سطوح دسترسی کاربران

مدیریت تامین کنندگان

انبار داری

مدیریت مشتریان حقیقی و حقوقی

اعتبار سنجی مشتریان

گزارشات روزانه

آرشیو کلیه ارتباطات

کارتابل کاربران

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

قابلیت اختصاصی سازی بر اساس نیاز مشتری - بهره گیری از بستر ماکروسافت شیرپوینت -قابلیت ارتباط با سایر نرم افزارهای سازمان الکترونیک (بر بستر شیرپوینت)

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

پلتفرم توسعه
.Net Framework
پایگاه داده
SqlServer
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
-
قفل و امنیت
قفل نرم افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
از راه دور / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
-
آموزش رایگان اولیه: نامشخص
نحوه آموزش: Help / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه: نامشخص
نحوه پشتیبانی: تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت / 24 ساعته

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

1 سال و 11 ماه پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

نرم افزار CRM ماندگار

تولید توسط تدبیرگران ماندگار

معرفی نرم افزار:

کاربرپسندترین نرم افزار CRM موجود در ایران و اولین نرم افزار CRM تولید شده با MVC و به صورت Responsive در ایران

پشتیبانی رایگان اولیه دارد
آموزش رایگان اولیه با توجه به نیاز مشتری
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار CRM ماندگار
کاتالوگ
دارد
نرم افزار CRM ماندگار
دمو
دارد
نرم افزار CRM ماندگار
پشتیبانی رایگان
دارد
نرم افزار CRM ماندگار
آموزش رایگان
با توجه به نیاز مشتری
چرا نرم افزار CRM ماندگار از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

کاربرپسند بودن نرم افزار - سرعت بالا - استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها

قیمت: شروع از ۱۰ ريال
مشاهده جزئیات

نیکراد CRM

تولید توسط فناوری نیکراد (سهامی خاص)

معرفی نرم افزار:

سیستم جامع مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و اتوماسیون اداری ، یکپارچه شده با سیستم مدیریت منابع سازمان و حسابداری. تحت وب ، یکپارچه و کارآمد با کاربری ساده ، امنیت پایدار ، کیف...

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای دمو دارای کاتالوگ
نیکراد CRM
کاتالوگ
دارد
نیکراد CRM
دمو
دارد
نیکراد CRM
پشتیبانی رایگان
نامشخص
نیکراد CRM
آموزش رایگان
نامشخص
چرا نیکراد CRM از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

تحت وب ، کاملا یکپارچه با سیستم مدیریت منابع سازمان و حسابداری ، مدرن ، ساخت یافته ، فرایند مدار ، توسعه پذیر ، مقیاس پذیر

قیمت: شروع از ۸,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

پکیج مدیریت هوشمند مشتریان (CRM) نوین

تولید توسط نوین تشخیص فرهان

معرفی نرم افزار:

CRM یا customer relationship management نرم افزاری است که شامل طیف گسترده ای از منوهای کاربردی برای کمک به کسب و کار و مدیریت اطلاعات مشتری و تعامل با مشتری است. این برنامه ه...

پشتیبانی رایگان اولیه 12 ماه
آموزش رایگان اولیه ۱۰ ساعت
پکیج مدیریت هوشمند مشتریان (CRM) نوین
کاتالوگ
نامشخص
پکیج مدیریت هوشمند مشتریان (CRM) نوین
دمو
نامشخص
پکیج مدیریت هوشمند مشتریان (CRM) نوین
پشتیبانی رایگان
12 ماه
پکیج مدیریت هوشمند مشتریان (CRM) نوین
آموزش رایگان
10 ساعت
چرا پکیج مدیریت هوشمند مشتریان (CRM) نوین از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

امکان تعریف و دسته بندی مراکز مشتری بر اساس مناطق جغرافیایی و انواع مراکز-حسابداری دوبل و حرفه ای-ثبت شرح وقایع و پیگیری مذاکرات انجام شده با مشتریان-مدیریت دریافت و صدور چک، ...

قیمت: ثبت نشده است.
مشاهده جزئیات

سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

تولید توسط رمز نگار گستر حافظ

معرفی نرم افزار:

سیستم کامل و در عین حال ساده جهت مدیریت ارتباط با مشتریان

پشتیبانی رایگان اولیه ۱۲ ماه
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای دمو
سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
کاتالوگ
نامشخص
سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
دمو
دارد
سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
پشتیبانی رایگان
۱۲ ماه
سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
آموزش رایگان
نامشخص
چرا سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

سهولت استفاده - عدم محدودیت - آنلاین بودن

قیمت: ۳,۵۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نقد و بررسی

هیچ دیدگاهی تاکنون برای این نرم افزار ثبت نشده است.

اولین نفر باشید!
ثبت دیدگاه

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (توسعه ارتباطات رایانه ای آبانگان) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »